Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Ne indreptam tot mai mult spre consumerismul online

26-Sep-2013
833
Consumatorii care achizitioneaza produse online isi doresc varietate, mai mult control asupra termenului de livrare a produselor si o procedura convenabila de returnare a produselor, se arata intr-un studiu realizat de comScore Inc. si UPS. Studiul urmareste tendintele de utilizare a dispozitivelor mobile, influenta retelelor sociale si utilizarea serviciilor integrate destinate cumparaturilor in magazine si in mediul online – cunoscute sub numele de retail omni-channel.

"Estimarile mentioneaza rate de crestere pentru comertul electronic din Europa de 13-15 la suta in urmatorii cinci ani, asadar e-commerce-ul este o zona de mare interes pentru compania noastra. Clientilor nostri din zona de comert online le oferim o gama larga de servicii de livrare rapida, cu trei incercari de livrare, si garantia de restituire a taxelor de transport (cand situatia o impune)", a declarat Iulia Gabriela Nartea, Managing Director UPS Romania, Grecia si Slovenia.

Studiul le-a oferit retailerilor informatii utile pentru cresterea vanzarilor. De exemplu, 41 la suta dintre consumatorii europeni au declarat ca ar prefera sa cumpere de la un anumit comerciant daca ar avea posibilitatea sa achizitioneze online si sa ridice apoi produsele din magazin, in timp ce 52 la suta dintre ei ar dori sa aiba posibilitatea sa cumpere online si sa returneze produsele la magazin.

Retelele sociale si utilizarea dispozitivelor mobile continua sa influenteze obiceiurile de cumparare ale consumatorilor. Jumatate dintre clientii care utilizeaza un smartphone si aproape 60 la suta dintre cei care utilizeaza o tableta cumpara online, iar 44 la suta dintre ei au mentionat ca sansele de a compara ofertele magazinelor sunt mult mai mici atunci cand utilizeaza aplicatia pentru telefonul mobil a unui retailer, comparativ cu versiunea pentru mobil a site-ului.

In acelasi timp, jumatate dintre consumatorii europeni intervievati urmaresc un brand pe Facebook, iar 86 la suta dintre acestia acorda atentie informatiilor noi transmise de comercianti.

"Consumatorii din Europa si din intreaga lume au la dispozitie un numar din ce in ce mai mare de dispozitive digitale si modalitati diverse de a fi permanent conectati cu retailerii lor preferati online pe parcursul intregului proces de la selectie, comanda si pana la livrare", a declarat Susan Engleson, senior director in cadrul comScore.

Cumparatorii din Europa se asteapta sa cunoasca optiunile de livrare si costurile totale inca de la inceputul procesului de achizitie. Flexibilitatea este, de asemenea, un factor important, 55 la suta dintre consumatorii europeni intervievati raspunzand ca isi doresc o mai mare flexibilitate in alegerea unei date de livrare, iar 53 la suta doresc optiuni imbunatatite pentru colectarea pachetelor de la o locatie convenabila a comerciantului.

Deloc surprinzator, vizibilitatea este un factor apreciat de aproape toti consumatorii din Europa, 96 la suta dintre ei afirmand ca metodele de urmarire a unei achizitii sunt esentiale sau binevenite, 65 la suta doresc sa urmareasca coletul prin intermediul alertelor pe e-mail, iar 62 la suta doresc sa aiba posibilitatea de a urmari expedierile direct pe site-ul retailerului.

"Pe masura ce consumatorii din Europa isi schimba optiunile de cumparare si aleg mediul online, asteptarile lor fata de oferta comerciantilor continua sa creasca. In prezent, acesti consumatori asteapta de la comerciantii online o experienta complexa de cumparaturi pe multiple canale. UPS are capacitatea sa sprijine comerciantii, mari sau mici, sa dezvolte solutii inovatoare de logistica, asigurandu-le succesul in relatia cu clientii lor online", a declarat Nick Basford, vicepresedinte Marketing, UPS Europa. 
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Ne indreptam tot mai mult spre consumerismul online":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Ministrul de Finante: Din 2019, firmele vor fi impartite in trei categorii
    • Ministrul Finantelor Publice, Eugen Teodorovici, a anuntat, miercuri, ca in Parlament se discuta posibilitatea ca, incepand din 2019, firmele sa fie impartite in 3 categorii: A, B si C. Prezent la cea de-a treia editie a “Forumului Capitalului Romanesc”, ministrul Finantelor a mai anuntat ca, deocamdata, se cauta un temei legal, pentru a imparti firmele in trei categorii, A, B si C”, masura urmand sa fie adoptata pana la finalul acestui an, pentru ca incepand de anul viitor sa...» citeste mai departe aici

  • UPDATE! S-a prelungit perioada de achizitie a titlurilor de stat CENTENAR
    • UPDATE, 13.12.2018 "Avand in vedere interesul crescut al investitorilor, MFP prelungeste cu inca o saptamana perioada de subscriere, iar titlurile de stat pot fi achizitionate de la Unitatile operative ale Trezoreriei Statului si prin reteaua de oficii postale ale Companiei Nationale Posta Romana", arata MFP intr-un comunicat remis joi, 13 decembrie. Titlurile pot fi achizitionate astfel: pana pe 21 decembrie 2018 de la unitatile Trezoreriei Statului; pana pe 20 decembrie...» citeste mai departe aici

  • Top 5 modificari fiscale care vor intra in vigoare in 2019
    • Daca anul 2018 a fost unul plin din punct de vedere al modificarilor fiscale, cu introducerea unor noi Declaratii (Declaratia Unica), cu reducerea cotei de TVA pentru mai multe domenii HoReCa, cu intorducerea casei de marcat cu jurnal electronic fiscal s.a.m.d, se pare ca nici anul 2019 nu va fi unul mai relaxat. Numai pana in prezent s-au stabilit cateva modificari care vor intra in vigoare de anul viitor. Ministrul Finantelor, Eugen Teodorovici, a anuntat, miercuri, ca a lucrat in Comisia de...» citeste mai departe aici

  • Deputatii au decis: Cota REDUSA DE TVA se va aplica si altor activitati turistice
    • Deputatii au votat, miercuri, intr-o majoritate cavarsitoare (de peste 99%), suplimentarea activitatilor turistice pentru care se aplica reducerea cotei TVA la 5%. Asadar, legea adoptata in Guvern prevede aplicarea cotei reduse de TVA si pentru transportul de persoane cu trenurile sau vehiculele istorice cu tractiune cu aburi pe linii inguste, telecabine sau teleski in scop turistic sau de agrement. Proiectul de lege a trecut de Camera Deputatilor cu 199 de voturi ”pentru” si doua...» citeste mai departe aici

  • Procedura de angajare a unui cetatean strain
    • In cele ce urmeaza, unul dintre specialistii nostri va explica, in amanunt, care este procedura de angajare a unui cetatean strain, ce documente sunt necesare, dar si de ce acte are nevoie angajatul. Raspunsul specialistului Procedura de angajare a unui cetatean strain este reglementata de Ordonanta 25/2014 privind incadrarea in munca si detasarea strainilor pe teritoriul Romaniei si pentru modificarea si completarea unor acte normative privind regimul strainilor in Romania. Pentru angajarea...» citeste mai departe aici

  • Microintreprindere: Diferenta dintre cifra de afaceri si veniturile realizate
    • In analiza propusa astazi, unul dintre specialistii nostri va raspunde intrebarilor formulate de un cititor, in urmatoarea situatie: "Societate este platitoare de impozit pe venit microintreprindere si are activitate agricola. Subventia pe suprafata incasata de la APIA in anul curent, aferenta anului trecut, dar si subventia incasata in anul curent pentru anul curent intra in cifra de afaceri? Raspunsul specialistului Baza impozabila a impozitului pe veniturile microintreprinderilor o...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016