Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Ne indreptam tot mai mult spre consumerismul online

26-Sep-2013
634
Consumatorii care achizitioneaza produse online isi doresc varietate, mai mult control asupra termenului de livrare a produselor si o procedura convenabila de returnare a produselor, se arata intr-un studiu realizat de comScore Inc. si UPS. Studiul urmareste tendintele de utilizare a dispozitivelor mobile, influenta retelelor sociale si utilizarea serviciilor integrate destinate cumparaturilor in magazine si in mediul online – cunoscute sub numele de retail omni-channel.

"Estimarile mentioneaza rate de crestere pentru comertul electronic din Europa de 13-15 la suta in urmatorii cinci ani, asadar e-commerce-ul este o zona de mare interes pentru compania noastra. Clientilor nostri din zona de comert online le oferim o gama larga de servicii de livrare rapida, cu trei incercari de livrare, si garantia de restituire a taxelor de transport (cand situatia o impune)", a declarat Iulia Gabriela Nartea, Managing Director UPS Romania, Grecia si Slovenia.

Studiul le-a oferit retailerilor informatii utile pentru cresterea vanzarilor. De exemplu, 41 la suta dintre consumatorii europeni au declarat ca ar prefera sa cumpere de la un anumit comerciant daca ar avea posibilitatea sa achizitioneze online si sa ridice apoi produsele din magazin, in timp ce 52 la suta dintre ei ar dori sa aiba posibilitatea sa cumpere online si sa returneze produsele la magazin.

Retelele sociale si utilizarea dispozitivelor mobile continua sa influenteze obiceiurile de cumparare ale consumatorilor. Jumatate dintre clientii care utilizeaza un smartphone si aproape 60 la suta dintre cei care utilizeaza o tableta cumpara online, iar 44 la suta dintre ei au mentionat ca sansele de a compara ofertele magazinelor sunt mult mai mici atunci cand utilizeaza aplicatia pentru telefonul mobil a unui retailer, comparativ cu versiunea pentru mobil a site-ului.

In acelasi timp, jumatate dintre consumatorii europeni intervievati urmaresc un brand pe Facebook, iar 86 la suta dintre acestia acorda atentie informatiilor noi transmise de comercianti.
Asociatii de proprietari: ghid contabil
Asociatii de proprietari: ghid contabil
Vezi detalii
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017
Tranzactii imobiliare. Regimul fiscal in 2017
Vezi detalii
 Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar
Vezi detalii

"Consumatorii din Europa si din intreaga lume au la dispozitie un numar din ce in ce mai mare de dispozitive digitale si modalitati diverse de a fi permanent conectati cu retailerii lor preferati online pe parcursul intregului proces de la selectie, comanda si pana la livrare", a declarat Susan Engleson, senior director in cadrul comScore.

Cumparatorii din Europa se asteapta sa cunoasca optiunile de livrare si costurile totale inca de la inceputul procesului de achizitie. Flexibilitatea este, de asemenea, un factor important, 55 la suta dintre consumatorii europeni intervievati raspunzand ca isi doresc o mai mare flexibilitate in alegerea unei date de livrare, iar 53 la suta doresc optiuni imbunatatite pentru colectarea pachetelor de la o locatie convenabila a comerciantului.

Deloc surprinzator, vizibilitatea este un factor apreciat de aproape toti consumatorii din Europa, 96 la suta dintre ei afirmand ca metodele de urmarire a unei achizitii sunt esentiale sau binevenite, 65 la suta doresc sa urmareasca coletul prin intermediul alertelor pe e-mail, iar 62 la suta doresc sa aiba posibilitatea de a urmari expedierile direct pe site-ul retailerului.

"Pe masura ce consumatorii din Europa isi schimba optiunile de cumparare si aleg mediul online, asteptarile lor fata de oferta comerciantilor continua sa creasca. In prezent, acesti consumatori asteapta de la comerciantii online o experienta complexa de cumparaturi pe multiple canale. UPS are capacitatea sa sprijine comerciantii, mari sau mici, sa dezvolte solutii inovatoare de logistica, asigurandu-le succesul in relatia cu clientii lor online", a declarat Nick Basford, vicepresedinte Marketing, UPS Europa. 
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Ne indreptam tot mai mult spre consumerismul online":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Plafonul de scutire de TVA se va majora de la 220.000 pana la 300.000 de lei
    • Plafonul de la care firmele trebuie sa se inregistreze in prezent in scopuri de taxa pe valoarea adaugata (TVA) urmeaza sa fie majorat pana la 300.000 lei, de la 220.000 lei cat este in prezent, in urma unui proiect adoptat in Senat. Propunerea legislativa pentru modificarea si completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal va obliga astfel firmele infiintate inainte de 1 ianuarie 2017 sa solicite inregistrarea in scopuri de TVA daca depasesc plafonul 220.000 de lei in perioada cuprinsa...» citeste mai departe aici

  • Noul Ghid ANAF privind limita deducerilor unor cheltuieli incluse la calculul rezultatului fiscal
    • ANAF a publicat noul ghid care prezinta Limitele de deductibilitate ale unor categorii de cheltuieli la calculul rezultatului fiscal [articolul 25 alineatul (3) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal si punctul 15 din Hotararea Guvernului 1/2016, ambele cu modific?rile si complet?rile ulterioare]. Litera a) Cheltuieli de protocol in limita de 2%; Baza de calcul la care se aplica cota de 2% este profitul contabil la care se adauga cheltuielile cu impozitul pe profit si cheltuielile...» citeste mai departe aici

  • Lagarde, FMI, considera ca evaziunea fiscala si corupta sunt marile provocari ale economiei
    • Christine Lagarde, directorul general al Fondului Monetar International, a declarat recent ca evaziunea fiscala, coruptia si finantarea terorismului, precum si excluziunea financiara sunt marile provocari ale economiei globale. Declaratiile au fost facute in cadrul reuniunii Grupului de Actiune Financiara impotriva spalarii banilor, care se desfasoara joi si vineri in orasul spaniol Valencia, Lagarde a cerut "intensificarea luptei impotriva coruptiei si evaziunii fiscale", informeaza Agerpres....» citeste mai departe aici

  • Termen amanat pentru mai multe declaratii fiscale din iunie
    • Deoarece data de 25 iunie este o zi nelucratoare, se prelungeste pana pe 26 iunie a.c. termenul pentru mai multe declaratii fiscale, dupa cum urmeaza: - Notificarea privind aplicarea/incetarea aplicarii sistemului TVA la incasare, formular 097. - Declaratia privind obligatiile de plata la bugetul de stat, cu termen lunar pentru obligatiile bugetului de stat aferente lunii mai 2017, formular 100.; - Declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta...» citeste mai departe aici

  • Achizitie teren cu o constructie in baza unui contract de dare in plata. Cum facturam si ce regim TVA se aplica?
    • Prin analiza urmatoare supunem atentiei dumneavoastra cazul in care s-a achizitionat in mai 2017 un teren cu o constructie de la un client in baza unui contract de dare in plata. Clientul factureaza terenul cu TVA inclusa 19% in valoare de 270.000 lei. Stabilim daca se pot receptiona terenul si constructia in baza acestui contract de dare in plata, care este tratamentul fiscal in ce priveste TVA-ul si daca se aplica taxarea inversa in acest caz. In ceea ce priveste procedura denumita "Dare...» citeste mai departe aici

  • Grup fiscal unic. Care e tratamentul fiscal in prezent?
    • In randurile de mai jos, avem situatia in care, la data de 01.02.2015, s-a constituit un grup fiscal unic din punct de vedere TVA intre doua societati prin Decizie privind aprobarea implementarii grupului fiscal emisa de ANAF. Stabilim astfel daca exista termen de valabilitatea pentru acest grup fiscal. Grupul fiscal unic este reglementat la art. 269 alin. (9) din Codul fiscal si pct. 5 din Normele metodologice. Astfel, grupul de persoane impozabile stabilite in Romania, independente din punct...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Taxele si Impozitele s-au modificat in 2017!

Cititi toate schimbarile din Noul Cod Fiscal
care se aplica anul acesta!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!


© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.