Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Peste 4 milioane de romani vor cumparaturi de Black Friday

22-Nov-2013
1779
Notorietatea evenimentului Black Friday, anuntat anul acesta pe 22 noiembrie, a crescut pe piata romaneasca. Aproximativ 4,2 milioane de romani si-au manifestat intentia de a face cumparaturi cu ocazia Black Friday, in contextul in care aproximativ 7,4 milioane de romani cunosc semnificatia evenimentului. Aproximativ 17 la suta dintre respondentii barbati au afirmat ca vor face "cu siguranta" cumparaturi de Black Friday, in timp ce 10 la suta dintre femei au luat deja aceasta decizie.

"Probabil ca voi cumpara" a fost raspunsul dat de 41,3 la suta dintre barbati si de 42,6 la suta dintre femei.

"Black Friday a devenit un reper solid in perceptia consumatorilor romani, care asociaza luna noiembrie cu luna celor mai mari si mai multe reduceri din an. In plus, in acest an romanii stiu mult mai clar si ce anume vor sa cumpere, pregatind lista de cumparaturi in avans. Intentia de cumparare a crescut anul acesta cu 75 la suta fata de anul trecut. Datele arata ca anul acesta 4,2 milioane de romani intentioneaza sacumpere de Black Friday, fata de 2,4 milioane anul trecut", declara Daniela Lazar, Director General Daedalus Millward Brown.

Cel mai ridicat grad de notorietate a fost inregistrat in segmentul de varsta 18 – 24 de ani, unde 60,9 la suta din respondenti au auzit de Black Friday, urmat de segmentul 25 – 34 de ani (58,5 la suta).

"Aceste procente sunt foarte relevante pentru modul in care va evolua pozitionarea acestui eveniment de shopping pe piata romaneasca. Tinerii sunt mult mai bine conectati la tot ceea ce inseamna informatie, sunt dinamici si dau tonul in mediul online, raspandind, la randul lor, informatia", explica Daniela Lazar.


Pe lista de cumparaturi a femeilor, in topul cele mai invocate articole in chestionarul Daedalus Millward Brown construit pe raspunsuri multiple s-au situat pe primele trei locuri electrocasnice mici, articolele de imbracamine si televizoarele. Pe lista barbatilor, pe primul loc se afla electronicele si accesoriile auto, televizoarele si hainele.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici



MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici






Sfaturi de la experti



Atentie contabili!
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016