Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Asociatiile de Proprietari in 2020 - modificari in legislatie

03-Feb-2020
6067

Stiti cum sa aplicati legislatia, regulile contabile si fiscale la asociatiile de proprietari? Aveti grija, legislatia s-a schimbat in 2020. 

Legea nr. 196/2018 modifica substantial reglementarile in domeniu.

De asemenea, a intrat in vigoare Ordinul nr. 1.058/2019 privind aprobarea continutului-cadru al statutului asociatiei de proprietari si al regulamentului condominiului.

Va recomandam lucrarea pe stick Asociatiile de proprietari 2020 ...click aici pentru detalii complete si comenzi >>

Lucrarea Asociatiile de proprietari 2020 este cea mai buna sursa de explicatii, comentarii si solutii legate de:


- Drepturile si obligatiile proprietarilor
- Asociatiile de chiriasi
- Organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari (Adunarea generala, Comitetul executiv etc)
- Atributiile, obligatiile si raspunderea presedintelui, cenzorului, administratorului etc
- Contractarea si facturarea serviciilor de utilitati publice in condominii si ansambluri rezidentiale
- Veniturile si cheltuielile asociatiilor de proprietari

Important! Toate informatiile din lucrare sunt in perfecta concordanta cu prevederile Legii nr. 196/2018 si Ordinul nr. 1.058/2019, cu modificarile si completarile ulterioare.

Lucrarea Asociatiile de proprietari va furnizeaza informatii detaliate despre responsabilitatile dvs. in contextul modificarilor aduse de Legea nr. 196/2018 si Ordinul nr. 1.058/2019, cu accent pe riscurile la care va expuneti in cazul in care nu aplicati corect aceste modificari.

Mai exact, lista integrala a obligatiilor dvs. aduse de Legea nr. 196/2018 si Ordinul nr. 1.058/2019, insotite de comentarii si explicatii relevante, o gasiti in lucrarea Asociatiile de proprietari 2020.


Lucrarea va arata clar:

- cum sa va obtineti certificarile necesare
- ce trebuie sa stiti despre conducerea contabilitatii asociatilor de proprietari 
- care sunt modelele registrelor si a formularelor de contabilitate
- cum se inregistreaza facturile (cheltuielile si veniturile asociatiilor de proprietari)
- ce trebuie sa stiti atunci cand se schimba administratorul cu privire la documentele contabile
- cum se completeaza statul de salarii lunar si ce obligatii fiscale se declara (ex. D112) 
- ce informatii contine lista de plata a cheltuielilor lunare si situatia soldurilor elementelor de activ si pasiv
- care sunt termenele legale pentru depunerea declaratiilor la Primarie 
- care este procedura de infintare si temenele de inregistrare in REVISAL 
- care sunt termenele legale pentru plata si depunerea declaratiilor fiscale ce trebuie intocmite in diferite situatii (inregistrare fiscala, modificari ulterioare, declaratii privind salariatii, cenzorii, declararea impozitului pe profit );

Nu ratati lucrarea Asociatiile de proprietari 2020! Bucurati-va de toate beneficiile pe care vi le ofera!

Comandati acum de AICI [CLICK] >>

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • [MODEL] Contract de mecenat si reglementari cheie

    • Contractul de mecenat este un instrument juridic prin care o persoana fizica sau juridica ofera sprijin material ori financiar unei activitati culturale, artistice, stiintifice sau educationale, fara a urmari un beneficiu direct. Acest tip de contract este reglementat de Legea nr. 32/1994 si se bazeaza pe principiul generozitatii si al recunoasterii meritelor celor sustinuti. In acest articol vom prezenta principalele reglementari cheie cu privire la actul de mecenat si vom prezenta un model de...» citeste mai departe aici

  • Ce beneficii si facilitati salariale neimpozabile pot acorda angajatorii salariatilor intr-un an

    • Angajatorii pot oferi salariatilor, pe langa salariul de baza, o serie de beneficii si facilitati care, in anumite conditii, nu sunt impozabile. Aceste avantaje contribuie la motivarea si fidelizarea personalului, fara a genera obligatii fiscale suplimentare pentru angajati. In acest articol, vom prezenta principalele tipuri de beneficii si facilitati salariale neimpozabile care pot fi acordate intr-un an, precum si conditiile legale de acordare. » citeste mai departe aici

  • Declaratia 101. Cum sa o completati daca treceti de la impozit micro la impozit pe profit in 2025

    • In contextul modificarilor fiscale aplicabile din 2025, contribuabilii trebuie sa acorde o atentie sporita obligatiilor declarative si de plata. Schimbarea regimului de impozitare, de la microintreprindere la impozit pe profit, impune completarea corecta a formularelor fiscale. In continuarea articolului vom vedea cateva clarificari privind completarea Declaratiei 101 in aceste situatii. Astfel, un contribuabil are nelamuriri in legatura cu urmatoarele. Daca in trimestrul 1 am fost platitor...» citeste mai departe aici

  • Registru Unic de Control. Este necesar un nou registru la schimbarea sediului social?

    • Registrul unic de control este un document obligatoriu pentru contribuabilii persoane juridice inregistrati la Registrul Comertului, avand rolul de a evidentia toate controalele efectuate de autoritatile competente. Reglementat prin Legea nr. 252/2003, acest registru se pastreaza la sediul social si la sediile secundare autorizate. In contextul schimbarii sediului social, apar frecvent intrebari legate de necesitatea unui nou registru. Astfel, un contribuabil intreaba daca are nevoie de un alt...» citeste mai departe aici

  • Obligatiilor companiilor in ceea ce priveste inregistrarea si raportarile la O.N.P.C.S.B

    • Societatile, indiferent de natura capitalului (autohton sau international), trebuie sa respecte prevederile Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, republicata si actualizata prin acte normative ulterioare. Legea impune un cadru de conformitate pentru entitatile raportoare, care include, printre altele, obligatii de cunoastere a clientelei, evaluare a riscului, raportare a tranzactiilor suspecte sau in numerar, desemnarea de...» citeste mai departe aici

  • Lichidare firma. Exemplu de MONOGRAFIE contabila utila in 2025 daca va inchideti firma

    • Unele firme, din diverse motive precum lipsa de activitate, acumularea de pierderi sau decizia asociatului unic, ajung in situatia de a fi lichidate. Procesul de inchidere presupune parcurgerea mai multor etape administrative si contabile, printre care dizolvarea voluntara, radierea si intocmirea unei monografii contabile finale. In cele ce urmeaza, prezentam un exemplu practic de monografie contabila aplicabila in 2025, utila pentru radierea societatii. O societate are urmatoarea situatie in...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016