
Raportul Special
realizat de specialisti
Legea nr. 81 din 30 martie 2018 reglementeaza modalitatea de desfasurare a activitatii de catre salariat in regim de telemunca. Legea este aplicabila in domeniile de activitate in care este posibila desfasurarea activitatii in regim de telemunca. Insa pentru foarte multi dintre noi acest subiect este inca foarte putin cunoscut. De aceea, in cele ce urmeaza, vom vorbi despre 3 dintre motivele pentru care ar trebui adoptat de cat mai multe companii conceptul de telemunca.
Fiind vorba de un concept relativ greu acceptat in societatea romaneasca (doar 0,4% dintre firme folosesc telemunca!) este nevoie de o prezentare detaliata a fenomenului reglementata prin Legea 81/2018.
AICI gasesti informatii complete despre Telemunca sau munca si de acasa >>
Sa nu uitam ca, in primul rand, activitatea profitabila a unei firme depinde foarte de mult de echipa cu care se lucreaza. Conditiile de munca, de salarizare, de motivare, de securitate etc. sunt factori care contribuie extrem de mult la calitatea muncii depuse in firma.
Iata care sunt cele 3 motive pentru care ar trebui sa adopti telemunca:
Aici gasesti UNICA lucrare care explica pas cu pas fenomenul telemunca si modul sau corect de implementare: Telemunca sau munca si de acasa >>
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
Cartea Verde a Contabilitatii
Cartea neagra a controlului fiscal
Optimizeaza activitatea echipei pe care o conduci, in deplina cunostinta de cauza, folosind telemunca!
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Articole similare
Webinar: Modificari legislative in FISCALITATE 2021Codul Muncii se modifica! Semnarea, incheierea sau modificarea CIM se vor face prin semnatura electronica (Proiect de OUG)Conferinta Nationala de Fiscalitate si Contabilitate. Afla TOTUL despre Noul Cod Fiscal si modificarile din 2024Legea care ofera 2.500 lei angajatorilor in vederea achizitionarii de laptopuri pentru telesalariati, publicata in Monitor. Documente necesare ( Ordinul 1376/2020)Cheltuieli suportate de angajator pentru telesalariati. Procedura, documente necesare si tratament fiscalUltimele articole
Plafon 33% beneficii netaxabile 2025. Plafonul se calculeaza in functie de salariul brut sau net?Declaratia 112 - Ghid Complet: Obligatii, Sanctiuni si ModelCe modificari au fost aduse salariilor, beneficiilor extrasalariale sau indemnizatiilor de concediu prin OUG 115/2023Intoarcerea la birou: cum sa pregatesti angajatii pentru a reveni la noua normalitateModificari fiscale 2024. Sunt propuse schimbari asupra beneficiilor extrasalariale acordate angajatilorArticole similare
Beneficiile principale pe care la acorda societatile angajatilor in 2015. Ce sisteme de recompensare motiveaza salariatii?Articole similare
Amenzi intre 5 si 10.000 de lei pentru firmele care NU trec in CIM activitatile desfasurate in regim de telemuncaRegimul fiscal al cheltuielilor aferente activitatii de telemuncaAjutorul de stat pentru sustinerea IMM-urilor, explicat printr-o serie de intrebari si raspunsuriTelemunca. Sunt acordate tichete de masa angajatilor care lucreaza de acasa?Sfaturi de la experti
Refacere instalatie electrica. Inregistrare cheltuieli
Intrebare: Suntem o firma de comert cu amanuntul (codul CAEN 4711) si am avut un incendiu in locatie, cauzat de un cablu electric defect. Va rugam sa ne precizati care sunt inregistrarile contabile ocazionate de refacerea instalatiei...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Deductibilitate ajustari pentru deprecierea creantelor
Intrebare: Societatea noastra a avut un contract cu un furnizor de prestari servicii (constructor) caruia i s-au platit facturi de avans in suma de 800.000 lei. Totodata, i s-a retinut pentru fiecare factura emisa (serviciu prestat) garantia...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Subiectele saptamanii
Casarea mijloacelor fixe. Procedura, documente, monografii si reglementari cheie
Reactivare firma inactiva. [PROCEDURA] si reglementari cheie
[INFOGRAFIC] PFA sau SRL 2025. Ce tip de firma este mai avantajos?
D112. Va fi utilizat un NOU model de formular din luna martie 2025, conform Ordinului 299/2025
SAF-T: Opinia specialistului cu privire la 2 situatii de raportare a stocurilor in SAF-T
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2025Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2025Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2025Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2025Legislatie TVA