Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce trebuie sa stii despre munca (si) de acasa. 3 motive pentru care ar trebui sa adopti telemunca

27-Nov-2019
2596

Legea nr. 81 din 30 martie 2018 reglementeaza modalitatea de desfasurare a activitatii de catre salariat in regim de telemunca. Legea este aplicabila in domeniile de activitate in care este posibila desfasurarea activitatii in regim de telemunca. Insa pentru foarte multi dintre noi acest subiect este inca foarte putin cunoscut. De aceea, in cele ce urmeaza, vom vorbi despre 3 dintre motivele pentru care ar trebui adoptat de cat mai multe companii conceptul de telemunca.

Fiind vorba de un concept relativ greu acceptat in societatea romaneasca (doar 0,4% dintre firme folosesc telemunca!) este nevoie de o prezentare detaliata a fenomenului reglementata prin Legea 81/2018. 

AICI gasesti informatii complete despre Telemunca sau munca si de acasa >>

Sa nu uitam ca, in primul rand, activitatea profitabila a unei firme depinde foarte de mult de echipa cu care se lucreaza. Conditiile de munca, de salarizare, de motivare, de securitate etc. sunt factori care contribuie extrem de mult la calitatea muncii depuse in firma. 

Iata care sunt cele 3 motive pentru care ar trebui sa adopti telemunca:

  • In prezent 77% dintre firmele din lumea intreaga permit deja o forma de telemunca
  • In 2030 generatia “millennials” (nascuti intre 1981 si 1996) va ocupa 75% din joburile de pe piata! Iar pentru ei, un job, pe langa beneficii de tip material si conditii care-i ajuta sa adopte un stil de viata sanatos, trebuie sa le aduca flexibilitate si diversitate!
  • Pentru reprezentantii acestei generatii, cele mai interesante joburi sunt cele in sfera non-profit, IT, management, comunicare, marketing. Adica exact acele tipuri de activitati care permit telemunca!

Aici gasesti UNICA lucrare care explica pas cu pas fenomenul telemunca si modul sau corect de implementare: Telemunca sau munca si de acasa >> 


Afla raspunsuri clare si concrete la intrebarile legate de implementarea eficienta a telemuncii:

  • Cum se poate implementa intern Legea nr. 81/2008 privind activitatea de telemunca?
  • Care sunt masurile/etapele pe care trebuie sa le parcurga compania?
  • Exista un model de act aditional care poate fi luat in calcul?
  • Cresc costurile angajatorului odata cu asigurarea conditiilor de telemunca?
  • Ce spune practica? Este posibila cresterea eficientei angajatilor care lucreaza in sistemul de telemunca?

Optimizeaza activitatea echipei pe care o conduci, in deplina cunostinta de cauza, folosind telemunca!

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?



MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Casarea mijloacelor fixe. Procedura, documente, monografii si reglementari cheie

    • Casarea mijloacelor fixe reprezinta procesul prin care activele imobilizate sunt scoase din functiune si eliminate din evidenta contabila a unei entitati deoarece sunt uzate fizic sau moral si devin nefunctionale sau inutilizabile din punct de vedere economic. Casarea se efectueaza pe baza unor documente justificative si respectand reglementarile legale in vigoare. In acest articol vom discuta despre procedura de casare a mijloacelor fixe si vom prezenta monografiile contabile aferente acestei...» citeste mai departe aici

  • Reactivare firma inactiva. [PROCEDURA] si reglementari cheie

    • Reactivarea unei firme inactive este un proces esential pentru reluarea activitatii economice si recastigarea drepturilor fiscale pierdute. Fie ca inactivitatea a fost cauzata de neconformitati fiscale sau de o suspendare voluntara a activitatii, este important ca antreprenorii sa inteleaga pasii necesari pentru repunerea firmei in legalitate. In acest articol, vom detalia procedura de reactivare a unei firme inactive, reglementarile cheie prevazute de legislatia fiscala si conditiile pe care...» citeste mai departe aici

  • [INFOGRAFIC] PFA sau SRL 2025. Ce tip de firma este mai avantajos?

    • Atunci cand vrei sa iti deschizi o firma in Romania, trebuie sa te gandesti bine, mai inainte, la forma juridica pe care o vei adopta. Cele mai multe persoane se indreapta catre PFA sau SRL. Iar in acest articol vom vedea care sunt avantajele si dezavantajele acestor forme juridice, dar si o comparatie intre cele doua cu privire la urmatoarele aspecte: costurile de infiintare si administrare, responsabilitatile juridice, regimul fiscal, flexibilitatea activitatilor, dar si impactul asupra...» citeste mai departe aici

  • D112. Va fi utilizat un NOU model de formular din luna martie 2025, conform Ordinului 299/2025

    • Prin Ordinul Comun nr. 299/455/435/729/2025, din 4 martie 2025, s-a legiferat noul model al declaratie 112, obligatoriu incepand cu declararea veniturilor aferente lunii martie 2025. Astfel, incepand cu declararea veniturilor lunii martie 2025, va fi folosit noul model al declaratiei 112.» citeste mai departe aici

  • SAF-T: Opinia specialistului cu privire la 2 situatii de raportare a stocurilor in SAF-T

    • Pentru modernizarea si eficientizarea controalelor fiscale autoritatile din Romania au implementat sistemul SAF-T. Chiar daca este utilizat deja de ceva timp, inca exista neclaritati cu privire la raportarea corecta si completa a stocurilor, mai ales in situatii complexe, cum ar fi cele care implica contracte internationale de tip "manufacturing toll" sau perioade tranzitorii in care stocurile sunt transferate intre entitati. In acest articol, vom vedea opinia specialistului cu privire la doua...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016