Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce trebuie sa stii despre munca (si) de acasa. 3 motive pentru care ar trebui sa adopti telemunca

27-Nov-2019
2343

Legea nr. 81 din 30 martie 2018 reglementeaza modalitatea de desfasurare a activitatii de catre salariat in regim de telemunca. Legea este aplicabila in domeniile de activitate in care este posibila desfasurarea activitatii in regim de telemunca. Insa pentru foarte multi dintre noi acest subiect este inca foarte putin cunoscut. De aceea, in cele ce urmeaza, vom vorbi despre 3 dintre motivele pentru care ar trebui adoptat de cat mai multe companii conceptul de telemunca.

Fiind vorba de un concept relativ greu acceptat in societatea romaneasca (doar 0,4% dintre firme folosesc telemunca!) este nevoie de o prezentare detaliata a fenomenului reglementata prin Legea 81/2018. 

AICI gasesti informatii complete despre Telemunca sau munca si de acasa >>

Sa nu uitam ca, in primul rand, activitatea profitabila a unei firme depinde foarte de mult de echipa cu care se lucreaza. Conditiile de munca, de salarizare, de motivare, de securitate etc. sunt factori care contribuie extrem de mult la calitatea muncii depuse in firma. 

Iata care sunt cele 3 motive pentru care ar trebui sa adopti telemunca:

  • In prezent 77% dintre firmele din lumea intreaga permit deja o forma de telemunca
  • In 2030 generatia “millennials” (nascuti intre 1981 si 1996) va ocupa 75% din joburile de pe piata! Iar pentru ei, un job, pe langa beneficii de tip material si conditii care-i ajuta sa adopte un stil de viata sanatos, trebuie sa le aduca flexibilitate si diversitate!
  • Pentru reprezentantii acestei generatii, cele mai interesante joburi sunt cele in sfera non-profit, IT, management, comunicare, marketing. Adica exact acele tipuri de activitati care permit telemunca!

Aici gasesti UNICA lucrare care explica pas cu pas fenomenul telemunca si modul sau corect de implementare: Telemunca sau munca si de acasa >> 


Afla raspunsuri clare si concrete la intrebarile legate de implementarea eficienta a telemuncii:

  • Cum se poate implementa intern Legea nr. 81/2008 privind activitatea de telemunca?
  • Care sunt masurile/etapele pe care trebuie sa le parcurga compania?
  • Exista un model de act aditional care poate fi luat in calcul?
  • Cresc costurile angajatorului odata cu asigurarea conditiilor de telemunca?
  • Ce spune practica? Este posibila cresterea eficientei angajatilor care lucreaza in sistemul de telemunca?

Optimizeaza activitatea echipei pe care o conduci, in deplina cunostinta de cauza, folosind telemunca!

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Votati articolul "Ce trebuie sa stii despre munca (si) de acasa. 3 motive pentru care ar trebui sa adopti telemunca":
Rating:

Nota: 5 din 2 voturi
Urmareste-ne pe Google News
E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz

Atentie contabili!

Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016







Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • D212 in 2024: Trebuie depusa rectificativa D212 pentru dobanzile incasate in 2023?

    • Administratorul societatii a depus in luna iunie 2023 declaratia D212 pentru dividendele incasate in anul 2023, calculandu-se CASS la valoarea a 24 salarii minime brute. La inceputul acestui an, administratorul a primit de la banca o informare privind dobanzile incasate in cursul anului 2023 pentru depozitele ce le detine la banca. Intrebare: trebuie depusa D212 rectificativa pentru anul 2023, sau dobanzile sunt incadrate in venituri din investitii si sunt cuprinse in valoarea maxima de 24...» citeste mai departe aici

  • Ghid ANAF pentru persoanele care realizeaza venituri din inchirierea bunurilor mobile si imobile

    • ANAF a publicat pe portalul propriu, la rubrica Asistenta contribuabili/Ghiduri curente si alte materiale informative, Ghidul privind tratamentul fiscal aplicabil veniturilor obtinute de persoanele fizice care realizeaza venituri din inchirierea si subinchirierea bunurilor mobile si imobile din patrimoniul personal. Intr-o maniera accesibila si simplificata, ghidul contine informatii utile privind definirea veniturilor din cedarea folosintei bunurilor, contractul de locatiune si inregistrarea...» citeste mai departe aici

  • Proiect: Cum va fi inregistrat in contabilitate impozitul minim pentru firmele mari

    • Finantele au pus recent, in dezbatere publica, un nou Proiect de Ordin prin care se stabileste modul in care se vor inregistra in contabilitate anumite impozite. Este vorba despre impozitul minim si impozitul suplimentar datorat de persoanele juridice care desfasoara activitati in sectoarele petrol si gaze naturale. Conform Referatului de Aprobare, potrivit Legii contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, inregistrarea in contabilitate a operatiunilor...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2024 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016