Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Codul fiscal 2011 - Titlul III (partea a III-a)

07-Mar-2011
2193
4. Pentru contribuabilii care au 3 persoane in intretinere

─────────────────────────────────────────
Venitul brut lunar Deducere
din salarii personala
────────────────────────── lunara
de la la
─────────────────────────────────────────
0 - 1.036 550
1.037 - 1.072 540
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Vezi detalii
Proceduri contabile pentru societati comerciale 2017
Proceduri contabile pentru societati comerciale 2017
Vezi detalii
 Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar
Vezi detalii

1.073 - 1.109 530
1.110 - 1.145 520
1.146 - 1.181 510
1.182 - 1.218 500
1.219 - 1.254 490
1.255 - 1.290 480
1.291 - 1.327 470
1.328 - 1.363 460
1.364 - 1.399 450
1.400 - 1.436 440
1.437 - 1.472 430
1.473 - 1.509 420
1.510 - 1.545 410
1.546 - 1.581 400
1.582 - 1.618 390
1.619 - 1.654 380
1.655 - 1.690 370
1.691 - 1.727 360
1.728 - 1.763 350
1.764 - 1.799 340
1.800 - 1.836 330
1.837 - 1.872 320
1.873 - 1.909 310
1.910 - 1.945 300
1.946 - 1.981 290
1.982 - 2.018 280
2.019 - 2.054 270
2.055 - 2.090 260
2.091 - 2.127 250
2.128 - 2.163 240
2.164 - 2.199 230
2.200 - 2.236 220
2.237 - 2.272 210
2.273 - 2.309 200
2.310 - 2.345 190
2.346 - 2.381 180
2.382 - 2.418 170
2.419 - 2.454 160
2.455 - 2.490 150
2.491 - 2.527 140
2.528 - 2.563 130
2.564 - 2.599 120
2.600 - 2.636 110
2.637 - 2.672 100
2.673 - 2.709 90
2.710 - 2.745 80
2.746 - 2.781 70
2.782 - 2.818 60
2.819 - 2.854 50
2.855 - 2.890 40
2.891 - 2.927 30
2.928 - 2.963 20
2.964 - 2.999 10
peste 2.999 0
─────────────────────────────────────────
*ST*
5. Pentru contribuabilii care au 4 sau mai multe persoane in intretinere
*T*
- lei -
─────────────────────────────────────────
Venitul brut lunar Deducere
din salarii personala
────────────────────────── lunara
de la la
─────────────────────────────────────────
0 - 1.030 650
1.031 - 1.061 640
1.062 - 1.092 630
1.093 - 1.123 620
1.124 - 1.153 610
1.154 - 1.184 600
1.185 - 1.215 590
1.216 - 1.246 580
1.247 - 1.276 570
1.277 - 1.307 580
1.308 - 1.338 550
1.339 - 1.369 540
1.370 - 1.399 530
1.400 - 1.430 520
1.431 - 1.461 510
1.462 - 1.492 500
1.493 - 1.523 490
1.524 - 1.553 480
1.554 - 1.584 470
1.585 - 1.615 460
1.616 - 1.646 450
1.647 - 1.676 440
1.677 - 1.707 430
1.708 - 1.738 420
1.739 - 1.769 410
1.770 - 1.799 400
1.800 - 1.830 390
1.831 - 1.861 380
1.862 - 1.892 370
1.893 - 1.923 380
1.924 - 1.953 350
1.954 - 1.984 340
1.985 - 2.015 330
2.016 - 2.046 320
2.047 - 2.076 310
2.077 - 2.107 300
2.108 - 2.138 290
2.139 - 2.169 280
2.170 - 2.199 270
2.200 - 2.230 260
2.231 - 2.261 250
2.262 - 2.292 240
2.293 - 2.323 230
2.324 - 2.353 220
2.354 - 2.384 210
2.385 - 2.415 200
2.416 - 2.446 190
2.447 - 2.476 180
2.477 - 2.507 170
2.508 - 2.538 160
2.539 - 2.569 150
2.570 - 2.599 140
2.600 - 2.630 130
2.631 - 2.661 120
2.662 - 2.692 110
2.693 - 2.723 100
2.724 - 2.753 90
2.754 - 2.784 80
2.785 - 2.815 70
2.816 - 2.846 60
2.847 - 2.876 50
2.877 - 2.907 40
2.908 - 2.938 30
2.939 - 2.969 20
2.970 - 2.999 10
peste 2.999 0
─────────────────────────────────────────
*ST*

Determinarea impozitului pe venitul din salarii
ART. 57
(1) Beneficiarii de venituri din salarii datoreaza un impozit lunar, final, care se calculeaza si se retine la sursa de catre platitorii de venituri.
(2) Impozitul lunar prevazut la alin. (1) se determina astfel:
a) la locul unde se afla functia de baza, prin aplicarea cotei de 16% asupra bazei de calcul determinate ca diferenta intre venitul net din salarii, calculat prin deducerea din venitul brut a contributiilor obligatorii aferente unei luni, si urmatoarele:
- deducerea personala acordata pentru luna respectiva;
- cotizatia sindicala platita in luna respectiva;
- contributiile la fondurile de pensii facultative, astfel incat la nivelul anului sa nu se depaseasca echivalentul in lei a 400 euro;
-----------------
Lit. a) a alin. (2) al art. 57 a fost modificata de pct. 8 al art. I din Ordonanta de Urgenta nr. 127 din 8 octombrie 2008, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 705 din 16 octombrie 2008.

b) pentru veniturile obtinute in celelalte cazuri, prin aplicarea cotei de 16% asupra bazei de calcul determinate ca diferenta intre venitul brut si contributiile obligatorii pe fiecare loc de realizare a acestora;
(2^1) in cazul veniturilor din salarii si/sau al diferentelor de venituri din salarii stabilite pentru perioade anterioare, conform legii, impozitul se calculeaza si se retine la data efectuarii platii, in conformitate cu reglementarile legale in vigoare privind veniturile realizate in afara functiei de baza la data platii, si se vireaza pana la data de 25 a lunii urmatoare celei in care s-au platit.
----------------
Alin. (2^1) al art. 57 a fost introdus de pct. 35 al art. I din LEGEA nr. 343 din 17 iulie 2006, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 662 din 1 august 2006.

(3) Platitorul este obligat sa determine valoarea totala a impozitului anual pe veniturile din salarii, pentru fiecare contribuabil.
(4) Contribuabilii pot dispune asupra destinatiei unei sume reprezentand pana la 2% din impozitul stabilit la alin. (3), pentru sustinerea entitatilor nonprofit care se infiinteaza si functioneaza in conditiile legii, unitatilor de cult, precum si pentru acordarea de burse private, conform legii.
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Codul fiscal 2011 - Titlul III (partea a III-a)":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Noul Cod Fiscal a modificat legislatia. Amenzile sunt uriase!
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"!


 



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • OANAF 2927/2017: Explicatii privind procedura de aprobare a transferului sumelor din contul de TVA
    • Prin OANAF 2.927/2017 publicat in MOF nr. 813 din 13 octombrie 2017 a aprobata Procedura de transfer a sumelor din contul de TVA. Concret, este vorba de transferul urmatoarelor sume din contul de TVA in contul curent al persoanei impozabile: 1. sume rezultate ca urmare a unor corectii in urma unor erori materiale in procesul de plata, pentru care restituirea se efectueaza intr-un alt cont decat un cont de TVA; 2. sume rezultate ca urmare a corectarii facturilor sau ca urmare a ajustarii bazei de...» citeste mai departe aici

  • EY Romania considera Split TVA departe de a fi perfect si cere eliminarea aplicarii obligatorii a acestuia
    • Aplicarea obligatorie a platii defalcate a TVA trebuie eliminata, fiind vorba despre un sistem care este departe de a fi perfect, atrag atentia reprezentantii EY Romania, intr-un comunicat de presa recent. "Sistemul de plata defalcata a TVA este departe de a fi perfect, dar in momentul de fata este in vigoare. Exista in prezent discutii pentru modificarea lui, in sensul aplicarii doar in cazul firmelor care intra in insolventa, in faliment sau cu 'istoric fiscal incoerent'. EY Romania...» citeste mai departe aici

  • Noutati legislative cu incidenta fiscala in perioada 9-15 octombrie 2017
    •  ANAF a publicat un nou buletin informativ, prin Directia Generala de Servicii pentru Contribuabili, in care a inclus noutatile legislative cu incidenta fiscala din perioada 9-15 octombrie 2017. 1. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.68/2017 pentru completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.52/2017 privind restituirea sumelor reprezentand taxa speciala pentru autoturisme si autovehicule, taxa pe poluare pentru autovehicule, taxa pentru emisiile poluante provenite de la autovehicule...» citeste mai departe aici

  • Proiect: Actualizarea Normelor metodologice de aplicare a ordonantei privind utilizarea aparatelor de marcat electronice fiscale
    • Normele metodologice de aplicare a OUG nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale ar putea fi actualizate, potrivit unui proiect legislativ pus in dezbatere publica de Ministerul Finantelor Publice (MFP). Proiectul de hotarare vizeaza corelarea normelor de aplicare a OUG nr. 28/1999 cu prevederile ordonantei, avand in vedere modificarile pe care le-a suferit actul normativ, se mentioneaza in nota de fundamentare ce insoteste propunerea...» citeste mai departe aici

  • Diferente favorabile de curs valutar. Ce regim fiscal se aplica?
    • In analiza urmatoare, avem ca subiect o societate comerciala care in 2017 este platitoare de impozit pe veniturile microintreprinderilor. In trimestrul II 2017 a avut diferente nete favorabile de curs pe care nu le-a impozitat conform Codului fiscal. In trimestrul IV realizeaza venituri mai mari de 500.000 euro si trece la impozit pe profit. Vom vedea ce se intampla cu diferenta neta favorabila de curs din trimestrul II neimpozitata. Iata raspunsul specialistului: In situatia expusa nu trebuie...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Aflati cum sa va aparati de amenzile uriase
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"