Un proiect editorial marca Rentrop&Straton -
Liderul informatiilor specializate din Romania
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Codul fiscal 2011 - Titlul V (partea I)

07-Mar-2011
3877
CODUL FISCAL 2011 - TITLUL V

Impozitul pe veniturile obtinute din Romania de nerezidenti si impozitul pe reprezentantele firmelor straine infiintate in Romania

CAP. I
Impozitul pe veniturile obtinute din Romania de nerezidenti

Contribuabili
ART. 113

Nerezidentii care obtin venituri impozabile din Romania au obligatia de a plati impozit conform prezentului capitol si sunt denumiti in continuare contribuabili.

Sfera de cuprindere a impozitului
ART. 114
Impozitul stabilit prin prezentul capitol, denumit in continuare impozit pe veniturile obtinute din Romania de nerezidenti, se aplica asupra veniturilor brute impozabile obtinute din Romania.

Venituri impozabile obtinute din Romania
ART. 115*)
(1) Veniturile impozabile obtinute din Romania, indiferent daca veniturile sunt primite in Romania sau in strainatate, sunt:
a) dividende de la un rezident;
------------
Lit. a) a alin. (1) al art. 115 a fost modificata de pct. 80 al art. I din Ordonanta de Urgenta nr. 109 din 7 octombrie 2009, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 689 din 13 octombrie 2009.

b) dobanzi de la un rezident;
c) dobanzi de la un nerezident care are un sediu permanent in Romania, daca dobanda este o cheltuiala a sediului permanent;
d) redevente de la un rezident;
e) redevente de la un nerezident care are un sediu permanent in Romania, daca redeventa este o cheltuiala a sediului permanent;
f) comisioane de la un rezident;
g) comisioane de la un nerezident care are un sediu permanent in Romania, daca comisionul este o cheltuiala a sediului permanent;
h) venituri din activitati sportive si de divertisment desfasurate in Romania, indiferent daca veniturile sunt primite de catre persoanele care participa efectiv la asemenea activitati sau de catre alte persoane;
i) venituri din prestarea de servicii de management sau de consultanta din orice domeniu, daca aceste venituri sunt obtinute de la un rezident sau daca veniturile respective sunt cheltuieli ale unui sediu permanent in Romania;
-------------
Lit. i) a alin. (1) al art. 115 a fost modificata de pct. 67 al art. I din Ordonanta nr. 83 din 19 august 2004, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 793 din 27 august 2004.

j) venituri reprezentand remuneratii primite de nerezidenti ce au calitatea de administrator, fondator sau membru al consiliului de administratie al unei persoane juridice romane;
k) venituri din servicii prestate in Romania, exclusiv transportul international si prestarile de servicii accesorii acestui transport;
------------
Lit. k) a alin. (1) al art. 115 a fost modificata de pct. 36 al art. I din LEGEA nr. 163 din 1 iunie 2005, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 466 din 1 iunie 2005.

l) venituri din profesii independente desfasurate in Romania - doctor, avocat, inginer, dentist, arhitect, auditor si alte profesii similare -, in cazul cand sunt obtinute in alte conditii decat prin intermediul unui sediu permanent sau intr-o perioada sau in mai multe perioade care nu depasesc in total 183 de zile pe parcursul oricarui interval de 12 luni consecutive care se incheie in anul calendaristic vizat;
m) veniturile din pensii primite de la bugetul asigurarilor sociale sau de la bugetul de stat, in masura in care pensia lunara depaseste plafonul prevazut la art. 69;
------------
Lit. m) a alin. (1) al art. 115 a fost modificata de pct. 36 al art. I din LEGEA nr. 163 din 1 iunie 2005, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 466 din 1 iunie 2005.

------------
Lit. n) a alin. (1) al art. 115 a fost abrogata de pct. 36 al art. I din LEGEA nr. 163 din 1 iunie 2005, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 466 din 1 iunie 2005.

o) venituri din premii acordate la concursuri organizate in Romania;
p) venituri obtinute la jocurile de noroc practicate in Romania, de la fiecare joc de noroc, obtinute de la acelasi organizator intr-o singura zi de joc.
q) venituri realizate de nerezidenti din lichidarea unei persoane juridice romane. Venitul brut realizat din lichidarea unei persoane juridice romane reprezinta suma excedentului distributiilor in bani sau in natura care depaseste aportul la capitalul social al persoanei fizice/juridice beneficiare.
------------
Lit. q) a alin. (1) al art. 115 a fost modificata de pct. 31 al art. I din Ordonanta de Urgenta nr. 106 din 4 octombrie 2007, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 703 din 18 octombrie 2007.

(2) Urmatoarele venituri impozabile obtinute din Romania nu sunt impozitate potrivit prezentului capitol si se impoziteaza conform titlului II, III sau IV^1, dupa caz:
------------
Partea introductiva a alin. (2) al art. 115 a fost modificata de pct. 47 al art. I din Ordonanta de Urgenta nr. 117 din 23 decembrie 2010, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 891 din 30 decembrie 2010.

a) veniturile unui nerezident, care sunt atribuibile unui sediu permanent in Romania;
b) veniturile unei persoane juridice straine obtinute din proprietati imobiliare situate in Romania sau din transferul titlurilor de participare, asa cum sunt definite la art. 7 alin. (1) pct. 31, detinute intr-o persoana juridica romana;
c) venituri ale unei persoane fizice nerezidente, obtinute dintr-o activitate dependenta desfasurata in Romania;
d) veniturile unei persoane fizice nerezidente obtinute din inchirierea sau din alta forma de cedare a dreptului de folosinta a unei proprietati imobiliare situate in Romania, din transferul proprietatilor imobiliare situate in Romania, din transferul titlurilor de participare, asa cum sunt definite la art. 7 alin. (1) pct. 31, detinute la o persoana juridica romana, si din transferul titlurilor de valoare, asa cum sunt definite la art. 65 alin. (1) lit. c);
e) veniturile obtinute de nerezidenti dintr-o asociere constituita in Romania, inclusiv dintr-o asociere a unei persoane fizice nerezidente cu o microintreprindere.
------------
Lit. e) a alin. (2) al art. 115 a fost modificata de pct. 47 al art. I din Ordonanta de Urgenta nr. 117 din 23 decembrie 2010, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 891 din 30 decembrie 2010.
-------------
Alin. (2) al art. 115 a fost modificat de pct. 11 al art. I din Ordonanta de Urgenta nr. 127 din 8 octombrie 2008, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 705 din 16 octombrie 2008.

(3) Veniturile obtinute de organismele nerezidente de plasament colectiv fara personalitate juridica din transferul titlurilor de valoare, asa cum sunt definite la art. 65 alin. (1) lit. c), respectiv al titlurilor de participare, asa cum sunt definite la art. 7 alin. (1) pct. 31, detinute direct sau indirect intr-o persoana juridica romana, nu reprezinta venituri impozabile in Romania.
-------------
Alin. (3) al art. 115 a fost introdus de pct. 12 al art. I din Ordonanta de Urgenta nr. 127 din 8 octombrie 2008, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 705 din 16 octombrie 2008.

------------
Alin. (4) al art. 115 a fost abrogat de pct. 40 al art. I din Ordonanta de Urgenta nr. 58 din 26 iunie 2010, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 431 din 28 iunie 2010.

(5) Veniturile obtinute de nerezidenti pe piete de capital straine din transferul titlurilor de participare, asa cum sunt definite la art. 7 alin. (1) pct. 31, detinute la o persoana juridica romana, precum si din transferul titlurilor de valoare, asa cum sunt definite la art. 65 alin. (1) lit. c), emise de rezidenti romani, nu reprezinta venituri impozabile in Romania.
-------------
Alin. (5) al art. 115 a fost introdus de pct. 12 al art. I din Ordonanta de Urgenta nr. 127 din 8 octombrie 2008, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 705 din 16 octombrie 2008.
-------------
NOTA :
Conform pct. 39 al art. I din LEGEA nr. 163 din 1 iunie 2005, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 466 din 1 iunie 2005, cota de impozit de 16% se aplica incepand cu data de 1 ianuarie 2006 si pentru veniturile realizate de persoanele fizice si juridice nerezidente, prevazute la art. 115, cu exceptia veniturilor obtinute din jocuri de noroc pentru care se mentine cota de impozit de 20%.

Retinerea impozitului din veniturile impozabile obtinute din Romania de nerezidenti
ART. 116
(1) Impozitul datorat de nerezidenti pentru veniturile impozabile obtinute din Romania se calculeaza, se retine si se plateste la bugetul de stat de catre platitorii de venituri.
(2) Impozitul datorat se calculeaza prin aplicarea urmatoarelor cote asupra veniturilor brute:
a) 10% pentru veniturile din dobanzi si redevente, daca beneficiarul efectiv al acestor venituri este o persoana juridica rezidenta intr-un stat membru al Uniunii Europene sau in unul dintre statele Asociatiei Europene a Liberului Schimb, respectiv Islanda, Principatul Liechtenstein, Regatul Norvegiei, sau un sediu permanent al unei intreprinderi dintr-un stat membru al Uniunii Europene sau dintr-un stat al Asociatiei Europene a Liberului Schimb, respectiv Islanda, Principatul Liechtenstein, Regatul Norvegiei, situat intr-un alt stat membru al Uniunii Europene sau al Asociatiei Europene a Liberului Schimb. Aceasta cota de impunere se aplica in perioada de tranzitie de la data aderarii Romaniei la Uniunea Europeana si pana la data de 31 decembrie 2010, cu conditia ca beneficiarul efectiv al dobanzilor sau redeventelor sa detina minimum 25% din valoarea/numarul titlurilor de participare la persoana juridica romana, pe o perioada neintrerupta de cel putin 2 ani, care se incheie la data platii dobanzii sau redeventelor;
------------
Lit. b) a alin. (2) al art. 116 a fost abrogata de pct. 48 al art. I din Ordonanta de Urgenta nr. 117 din 23 decembrie 2010, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 891 din 30 decembrie 2010.

c) 25% pentru veniturile obtinute din jocuri de noroc, prevazute la art. 115 alin. (1) lit. p);
------------
Lit. c) a alin. (2) al art. 116 a fost modificata de pct. 41 al art. I din Ordonanta de Urgenta nr. 58 din 26 iunie 2010, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 431 din 28 iunie 2010.

d) 16% in cazul oricaror altor venituri impozabile obtinute din Romania, asa cum sunt enumerate la art. 115.
------------
Lit. d) a alin. (2) al art. 116 a fost modificata de pct. 41 al art. I din Ordonanta de Urgenta nr. 58 din 26 iunie 2010, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 431 din 28 iunie 2010.

(3) Prin derogare de la alin. (2), impozitul ce trebuie retinut se calculeaza dupa cum urmeaza:
a) pentru veniturile ce reprezinta remuneratii primite de nerezidenti care au calitatea de administrator, fondator sau membru al consiliului de administratie al unei persoane juridice romane, potrivit art. 57;
b) pentru veniturile din pensii primite de la bugetul asigurarilor sociale sau de la bugetul de stat, potrivit art. 70.
(4) Impozitul se calculeaza, respectiv se retine in momentul platii venitului si se plateste la bugetul de stat pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare celei in care s-a platit venitul. Impozitul se calculeaza, se retine si se plateste, in lei, la bugetul de stat, la cursul de schimb al pietei valutare comunicat de Banca Nationala a Romaniei, valabil in ziua retinerii impozitului pentru nerezidenti. in cazul dividendelor distribuite, dar care nu au fost platite actionarilor sau asociatilor pana la sfarsitul anului in care s-au aprobat situatiile financiare anuale, impozitul pe dividende se declara si se plateste pana la data de 25 ianuarie a anului urmator.
(5) Pentru veniturile sub forma de dobanzi la depozitele la vedere/conturi curente, la depozitele la termen, certificate de depozit si alte instrumente de economisire la banci si la alte institutii de credit autorizate si situate in Romania, impozitul se calculeaza si se retine de catre platitorii de astfel de venituri la momentul inregistrarii in contul curent sau in contul de depozit al titularului, respectiv la momentul rascumpararii, in cazul certificatelor de depozit si al instrumentelor de economisire. Virarea impozitului pentru veniturile din dobanzi se face lunar, pana la data de 25 inclusiv a lunii urmatoare inregistrarii/rascumpararii.
------------
Alin. (5) al art. 116 a fost modificat de pct. 42 al art. I din Ordonanta de Urgenta nr. 58 din 26 iunie 2010, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 431 din 28 iunie 2010.

(6) Reinnoirea depozitelor/instrumentelor de economisire va fi asimilata cu constituirea unui nou depozit/achizitionarea unui nou instrument de economisire.
(7) Impozitul asupra dobanzilor capitalizate se calculeaza de platitorul acestor venituri in momentul inregistrarii in contul curent sau in contul de depozit al titularului, respectiv in momentul rascumpararii in cazul unor instrumente de economisire sau in momentul in care dobanda se transforma in imprumut ori in capital, dupa caz.
(8) Modul de determinare si/sau de declarare a veniturilor obtinute din transferul titlurilor de participare la o persoana juridica romana va fi stabilit prin norme.
(9) Pentru orice venit impozitul ce trebuie retinut, in conformitate cu prezentul capitol, este impozit final.
------------
Art. 116 a fost modificat de pct. 81 al art. I din Ordonanta de Urgenta nr. 109 din 7 octombrie 2009, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 689 din 13 octombrie 2009.

Scutiri de la impozitul prevazut in prezentul capitol
ART. 117
Sunt scutite de impozitul pe veniturile obtinute din Romania de nerezidenti urmatoarele venituri:
------------
Lit. a) a art. 117 a fost abrogata de pct. 43 al art. I din Ordonanta de Urgenta nr. 58 din 26 iunie 2010, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 431 din 28 iunie 2010.

b) dobanda aferenta instrumentelor de datorie publica in lei si in valuta si veniturile obtinute din tranzactionarea titlurilor de stat si a obligatiunilor emise de catre unitatile administrativteritoriale, in lei si in valuta pe piata interna si/sau pe pietele financiare internationale, precum si dobanda aferenta instrumentelor emise de catre Banca Nationala a Romaniei in scopul atingerii obiectivelor de politica monetara si veniturile obtinute din tranzactionarea valorilor mobiliare emise de catre Banca Nationala a Romaniei;
-------------
Lit. b) a art. 117 a fost modificata de pct. 7 al art. I din Ordonanta de Urgenta nr. 91 din 24 iunie 2008, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 480 din 30 iunie 2008.

------------
Lit. c) a art. 117 a fost abrogata de pct. 43 al art. I din Ordonanta de Urgenta nr. 58 din 26 iunie 2010, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 431 din 28 iunie 2010.

d) premiile unei persoane fizice nerezidente obtinute din Romania, ca urmare a participarii la festivalurile nationale si internationale artistice, culturale si sportive finantate din fonduri publice;
e) premiile acordate elevilor si studentilor nerezidenti la concursurile finantate din fonduri publice;
------------
Lit. f) a art. 117 a fost abrogata de pct. 43 al art. I din Ordonanta de Urgenta nr. 58 din 26 iunie 2010, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 431 din 28 iunie 2010.

g) veniturile persoanelor juridice straine care desfasoara in Romania activitati de consultanta in cadrul unor acorduri de finantare gratuita, incheiate de Guvernul Romaniei/autoritati publice cu alte guverne/autoritati publice sau organizatii internationale guvernamentale sau neguvernamentale;
-------------
Lit. g) a art. 117 a fost modificata de pct. 75 al art. I din LEGEA nr. 343 din 17 iulie 2006, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 662 din 1 august 2006.

h) dividendele platite de o intreprindere, care este persoana juridica romana sau persoana juridica cu sediul social in Romania, infiintata potrivit legislatiei europene, unei persoane juridice rezidente intr-un alt stat membru al Uniunii Europene sau in unul dintre statele Asociatiei Europene a Liberului Schimb, respectiv Islanda, Principatul Liechtenstein, Regatul Norvegiei, ori unui sediu permanent al unei intreprinderi dintr-un stat membru al Uniunii Europene sau dintr-un stat al Asociatiei Europene a Liberului Schimb, respectiv Islanda, Principatul Liechtenstein, Regatul Norvegiei, situat intr-un alt stat membru al Uniunii Europene sau al Asociatiei Europene a Liberului Schimb, sunt scutite de impozit, daca persoana juridica straina beneficiara a dividendelor intruneste cumulativ urmatoarele conditii:
1. are una dintre formele de organizare prevazute la art. 20^1 alin. (4);
2. in conformitate cu legislatia fiscala a statului membru al Uniunii Europene sau a unuia dintre statele Asociatiei Europene a Liberului Schimb, respectiv Islanda, Principatul Liechtenstein, Regatul Norvegiei, este considerata a fi rezidenta a statului respectiv si, in temeiul unei conventii privind evitarea dublei impuneri incheiate cu un stat tert, nu se considera ca este rezident in scopul impunerii in afara Uniunii Europene sau Asociatiei Europene a Liberului Schimb, respectiv Islanda, Principatul Liechtenstein, Regatul Norvegiei;
3. plateste, in conformitate cu legislatia fiscala a unui stat membru al Uniunii Europene sau a unuia dintre statele Asociatiei Europene a Liberului Schimb, respectiv Islanda, Principatul Liechtenstein, Regatul Norvegiei, impozit pe profit sau un impozit similar acestuia, fara posibilitatea unei optiuni sau exceptari;
4. detine minimum 10% din capitalul social al intreprinderii persoana juridica romana pe o perioada neintrerupta de cel putin 2 ani, care se incheie la data platii dividendului.
Daca beneficiarul dividendelor este un sediu permanent al unei persoane juridice rezidente intr-un stat membru al Uniunii Europene sau intr-un stat al Asociatiei Europene a Liberului Schimb, respectiv Islanda, Principatul Liechtenstein, Regatul Norvegiei, situat intr-un alt stat membru al Uniunii Europene sau al Asociatiei Europene a Liberului Schimb, pentru acordarea acestei scutiri persoana juridica straina pentru care sediul permanent isi desfasoara activitatea trebuie sa intruneasca cumulativ conditiile prevazute la pct. 1-4.
Pentru acordarea acestei scutiri, persoana juridica romana care plateste dividendul trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
1. este o societate infiintata in baza legii romane si are una dintre urmatoarele forme de organizare: "societate pe actiuni", "societate in comandita pe actiuni", "societate cu raspundere limitata";
2. plateste impozit pe profit, potrivit prevederilor titlului II, fara posibilitatea unei optiuni sau exceptari.
Pentru acordarea acestei scutiri, persoana juridica cu sediul social in Romania, infiintata potrivit legislatiei europene, care plateste dividendul, trebuie sa plateasca impozit pe profit, potrivit prevederilor titlului II, fara posibilitatea unei optiuni sau exceptari.
------------
Lit. h) a art. 117 a fost modificata de pct. 82 al art. I din Ordonanta de Urgenta nr. 109 din 7 octombrie 2009, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 689 din 13 octombrie 2009.

------------
Lit. i) a art. 117 a fost abrogata de pct. 43 al art. I din Ordonanta de Urgenta nr. 58 din 26 iunie 2010, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 431 din 28 iunie 2010.

j) incepand cu data de 1 ianuarie 2011, veniturile din dobanzi sau redevente, asa cum sunt definite la art. 124^19, obtinute din Romania de persoane juridice rezidente in statele membre ale Uniunii Europene sau ale Asociatiei Europene a Liberului Schimb, respectiv Islanda, Principatul Liechtenstein, Regatul Norvegiei, sau de un sediu permanent al unei intreprinderi dintr-un stat membru al Uniunii Europene sau dintr-un stat al Asociatiei Europene a Liberului Schimb, respectiv Islanda, Principatul Liechtenstein, Regatul Norvegiei, situat intr-un alt stat membru al Uniunii Europene sau al Asociatiei Europene a Liberului Schimb, sunt scutite de impozit, daca beneficiarul efectiv al dobanzilor sau redeventelor detine minimum 25% din valoarea/numarul titlurilor de participare la persoana juridica romana, pe o perioada neintrerupta de cel putin 2 ani, care se incheie la data platii dobanzii sau redeventelor;
------------
Lit. j) a art. 117 a fost modificata de pct. 82 al art. I din Ordonanta de Urgenta nr. 109 din 7 octombrie 2009, publicata in MONITORUL OFICIAL nr. 689 din 13 octombrie 2009.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici


MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Plafoane incasari si plati in numerar 2025. Care sunt amenzile pentru nerespectarea legii

    • Plafoanele de incasari si plati au fost modificate ultima data prin OUG 115/2023, si le vom reda in continuarea articolului pe cele care se aplica in anul 2025. Dar ce amenzi se dau pentru nerespectarea legii? Plafoane incasari si plati in numerar 2025. Care sunt amenzile pentru nerespectarea legii Pentru nerespectarea legii amenzile sunt de 25% din suma care depaseste plafoanele( le vom reda mai jos). De asemenea, se aplica amenzi intre 15.000 lei si 20.000 lei pentru acordarea de avantaje...» citeste mai departe aici

  • Notificare de conformare e-TVA: Ce trebuie sa stii incepand cu anul 2025

    • In urma implementarii sistemului RO e-TVA, prin care se va gestiona mai usor TVA-ului firmelor, atat pentru eficientizarea administrarii lui, cat si pentru reducerea evaziunii fiscale, a aparut obligativitatea contribuabililor de a raspunde, atunci cand o primesc de la ANAF, la Notificarea de conformare e -TVA. Iar din anul 2025, se aplica mai multe schimbari in privinta ei. Reamintim ca in situatia in care se identifica diferente semnificative intre valorile precompletate prin intermediul...» citeste mai departe aici

  • Rezerva legala. Cand se constituie, cum se calculeaza si studii de caz practice

    • Rezerva legala este un instrument financiar esential pentru protejarea stabilitatii economice a unei companii, avand scopul de a acoperi eventualele pierderi sau de a sustine activitatea in perioade dificile. In acest articol, vom analiza conditiile in care trebuie sa fie constituita rezerva legala, modul de calcul, precum si cateva studii de caz utile care ajuta la intelegerea aplicarii corecte a reglementarilor legale in vigoare. » citeste mai departe aici

  • [MODEL] Raport de repartizare active si reglementari cheie

    • Raportul de repartizare a activelor unei companii este un document esential care ofera o evidenta clara si detaliata a modului in care sunt alocate bunurile si resursele companiei catre actionari sau alte parti interesate. In acest articol vom oferi un model de raport de repartizare a activelor, vom analiza situatiile in care este necesar un astfel de raport si vom prezenta reglementarile legislative cu privire la intocmirea documentului. » citeste mai departe aici

  • Accize mai mari din 2025! Ultimele reglementari si noutati pentru anul acesta

    • Nici accizele nu au scapat modificarilor fiscale si contabile de mare impact care se vor aplica incepand cu anul acesta. Au aparut modificari in privinta lor, in special prin OUG 138/2024, publicat recent in Monitor. Guvernul a oficializat OUG nr. 138/2024, care introduce o serie de modificari importante in Codul fiscal, pentru platitorii de accize, cu scopul de a spori conformarea fiscala si de a combate riscurile asociate eludarii prevederilor legale. Dintre acestea, cele mai relevante...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016