Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Noi masuri de relaxare fiscala, posibile dupa primul trimestru din 2015

10-Dec-2014
1052
Se asteapta ca in 2015 sa exista incasari mai mari fata de acest an, fapt care ar putea crea conditii oportune pentru implementarea unor noi masuri de relaxare fiscala.

Despre aceste posibilitati, ministrul delegat pentru Buget, Darius Valcov, a facut mai multe declaratii, citate de Agerpres.

Astfel, acesta a declarat ca au existat discutii pe aceasta tema cu misiunea comuna a Fondului Monetar International si Comisiei Europene, discutii care au vizat si reducerea TVA la carne, insa trebuie analizata executia bugetara dupa primul trimestru din 2015.

de asemenea, acesta a mentionat ca in cazul unor venituri excedentare, se poate discuta si despre TVA redusa la carne incepand cu jumatatea anului 2015, respectiv 1 ianuarie 2016. In plus, Valcov a declarat:

"Ne asteptam ca acest buget sa fie adoptat vineri si apoi, anul viitor, ne asteptam ca incasarile sa fie, din punctul nostru de vedere, mai mari decat au fost agreate si introduse in buget si sa putem undeva dupa primul trimestru, in 2015, sa ne gandim la introducerea unor noi masuri de relaxare fiscala, pentru a putea sa generam in continuare plus valoare economiei.
Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica
Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica
Vezi detalii
Microintreprinderea in 2017: impozite, taxe, deduceri
Microintreprinderea in 2017: impozite, taxe, deduceri
Vezi detalii
Proceduri contabile pentru societati comerciale 2017
Proceduri contabile pentru societati comerciale 2017
Vezi detalii

Acesta este scopul nostru. Surpriza placuta la aceste discutii, pe care FMI si Comisia Europeana le-au vazut in momentul in care au ajuns la intalnire a fost ca acel gol de 15 miliarde de care vorbea toata lumea (...) de fapt era mult redus si a putut fi adus la zero in conditiile in care le-am discutat si negociat in ultimele patru zile".

Totodata, anunta Agerpres, Darius Valcov a aratat ca deficitul bugetar de 1,83% din PIB agreat cu Comisia Europeana si Fondul Monetar International nu este rezultatul unor negocieri in care ar fi fost cerut acest lucru ca o favoare, ci este un drept al Romaniei, rezultat din alocarea unor sume mai mari pentru cofinantari si din plata unor titluri executorii.


"Acest 1,83% nu este rezultatul unor negocieri in urma carora am fi cerut aceste lucruri ca o favoare. Este un drept al Romaniei, pentru ca noi alocam mult mai multi bani pentru cofinantari fata de anul trecut. Alocam in plus 3,8 miliarde lei, ceea ce reprezinta 0,5%. Plata titlurilor executorii pentru anul viitor inseamna aproximativ trei miliarde, titluri pe care ar fi trebuit sa le platim in 2016 si noi le platim in 2015. Cu toate aceste cheltuieli suplimentare inchidem bugetul fara a creste nicio taxa si niciun impozit. in acest moment noi aratam ca toata discutia de pana acum ca bugetul nu s-ar inchide, ca ar exista 15 miliarde gaura, a fost doar pentru a deruta opinia publica", a explicat Valcov, citat de aceeasi sursa.


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Noi masuri de relaxare fiscala, posibile dupa primul trimestru din 2015":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • ANAF implementeaza poprirea electronica
    • Poprirea electronica - Sistemul de comunicare a actelor de executare catre institutiile de credit prin intermediul mijloacelor electronice de transmitere la distanta este functionala din data de 23.06.2017. Prin intermediul acestui sistem este asigurata o comunicare rapida si eficienta a actelor de executare si sunt inlaturate deficientele legate de intarzierea ridicarii masurii popririi conturilor bancare in cazul stingerii obligatiilor fiscale, astfel incat activitatea contribuabililor sa fie...» citeste mai departe aici

  • Noi conditii pentru scutirea programatorilor de la plata impozitului pe venit. Analiza zilei
    • In Monitorul Oficial nr. 468 din data de 22 iunie 2017a fost publicat un nou Ordin al ministrul comunicatiilor si societatii informationale, ministrul educatiei nationale, ministrul muncii si justitiei sociale si ministrul finantelor publice cu privire la scutirea de la plata impozitului pe venit pentru activitatea de creatie de programe pentru calculator. Potrivit Codului fiscal persoanele fizice sunt scutite de la plata impozitului pe venit pentru veniturile realizate din venituri din salarii...» citeste mai departe aici

  • Bancabilitatea IMM-urilor trebuie vazuta din perspectiva unui antreprenor, nu a unui bancher
    • Florin Jianu, reprezentant al Consiliului National pentru intreprinderile Private Mici si Mijlocii (CNIPMMR) si fost ministru pentru Mediul de Afaceri, este de parere ca bancabilitatea IMM-urilor ar trebui privita din punctul de vedere al unui antreprenor, nu al unui bancher. De asemenea, in opinia acestuia, potrivit Agerpres, in cazul in care 8 din 10 antreprenori nu apeleaza la un credit bancar, inseamna ca felul in care sunt construite instrumentele bancare nu sunt in acord cu nevoile...» citeste mai departe aici

  • Reglementari privind facturarea. Reguli de facturare, continut obligatoriu si termene de emitere
    • Reguli de facturare Ca regula generala, pentru livrarile de bunuri si prestarile de servicii pentru care locul livrarii, respectiv prestarii se considera a fi in Romania facturarea se efectueaza in conformitate cu prevederile art. 319 din Codul fiscal.Pentru livrarile de bunuri si prestarile de servicii pentru care locul livrarii, respectiv prestarii nu se considera a fi in Romania facturarea face obiectul normelor aplicabile in statele membre in care are loc livrarea de bunuri/prestarea de...» citeste mai departe aici

  • Achizitie bunuri in folosul personal de catre administrator. Care e regimul fiscal?
    • In analiza urmatoare, avem situatia in care administratorul unei firme platitoare de 3% impozit achizitioneaza de pe un site o serie de articole vestimentare. Vom vedea cum se pot trata din punct de vedere fiscal si contabil corect aceste facturi, cu mentiunea ca momentan sunt inregistrate pe cheltuieli nedeductibile, iar TVA-ul inclus in cheltuiala nu e dedus. Din punct de vedere fiscal achizitiile in folosul personal al administratorului reprezinta venituri de natura impozabila pentru acesta...» citeste mai departe aici

  • Contracte de inchiriere incheiate cu persoane fizice si achizitie autoturime. Ce declaram in D 394?
    • Prin randurile urmatoare, stabilim daca se declara in cartusul D "Achizitii" aferent declaratiei D394 contractele de inchiriere incheiate cu persoane fizice unde societatea are calitatea de chirias si contractele de instrainare - dobindire a unui mijloc de transport incheiate cu persoana fizica. Potrivit instructiunilor de completare ale formularului 394, persoanele impozabile inregistrate in scopuri de TVA in Romania conform art. 316 depun aceasta declaratie pentru orice operatiune taxabila in...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Taxele si Impozitele s-au modificat in 2017!

Cititi toate schimbarile din Noul Cod Fiscal
care se aplica anul acesta!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!


© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.