Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Procesul de infiintare firma, mai usor cu AxA Cont

21-Feb-2022
1455
Procesul de infiintare firma, mai usor cu AxA Cont

 

O decizie importanta, luata numai dupa cantarirea responsabila a tuturor aspectelor pe care le implica, cea de infiintare a unei firme prinde contur in randul a tot mai multi romani. Lucrurile sunt cu atat mai promitatoare in cazul celor care au in vedere orice inseamna asta, asumandu-si responsabilitatile pe care intreg procesul le presupune. Asta inseamna ca o colaborare cu experti in domeniu nu este trecuta cu vederea, ci devine un pion important in infiintarea societatii.

Desi fata de anii anteriori acest proces a fost simplificat, multi nu reusesc sa duca la bun sfarsit visul de a pune pe picioare afacerea proprie. Chiar daca planul initial este unul reusit, lucrurile pot degenera atunci cand in derularea procesului nu sunt avute in vedere obligatiile si riscurile ce pot aparea.

Cand mana dreapta in afacere este o societate cu experienta in tot ce presupune infiintarea si coordonarea unei firme, evolutia va fi una pozitiva. Este si motivul pentru care serviciile unor societati precum AxA Cont sunt astazi la cautare. O astfel de agentie simplifica in mod considerabil munca pe care trebuie sa o depuneti pentru a aduce la viata business-ul dorit.

Infiintarea unei firme, un proces mai rapid cu AxA Cont

Bazele unei firme pot fi puse mai simplu si cu mai putin efort cu ajutorul unor astfel de specialisti. Datorita asistentei permanente de care beneficiati, sunteti in tema legat de intregul proces de infiintare firma, pas cu pas.

Dupa ce ati stabilit care este forma juridica potrivita, SRL sau PFA, urmeaza:

*rezervarea unei denumiri pentru societate

*executarea unui contract de sediu

*stabilirea unui capital social

*identificarea codurilor CAEN

*redactarea diverselor documente necesare pentru a inmatricula societatea

*pregatirea actelor pentru notar - un delegat al societatii va primi imputernicire pentru a putea depune dosarul in numele vostru, respectiv pentru a-l putea ridica de la ORC.

*depunerea dosarului la Registrul Comertului si ridicarea actelor societatii din aceeasi institutie.

Pentru ca totul sa prinda contur, iar procesul sa se poata pune in miscare, trebuie sa furnizati societatii 3 documente (nu 17 cum se intampla in mod obisnuit) si anume 3 variante de nume pentru societate, CI asociatilor si dovada sediului social. Referitor la aceasta din urma, veti avea nevoie de un contract de vanzare - cumparare sau de extras de carte funciara.

Pentru a evita orice neplaceri ce pot aparea ulterior, este ideal sa optati pentru servicii de consultanta specializate referitoare la partea de fiscalitate, dar si la cea de contabilitate. Este o prima masura pe care o puteti lua pentru a va asigura ca directia in care se indreapta start-up-ul este una pozitiva. Priviti aceasta ca o investitie in viitorul afacerii, sportind sansele unei dezvoltari armonioase ale acesteia.

AxA Cont se traduce prin promptitudine in prestarea serviciilor, prin profesionalism. Acestea sunt calitati vitale pentru bunul mers al unei afaceri. Indiscutabil deci sa le treceti cu vederea! Dar si alte aspecte vor dicta bunul mers al business-ului. Despre acestea puteti sa aflati mai multe direct de pe site-ul Axacont.ro.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?



MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

Atentie contabili!
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016