Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Tendinte comert online in 2017. Cum puteti vinde mai mult si mai eficient?

07-Iun-2017
1075

Daca pe de o parte avem grija sa dezbatem periodic aspectele de ordin legal si fiscal, exista si informatii utile din zona de business pe care dorim sa le aducem in atentia dumneavoastra. La nivel mondial, in ce priveste afacerile in domeniul comertului online, se observa o crestere continua, iar daca doriti sa profitati de acest val, sa stiti ca nu ati ratat inca momentul. 

In ce priveste tendintele in comertul online, in 2017 vorbim deja de mai multe astfel noutati care castiga piata si aprecierea clientilor de la o luna la alta:

1. Modalitati multiple de plata digitala. Trend pornit de la marile companii precum Apple sau Amazon, multi clienti pot plati printr-un singur PIN creat in online, folosind telefonul si chiar ceasurile (Apple) pentru a plati fara a mai utiliza cardul. 

2. Livrarea ultra-rapida este o tendinta de care se bucura deja multi clienti ai retailerilor care ale aceasta optiune. Timpul de livrare s-a redus astfel considerabil in vreme ce asteptarile clientilor in aceasta privinta au crescut. Magazine online precum ASOS si New Look au creat chiar posibilitatea de a primi produsul intr-un interval de o ora. O alta metoda este cea a punctelor de ridicare a produselor, fapt care eficientizeaza, din nou, timpul de livrare. 

3. Se pune pret pe loialitatea clientilor. Din ce in ce mai multe site-uri ofera clientilor sansa de a primi puncte odata cu fiecare achizitie. Reusiti astfel sa consolidati baza de clienti si sa castigati in fata competitorilor care nu apeleaza la aceasta metoda de rasplatire a cumparatorilor fideli. 

4. Fragmentarea canalelor de promovare devine istorie. Prea multe canale pot duce la o comunicare nu tocmai eficienta, iar crearea unor canale de baza care sa aiba in gestiune comunicarea principala este o tendinta pe care cei mai multi retaileri o iau deja in seama si o aplica in strategiile de marketing. 

5. Casutele de chat. Partea de customer care e un aspect la care inca se mai pot imbunatati multe. Dar aveti grija insa ca, in momentul in care introduceti aceasta optiune, sa aveti in spate un serviciu clienti eficient si extrem de bine informat care sa poata veni realmente in ajutorul clientului care va apela la acest serviciu in incercarea de a-si rezolva o problema legata de site, achizitie, retur etc.

Conform unor date care vizeaza rezultatele finale din comertul online de anul trecut, circa doua treimi dintre utilizatorii de Internet au realizat cumparaturi online in 2016 la nivel european, conform datelor furnizate de Eurostat, iar cumpataturile online continua sa creasca printre utilizatorii cu varste cuprinse intre 16-24 de ani si 25-54 de ani, aminteste TeCOMM.

In Romania, comertul electronic inca mai are loc pentru multe imbunatatiri, dat fiind faptul ca anul trecut au existat cresteri de doar 18% in ce priveste vanzarile in comert online. 

Pe primul loc se afla Marea Britanie, cu peste 87% de utilizatori accesand Internetul pentru a cumpara haine sau rezerva vacante, arata datele Eurostat.

La intrebarea "Cum vinzi mai multe in online?", a raspuns pentru TeCOMM consultantul in ecommerce si afaceri care ajuta proprietarii magazinelor online sa creasca si sa devina profitabili in industrie, Kunle Campbell, Adviser la Guilty Soles din Marea Britanie, prezentul anul acesta la conferinta de eCommerce organizata de TeCOMM:

"Sunt trei modalitati esen?iale care sa ajute businessrile online: clientii trebuie sa fie foarte targetati, frecventa de cumparare crescuta si determinarea clientilor sa cumpere mai mult atunci cand fac cumparaturi sa fie mai ridicata", declara Kunle in cadrul unui curs despre strategia ce te poate ajuta sa ajungi la nivel international. Pasionat de comert electronic de tanar, Kunle a studiat economia si s-a specializat in managementul comertului electronic. Experienta sa este certificata si nu de putine ori acesta participa la evenimente dedicate comertului electronic la nivel international, precum este si TeCOMM Bucuresti, eveniment de referinta pentru Europa de Est.

In ce priveste prezenta in online a unei afaceri care porneste din zona de offline sau de la magazinele fizice (brick & mortar), Ovidiu Joita, Owner IAgency, considera ca aceasta este esentiala.

"Cred ca fiecare afacere trebuie sa fie prezenta in mediul online. Multi oameni au ideea gresita ca numai magazinele online au nevoie de marketing sau SEO. Oamenii pot cauta orice pe Internet: date despre companie dar si despre produsele acesteia, ce pareri au clientii despre ele. Ce facem la compania pe care o conduc? Ne ocupam de companiile importante care sunt disponibile doar pentru cativa oameni an de an si o aducem in centrul orasului, in cel mai ingreunat trafic. O facem vizibila oricui", a declarat Ovidiu pentru TeCOMM.

Potentialul pietei de e-commerce este in crestere si lasa inca loc foarte mult pentru dezvoltare. 

"Cifrele biroului european de statistica arata ca, in Romania, comertul electronic este inca departe de potential, atat din perspectiva cumparatorilor, cat si a retailerior.

Pana in 2020, este posibil ca 80% din vanzari sa se faca fara a intra in contact cu un comerciant. Aceasta tendinta este evidenta, dar ea nu va duce la disparitia magazinelor fizice, dimpotriva. Ele vor ramane cele mai bune canale de consolidare a brandului.

Asta se intampla deja peste ocean si in multe state europene, unde companii mari au decis sa investeasca in reteaua de magazine, simultan cu strategia de vanzari online", a explicat Raluca Ghilea, director executiv Perceptum, pentru Business24.ro.

Printre factorii care ii fac pe potentialii cumparatori sa isi amane sau sa renunte la achizitie, se numara posibilitatea de frauda, neincrederea in retailerul din online sau alti factori care impiedica un proces de achizitie rapid si facil. 

Comparativ cu media europeana, nivelul pietei e-commerce din Romania este abia la 25%, in UE 66% din populatie preferand tranzactiile on-line in locul sedintelor clasice de shopping.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Tendinte comert online in 2017. Cum puteti vinde mai mult si mai eficient?":
Rating:

Nota: 5 din 2 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Articole similare

Liderul global eBay vine in premiera la TECOMM Cluj
Mai multe articole despre tecomm




Subiectele saptamanii

  • Corectia unui bon fiscal emis eronat. Evidentierea in formularul A4200
    • Inregistrarea unor bonuri fiscale eronate nu este o greseala intalnita ocazional, majoritatea contribuabililor fiind pusi macar o data in aceasta situatie. Totusi, cum se face corectia unui bon fiscal in cazul in care se introduce in mod eronat o alta suma pe casa de marcat si se valideaza bonul fiscal gresit? Cum se face evidentierea bonului fiscal eronat in formularul A4200? Raspunsul specialistului Situatia descrisa poate fi solutionata cu respectarea prevederilor Normelor metodologice date...» citeste mai departe aici

  • Loteria bonurilor fiscale. Bonurile castigatoare au valoarea de 504 lei
    • Loteria bonurilor fiscale a continuat duminica, 18 noiembrie, cu o noua extragere, castigatoare fiind desemnate bonurile fiscale emise in data de 29 octombrie 2018, cu o valoare de 504 lei. Extragerea bonurilor fiscale castigatoare emise intre 1 si 31 octombrie 2018 a fost programata duminica, 18 noiembrie 2018, fondul de premiere fiind de 1 milion de lei. Din aceasta suma vor fi acordate cel mult 100 de premii. Daca numarul celor care detin un bon fiscal castigator si depun cereri de...» citeste mai departe aici

  • Contul unic: Metodologia de stingere a obligatiilor fiscale, MODIFICATA DE ANAF!
    • Pe site-ul Agentiei Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a fost publicat, luni, 20 noiembrie 2018, un Proiectul de ordin pentru modificarea pct.34 din Metodologia de distribuire a sumelor platite de contribuabili in contul unic si de stingere a obligatiilor fiscale, aprobata prin Ordinul presedintelui ANAF nr. 1613/2018. La punctul 34, capitolul V al anexei la ordinului presedintelui ANAF nr. 1613/2018, “s-a prevazut ca, in situatia in care contribuabilul face o plata eronata in...» citeste mai departe aici

  • Proiect pentru modificarea Formularului 101, Declaratie privind impozitul pe venit
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala a publicat marti, 20 noiembrie, un proiect de ordin al presedintelui ANAF pentru modificarea si completarea Ordinului presedintelui ANAF nr. 3386/2016 pentru aprobarea modelului si continutului formularului 101 "Declaratie privind impozitul pe profit". Vezi AICI Formularul 101, Declaratie privind impozitul pe profit, asa cum este stabilit in Anexa proiectului de ordin. ART. I - Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr....» citeste mai departe aici

  • Suspendarea activitatii: Cum se obtine regimul de declarare derogatoriu?
    • Suspendarea activitatii la Registrul Comertului nu determina automat suspendarea obligatiilor declarative ale societatii. Astfel, pe perioada in care se afla in inactivitate temporara entitatile au obligatia sa depuna declaratiile fiscale conform vectorului fiscal. Pentru obligatiile declarative inscrise in vectorul fiscal declaratiile se depun, chiar daca nu exista sume de declarat, pe zero, cu exceptia situatiei in care societatea solicita si i se aproba un regimul de declarare derogatoriu...» citeste mai departe aici

  • Transfer de active. Prevederile Codului Fiscal in aceasta situatie
    • Pentru ca subiectul transferului de active este unul de interes pentru cititorii Fiscalitatea.ro, astazi, unul dintre specialistii nostri va face o analiza la obiect pornind de la situatia unei firme platitoare de TVA cu asociat unic care vrea sa faca transferul de activitate la o firma platitoare de TVA. Se pot aplica in aceasta situatie prevederile art.127 alin. (7) din Codul fiscal, daca firma primitoare vrea sa-si continue activitatea, iar firma cedenta va fi lichidata? Cum se face...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016