Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

32 documente oficiale ANAF vor fi trimise electronic

08-Dec-2016
3015

Va informam ca Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice a aprobat ordinul nr. 3097/2016 pentru aplicarea prevederilor art. 46 alin. (8) si ale art. 47 alin. (9) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, potrivit caruia 32 de acte administrative si fiscale emise de Fisc pot fi primite de contribuabili prin e-mail, fax sau printr-o alta platforma online.

De luni, 5 decembrie, contribualilii pot primi de la Fisc documente si in varianta electronica sau pe fax. Persoanele fizice si juridice trebuie sa adreseze organului fiscal o cerere prin care sa opteze pentru unul dintre mijloacele electronice de comunicare.

Aceste acte administrative fiscale, comunicate prin mijloace electronice de transmitere la distan?a, sunt valabile si opozabile contribuabililor sau ter?ilor fara semnatura olografa si stampila conducatorul organului fiscal, insa vor purta semnatura digitala calificata a institutiei, a anuntat MDRAP.

Astfel, contribuabilii pot primi de la Fisc documente si in varianta electronica.
Lista documentelor in cauza cuprinde:

1. Titlul executoriu;
2. Somatia;
3. Decizia referitoare la obligatiile de plata accesorii;


4. Instiintarea privind stingerea creantelor fiscale;
5. Adresa de infiintare a popririi asupra disponibilitatilor banesti;
6. Decizia de ridicare a masurilor de executare silita asupra disponibilitatilor banesti;
7. Instiintare de compensare;
8. Instiintare de restituire;
9. Decizia de impunere pentru stabilirea impozitelor /taxelor datorate de persoanele fizice, in temeiul Legii nr. 227 /2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;
10. Decizia de impunere pentru stabilirea impozitelor/taxelor datorate de persoanele juridice, in temeiul Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;
11. Declaratia fiscala /Decizia de impunere pentru stabilirea taxei pentru servicii de reclama si publicitate in cazul contribuabililor persoane juridice;
12. Declaratia fiscala /Decizia de impunere pentru stabilirea taxei pentru afisaj in scop de reclama si publicitate;
13. Decizia de impunere privind creantele datorate bugetului local in urma inspectiei fiscale;
14. Decizia de restituire a sumelor de la bugetul local;
15. Decizia privind nemodificarea bazei de impunere;
16. Decizie de instituire a masurilor asiguratorii;
17. Decizia de ridicare a masurilor asiguratorii;
18. Adresa de infiintare a popririi;
19. Adresa de infiintare a popririi asiguratorii;
20. Instiintare privind infiintarea popririi;
21. Proces-verbal de constatare a contraventiei;
22. Nota de plata;
23. Extras de rol;
24. Aviz de inspectie fiscala;
25. Invitatie;
26. Certificat de nomenclatura stradala si adresa
27. Proces-verbal privind cheltuielile de executare silita
28. Proces-verbal de constatare si declarare a insolvabilitatii
29. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozite, taxele locale si alte venituri datorate bugetului local
30. Raport de inspectie fiscala
31. Anexa certificat de atestare fiscala privind verificarea eligibilitatii solicitantilor de fonduri externe nerambursabile
32. alte acte emise de organul fiscal local.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "32 documente oficiale ANAF vor fi trimise electronic":
Rating:

Nota: 4.2 din 5 voturi
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021

Atentie contabili!

Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Cum a fost modificata Legea pentru prevenirea si combaterea evaziunii fiscale in 2021
    • Administratia Judeteana a Finantelor Publice Calarasi informeaza contribuabilii ca, in Monitorul Oficial nr. 332 din 1 aprilie 2021 a fost publicata Legea nr. 55 din 31 martie 2021 privind modificarea si completarea Legii nr. 241/2005 pentru prevenirea si combaterea evaziunii fiscale au fost aduse urmatoarele modificari : -In cazul savarsirii unei infractiuni de evaziune fiscala prevazute la art 8 si art. 9, daca in cursul urmaririi penale sau al judecatii prejudiciul cauzat este acoperit...» citeste mai departe aici

  • Intrebari & Raspunsuri ANAF cu privire la completarea Declaratiei Unice - venituri din chirii
    • ANAF a reluat sesiunile de asistenta pe pagina oficiala de Facebook. Tema ultimei sesiuni online a fost "Modalitatea de completare si depunere a Declaratiei unice de catre persoanele fizice care realizeaza venituri din cedarea folosintei bunurilor". Redam cateva intrebari si raspunsuri: 1. Un PFA obtine venituri din inchirierea unui spatiu. Unde se inregistreaza aceste venituri in declaratia unica? La venituri din activitati independente sau la venituri din cedarea folosintei bunurilor?...» citeste mai departe aici

  • OUG 30/2021. Declaratia de regularizare privind cheltuielile cu educatia timpurie se depune pana pe 25 aprilie 2021
    • Ordonanta de urgenta nr. 30/2021 privind unele masuri fiscale a fost publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 423 din 21 aprilie 2021. Conform actului normativ care a intrat in vigoare in 21 aprilie 2021, suma reprezentand cheltuieli cu educatia timpurie, efectuate in perioada noiembrie 2020-martie 2021, care depaseste impozitul pe profit datorat, se scade din impozitul pe salarii retinut de contribuabil pentru angajati, din taxa pe valoarea adaugata datorata sau din accizele datorate, pe...» citeste mai departe aici

  • ANAF a publicat documentatia tehnica SAF-T
    • ANAF supune atentiei, in scopul asigurarii pregatirii pentru conformarea cu cerintele de export ale fisierului standard de control fiscal, un set de documente ce detaliaza elementele obligatorii si optionale incorporabile la nivelul noului model declarativ SAFT, conform unui comunicat de presa. Demersul se deruleaza in contextul angajamentului institutional de transparentizare a deciziilor cu impact asupra modului de raportare a contribuabilului la ANAF, iar documentele pe care le puteti...» citeste mai departe aici

  • Traditia continua si de Paste: Participa GRATUIT la webinarul dorit
    • Profita de Oferta de Paste si te poti bucura de sarcini de serviciu rezolvate impecabil prin cunoasterea exacta a legilor si a procedurilor, relaxare si buna dispozitie la birou si, de ce nu, munca ta va fi resplatita printr-un salariu mai mare si binemeritat. In plus, te invitam sa profiti de Preturile Speciale si sa iti alegi webinarul la care doresti sa participi: - Modificarile din fiscalitate analizate de Gabriel Jinga si Gabriel Gheorghe - Controale ITM in 2021, lector: Rodica Mantescu...» citeste mai departe aici

  • Documente justificative necesare pentru dobandirea calitatii de asigurat
    • Daca un salariat de al nostru doreste sa isi treaca mama ca si coasigurat, de ce documente are nevoie? Trebuie o declaratie pe propria raspundere de la salariat, o alta de la persoana care doreste sa devina coasigurata si mai este nevoie de o adeverinta de venit a persoanei ce doreste sa devina coasigurata, sau aceasta din urma nu este obligatorie? Multumesc! Raspunsul consilierului juridic Rodica Mantescu: Conform art. 224 lit. b) din Legea 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii sunt...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2021 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016