Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afacerile centrelor de contact se schimba din 2014

28-Nov-2013
1747
Potrivit Interactive Intelligence Group Inc., pentru anul 2014 se prefigureaza deja cateva tendinte importante de business si tehnologie in industria centrelor de contact, si anume: adoptia de aplicatii cloud va fi accelerata, companiile se vor adapta mai repede la furnizarea de servicii prin intermediul dispozitivelor mobile, cu ajutorul aplicatiilor dedicate, va creste nevoia ca organizatiile sa gestioneze interactiunile din social media, in timp ce utilizarea solutiilor analitice va lua si ea amploare.

Pentru anul urmator, companiile vor continua sa caute noi modalitati de crestere a competitivitatii si a calitatii serviciilor, de a imbunatati experienta clientilor si de a accelera procesele de business, reducand in acelasi timp si costurile operationale, si este de asteptat ca din ce in ce mai multe companii sa se orienteze catre tehnologiile inovative, precum aplicatiile cloud.

"Companiile s-au convins de beneficiile solutiilor software in cloud, in special datorita sistemului de plata lunara, ce permite reducerea costurilor operationale generale, dar si capacitatii de a le asigura centrelor de contact o flexibilitate mai mare, in functie de nivelul de activitate dintr-o anumita perioada, fara a realiza investitii majore in sisteme hardware", a explicat Marcin Grygielski, Manager Teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.

In ciuda faptului ca majoritatea companiilor inca sunt circumspecte in ceea ce priveste cloud-ul, din cauza aspectelor tehnologice, legale si de securitate, in prezent exista o intelegere a acestui model de business si, prin urmare, un grad de acceptare mult mai mare a faptului ca tehnologia cloud poate fi sigura.

Adaptarea mobila si cresterea utilizarii solutiilor analitice, pentru imbunatatirea experientei clientilor


In 2014 se va putea observa un avans considerabil in ceea ce priveste furnizarea serviciilor pentru clienti prin intermediul dispozitivelor mobile, cu ajutorul aplicatiilor dedicate, mai multe companii de top indreptandu-si investitiile si strategiile de dezvoltare catre aceasta zona. Este de asteptat ca departamentele de marketing si centrele de contact sa colaboreze mult mai strans in viitorul apropiat pentru a genera interactiuni cu clientii, data fiind tendinta acestora de a oscila intre mai multe modalitati de contact de pe dispozitivele lor mobile.

Potrivit unei estimari anterioare, aproximativ 60 la suta dintre companii sunt in favoarea directionarii investitiilor catre un canal de comunicare mobil, pentru a crea o experienta mai buna pentru clienti. Investitiile vizeaza atat dezvoltarea de noi aplicatii mobile dedicate, cat si imbunatatirea aplicatiilor deja existente, avand in vedere ca o parte dintre companii utilizeaza acest canal de cativa ani.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate


E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Lipsa de numerar in casierie. Care este monografia contabila

    • In urma inventarierii soldului de casa s-a constatat o lipsa la inventar. Banii au fost sustrasi de catre o persoana care nu este salariat al firmei, dar pe care am identificat-o. Care este monografia contabila pentru suma lipsa? Va rog si in situatia in care se va recupera sau nu aceasta suma... Multumesc! Monografie lipsa numerar in casierie - raspunsul specialistului: Constatarea lipsei de numerar din casierie este responsabilitatea casierului, sau a administratorului, daca nu este o persoana...» citeste mai departe aici

  • Vineri, 20 septembrie 2024, termenul pentru aplicarea/incetarea aplicarii sistemului TVA la incasare

    • Administratia Judeteana a Finantelor Publice Ialomita reaminteste contribuabililor ca, vineri 20 septembrie 2024, este termenul de depunere al urmatoarelor declaratii, in scopul notificarii organului fiscal cu privire la aplicarea/incetarea aplicarii sistemului TVA la incasare: - Formularul 010 ”Declaratia de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni/Declaratie de radiere pentru persoane juridice, asocieri si alte entitati fara personalitate juridica”; - Formularul 016...» citeste mai departe aici

  • RO e-Factura: Cum se pot corecta facturile transmise eronat in sistem

    • Cum se poate corecta daca au fost emise doua facturi si au fost ridicate pe SPV cu acelasi numar, la date diferite si valori diferite? Corectarea facturilor transmise in sistemul national RO e-Factura – raspunsul specialistului: Corectarea facturilor, ca de altfel intreg sistemul care are in centru factura, se realizeaza in baza prevederilor Titlului VII din legea 227/2015 privind Codul fiscal, astfel cum rezulta din prevederile art. 17 din OUG 120/2021 privind implementarea...» citeste mai departe aici

  • Brosura ANAF privind Decontul precompletat RO e-TVA

    • ANAF a publicat, pe site-ul oficial, brosura privind Decontul precompletat RO e-TVA. Decontul precompletat RO e-TVA Prin Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 3775/2024 a fost aprobat modelul si continutul formularului Decont precompletat RO e-TVA. De cand se implementeaza decontul precompletat e-TVA Decontul precompletat RO e-TVA se implementeaza cu data de 1 august 2024 pentru operatiunile efectuate incepand cu data de 1 iulie 2024 de persoanele impozabile...» citeste mai departe aici

  • Finantele propun extinderea stimulentelor fiscale pentru investitiile in activitati de cercetare-dezvoltare

    • Ministerul Finantelor propune o masura de sprijin pentru mediul de afaceri, menita sa incurajeze inovarea si progresul tehnologic, prin extinderea numarului contribuabililor care beneficiaza de deduceri fiscale pentru investitiile in activitatea de cercetare-dezvoltare. Concret, se propune reglementarea scaderii din impozitul minim pe cifra de afaceri a valorii obtinute prin aplicarea cotei de 16% asupra cuantumului reprezentand deducerea suplimentara de 50% aplicata...» citeste mai departe aici

  • Fonduri elvetiene pentru IMM-urile romanesti. Cand se va derula programul si ce sume se acorda

    • Fonduri elvetiene pentru IMM-urile romanesti. Recent, ministrul Marcel Bolos a semnat un acord pentru sprijinirea investitiilor in sectorul productiv. Vor fi acordate fonduri elvetiene pentru IMM-urile romanesti. Cand se va derula programul si ce sume se acorda? Ministrul Marcel-Ioan Bolos si E.S. Ambasadorul Elvetiei in Romania dl. Massimo Baggi au semnat recent acordul pentru Programul „Consolidarea IMM-urilor prin acces imbunatatit la finantare”, parte a Programului de cooperare...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!

E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate


Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016