Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Afacerile centrelor de contact se schimba din 2014

28-Nov-2013
610
Potrivit Interactive Intelligence Group Inc., pentru anul 2014 se prefigureaza deja cateva tendinte importante de business si tehnologie in industria centrelor de contact, si anume: adoptia de aplicatii cloud va fi accelerata, companiile se vor adapta mai repede la furnizarea de servicii prin intermediul dispozitivelor mobile, cu ajutorul aplicatiilor dedicate, va creste nevoia ca organizatiile sa gestioneze interactiunile din social media, in timp ce utilizarea solutiilor analitice va lua si ea amploare.

Pentru anul urmator, companiile vor continua sa caute noi modalitati de crestere a competitivitatii si a calitatii serviciilor, de a imbunatati experienta clientilor si de a accelera procesele de business, reducand in acelasi timp si costurile operationale, si este de asteptat ca din ce in ce mai multe companii sa se orienteze catre tehnologiile inovative, precum aplicatiile cloud.

"Companiile s-au convins de beneficiile solutiilor software in cloud, in special datorita sistemului de plata lunara, ce permite reducerea costurilor operationale generale, dar si capacitatii de a le asigura centrelor de contact o flexibilitate mai mare, in functie de nivelul de activitate dintr-o anumita perioada, fara a realiza investitii majore in sisteme hardware", a explicat Marcin Grygielski, Manager Teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.

In ciuda faptului ca majoritatea companiilor inca sunt circumspecte in ceea ce priveste cloud-ul, din cauza aspectelor tehnologice, legale si de securitate, in prezent exista o intelegere a acestui model de business si, prin urmare, un grad de acceptare mult mai mare a faptului ca tehnologia cloud poate fi sigura.

Adaptarea mobila si cresterea utilizarii solutiilor analitice, pentru imbunatatirea experientei clientilor
Proceduri contabile pentru societati comerciale 2017
Proceduri contabile pentru societati comerciale 2017
Vezi detalii
Marea Cartea Verde a Monografiilor Contabile
Marea Cartea Verde a Monografiilor Contabile
Vezi detalii
Fisa sintetica pe platitor
Fisa sintetica pe platitor
Vezi detalii

In 2014 se va putea observa un avans considerabil in ceea ce priveste furnizarea serviciilor pentru clienti prin intermediul dispozitivelor mobile, cu ajutorul aplicatiilor dedicate, mai multe companii de top indreptandu-si investitiile si strategiile de dezvoltare catre aceasta zona. Este de asteptat ca departamentele de marketing si centrele de contact sa colaboreze mult mai strans in viitorul apropiat pentru a genera interactiuni cu clientii, data fiind tendinta acestora de a oscila intre mai multe modalitati de contact de pe dispozitivele lor mobile.

Potrivit unei estimari anterioare, aproximativ 60 la suta dintre companii sunt in favoarea directionarii investitiilor catre un canal de comunicare mobil, pentru a crea o experienta mai buna pentru clienti. Investitiile vizeaza atat dezvoltarea de noi aplicatii mobile dedicate, cat si imbunatatirea aplicatiilor deja existente, avand in vedere ca o parte dintre companii utilizeaza acest canal de cativa ani.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Afacerile centrelor de contact se schimba din 2014":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Noul Cod Fiscal a modificat legislatia. Amenzile sunt uriase!
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"!


 



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Cheltuieli cu transportul personalului intre puncte de lucru. Ce putem deduce?
    • Prin cele ce urmeaza, vom vedea care este baza legala si ce documente trebuie intocmite (contract comodat, decont cheltuieli, foi de parcurs etc.) in cazul decontarii/deplasarii angajatilor de la un punct de lucru al societatii la alt punct de lucru pentru desfasurarea sarcinilor de serviciu: 1. cu mijlocele de transport in comun 2. cu masina personala a angajatului. Vom stabili daca sunt deductibile aceste cheltuieli la calculul impozitului pe profit. Iata raspunsul specialistului: Permisele de...» citeste mai departe aici

  • Dragnea anunta ca punctul de pensie va creste cu 10% si ca pilonul II de pensii va fi optional
    • Presedintele PSD, Liviu Dragnea, a declarat miercuri, ca punctul de pensie va creste cu 10% de anul viitor, asa cum este prevazut in programul de guvernare, insa prevederile Legii pensiilor nu vor fi incluse in bugetul de stat pe 2018. Totodata, liderul ALDE, Calin Popescu Tariceanu a anuntat, dupa sedinta coalitiei de guvernare, ca Legea pensiilor va fi amanata pentru anul viitor, precizand ca aceasta decizie s-a luat "cu grija", informeaza Mediafax. Acesta a completat si cu privire la Split...» citeste mai departe aici

  • Apel BNS catre Guvern pentru a renunta la transferul contributiilor sociale integral in sarcina salariatilor
    • BNS face apel la Guvernul Romaniei sa renunte la implementarea masurii de reducere a costului cu forta de munca al angajatorului, prin transferul contributiilor sociale integral in sarcina salariatilor, in special avand in vedere faptul ca deja a luat astfel de decizii de incalcare a propriului Program de Guvernare in favoarea capitalului. Prezentam anexat prezentului comunicat un set de 10 motive pentru a sustine o astfel de decizie. Ne aratam deplina disponibilitate pentru a identifica un set...» citeste mai departe aici

  • Vor fi infiintate agentiile de mediere intre cererea si oferta de munca ziliera
    • Guvernul a aprobat infiintarea agentiilor de mediere intre cererea si oferta de munca ziliera. Aceste structuri vor fi acreditate de catre Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM), prin agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene, care faciliteaza punerea in legatura a beneficiarilor de lucrari cu zilieri, in vederea stabilirii de raporturi de munca. Infiintarea agentiilor de mediere face parte din masurile prevazute in Programul de Guvernare 2017-2020, la sectiunea...» citeste mai departe aici

  • Plata titlurilor executorii datorate profesorilor ar putea fi esalonata pe urmatorii 5 ani
    • Plata drepturilor salariale castigate in instanta de catre personalul din invatamant ar putea fi esalonata pe urmatorii 5 ani, asa cum se prevede intr-un nou proiect semnat de premierul Mihai Tudose, presedintele Camerei, Liviu Dragnea, ministrul Educatiei, Liviu Pop, si vicepremierul Marcel Ciolacu. Conform Zf.ro, proiectul de Lege privind finantarea unor masuri in domeniul invatamantului prevede ca "incepand cu anul 2018, de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerul Apararii Nationale, se...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Aflati cum sa va aparati de amenzile uriase
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"