Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Afacerile centrelor de contact se schimba din 2014

28-Nov-2013
950
Potrivit Interactive Intelligence Group Inc., pentru anul 2014 se prefigureaza deja cateva tendinte importante de business si tehnologie in industria centrelor de contact, si anume: adoptia de aplicatii cloud va fi accelerata, companiile se vor adapta mai repede la furnizarea de servicii prin intermediul dispozitivelor mobile, cu ajutorul aplicatiilor dedicate, va creste nevoia ca organizatiile sa gestioneze interactiunile din social media, in timp ce utilizarea solutiilor analitice va lua si ea amploare.

Pentru anul urmator, companiile vor continua sa caute noi modalitati de crestere a competitivitatii si a calitatii serviciilor, de a imbunatati experienta clientilor si de a accelera procesele de business, reducand in acelasi timp si costurile operationale, si este de asteptat ca din ce in ce mai multe companii sa se orienteze catre tehnologiile inovative, precum aplicatiile cloud.

"Companiile s-au convins de beneficiile solutiilor software in cloud, in special datorita sistemului de plata lunara, ce permite reducerea costurilor operationale generale, dar si capacitatii de a le asigura centrelor de contact o flexibilitate mai mare, in functie de nivelul de activitate dintr-o anumita perioada, fara a realiza investitii majore in sisteme hardware", a explicat Marcin Grygielski, Manager Teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.

In ciuda faptului ca majoritatea companiilor inca sunt circumspecte in ceea ce priveste cloud-ul, din cauza aspectelor tehnologice, legale si de securitate, in prezent exista o intelegere a acestui model de business si, prin urmare, un grad de acceptare mult mai mare a faptului ca tehnologia cloud poate fi sigura.

Adaptarea mobila si cresterea utilizarii solutiilor analitice, pentru imbunatatirea experientei clientilor

In 2014 se va putea observa un avans considerabil in ceea ce priveste furnizarea serviciilor pentru clienti prin intermediul dispozitivelor mobile, cu ajutorul aplicatiilor dedicate, mai multe companii de top indreptandu-si investitiile si strategiile de dezvoltare catre aceasta zona. Este de asteptat ca departamentele de marketing si centrele de contact sa colaboreze mult mai strans in viitorul apropiat pentru a genera interactiuni cu clientii, data fiind tendinta acestora de a oscila intre mai multe modalitati de contact de pe dispozitivele lor mobile.

Potrivit unei estimari anterioare, aproximativ 60 la suta dintre companii sunt in favoarea directionarii investitiilor catre un canal de comunicare mobil, pentru a crea o experienta mai buna pentru clienti. Investitiile vizeaza atat dezvoltarea de noi aplicatii mobile dedicate, cat si imbunatatirea aplicatiilor deja existente, avand in vedere ca o parte dintre companii utilizeaza acest canal de cativa ani.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Afacerile centrelor de contact se schimba din 2014":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!​

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • 5 lucruri de care afacerea ta are nevoie ca sa sa poti face comert ambulant
    • Ascunse printre mari lanturi de magazine, supermarketuri, hipermarketuri si centre comerciale extinse pe suprafete largi, micile afaceri de comert ambulant s-au dezvoltat extrem de mult in ultimii ani in Romania. Le vedem la marile festivaluri, in pietele marilor orase in perioadele de sarbatori din timpul iernii si primavara si in zonele turistice. De la food-carturi, rulote cu produse artizanale, pana la rulote cu vin fiert sau cu inghetata si porumb fiert, toate acestea intra sub...» citeste mai departe aici

  • 5 metode eficiente pentru recuperarea datoriilor de la persoane juridice
    • Vi s-a intamplat ca in activitatea economica sa aveti cazuri de clienti care nu au platit la timp si astfel anumite facturi emise sa ramana restante? Nu sunteti singurul! Conform Raportului European al Platilor, realizat de Intrum, liderul in credit management si recuperare creante de la persoane fizice si juridice, peste 70% dintre companii s-au intalnit in activitatea lor cu acest gen de situatii neplacute. Insa cum le facem fata, astfel incat sa fim platiti la timp si sa nu inregistram...» citeste mai departe aici

  • Echipe mixte de control formate din reprezentanti ai institutiilor publice continua verificarile la agentii economici
    • In contextul starii de alerta si a masurilor sanitare dispuse in scopul reducerii infectarii cu noul coronavirus, sub coordonarea directa a Institutiei Prefectului Caras-Severin, s-au constituit echipe mixte de control formate din reprezentanti ai institutiilor publice cu atributii in domeniu, cu scopul de a efectua verificari la agentii economici unde raspandirea COVID – 19 reprezinta un risc major. Din aceste echipe mixte fac parte si inspectorii de munca din cadrul Inspectoratului...» citeste mai departe aici

  • Reminder ANAF! Luni 27 iulie - termen limita pentru depunerea a zece declaratii fiscale -
    • Administratia Judeteana a Finantelor Publice Ialomita reaminteste contribuabililor ca 27 iulie 2020 este termenul limita de depunere a urmatoarelor documente: 1. formularul 100 "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat"; Categorii de contribuabili: - lunar - contribuabilii care au urmatoarele obligatii de plata la bugetul de stat: - impozit pe venitul persoanelor fizice: impozit pe veniturile din dividende distribuite persoanelor fizice, impozit pe veniturile din dobanzi,...» citeste mai departe aici

  • Conditii pentru decontarea sumei reprezentand 41,5% din salariul de baza brut din bugetul asigurarilor pentru somaj
    • O persoana poate beneficia de prevederile OUG 92/2020, art. 1, alin. (3), respectiv de decontarea a 41,5% din salariul de baza brut de la bugetul asigurarilor pentru somaj in urmatoarele conditii: 1. a beneficiat de oug 30/2020 timp de 11 zile in luna aprilie 2020; 2. a fost in somaj tehnic suportat de angajator inca 5 zile, in luna iulie 2020(ulterior aparitiei oug 92/2020, dar in perioada in care inca mai era stare de alerta)? Daca da, poate solicita suma respectiva pentru salariul pe 3...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2020 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016