Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Afacerile centrelor de contact se schimba din 2014

28-Nov-2013
746
Potrivit Interactive Intelligence Group Inc., pentru anul 2014 se prefigureaza deja cateva tendinte importante de business si tehnologie in industria centrelor de contact, si anume: adoptia de aplicatii cloud va fi accelerata, companiile se vor adapta mai repede la furnizarea de servicii prin intermediul dispozitivelor mobile, cu ajutorul aplicatiilor dedicate, va creste nevoia ca organizatiile sa gestioneze interactiunile din social media, in timp ce utilizarea solutiilor analitice va lua si ea amploare.

Pentru anul urmator, companiile vor continua sa caute noi modalitati de crestere a competitivitatii si a calitatii serviciilor, de a imbunatati experienta clientilor si de a accelera procesele de business, reducand in acelasi timp si costurile operationale, si este de asteptat ca din ce in ce mai multe companii sa se orienteze catre tehnologiile inovative, precum aplicatiile cloud.

"Companiile s-au convins de beneficiile solutiilor software in cloud, in special datorita sistemului de plata lunara, ce permite reducerea costurilor operationale generale, dar si capacitatii de a le asigura centrelor de contact o flexibilitate mai mare, in functie de nivelul de activitate dintr-o anumita perioada, fara a realiza investitii majore in sisteme hardware", a explicat Marcin Grygielski, Manager Teritorial pentru Europa de Est al Interactive Intelligence.

In ciuda faptului ca majoritatea companiilor inca sunt circumspecte in ceea ce priveste cloud-ul, din cauza aspectelor tehnologice, legale si de securitate, in prezent exista o intelegere a acestui model de business si, prin urmare, un grad de acceptare mult mai mare a faptului ca tehnologia cloud poate fi sigura.

Adaptarea mobila si cresterea utilizarii solutiilor analitice, pentru imbunatatirea experientei clientilor

In 2014 se va putea observa un avans considerabil in ceea ce priveste furnizarea serviciilor pentru clienti prin intermediul dispozitivelor mobile, cu ajutorul aplicatiilor dedicate, mai multe companii de top indreptandu-si investitiile si strategiile de dezvoltare catre aceasta zona. Este de asteptat ca departamentele de marketing si centrele de contact sa colaboreze mult mai strans in viitorul apropiat pentru a genera interactiuni cu clientii, data fiind tendinta acestora de a oscila intre mai multe modalitati de contact de pe dispozitivele lor mobile.

Potrivit unei estimari anterioare, aproximativ 60 la suta dintre companii sunt in favoarea directionarii investitiilor catre un canal de comunicare mobil, pentru a crea o experienta mai buna pentru clienti. Investitiile vizeaza atat dezvoltarea de noi aplicatii mobile dedicate, cat si imbunatatirea aplicatiilor deja existente, avand in vedere ca o parte dintre companii utilizeaza acest canal de cativa ani.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Afacerile centrelor de contact se schimba din 2014":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • MFP a publicat un nou Proiect pentru modificarea Nomenclatorului obligatiilor fiscale platite in contul unic
    • Pe site-ul Ministerului Finantelor Publice a fost pus in dezbatere publica, vineri, 14 decembrie, un Proiect de OPANAF pentru modificarea Nomenclatorului obligatiilor fiscale care se platesc in contul unic. Proiect pentru modificarea Ordinului presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 1612/2018 pentru aprobarea in temeiul dispozitiilor art. 11 alin. (3) din Hotararea Guvernului nr.520/2013 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, cu...» citeste mai departe aici

  • Start-Up Nation 2018: Aplicatia pentru inscrierea in program poate fi testata
    • Aplicatia electronica a Programului Start-Up Nation-2018 poate fi testata incepand de vineri, 14 decembrie, timp de trei zile, se arata intr-un comunicat de presa remis de Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat (MMACA). „Incepand de vineri, 14 decembrie 2018, ora 11.00, si pana duminica, 16 decembrie 2018, ora 20.00, planul de afaceri on-line, pregatit in vederea lansarii programului Start-up Nation, poate fi testat accesand link-ul TEST”, este precizat in...» citeste mai departe aici

  • Prime si cadouri de Craciun: Tratament fiscal
    • "Salariatilor li se pot acorda tichete cadou si bani pentru copiii lor in limita a 150 lei/persoana fara a li se aplica impozit si contributii?", intreaba unul dintre cititorii nostri. In cele ce urmeaza, unul dintre expertii nostri va raspunde acestei intrebari. Raspunsul specialistului Conform art. 76 alin. (4) lit. a) din Codul fiscal, urmatoarele venituri nu sunt impozabile, in intelesul impozitului pe venit: a) ajutoarele de inmormantare, ajutoarele pentru bolile grave si incurabile,...» citeste mai departe aici

  • Cresterea salariului minim de la 01 ianuarie 2019 - cum sunt afectate persoanele care obtin venituri non-salariale
    • In Monitorul Oficial nr. 1045 din 10 decembrie 2018 a fost publicata H.G. nr. 937/2018 pentru stabilirea salariului de baza minim brut pe tara garantat in plata. Potrivit acesteia, incepand cu data de 1 ianuarie 2019, salariul de baza minim brut pe tara garantat in plata, prevazut la art. 164 alin. (1) din Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, se stabileste in bani, fara a include sporuri si alte adaosuri, la suma de 2.080 lei lunar, pentru un...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016