Ce spui de un Ghid complet de optimizare fiscala?
Delegarea si detasarea angajatilor presupun o serie de implicatii fiscale si actiuni care se efectueaza in conformitate cu normele in vigoare. Aceste decizii se iau, de multe ori, atunci cand taxele platite de angajator pentru salariati se transforma intr-o responsabilitate paguboasa.
In aceste imprejurari, multi angajatori decid sa treaca la reduceri de personal, in speranta ca balanta castigurilor se va redresa. Cu toate acestea, scaderea numarului de angajati poate sa reprezinte, in acelasi numar de cazuri, un pas gresit pentru stabilitatea firmei.
Creat special pentru departamentul de contabilitate si cel fiscal, acest
Ghid complet de optimizare fiscala - Delegarea si detasarea vine in sprijinul profesionistilor prin solutii complete in aceasta privinta.
CLICK aici pentru Ghidul complet de optimizare fiscala! Delegarea si detasarea, mai ales cand vine vorba de strainatate, pot duce la cheltuieli semnificative pentru companii. Exista insa
numeroase solutii gasite de specialistii Rentrop & Straton care au identificat una dintre necesitatile actuale ale domeniului contabil si legislativ.
Pentru a fi la curent cu metodele optime de rezolvare a unor astfel de situatii si pentru a obtine cele mai avantajoase masuri fiscale, doar un astfel de
GHID DE OPTIMIZARE FISCALA reprezinta solutia permanenta pe care oricine se poate baza in orice momente!
Ghidul de optimizare fiscala - Delegarea si detasarea iti ofera astfel informatii complete si actualizate in legatura cu:
- procedurile prealabile initierii delegarii si detasarii,
- obligatiile angajatorilor pe perioada plecarilor,
- mijloace de evitare a expunerii,
- solutii de optimizare fiscala la cheie utilizand toate portitele legale,
- diferente intre delegarea si detasarea anagajatilor in tara sau in Uniunea Europeana,
- masurile de securitate sociala pe care trebuie sa le ai in vedere,
- metode de calcul a diferitelor cheltuieli (transport, cazare, masa, indemnizatie/diurna),
- limitele impuse de legislatia fiscala,
- cazuri particulare si modificari fiscale privind indemnizatia de delegare/detasare
... si lista continua AICI. Click pentru a avea acces la mai multe informatii despre Ghidul de optimizare fiscala sau pentru a-l comanda direct! Din
CUPRINS:
Delegarea si detasarea - metode de optimizare fiscala Detasarea/delegarea in tara
Reguli fiscale aplicabile
Detasarea/delegarea in strainatate Reguli fiscale aplicabile
Detasarea in Uniunea Europeana
Situatia cetatenilor unui alt stat decat membru UE
Contributiile sociale obligatorii datorate Aplicarea legislatiei fiscale interne
Aplicarea legislatiei de securitate sociala
Determinarea legislatiei aplicabile
Detasarea strainilor pe teritoriul Romaniei
Detasarea salariatilor romani in strainatate
Formulare
Click aici pentru cuprinsul integral.
Alege sa ai un avantaj in domeniul tau! Profesionistii ne recomanda pentru orice problema!
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Locatiune/inchiriere sau locatie de gestiune
Intrebare: In cadrul contului 612 "Cheltuieli cu redeventele, locatiile de gestiune si chiriile" se introduc conturile analitice: 6121"Cheltuieli cu redeventele", 6122 "Cheltuieli cu locatiile de gestiune", 6123 "Cheltuieli cu chiriile". Institutul are in chirie de la un furnizor aparate de filtrare a apei care sunt racordate la retea si butelii de gaze, care se pastreaza in institut pana la momentul terminarii gazului achizitionat. Cum privim aceste cheltuieli? Doar chirii sau locatii de gestiune?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Venituri din servicii sau alte operatiuni realizate cu persoane nerezidente
Intrebare: Avem o factura de prestari servicii emisa de un operator din spatiul UE (Bulgaria) in lei constand in plata conform unui acord de asociere intre societatea noastra si alte 2 societati (ambele inregistrate in Bulgaria in scopuri de TVA) in vederea participarii la o licitatie publica, avand ca obiect atribuirea contractului de lucrari publice. S-a incheiat un angajament notarial prin care ne obligam sa achitam un procent din valoarea de adjudecare a contractului la anumite termene. Cum tratam...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Cheltuieli deductibile PFA. Codul CAEN 6209
Intrebare: O PFA infiintata in octombrie 2023 cu codul CAEN 6209, activitate independenta, fara salariati, cu venituri estimate in 2023 de maxim 10.000 ron, poate beneficia de sistemul de impozitare bazat pe normele de venit? Imi puteti preciza care sunt, in aceasta situatie, cheltuielile deductibile (exemplu: sunt deductibile in cota parte conform contractului de comodat al sediului PFA-ului, cheltuieli cu intretinerea, energia electrica, apa, gunoiul)? In esenta m-ar interesa toate tipurile de...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Inchiderea contului 461
Intrebare: O microintreprindere constituita in ianuarie 2023 cu salariati si platitoare de TVA inregistreaza in contul 461 la data de 30.09 suma de 6850 lei. Soldul s-a format din platile diverse fara documente justificative care apar pe extrasele bancare (cheltuieli pe numele administratorului). Societatea nu are profit pentru a se putea intocmi bilant interimar. Pentru inchiderea soldului 461 este corecta inregistrarea 461 = 7588 in minus si apoi declarare impozit din alte surse de 10% pe intreaga suma?...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Dividende 2023. Baza de calcul CASS
Intrebare: Cum se procedeaza la completarea declaratiei unice rectificative in speta urmatoare, avand in vedere ca salariul minim a devenit 3.300 lei de la 1 octombrie 2023? 1. Declaratia initiala Societatea a repartizat la dividende interimare suma de 191.188 lei brut in luna septembrie 2023, suma ridicata efectiv dupa achitarea impozitului pe dividende fiind de 175.893 lei. Salariul minim de 3000 lei * 24=72.000 lei. 72.000*10% = 7.200 lei contributie la sanatate. 2. Declaratia rectificativa In luna...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Atentie contabili!
Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
NOUTATILE din CODUL FISCAL aduse de Legea 296/2023 – lista completa + data intrarii in vigoare –