Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Ce spui de un Ghid complet de optimizare fiscala?

28-Nov-2011
1995
Delegarea si detasarea angajatilor presupun o serie de implicatii fiscale si actiuni care se efectueaza in conformitate cu normele in vigoare. Aceste decizii se iau, de multe ori, atunci cand taxele platite de angajator pentru salariati se transforma intr-o responsabilitate paguboasa.

In aceste imprejurari, multi angajatori decid sa treaca la reduceri de personal, in speranta ca balanta castigurilor se va redresa. Cu toate acestea, scaderea numarului de angajati poate sa reprezinte, in acelasi numar de cazuri, un pas gresit pentru stabilitatea firmei.

Creat special pentru departamentul de contabilitate si cel fiscal, acest Ghid complet de optimizare fiscala - Delegarea si detasarea vine in sprijinul profesionistilor prin solutii complete in aceasta privinta.

Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA
Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA
Vezi detalii
PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017
PFA. II. IF. Noua forma de organizare in 2017
Vezi detalii
Repartizarea dividendelor in 2017
Repartizarea dividendelor in 2017
Vezi detalii
CLICK aici pentru Ghidul complet de optimizare fiscala!

Delegarea si detasarea, mai ales cand vine vorba de strainatate, pot duce la cheltuieli semnificative pentru companii. Exista insa numeroase solutii gasite de specialistii Rentrop & Straton care au identificat una dintre necesitatile actuale ale domeniului contabil si legislativ.

Pentru a fi la curent cu metodele optime de rezolvare a unor astfel de situatii si pentru a obtine cele mai avantajoase masuri fiscale, doar un astfel de GHID DE OPTIMIZARE FISCALA reprezinta solutia permanenta pe care oricine se poate baza in orice momente!

Ghidul de optimizare fiscala - Delegarea si detasarea iti ofera astfel informatii complete si actualizate in legatura cu:

- procedurile prealabile initierii delegarii si detasarii,
- obligatiile angajatorilor pe perioada plecarilor,
- mijloace de evitare a expunerii,
- solutii de optimizare fiscala la cheie utilizand toate portitele legale,
- diferente intre delegarea si detasarea anagajatilor in tara sau in Uniunea Europeana,
- masurile de securitate sociala pe care trebuie sa le ai in vedere,
- metode de calcul a diferitelor cheltuieli (transport, cazare, masa, indemnizatie/diurna),
- limitele impuse de legislatia fiscala,
- cazuri particulare si modificari fiscale privind indemnizatia de delegare/detasare

... si lista continua AICI.

Click pentru a avea acces la mai multe informatii despre Ghidul de optimizare fiscala sau pentru a-l comanda direct!

Din CUPRINS:

Delegarea si detasarea - metode de optimizare fiscala
Detasarea/delegarea in tara
Reguli fiscale aplicabile

Detasarea/delegarea in strainatate
Reguli fiscale aplicabile
Detasarea in Uniunea Europeana
Situatia cetatenilor unui alt stat decat membru UE

Contributiile sociale obligatorii datorate
Aplicarea legislatiei fiscale interne
Aplicarea legislatiei de securitate sociala
Determinarea legislatiei aplicabile
Detasarea strainilor pe teritoriul Romaniei
Detasarea salariatilor romani in strainatate
Formulare

Click aici pentru cuprinsul integral. Alege sa ai un avantaj in domeniul tau! Profesionistii ne recomanda pentru orice problema!

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Ce spui de un Ghid complet de optimizare fiscala?":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Legea preventiei va avea o componenta pentru administratia locala. Noua lege se va publica in cateva zile
    • Sunt nenumarate cazurile in care, confruntati cu un control ANAF, nu ati avut la indemana documentele justificative necesare sau nu ati reusit sa argumentati o greseala descoperita de inspectori. Legea Preventiei porneste de la ideea de educare si informare a antreprenorilor, venind in sprijinul acestora printr-o clarificare a unor prevederi pe care acestia trebuie sa le respecte Legea preventiei despre care am scris pe larg aici va include si o componenta privind administratia local. Saptamana...» citeste mai departe aici

  • Ce rezolvari exista pentru facturile primite de la furnizori inactivi?
    • Problemele care apar in cazul facturilor trimise de catre un furnizor inactiv in prezent trebuie remediate imediat de firma care primeste aceste facturi. Vom vedea in ce masura se poate deduce TVA si daca se poate considera cheltuiala deductibila. Avem cazul urmator: "S-a primit factura cu TVA de servicii transport in data de 08.03.2017. Verificand in Registrul de inactivi s-a constatat ca aceasta firma este inactiva din 01.03.2017. Furnizorul a comunicat ca avea sediul expirat si astfel a fost...» citeste mai departe aici

  • PFA-ul, inca rentabil. Cum sa minimizezi impozitele si contributiile
    • Este cunoscut faptul ca exista mii de liber-profesionisti (avocati, artisti, arhitecti, medici), care vor sa pastreze in regula tot ce tine de domeniul fiscal-contabil. De asemenea, in fiecare zi se infiinteaza noi PFA-uri, care au ca scop sa fie profitabile. Fie ca sunteti PFA, fie ca va ocupati de contabilitate pentru clienti PFA, este esential sa cunoasteti cu exactitate ce deduceri se pot face ca sa scadeti impozitele, ce taxe sunt sau nu obligatorii si, mai ales, cand sunt obligatorii....» citeste mai departe aici

  • Studiu EY: Directorii financiari sunt preocupati de impactul datelor asupra raportarilor
    • Ritmul si volumul crescut de date afecteaza capacitatea directorilor financiari de a furniza rapid si fara erori informatii relevante consiliilor de administratie, arata raportul How can reporting catch up with an accelerating world?, publicat de EY. 66% dintre respondentii de la nivel global considera ca aceasta problema va influenta semnificativ eficienta raportarii. Procentul este semnificativ mai mare decat cel de anul trecut (57%), arata acelasi studiu. Potrivit Mediafax, raportul are la...» citeste mai departe aici

  • Agentia JCR a reconfirmat ratingul BBB si BBB+ al Romaniei
    • Agentia de rating japoneza (JCR) a anuntat mentinerea perspectivei stabile si reconfirmarea rating-ului de tara acordat Romaniei (BBB/BBB+) pentru datoria pe termen lung in valuta, respectiv in moneda locala. Decizia agentiei este sustinuta in primul rand de perspectivele unei cresteri economice solide, care este prognozata de agentie pe baza cererii interne la un nivel de aproximativ 4% pentru anii 2017 si 2018, chiar si in conditiile unor schimbari externe semnificative. De asemenea, in...» citeste mai departe aici

  • Un proiect nou modifica 3 acte normative si guvernana corporativa a intreprinderilor publice. Ce schimbari ne asteapta?
    • Va prezentam un nou proiect publicat pe site-ul Ministerului de Finante. Noul proiect vizeaza acte normative in vigoare ce vor fi modificate sau abrogate, ca urmare a intrarii in vigoare a noului proiect: - se completeaza Legea nr.248/2013 privind organizarea si functionarea Consiliului Economic si Social; - se modifica O.G. nr.64/2001 privind repartizarea profitului la societatile nationale, companiile nationale si societatile comerciale cu capital integral sau majoritar de stat, precum si la...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.