Cum te asiguri ca resursele umane din companie pot gestiona resursele logistice?
Echipa de resurse umane din companie este responsabila pentru gasirea persoanelor potrivite pentru desfasurarea activitatii. Aceasta inseamna ca acestia sunt, de asemenea, responsabili pentru gasirea personalului de management al lantului de aprovizionare. In al doilea rand, echipa de HR trebuie sa gaseasca liber profesionisti, lucratori contractuali si alte parti interesate externe care pot fi implicate in procesul de management al lantului de aprovizionare. Pentru a realiza acest lucru, managerul de resurse umane trebuie sa se asigure ca angajeaza persoana potrivita.
Charisma si HR - ce ar trebui sa stie despre managementul lantului de aprovizionare? Lantul de aprovizionare evolueaza continuu, dar singurul aspect care ii poate pune piedici este lipsa de profesionisti calificati care sa poata gestiona functionarea de la capat la altul al lantului de aprovizionare. Prin urmare, departamentul HR poate juca un rol pentru a gasi oameni care pot accesa si utiliza tehnologia Charisma in acest domeniu.
In urma cu un deceniu, tehnologia care a fost utilizata pentru managementul lantului de aprovizionare erau foi Excel sau o structura oarecum similara cu aceasta. Cu toate acestea, astazi este o lume diferita, iar lantul de aprovizionare este gestionat prin instrumente avansate care utilizeaza tehnologii sofisticate, cum ar fi algoritmi sau invatarea automata. Acesti algoritmi ajuta managerul lantului de aprovizionare sa inteleaga cerintele bazate pe linii de produse, regiuni de acces, furnizori, fabrici, modele de piata etc.
Aici, este de asemenea important de inteles ca s-a schimbat si metoda de colaborare. Anterior, cea mai mare parte a comunicarii a fost transmisa peste apel, cum ar fi intrebarea daca furnizorul doreste sa se angajeze la o anumita prognoza.
- NOUTATI din Codul Fiscal
Validat de expertul
Portal Codul Fiscal
Peleti paie. Cota tva Avand in vedere insa ca ele provin direct din paie de grau, materia prima care intra in utilajul ce doar ii compacteaza, sunt doar procese mecanice, nu exista alte tratari, nu se...citeste mai mult - NOUTATI din Codul Fiscal
- NOUTATI din Codul Fiscal
Validat de expertul
Portal Codul Fiscal
Anulare cod de tva de catre ANAF Societate pe actiuni, platitoare de impozit profit si tva lunar, la incasare a fost declarata in data de 28.07.2025 inactiva ca urmare a neprelungirii in termen la Registrul...citeste mai mult - NOUTATI din Codul Fiscal
- NOUTATI din Codul Fiscal
Validat de expertul
Portal Codul Fiscal
Factura marfa neconforma livrata in UE Factura primita de la clientul nostru reprezinta in fapt marfa deteriorata fie pe parcursul transportului fie in timpul manipularii in depozite. Pe factura mentioneaza fiecare...citeste mai mult
Acum, exista instrumente automate precum AI, invatarea automata,
Charisma, tehnologiile cloud, XML, serviciile web, etc.
Prin urmare, luand in considerare cererea pentru managementul lantului de aprovizionare, resursele umane trebuie sa includa oameni care stiu sa gestioneze aceasta structura cu o supraveghere minima.
Gestionarea resurselor logistice si recrutarea personalului datorita Charisma Este necesar sa intelegi ca departamentul de resurse umane al afacerii este direct sau indirect legat de lantul de aprovizionare. Atunci cand lantul de aprovizionare al organizatiei adopta managementul cloud sau orice alt software asociat, precum Charisma, este imperativ sa se antreneze forta de munca care va interactiona cu sistemul.
Inainte de orice schimbare care se face in lantul de aprovizionare, HR-ul trebuie sa se asigure ca angajatii existenti sunt bine echipati pentru a adopta aceasta schimbare.
In concluzie, managementul lantului de aprovizionare poate fi un departament diferit al afacerii, dar apartine de departamentul de resurse umane. De fapt, fiecare sector al afacerii este preocuparea echipei de resurse umane. Acest lucru se datoreaza faptului ca echipa HR trebuie sa angajeze acesti profesionisti si sa aiba grija de formarea, dezvoltarea si satisfactia lor. Deci, in acest sens, resursele umane sunt profund implicate in gestionarea lantului de aprovizionare.
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Plata in numerar a sprijinului catre participanti: conditii legale si documente
Intrebare: O ONG doreste sa acorde sume cash in euro, aferente unui sprijin individual in cadrul unui proiect cu finantare din fonduri europene, pentru participantii la proiect. Suma totala cumulata cash ar fi de 12.000 euro, individual pe cap de participant ar fi 1.000 euro. Cum trebuie procedat in acest caz?
* Se poate scoate suma integrala din banca si ulterior acorda suma de 1.000 euro prin dispozitie de plata pe cap de participant, sau se poate doar prin decont de cheltuieli?
* Cum trebuie respectate...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Donatie bunuri de catre o ONG
Intrebare: O ONG, cu activitati de sustinere, modernizare, eficientizare si imbunatatirea actului medical, care beneficiaza de sponsorizari, foloseste aceste sume pentru achizitia de bunuri ce intra in categoria obiectelor de inventar si a mijloacelor fixe. Poate aceasta ONG sa sponsorizeze sau sa doneze aceste bunuri catre Serviciul de Ambulanta din judet si care este forma juridica in acest sens? Care este procedura cea mai indicata prin care se poate realiza acest lucru si este necesar un contract...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Deducerea sponsorizarii
Intrebare: O societate comerciala inregistreaza pierdere la 30.09.2025, dar, datorita cheltuielilor nedeductibile, trebuie sa calculeze si sa inregistreze impozit pe profit. In timpul anului, societatea a efectuat sponsorizari care au fost considerate cheltuieli nedeductibile. In cazul societatilor care inregistreaza pierdere, se poate deduce sponsorizarea in limita legala din impozitul pe profit datorat?
vezi AICI raspunsul specialistilor << Impadurire terenuri agricole. Inregistare. Amortizare
Intrebare: O fundatie, neplatitoare de TVA, desfasoara si activitate economica, avand ca obiect principal din activitatea economica impadurirea terenurilor agricole. In acest scop, au fost accesate fonduri nerambursabile prin Planul National de Redresare si Rezilienta (PNRR), pentru implementarea unui proiect de impadurire. Contractul de finantare este considerat finalizat la sfarsitul perioadei de mentinere a investitiei, respectiv minimum 20 de ani de la infiintarea plantatiei. Subventia este incasata...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Imobilizare in curs nefinalizata
Intrebare: O societate, platitoare de impozit pe profit, a efectuat cheltuieli pentru ridicarea unei hale pe un teren (in urma cu 3 ani) in valoare de aproximativ 60.000 lei. Aceste cheltuieli au fost contabilizate in contul 231. Constructia nu a mai fost ridicata, iar terenul a fost vandut intre timp. Societatea a ramas cu acea suma in contul 231. Ce pot face acum pentru a inchide acel cont? Mentionez ca acele cheltuieli au fost de tipul: obtinerea unei autorizatii care a expirat, masuratori, turnarea...
vezi AICI raspunsul specialistilor << Corectare erori. Neconcordante raportul Z
Intrebare: Va rugam sa ne ajutati cu urmatoarea problema: luna aceasta au existat mai multe neconcordante intre raportul Z si incasarile efective. La sfarsit de luna, declaratia A4200 a fost emisa si transmisa la casa de marcat automat. Ca urmare, va rugam sa ne spuneti cum putem interveni pentru modificarea valorii cu numerar a Z-urilor, astfel incat acestea sa fie corecte si in concordanta cu tranzactiile efectuate pe parcursul zilei.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<