Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum te asiguri ca resursele umane din companie pot gestiona resursele logistice?

30-Ian-2023
1024
Cum te asiguri ca resursele umane din companie pot gestiona resursele logistice?
Echipa de resurse umane din companie este responsabila pentru gasirea persoanelor potrivite pentru desfasurarea activitatii. Aceasta inseamna ca acestia sunt, de asemenea, responsabili pentru gasirea personalului de management al lantului de aprovizionare. In al doilea rand, echipa de HR trebuie sa gaseasca liber profesionisti, lucratori contractuali si alte parti interesate externe care pot fi implicate in procesul de management al lantului de aprovizionare. Pentru a realiza acest lucru, managerul de resurse umane trebuie sa se asigure ca angajeaza persoana potrivita.

Charisma si HR - ce ar trebui sa stie despre managementul lantului de aprovizionare?

Lantul de aprovizionare evolueaza continuu, dar singurul aspect care ii poate pune piedici este lipsa de profesionisti calificati care sa poata gestiona functionarea de la capat la altul al lantului de aprovizionare. Prin urmare, departamentul HR poate juca un rol pentru a gasi oameni care pot accesa si utiliza tehnologia Charisma in acest domeniu.

In urma cu un deceniu, tehnologia care a fost utilizata pentru managementul lantului de aprovizionare erau foi Excel sau o structura oarecum similara cu aceasta. Cu toate acestea, astazi este o lume diferita, iar lantul de aprovizionare este gestionat prin instrumente avansate care utilizeaza tehnologii sofisticate, cum ar fi algoritmi sau invatarea automata. Acesti algoritmi ajuta managerul lantului de aprovizionare sa inteleaga cerintele bazate pe linii de produse, regiuni de acces, furnizori, fabrici, modele de piata etc. 

Aici, este de asemenea important de inteles ca s-a schimbat si metoda de colaborare. Anterior, cea mai mare parte a comunicarii a fost transmisa peste apel, cum ar fi intrebarea daca furnizorul doreste sa se angajeze la o anumita prognoza.

Acum, exista instrumente automate precum AI, invatarea automata, Charisma, tehnologiile cloud, XML, serviciile web, etc.

Prin urmare, luand in considerare cererea pentru managementul lantului de aprovizionare, resursele umane trebuie sa includa oameni care stiu sa gestioneze aceasta structura cu o supraveghere minima.

Gestionarea resurselor logistice si recrutarea personalului datorita Charisma

Este necesar sa intelegi ca departamentul de resurse umane al afacerii este direct sau indirect legat de lantul de aprovizionare. Atunci cand lantul de aprovizionare al organizatiei adopta managementul cloud sau orice alt software asociat, precum Charisma, este imperativ sa se antreneze forta de munca care va interactiona cu sistemul. 

Inainte de orice schimbare care se face in lantul de aprovizionare, HR-ul trebuie sa se asigure ca angajatii existenti sunt bine echipati pentru a adopta aceasta schimbare. 

In concluzie, managementul lantului de aprovizionare poate fi un departament diferit al afacerii, dar apartine de departamentul de resurse umane. De fapt, fiecare sector al afacerii este preocuparea echipei de resurse umane. Acest lucru se datoreaza faptului ca echipa HR trebuie sa angajeze acesti profesionisti si sa aiba grija de formarea, dezvoltarea si satisfactia lor. Deci, in acest sens, resursele umane sunt profund implicate in gestionarea lantului de aprovizionare.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • [MODEL] Contract de mecenat si reglementari cheie

    • Contractul de mecenat este un instrument juridic prin care o persoana fizica sau juridica ofera sprijin material ori financiar unei activitati culturale, artistice, stiintifice sau educationale, fara a urmari un beneficiu direct. Acest tip de contract este reglementat de Legea nr. 32/1994 si se bazeaza pe principiul generozitatii si al recunoasterii meritelor celor sustinuti. In acest articol vom prezenta principalele reglementari cheie cu privire la actul de mecenat si vom prezenta un model de...» citeste mai departe aici

  • Ce beneficii si facilitati salariale neimpozabile pot acorda angajatorii salariatilor intr-un an

    • Angajatorii pot oferi salariatilor, pe langa salariul de baza, o serie de beneficii si facilitati care, in anumite conditii, nu sunt impozabile. Aceste avantaje contribuie la motivarea si fidelizarea personalului, fara a genera obligatii fiscale suplimentare pentru angajati. In acest articol, vom prezenta principalele tipuri de beneficii si facilitati salariale neimpozabile care pot fi acordate intr-un an, precum si conditiile legale de acordare. » citeste mai departe aici

  • Declaratia 101. Cum sa o completati daca treceti de la impozit micro la impozit pe profit in 2025

    • In contextul modificarilor fiscale aplicabile din 2025, contribuabilii trebuie sa acorde o atentie sporita obligatiilor declarative si de plata. Schimbarea regimului de impozitare, de la microintreprindere la impozit pe profit, impune completarea corecta a formularelor fiscale. In continuarea articolului vom vedea cateva clarificari privind completarea Declaratiei 101 in aceste situatii. Astfel, un contribuabil are nelamuriri in legatura cu urmatoarele. Daca in trimestrul 1 am fost platitor...» citeste mai departe aici

  • Registru Unic de Control. Este necesar un nou registru la schimbarea sediului social?

    • Registrul unic de control este un document obligatoriu pentru contribuabilii persoane juridice inregistrati la Registrul Comertului, avand rolul de a evidentia toate controalele efectuate de autoritatile competente. Reglementat prin Legea nr. 252/2003, acest registru se pastreaza la sediul social si la sediile secundare autorizate. In contextul schimbarii sediului social, apar frecvent intrebari legate de necesitatea unui nou registru. Astfel, un contribuabil intreaba daca are nevoie de un alt...» citeste mai departe aici

  • Obligatiilor companiilor in ceea ce priveste inregistrarea si raportarile la O.N.P.C.S.B

    • Societatile, indiferent de natura capitalului (autohton sau international), trebuie sa respecte prevederile Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, republicata si actualizata prin acte normative ulterioare. Legea impune un cadru de conformitate pentru entitatile raportoare, care include, printre altele, obligatii de cunoastere a clientelei, evaluare a riscului, raportare a tranzactiilor suspecte sau in numerar, desemnarea de...» citeste mai departe aici

  • Lichidare firma. Exemplu de MONOGRAFIE contabila utila in 2025 daca va inchideti firma

    • Unele firme, din diverse motive precum lipsa de activitate, acumularea de pierderi sau decizia asociatului unic, ajung in situatia de a fi lichidate. Procesul de inchidere presupune parcurgerea mai multor etape administrative si contabile, printre care dizolvarea voluntara, radierea si intocmirea unei monografii contabile finale. In cele ce urmeaza, prezentam un exemplu practic de monografie contabila aplicabila in 2025, utila pentru radierea societatii. O societate are urmatoarea situatie in...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016