Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum vor fi repartizati banii pe 2015 catre ministere? Sanatatea primeste mai putini bani

11-Dec-2014
1651
Potrivit celor mai noi informatii, ministerele Muncii, Dezvoltarii, Finantelor, Fondurilor Europene, Agriculturii, Mediului, Transporturilor, Economiei vor avea bugete mai mari anul viitor, in timp ce alocarile pentru ministerele Sanatatii, Culturii si Administratiei si Internelor vor fi mai mici.

Prin urmare, bugetul Ministerului Muncii pentru 2015 este de 36,71 miliarde de lei (29,69 miliarde de lei alocate intial in 2014 si 28,89 miliarde de lei dupa trei rectificari), anunta Mediafax, Ministerul Dezvoltarii are la dispozitie 5 miliarde de lei (4,8 miliarde de lei alocat, 4,55 miliarde de lei dupa rectificari), Ministerul Finantelor are un buget de 3,46 miliarde de lei (3 miliarde de lei alocat initial pentru 2014 si 2,92 miliarde de lei dupa rectificari), Ministerul Agriculturii primeste 23,59 miliarde de lei (19,4 miliarde de lei alocate pentru 2014, 18,57 miliarde de lei dupa rectificari), iar Ministerul Mediului are un plafon de cheltuieli pentru anul viitor de 2,82 miliarde de lei (2,68 miliarde pentru 2014, 2,54 miliarde lei dupa rectificari).

De asemenea, aceeasi sursa informeaza ca Ministerul Fondurilor Europene va avea un buget de 1,76 miliarde lei, mult peste nivelul de 166,37 milioane lei alocat pentru 2014.

Potrivit proiectului de buget pentru 2015, Ministerul Transporturilor va beneficia de 8,66 miliarde de lei (6,46 miliarde de lei, respectiv 6,82 miliarde de lei in 2014), iar Ministerul Economiei are un buget de 1,53 miliarde de lei (1,07 miliarde de lei alocat pe 2014, respectiv 1,32 miliarde de lei dupa rectificari in 2014).

In schimb, bugetul Ministerului Sanatatii scade la 6,73 miliarde de lei (7,97 miliarde de lei, respectiv 7,94 miliarde lei dupa rectificari in 2014), al Ministerului de Interne la 8,81 miliarde de lei (8,39 miliarde lei si 9,88 miliarde de lei dupa rectificari).


La Secretariatul General al Guvernului noul plafon este de 6,96 miliarde de lei (7,2 miliarde de lei si 5,96 miliarde de lei in 2014), informeaza Mediafax.


Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?


MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Scoatere din evidenta clienti neincasati. MONOGRAFIE si reglementari cheie

    • Scoaterea din evidenta a creantelor neincasate se realizeaza atunci cand anumite sume datorate de clienti nu mai pot fi recuperate, fie din cauza falimentului acestora, fie din motive juridice sau economice. In aceste situatii, firmele trebuie sa le elimine din contabilitate, respectand reglementarile contabile si fiscale in vigoare. In acest articol vom analiza principalele reglementari legislative cu privire la procesul de scoatere din evidenta a clientilor neincasati si vom prezenta...» citeste mai departe aici

  • [MODEL] Contract de administrare/mandat si reglementari cheie pentru antreprenori

    • Contractul de admninistrare sau mandat se foloseste ca instrument juridic pentru delegarea puterii de reprezentare si luare a deciziilor in cadrul unei organizatii sau societati comerciale. Acesta este utilizat preponderent pentru numirea administratorilor, directorilor, membrilor consiliului de administratie sau altor persoane care asigura conducerea unei entitati juridice, conferindu-le dreptul de a actiona in numele mandantului (societate, actionar etc.). In acest articol, vom analiza...» citeste mai departe aici

  • Impozit micro. 4 exemple de calcul UTILE pentru anul 2025

    • Impozitul pe veniturile micro a fost modificat de mai multe ori in ultimii ani, de aceea calcularea lui sau aplicarea acestui regim fiscal nu sunt intotdeauna usoare pentru contribuabili. In acest articol vom vedea cand se aplica acest tip de impozit, ce cota de impozitare trebuie sa plateasca firmele, dar si 4 exemple utile de calcul pentru anul 2025.» citeste mai departe aici

  • Registrul de casa. PFA-urile si II-urile au obligatia completarii lui?

    • Atunci cand ti-ai infiintat un PFA sau un II, sau daca detii deja unul, trebuie sa fii la curent cu documentele pe care trebuie sa le intocmesti, pentru a te asigura ca respecti legea si ca nu vei fi sanctionat de autoritati. In acest context, un contribuabil se intreaba daca PFA-urile si II-urile au obligatia de a tine Registrul de casa. Vom vedea in continuarea articolului daca exista sau nu aceasta responsabilitate, dar si restul documentelor care trebuie intocmite de aceste entitati.» citeste mai departe aici

  • ONPCSB si prevenirea spalarii banilor. Noutati introduse prin OUG 10/2025

    • OUG 10/2025 a fost publicat recent in Monitorul Oficial. Acesta aduce mai mult schimbari in privinta regulilor nationale pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor. Vizati de modificari sunt furnizorii de criptoactive in Romania.» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016