Atentie contabili!
Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz
Camera Consultantilor Fiscali din Romania organizeaza examen pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal in Bucuresti, in zilele de 20 - 21 martie 2010.
Inscrierile se fac in perioada 15 februarie ? 5 martie 2010. Pentru evitarea deplasarilor din teritoriu si a aglomeratiilor la depunerea dosarelor, inscrierea la examen se face pe site-ul www.cameraconsultantilorfiscali.ro, iar transmiterea dosarelor se face prin serviciile postale, cu confirmare de primire, pe adresa din Str. Alecu Russo nr.13-19, et.4, ap.9, sector 2, Bucuresti. Contabilitatea HORECA Monografii contabile si cazuri practice Examenul de ACCES la STAGIUL CECCAR 2024 Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari
Confirmarea inscrierii, numarul de inregistrare si modul de solutionare a cererii de inscriere, se face prin afisare pe site-ul CCF, numai dupa primirea dosarului, verificarea documentelor solicitate pentru inscriere si inregistrarea acestuia.
Candidatii la examenul pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal (potrivit art.4 din OG nr.71/2001, privind organizarea si exercitarea activitatii de consultanta fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare), trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
a) sa fie licentiati ai unei facultati cu profil economic;
b) sa aiba o experienta de minimum 5 ani dupa obtinerea licentei, in una dintre urmatoarele activitati:
- elaborarea, avizarea, aprobarea sau aplicarea legislatiei fiscale;
- servicii de administrare a legislatiei fiscale;
- elaborarea sau aplicarea reglementarilor contabile;
- activitate financiar-contabila;
c) sa nu aiba antecedente penale;
d) sa aiba capacitate deplina de exercitiu;
Dosarul de inscriere va contine urmatoarele documente (conform art.5 alin(2) din Regulamentul pentru organizarea examenului de atribuire a calitatii de consultant fiscal aprobat prin Hotararea Consiliului Superior al Camerei Consultantilor Fiscali nr. 4/2007 ? publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 647/2007):
a) cererea de inscriere la examen, prevazuta in anexa nr. 1, la hotararea mentionata mai sus
b) actul de identitate, in copie;
c) diploma de studii superioare in copie legalizata, precum si copii legalizate ale actelor doveditoare, in cazul schimbarii numelui;
d) carnetul de munca, in copie certificata de angajator sau in copie legalizata, dupa caz, adeverinta eliberata de angajator, adrese eliberate de asociatiile profesionale din care fac parte;
e) certificatul de cazier judiciar;
f) certificatul de cazier fiscal;
g) adeverinta medicala eliberata de medicul de familie sau de institutia medicala la care este inregistrat;
h) documentul de plata a taxei de inscriere la examen, in original (500 RON conform Hotararii Consiliului Superior al Camerei nr. 2/2010 publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr.68/2010). Plata se face in contul Camerei Consultantilor Fiscali, deschis la Banca Transilvania - Sucursala Lipscani, cont IBAN RO36 BTRL 0410 1202 D586 02XX
i) curriculum vitae;
j) trei fotografii 2/3 cm.
Informatii suplimentare se pot obtine la tel.021/311.09.66
Atentie contabili!
Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz
Articole similare
Servicii remediere bunuri importate. Care sunt implicatiile de TVA?Firma in reorganizare. Cum tratam deducerea provizioanelor?Vanzare teren si cladire. Care sunt implicatiile TVA?Lichidare societate. Deductibilitate cheltuiala cu pierderea capitalului social. Cum se procedeaza?Cum facem corect diferenta intre activitatea dependenta si cea independenta si care sunt implicatiile fiscale?Ultimele articole
Webinar E-Factura, E-Transport: Aflati cum evitati amenzile, care sunt obligatiile pe care le aveti, ce erori puteti comiteE-FACTURA. E-TRANSPORT - Noutati de ultima oraCalendarul contabilului modern cu familia in prim-planCCF: Certificarea declaratiilor fiscale trebuie luata in calcul in cadrul analizei de risc fiscal, lucru omis din Ordinul 2017/2022OG 16/2022, sub lupa specialistilor! Rezolva rapid si legal orice problema legata de impozitul pe venit, microintreprinderi, CAS si CASS in 2023Articole similare
Note corectare erori: Rectificarea declaratiilor fiscaleSchimbari 1 ianuarie 2014: Noutati in administrarea contribuabililor mijlociiMFP a emis proiectul de OUG care modifica inspectia economico-financiara la operatorii economiciBuletin informativ ANAF: 4 noutati fiscale publicate in Monitor la inceput de ianuarie 2023OPANAF nr. 647 modifica mai multe declaratii. Vezi aici noile formulareUltimele articole
Proiect: Cum va fi inregistrat in contabilitate impozitul minim pentru firmele mariNOUTATE E-Transport! Lista produselor cu risc fiscal ridicat va fi actualizata in 2024Codul Fiscal, modificat prin OUG 34/2024. Care sunt schimbarileBuletin informativ ANAF: 3 noutati fiscale publicate in Monitor in perioada 25 martie-5 aprilie 2024Modificari asupra listelor contribuabililor mari si mijlocii, din 1 iulie 2024, conform Ordinului 665/2024Sfaturi de la experti
Decontare chirie de catre angajator
Intrebare: In cazul unui angajat care lucreaza in afara localitatii si sta intr-un apartament inchiriat de el, societatea ii poate deconta chiria respectiva?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Generarea si transmiterea e-Facturilor in SAGA
Intrebare: Care sunt pasii de urmat pentru transmiterea aurtomata din programul SAGA a facturilor in e-factura? Cum se obtine codul de acces in SPV? Unde se primesc mesajele pentru transmiterea acestora si cum se face importul facturilor in...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Subiectele saptamanii
Contributia asiguratorie pentru munca - Capitolul II - Taxe si impozite stabilite de Codul fiscal
NOUTATE E-Transport! Lista produselor cu risc fiscal ridicat va fi actualizata in 2024
Modificari importante aduse impozitului pe veniturile micro in 2024
Pentru anul 2023 se mai poate ajusta norma de venit in cazul unui PFA?
Proiect: Cum va fi inregistrat in contabilitate impozitul minim pentru firmele mari
D212 in 2024: Trebuie depusa rectificativa D212 pentru dobanzile incasate in 2023?