Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Examen pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal

15-Feb-2010
4393

Camera Consultantilor Fiscali din Romania organizeaza examen pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal in Bucuresti, in zilele de 20 - 21 martie 2010.

Inscrierile se fac in perioada 15 februarie ? 5 martie 2010. Pentru evitarea deplasarilor din teritoriu si a aglomeratiilor la depunerea dosarelor, inscrierea la examen se face pe site-ul www.cameraconsultantilorfiscali.ro, iar transmiterea dosarelor se face prin serviciile postale, cu confirmare de primire, pe adresa din Str. Alecu Russo nr.13-19, et.4, ap.9, sector 2, Bucuresti.

Confirmarea inscrierii, numarul de inregistrare si modul de solutionare a cererii de inscriere, se face prin afisare pe site-ul CCF, numai dupa primirea dosarului, verificarea documentelor solicitate pentru inscriere si inregistrarea acestuia.

Candidatii la examenul pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal (potrivit art.4 din OG nr.71/2001, privind organizarea si exercitarea activitatii de consultanta fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare), trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
a) sa fie licentiati ai unei facultati cu profil economic;
b) sa aiba o experienta de minimum 5 ani dupa obtinerea licentei, in una dintre urmatoarele activitati:


- elaborarea, avizarea, aprobarea sau aplicarea legislatiei fiscale;
- servicii de administrare a legislatiei fiscale;
- elaborarea sau aplicarea reglementarilor contabile;
- activitate financiar-contabila;
c) sa nu aiba antecedente penale;
d) sa aiba capacitate deplina de exercitiu;

Dosarul de inscriere va contine urmatoarele documente (conform art.5 alin(2) din Regulamentul pentru organizarea examenului de atribuire a calitatii de consultant fiscal aprobat prin Hotararea Consiliului Superior al Camerei Consultantilor Fiscali nr. 4/2007 ? publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr. 647/2007):
a) cererea de inscriere la examen, prevazuta in anexa nr. 1, la hotararea mentionata mai sus
b) actul de identitate, in copie;
c) diploma de studii superioare in copie legalizata, precum si copii legalizate ale actelor doveditoare, in cazul schimbarii numelui;
d) carnetul de munca, in copie certificata de angajator sau in copie legalizata, dupa caz, adeverinta eliberata de angajator, adrese eliberate de asociatiile profesionale din care fac parte;
e) certificatul de cazier judiciar;
f) certificatul de cazier fiscal;
g) adeverinta medicala eliberata de medicul de familie sau de institutia medicala la care este inregistrat;
h) documentul de plata a taxei de inscriere la examen, in original (500 RON conform Hotararii Consiliului Superior al Camerei nr. 2/2010 publicata in Monitorul Oficial al Romaniei nr.68/2010). Plata se face in contul Camerei Consultantilor Fiscali, deschis la Banca Transilvania - Sucursala Lipscani, cont IBAN RO36 BTRL 0410 1202 D586 02XX
i) curriculum vitae;
j) trei fotografii 2/3 cm.

Informatii suplimentare se pot obtine la tel.021/311.09.66

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Votati articolul "Examen pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal":
Rating:

Nota: 4.75 din 2 voturi
Urmareste-ne pe Google News
E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz

Atentie contabili!

Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016







Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Declaratia Unica in 2024. Cum se completeaza D212 pentru venituri obtinute din dividende

    • O persoana fizica, ce este si salariata, trebuie sa intocmeasca Declaratia Unica pentru venituri obtinute din dividende (sunt singurele venituri extrasalariale pe care le obtine). In anul 2023 a depus Declaratia Unica cu estimat de 100.000 lei la dividende, deci peste 24 salarii minime, rezultand astfel un CASS de 7.200 lei. Dupa incheierea anului 2023 a constatat ca a ridicat dividende brute in valoare de 64.768 lei (sub 24 salarii minime), practic trebuind sa plateasca CASS in valoare de 3.600...» citeste mai departe aici

  • D300, modificata prin Ordinul 888/2024. Nou formular se utilizeaza incepand cu veniturile lunii mai 2024

    • Un nou formular pentru Declaratia 300 a fost publicat de ANAF prin Ordinul 888/2024. Acesta se utilizeaza incepand cu veniturile lunii mai 2024. OPANAF nr. 888/2024, act normativ prin care se modifica OPANAF nr. 1.253/2021 pentru aprobarea modelului si continutului formularului (300) „Decont de taxa pe valoarea adaugata”, a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 448 din 15 mai 2024. Conform Referatului de aprobare, prin art.III, pct.46 din Legea nr. 296/2023, publicata in...» citeste mai departe aici

  • Precizari ANAF privind E-Transport: NU se va impune nicio o taxa suplimentara contribuabililor

    • ANAF aduce, printr-un nou comunicat de presa, cateva precizari referitoare la informatiile aparute in articolele despre ”noua taxa care loveste buzunarul romanilor de la 1 iulie”. Fiscul mentioneaza ca articolele de presa in care se mentioneaza ”noua taxa care loveste buzunarul romanilor de la 1 iulie” dezinformeaza mediul de afaceri, fiind redactate tendentios prin prezentarea in mod personal a cadrului legal RO e-Transport, fara aprofundarea acestuia. Astfel: prin...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!

Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016