Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Guvernul doreste sa aprobe programul de internationalizare a firmelor romanesti. Ce trebuie sa stiti daca aveti firma

13-Iul-2017
58

Conform declaratiilor facute saptamana aceasta de catre ministrul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat, Ilan Laufer, ar urma sa fie initiate demersuri pentru ca programul de internationalizare a firmelor romanesti sa fie aprobat in Guvern in sedinta de joi.

"Astazi (miercuri - n. r.) trebuie sa ma duc sa ma lupt la propriu sa-mi iau toate avizele, pentru ca maine trebuie sa trecem, vreau sa nu intarzie acest lucru, hotararea de Guvern cu programul de internationalizare (a firmelor romanesti - n. r.). Mai am cateva ore sa-i conving pe cei de la Justitie sa-mi semneze avizele si credeti-ma ca nu este atat de usor, daca pana la urma trebuie un ministru sa bata drumul ca sa se duca sa-si ia avizul. Dar o fac, pentru ca este o prioritate. Saptamana aceasta, joi, internationalizarea trebuie sa intre in sedinta de Guvern si sa adoptam hotararea de Guvern in acest sens", a declarat ministrul, prezent la o conferinta pe tema dezvoltarii IMM-urilor, citat de Agerpres.

De asemenea, acesta a readus in discutie faptul ca firmele care beneficiaza de acest sprijin financiar pentru promovarea pe pietele interne primesc 50.000 lei:

Examenul CECCAR 2017 - 100 de Subiecte rezolvate
Examenul CECCAR 2017 - 100 de Subiecte rezolvate
Vezi detalii
Asociatii de proprietari: ghid contabil
Asociatii de proprietari: ghid contabil
Vezi detalii
Planului de conturi general 2017
Planului de conturi general 2017
Vezi detalii

"Internationalizarea pentru care ma lupt sa treaca maine in Guvern este un program foarte important, care permite companiilor romanesti care doresc sa se internationalizeze in mod independent si nu sa faca parte dintr-un grup sau sa fie aleasa o locatie pentru ele in prealabil, sa primeasca un grant de 50.000 de lei, cu o contributie proprie de 10%. Vor putea folosi acesti bani pentru deplasari, misiuni economice, targuri, expozitii, materiale de prezentare, site de prezentare in romana si engleza", a precizat Laufer. 

Conform ministrului, firmele romanesti trebuie sa iasa pe pietele externe, directia de vanzare si promovare fiind una globala.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Guvernul doreste sa aprobe programul de internationalizare a firmelor romanesti. Ce trebuie sa stiti daca aveti firma":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Noul termen unic de dotare cu noile case de marcat: 1 mai 2018
    • Ministerul de Finante a aparut in dezbatere publica un proiect de ordonanta care prelungeste termenele de implementare a noilor case de marcat. Totodata, se mentioneaza ca toti operatorii economici vor schimba casele de marcat pana la 1 mai 2018. De asemenea, normele de aplicare ale OUG 28/1999 vor fi modificate pana la data de 31 august 2017. In cadrul aceluiasi proiect, se precizeaza ca vizele privind distributia aparatelor de marcat electronice fiscale acordate distribuitorilor autorizati isi...» citeste mai departe aici

  • Noul model pentru Formularul 208. Impozitul pe veniturile din transferul proprietatilor imobiliare din patrimoniul personal
    • Informam notarii publici ca a fost aprobat un nou model al formularului 208 - "Declaratie informativa privind impozitul pe veniturile din transferul proprietatilor imobiliare din patrimoniul personal" prin Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr. 1886 / 2017 pentru modificarea modelului, continutului si instructiunilor de completare ale formularelor 208 Declaratie informativa privind impozitul pe veniturile din transferul proprietatilor imobiliare din patrimoniul...» citeste mai departe aici

  • Asigurarile auto obligatorii. Deciziile adoptate de Consiliul Autoritatii de Supraveghere Financiara
    • In cadrul sedintei din 26 iulie, Consiliul Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF) a aprobat masuri privind cadrul de functionare a pietelor financiare nebancare supravegheate - asigurari, piata de capital si pensii private, printre care: A) Reglementare Norma pentru punerea in aplicare a prevederilor Legii nr. 132/2017 privind asigurarea obligatorie de raspundere civila auto pentru prejudicii produse tertilor prin accidente de vehicule si de tramvaie cat si a unor prevederi cu privire la...» citeste mai departe aici

  • Masuri pentru asigurarea dreptului la pensie si la servicii medicale pentru salariatii care au incheiate contracte de munca cu timp partial si cu plata in acord
    • Guvernul a stabilit unele masuri pentru asigurarea platii de catre angajator a contributiei pentru pensii si sanatate la nivelul salariului minim brut pe tara garantat in plata, pentru toti salariatii, inclusiv pentru persoanele care au incheiate contracte de munca cu timp partial si pentru cei cu plata in acord. Exceptie fac salariatii elevi, studenti, persoane cu dizabilitati, pensionari si cei care cumuleaza venituri de cel putin nivelul salariului minim brut pe tara garantat in plata. Mai...» citeste mai departe aici

  • Noua procedura de solutionare a cererilor de rambursare a TVA
    • Procedura de solutionare a cererilor de rambursare a TVA formulate de catre persoane impozabile neinregistrate in scopuri de TVA in Romania, stabilite in afara Comunitatii, va fi actualizata. Prin noul ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, supus dezbaterii publice pe site-ul institutiei, va fi actualizata procedura de solutionare cererilor de rambursare a TVA formulate de catre persoane impozabile neinregistrate in scopuri de TVA in Romania,...» citeste mai departe aici

  • Expirare sediu social si anulare cod TVA. Ce obligatii fiscale apar?
    • In analiza de mai jos, avem ca subiect o firma care pierde codul de TVA pentru 3 luni (expirare sediul social). Vom vedea ce obligatii sunt avand in vedere ca are stoc de marfa si imobilizari neamortizate. In cazul persoanelor impozabile a caror inregistrare in scopuri de TVA a fost anulata de organele fiscale competente conform art. 316 alin. (11) lit. a)-e) si h) din Codul fiscal, nu se fac ajustari ale taxei aferente serviciilor neutilizate, bunurilor de natura stocurilor i activelor...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Taxele si Impozitele s-au modificat in 2017!

Cititi toate schimbarile din Noul Cod Fiscal
care se aplica anul acesta!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!


© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.