Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ministerul pentru Mediul de Afaceri va demara procedurile pentru programul de internationalizare din 2018

22-Sep-2017
1630

Sterica Fudulea, secretar de stat in Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat (MMACA) a declarat recent ca firmele care vor sa beneficieze de fonduri nerambursabile prin intermediul editiei din 2018 a programului de internationalizare s-ar putea inscrie inca din luna noiembrie a acestui an in aplicatia specifica.

Conform declaratiilor acordate Agerpres, pana in prezent au fost semnate 37 de acorduri financiare nerambursabile, din editia 2017 a programului.

"Urmatoarele 60 vor fi semnate de luni pana miercuri si mai avem inca 20 de companii de la care asteptam clarificari pentru a le selecta pe ultimele dintre ele, pentru ca vom depasi 100 de societati sustinute din programul de internationalizare, care sustine individual producatorul român sau furnizorul de servicii", a spus Fudulea.

Acesta a explicat, conform aceleiasi surse, ca mai este timp suficient in ultimele trei luni ale anului pentru ca firmele sa foloseasca acesti bani si sa aduca deconturile pâna pe 10 decembrie, astfel incât pâna la finele anului sa primeasca banii.

"Urmeaza sa deschidem procedura, aplicatia, si pentru anul urmator. Sper ca poate la finalul lunii octombrie - inceputul lunii noiembrie sa deschidem aplicatia pentru cei care vor sa beneficieze de programul de internationalizare la anul, sa poata sa semneze AFN-urile (acordurile financiare nerambursabile - n. r.) anul acesta, ca sa faca cheltuielile incepand cu anul viitor", a adaugat Fudulea.

  • NOUTATI din Codul Fiscal
    Validat de expertul
    Portal Codul Fiscal
    Colaborare cu persoana fizica. Contract consultanta Ce tip de contract putem face intre ong si o persoana fizica ce presteaza servicii de consultanta sportiva pe o perioada de o luna?citeste mai mult
  • NOUTATI din Codul Fiscal
    Validat de expertul
    Portal Codul Fiscal
    ONG finantat de cabinetul presedintelui Inca un aspect pe care as vrea sa-l lamuresc, este daca se opteaza a se incheia un contract de imprumut intre cabinetul de avocat si ong, dar plata (imprumutul) sa fie acordat de...citeste mai mult
  • NOUTATI din Codul Fiscal
    Validat de expertul
    Portal Codul Fiscal
    Monografie achizitie telefon prin buy back Cum se inregistreaza operatiunile de Buy-back la un SRL? Va rog sa ma ajutati pe exemplul de mai jos: -un SRL achizitioneaza un telefon Apple in martie 2023, la valoarea de 7000...citeste mai mult
  • NOUTATI din Codul Fiscal
    Validat de expertul
    Portal Codul Fiscal
    Rectificare D390 Trebuie sa rectific declaratia 390 in perioada ianuarie-iunie 2025. Avem un client din Franta, care in ianuarie 2025 si-a schimbat codul fiscal. Din greseala, pe declaratia 390 s-a...citeste mai mult
  • NOUTATI din Codul Fiscal
    Validat de expertul
    Portal Codul Fiscal
    Ajustare tva pentru imobile inchiriate in regim de scutire O societate comerciala A, inregistrata in scopuri de tva, achizitioneaza de la societeatea B in anul 2024 un teren agricol cu mentiunea "scutit fara drept de deducere". La aceeasi...citeste mai mult

Suma maxima pe care o poate accesa o firma prin acest program este 50.000 de lei, grantul acoperind 90% din cheltuielile totale.

Programul are un buget total de 71 de milioane de lei pentru perioada 2017-2020. Pentru acest an, bugetul este de 5 milioane de lei, suma care va creste la 20 de milioane in 2018, la 22 de milioane in 2019 si la 24 de milioane in 2020.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • MONOGRAFIE Contabila lichidare societate [cu pierdere/voluntara/cu profit]

    • Lichidarea unei societati, fie ca este realizata voluntar, fie ca se incheie cu profit sau pierdere, presupune o serie de operatiuni contabile esentiale care trebuie reflectate corect in evidentele firmei. O monografie contabila clara ajuta atat contabilul, cat si asociatul sau administratorul sa inteleaga pasii necesari pentru stingerea obligatiilor, repartizarea activelor si inchiderea conturilor. In acest articol prezentam exemple de monografii contabile pentru diferite situatii de lichidare,...» citeste mai departe aici

  • TOATE obligatiile fiscale ale anului 2026

    • Agenda Fiscala a Contabilului 2026 este ghidul complet pentru toti profesionistii din domeniul financiar-contabil. Contine toate obligatiile fiscale, termenele legale si declaratiile ce trebuie depuse in anul 2026, insotite de baza lor legala. Este un instrument practic si usor de folosit, ideal pentru birou sau deplasari. Cu aceasta agenda, contabilii pot gestiona corect si la timp toate responsabilitatile fiscale.» citeste mai departe aici

  • Ai fost declarat inactiv fiscal? Ce poti sa faci

    • Firmele care ajung in situatia de inactivitate fiscala se confrunta cu o suspendare temporara a statutului lor fiscal activ, avand consecinte semnificative atat asupra activitatii proprii, cat si asupra partenerilor de afaceri. Inregistrarea ca „inactiv fiscal” implica pierderea unor drepturi esentiale, precum deducerea TVA si recunoasterea cheltuielilor. Totusi, aceasta situatie poate fi remediata prin conformarea la obligatiile legale si solicitarea reactivarii la autoritatea...» citeste mai departe aici

  • e-Factura. 4 EXCEPTII de la e-Factura in relatia B2C

    • E-Factura B2C reprezinta sistemul prin care facturile emise catre persoane fizice pot fi transmise prin platforma nationala RO e-Factura. Exista insa exceptii clare de la aceasta regula, in care transmiterea facturilor in sistem nu este obligatorie. In continuare, sunt prezentate principalele situatii de acest tip.» citeste mai departe aici

  • [MODEL] Raport de lichidare si reglementari legislative

    • Intocmirea raportului de lichidare este obligatorie in cadrul procedurii de lichidare voluntara a unei firme. Documentul cuprinde toate operatiunile contabile de lichidare, precum vanzarea stocurilor, casarea stocurilor, plata datoriilor, incasarea creantelor sau renuntarea la ele, distribuirea patrimoniului catre asociat, etc. In acest articol vom pune la dispozitie un model de Raport de lichidare si vom clarifica ce alte documente mai sunt necesare la inchiderea societatii.» citeste mai departe aici

  • Leasing automobil. MONOGRAFIE contabila in cazul unei daune totale a masinii

    • Contribuabilii se intreaba cum trebuie procedat corect din punct de vedere contabil in situatia unei daune totale a unui autoturism achizitionat in leasing. Ce inregistrari contabile se efectueaza pentru inchiderea contractului, cum se trateaza sumele primite de la asigurator si care este modul corect de evidentiere a valorii bunului si a capitalului ramas de rambursat, vedeti in continuarea articolului. Avem acest caz concret. Compania a luat un leasing in anul 2022 pentru un automobil....» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016