Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Inspectia Muncii, in actiune: Amenzi de peste 3,5 milioane de lei

24-Sep-2019
2152

Inspectia Muncii anunta ca, in urma controalelor desfasurate in perioada 2 - 13 septembrie 2019, inspectorii ITM au aplicat amenzi in valoare totala de 3.520.350 de lei. 

Potrivit unui comunicat remis presei de Inspectia Muncii, in perioada 2-13 septembrie au fost depistate 172 de persoane care desfasurau munca fara forme legale, dintre care 20 erau din judetul Arad, iar 15 din Bucuresti. 

Astfel, in ce priveste domeniul relatiilor de munca, in urma celor 1.993 de controale desfasurate de inspectorii ITM, au fost aplicate amenzi in valoare totala de 2.942.200 de lei, din care 2.400.000 de lei pentru munca nedeclarata. Urmare a neregulilor sesizate, au fost sanctionati 420 de angajatori. 

Cat priveste domeniul securitatii si sanatatii in munca, in aceeasi perioada, inspectorii ITM au efectuat 1.533 de controale, in urma carora au aplicat amenzi in valoare de 578.150 de lei. 
Angajatorii au comunicat catre inspectoratele teritoriale de munca 290 de evenimente care, in urma cercetarilor efectuate de inspectorii de munca, vor fi sau nu incadrate ca fiind accidente de munca, mai noteaza sursa citata. Dintre acestea, 140 au avut loc in Bucuresti, 30 in Timis si 28 in judetul Cluj.

Sursa: Inspectia Muncii

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici



MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Obiecte de inventar. MONOGRAFIE contabila privind casarea obiectelor de inventar

    • In practica, firmele se confrunta frecvent cu situatii in care anumite obiecte de inventar se deterioreaza iremediabil si nu mai pot fi utilizate in activitatea economica. In lipsa predarii catre o unitate specializata pentru casare, este important ca scoaterea acestora din gestiune sa fie realizata corect din punct de vedere contabil si fiscal. In acest articol explicam care sunt pasii necesari: de la documentele obligatorii (inventariere, proces-verbal, decizia de scoatere), pana la...» citeste mai departe aici

  • Impozit pe profit. Exemplu de calcul pentru suma care poate fi redirectionata prin D177

    • Redirectionarea unei parti din impozitul pe profit catre cauze sociale sau culturale reprezinta o oportunitate importanta pentru contribuabili de a sprijini proiecte cu impact pozitiv in comunitate. Totusi, suma care poate fi directionata prin formularul D177 este limitata si calculata conform unor reguli specifice din Codul fiscal, care tin cont atat de cifra de afaceri, cat si de impozitul pe profit datorat, dar si de sponsorizarile efectuate si alte bonificatii fiscale aplicabile. In acest...» citeste mai departe aici

  • E-Transport: A fost extinsa lista de bunuri cu risc fiscal ridicat?

    • In contextul in care obligatiile de declarare in RO e-Transport devin din ce in ce mai stricte, tot mai multe companii se intreaba daca lista bunurilor cu risc fiscal ridicat a fost modificata sau extinsa. Aceasta intrebare este esentiala, deoarece doar anumite categorii de bunuri, in anumite conditii, impun declararea transportului intern in acest sistem. In acest articol clarificam daca lista oficiala a suferit modificari, ce transporturi intra sub incidenta declararii, cine are aceasta...» citeste mai departe aici

  • Cum sa-ti organizezi mai eficient veniturile si cheltuielile atunci cand esti freelancer

    • Munca de freelancer vine cu multa libertate, dar si cu responsabilitati semnificative in ceea ce priveste administrarea banilor. Fara un salariu fix si cu venituri fluctuante, este esential sa ai o strategie clara de gestionare a finantelor, astfel incat sa poti acoperi toate obligatiile si sa iti construiesti un echilibru financiar pe termen lung. Afla in continuare cum poti sa iti gestionezi veniturile si cheltuielile pentru prosperitate pe termen lung. 1. Tine o evidenta clara si constanta a...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016