Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Lansarea proiectului AVATAR - Actiuni cu Valoare Adaugata pentru Tara prin Antreprenoriat si Recalificare

14-Mai-2014
840
Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) deruleaza in perioada aprilie 2014 - septembrie 2015 proiectul AVATAR - Actiuni cu Valoare Adaugata pentru Tara prin Antreprenoriat si Recalificare, avand ca partener national - Primaria Comunei Luna si partener transnational - Sistemi Formativi Confindustria Umbria din Italia.

Proiectul este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 - 2013 si are un buget total de 6 481 373.14 lei.

Proiectul vizeaza facilitarea insertiei pe piata muncii a 1000 de persoane din mediul rural, la nivelul a 5 regiuni de implementare (Bucuresti-Ilfov, Nord-Est, Nord-Vest, Sud-Est, Sud-Muntenia), prin incadrarea si mentinerea pe piata muncii a unui numar cat mai mare de persoane din grupul tinta, dintre care 200 de persoane inactive, 300 de persoane in cautarea unui loc de munca, 110 de someri tineri si 90 de lunga durata si 300 de persoane ocupate in agricultura de subzistenta.

Proiectul urmareste implicarea activa a grupului-tinta si implementarea unor masuri active integrate si personalizate de informare, consiliere profesionala, mediere, formare profesionala si consultanta pentru initierea unei afaceri. Se urmareste, de asemenea, sprijinirea membrilor grupului tinta in procesul de autoevaluare a propriilor competente, de constientizare a nevoilor de formare si a oportunitatilor de angajare existente, de crestere a propriei capacitati de identificare si ocupare a unui loc de munca in sectoare non-agricole si de deschidere a unei afaceri, de auto-motivare in cautarea oportunitatilor de angajare, de dezvoltare profesionala sau antreprenoriala, in vederea cresterii sanselor de integrare socio-profesionala durabila.

Obiectivele specifice ale proiectului constau in:
Repartizarea dividendelor in 2017
Repartizarea dividendelor in 2017
Vezi detalii
Asociatii de proprietari: ghid contabil
Asociatii de proprietari: ghid contabil
Vezi detalii
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri
Vezi detalii

Analiza si adoptarea de bune practici de la nivel transnational in vederea identificarii de masuri active de ocupare inovatoare, inclusiv de diversificare a economiei rurale, care vor fi implementate in mediul rural

Cresterea nivelului de informare si constientizare a 1000 de persoane din mediul rural cu privire la alegerea unei ocupatii, la evolutia pietei muncii si la posibilitatile de formare profesionala adaptate nevoilor lor

Cresterea sanselor de ocupare durabila a persoanelor din mediul rural, de la nivelul regiunilor de implementare ale proiectului, prin implicarea in programe integrate a unui numar de 700 de participanti

Facilitarea si imbunatatirea accesului membrilor grupului tinta pe piata muncii prin dezvoltarea competentelor antreprenoriale (210 persoane), de utilizare a noilor tehnologii informatice (150 de persoane) si de limbi straine (100 de persoane)

Diversificarea calificarilor si competentelor membrilor grupului tinta din mediul rural, in scopul cresterii gradului de ocupare prin furnizarea de programe de calificare in concordanta cu cerintele pietei muncii – 240 de persoane participante la cursurile de calificare

Dezvoltarea competentelor transversale ale persoanelor din zonele rurale, in vederea facilitarii accesului la ocupare in activitati non-agricole, cu atentie speciala acordata femeilor (308 femei din mediul rural participante la programe integrate certificate) si tinerilor

Cresterea ratei de ocupare prin medierea a cel putin 200 de persoane si integrarea pe piata muncii a 105 persoane din totalul participantilor din zonele rurale certificati in cadrul programelor integrate

Asigurarea sustenabilitatii pe termen lung in zonele rurale prin crearea conditiilor pentru dezvoltarea intreprinderilor profitabile non-agricole (50 de persoane sprijinite pentru elaborarea ideii de afaceri si 20 de persoane mentorate pentru dezvoltarea afacerii)

Furnizarea de oportunitati, nondiscriminare si egalitate de sanse pe piata muncii pentru solicitantii de loc de munca din regiunile de implementare ale proiectului, din mediul rural


Principalele activitati care se vor derula pentru atingerea obiectivelor propuse sunt:

Furnizarea serviciilor de informare si consiliere profesionala unui numar de 1000 de persoane din mediul rural din cele 5 regiuni (Bucuresti-Ilfov, Nord-Est, Nord-Vest, Sud-Est, Sud-Muntenia)

Organizarea si derularea unei campanii de motivare si informare pentru a creste nivelul de constientizare cu privire la oportunitatile de ocupare in domenii non-agricole, pentru promovarea culturii antreprenoriale in zonele rurale, diversificarea economiei rurale si promovarea egalitatii de sanse

Organizarea a 5 evenimente de informare si diseminare la nivelul fiecarei regiuni de implementare, adresate grupului tinta al proiectului, cu scopul de a incuraja si promova participarea lor la proiect

Furnizarea unor programe de formare profesionala in sectoare non-agricole, la care vor participa minim 700 persoane

Examinarea si certificarea a minim 560 de persoane dintre participantii la programele de formare profesionala

Furnizarea de servicii de mediere personalizate si de activitati de suport pentru integrarea la locul de munca, pentru cel putin 200 de persoane din grupul tinta, in urma carora cel putin 105 persoane isi vor gasi un loc de munca

Organizarea a 5 burse de locuri de munca, adresate persoanelor din mediul rural

Furnizarea de servicii de asistenta si consultanta pentru inceperea unei activitati independente pentru minim 50 de persoane

Infiintarea a minim 20 de noi afaceri in mediul rural

Activitati de promovare si informare permanenta a proiectului prin conferinte, comunicate, articole, buletine informative online etc.

Sursa: Departamentul Proiecte al CNIPMMR


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Lansarea proiectului AVATAR - Actiuni cu Valoare Adaugata pentru Tara prin Antreprenoriat si Recalificare":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Noile sfaturi ANAF pentru a completa fara greseli Declaratia 101!
    • Va reamintim ca se apropie data-limita pana la care mai puteti depune Declaratia 101. In privinta acestui formular, ANAF a transmis o serie de recomandari care pot oferi contribuabililor lamuriri suplimentare pentru a completa corect formularul. In felul acesta, evitati posibilele amenzi aferente depunerii incomplete sau incorecte a unei declaratii. Pana la data de 27 martie 2017 trebuie sa depuna formularul 101 "Declaratie privind impozitul pe profit". Acesta este si termenul limita de plata a...» citeste mai departe aici

  • Lamuriri de ULTIMA ORA de la Finante privind Impozitul specific!
    • Finantele revin cu precizari referitoare la impozitul specific, reamintind mai intai ca in M. Of. nr. 812/14.10.2016 a fost publicata Legea nr.170/2016 privind impozitul specific unor activitati aplicabil contribuabililor persoane juridice care desfasoara activitati principale si/sau secundare in urmatoarele domenii: a) hoteluri si alte facilitati de cazare similare (CAEN 5510); b) facilitati de cazare pentru vacante si perioade de scurta durata (CAEN 5520); c) parcuri pentru rulote, campinguri...» citeste mai departe aici

  • Fii pregatit: cate modificari va mai suferi Codul Fiscal in 2017?
    • Taxele si impozitele sunt doua notiuni despre care toata lumea ar trebui sa fie informata. Cu atat mai mult daca esti contabil! Pentru tine, acestea nu ar trebui sa mai aiba secrete, insa legislatia fiscala din Romania este imprevizibila si cel mai important act normativ in domeniu, Codul fiscal, sufera modificari esentiale. Pentru evitarea deciziilor incerte, neclaritatilor, semnelor de intrebare sau ambiguitatilor, iti venim in ajutor cu un pachet de servicii special gandit pentru tine....» citeste mai departe aici

  • Sesiune online ANAF cu tema Impozit specific 2017. Spete rezolvate de ANAF
    • Tema sesiunii de asistenta online organizate saptamana aceasta de ANAF a fost reprezentata de IMPOZITUL SPECIFIC UNOR ACTIVITATI. Persoanele juridice romane platitoare de impozit pe profit comunica organelor fiscale teritoriale aplicarea impozitului specific anual, pana la data de 31 martie inclusiv a anului pentru care se plateste impozitul specific. Sunt obligate la plata impozitului specific unor activitati, persoanele juridice romane care la data de 31 decembrie a anului precedent au...» citeste mai departe aici

  • Legea superimunitatii avocatilor a fost promulgata de presedintele Iohannis
    • Klaus Iohannis a promulgat vineri Legea privind modificarea si completarea Legii nr. 51/1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat. Administratia Prezidentiala a facut acest anunt privind promulgarea noii legi. Va reamintim ca la inceputul acestui an, Curtea Constitutionala a respins ca neintemeiata o obiectie de neconstitutionalitate a unor dispozitii din Legea privind modificarea si completarea Legii 51/1995 pentru organizarea si exercitarea profesiei de avocat. Noile prevederi...» citeste mai departe aici

  • Afla diferentele dintre IFRS si OMF. Seminar Online
    • Traim intr-o lume in care totul in jurul nostru se intampla pe repede inainte, insa asta nu poate fi niciodata un pretext pentru greselile profesionale pe care le facem uneori, chiar si din neatentie. Situatiile financiare, imobilizarile corporale si necorporale si stuatia stocurilor, reprezinta unele dintre cele mai importante componente pentru realizarea bilantului pentru toate companiile. Asadar, cu privire la aceste aspecte, niciun angajat nu ar trebui sa isi permita luxul de a gresi. Tocmai...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.