Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Noi masuri pentru sprijinirea antreprenorilor si implementarea programelor pentru IMM-uri

04-Iul-2017
1794

Un nou cadru institutional pentru sprijinirea IMM-urilor, atragerii de investitii si promovarii exportului, inclusiv pentru implementarea Programului "Start-up Nation - Romania", adaptat asteptarilor mediului de afaceri, a fost stabilit printr-o Ordonanta de Urgenta adoptata in data de 30 iunie a.c. de Guvern.

Infiintarea agentiilor regionale este una dintre masurile din Programul de Guvernare care contribuie la stimularea mediului de afaceri la nivel regional. Noul cadru institutional presupune o extindere a atributiilor, dar si o crestere a capacitatii de a raspunde nevoilor antreprenorilor avand in vedere ca, pentru anul 2017, se estimeaza peste 10.000 de antreprenori care vor beneficia de programele nationale pentru IMM-uri. Prin comparatie, in anul 2016, oficiile teritoriale pentru IMM-uri au verificat, contractat, decontat si monitorizat un numar de 990 de beneficiari.

De la lansarea Programului "Start-up Nation – Romania" si pana astazi, la ora 13.00, un numar de 3.172 de antreprenori au depus planuri de afaceri pentru acest program. Sesiunea de inscriere se va termina pe 14 iulie.

Noile agentii vor avea inclusiv atributii in ceea ce priveste atragerea de investitii si promovarea exporturilor.

Practic, prin actul normativ se infiinteaza noua agentii teritoriale in Bucuresti, Brasov, Cluj-Napoca, Constanta, Craiova, Iasi, Ploiesti, Targu Mures si Timisoara, care sa poata pune in aplicare programele de sprijinire a infiintarii si dezvoltarii de intreprinderi mici si mijlocii, inclusiv Start-up Nation - Romania, lansat in 15 iunie 2017.

Cele noua agentii vor fi infiintate prin reorganizarea celor opt oficii teritoriale pentru IMM-uri si isi vor desfasura activitatea in subordinea Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat. in plus fata de arhitectura institutionala de acum, va fi infiintata o agentie in Bucuresti, care va prelua de la Oficiul teritorial pentru IMM-uri Ploiesti activitatea pentru zona Capitalei si Ilfov.

Documentele pot fi consultate aici:

Proiect OUG


Nota de fundamentare

Sursa: gov.ro

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Arhivarea documentelor. Exceptii de la perioada standard de arhivare de 5 ani

    • Arhivarea documentelor financiar-contabile reprezinta o obligatie legala esentiala pentru orice entitate, asigurand pastrarea si disponibilitatea informatiilor economice pe o perioada determinata. Desi perioada standard de arhivare este de 5 ani, legislatia prevede anumite exceptii in functie de natura si importanta documentelor. In continuare, vom prezenta principalele categorii de documente si termenele specifice de pastrare aplicabile, inclusiv situatiile in care durata de arhivare depaseste...» citeste mai departe aici

  • [MODEL] Proces verbal compensare datorii reciproce si aspecte cheie

    • Compensarea datoriilor reciproce reprezinta o modalitate legala prin care doua societati isi pot stinge obligatiile una fata de cealalta. Aceasta procedura este reglementata de Codul civil si de normele contabile in vigoare, asigurand o evidenta corecta in contabilitate. In continuare, veti regasi un model de proces-verbal de compensare a datoriilor reciproce, elemente obligatorii pe care trebuie sa le contina, dar si informatii importante despre cum se poate face compensarea intre doua...» citeste mai departe aici

  • Bon de transfer. MODEL si reglementari cheie

    • Bonul de transfer este un document contabil si de gestiune important pentru firme, iar in continuare vom vedea ce este acesta exact, un model de bon de transfer, precum si ce documente justificative sunt necesare pentru a documenta transferul produselor finite in materii prime.» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016