Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Anunt important privind incheierea de conventii de colaborare cu institutii de credit

26-Iun-2017
273

In vederea derularii Programul Start–up Nation aprobat ca shema de minimis prin Ordinul Ministrului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat cu nr 692/06.06.2017, Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat intentioneaza sa incheie conventii de colaborare cu institutii de credit. Institutiile de credit interesate de incheierea acestor conventii sunt invitate sa transmita pana la data de 03.07.2017, ora 16.00, oferta de parteneriat privind colaborarea in vederea implementarii Programului Start–up Nation in anul 2017.

Avand in vedere ca obiectivul principal al schemei de minimis il constituie stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si imbunatatirea performantelor economice ale acestora, crearea de noi locuri de munca, insertia pe piata muncii a persoanelor defavorizate, somerilor si absolventilor, cresterea investitiilor in tehnologii noi innovative, institutia de credit trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele cerinte:

- sa respecte prevederile prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 10/2017 pentru pentru stimularea infiintarii de noi intreprinderi mici si mijlocii cu modificarile si completarile ulterioare aprobate prin Legea nr. 112/2017 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 10/2017 pentru stimularea infiintarii de noi intreprinderi mici si mijlocii;

- sa respecte prevederile schemei de minimis, aprobata prin Ordinul Ministrului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat cu nr 692/06.06.2017, care se gaseste la adresa aippimm.ro, sau direct pe linkul: http://www.aippimm.ro/categorie/programe/start-up-nation-2017/;
sa prezinte Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat oferta de parteneriat pana la data de 03.07.2017 ora 16.00;

- sa semneze cu Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat Conventia de colaborare in maxim 15 zile lucratoare de la selectare;

- sa aiba cel putin cate o sucursala in fiecare judet;

- sa aiba conventie cu Fondul National de Garantare a Creditelor pentru intreprinderile Mici si Mijlocii S.A.-IFN (FNGCIMM), prin care creditul bancar acordat in cadrul acestui Program sa fie garantat in proportie de 80%;

- sa deschida un cont de tranzit in care Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat sa poata vira alocatia financiara nerambursabila;

50 de umbre ale fiscalitatii
50 de umbre ale fiscalitatii
Vezi detalii
Cheltuieli deductibile si nedeductibile. Ghid practic 2018
Cheltuieli deductibile si nedeductibile. Ghid practic 2018
Vezi detalii
Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018
Autoturisme pe firma. Regim fiscal in 2018
Vezi detalii

- sa acorde din contul de tranzit tuturor beneficiarilor alocatia financiara nerambursabila in baza acordului de utilizare AFN emis de OTIMMC;

- sa acorde beneficiarilor credit punte aferent alocatiei financiare nerambursabile, respectiv valorii eligibile a cheltuielilor aprobate in conditiile specificate mai jos;

- sa efectueze in baza acordului de finantare vizite de certificare a cheltuielilor la fata locului pentru toti beneficiarii si sa intocmeasca procese verbale de certificare a cheltuielilor conform schemei de minimis Start-up Nation, aprobata prin Ordinul Ministrului nr. 692 din 06.06.2017 si conventiei de colaborare.

Selectia institutiei de credit se va face in functie de indeplinirea cerintelor de mai sus si de urmatoarele criterii pentru acordarea creditului punte:

- dobanda la credit: pachet dobanda fixa de maxim 5%/an;
- comision la credit: max 0,5%, din valoarea creditului;
- comision de gestiune: max 1% din valoarea creditului – se incaseaza la efectuarea primei trageri din credit;
- alte comisioane: max 1% din valoarea creditului – se incaseaza la efectuarea primei trageri din credit;
- garantii: 80% din valoarea creditului garantat FNGCIMM si in completare garantare cu bunurile achizitionate in cadrul programului si diferenta garantata cu bunurile achizitionate prin Program;
- perioada de analiza si solutionare a creditului punte maxim 20 zile de la solicitarea creditului.

Selectia institutiei de credit se va face in maxim 3 zile lucratoare de la expirarea termenului de depunere de oferte. Va fi selectata oferta cea mai avantajoasa pentru beneficiarii Programului din punct de vedere al criteriilor pentru acordarea creditului punte.

Sursa: aippimm.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Anunt important privind incheierea de conventii de colaborare cu institutii de credit":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii

Atentie contabili!

Modificari majore in Codul Fiscal 2018

Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Descarcati ultima versiune pentru Declaratia 220
    • Regasiti mai jos ultima versiune pentru Declaratia 220 - Declaratie privind venitul estimat/norma de venit - conform OPANAF nr.3780/ 22.12.2017 (incepand cu anul de raportare 2018), publicata la data de 09.01.2018 pe site-ul ANAF. 1. Declaratia 220 se completeaza si se depune de catre persoanele fizice care realizeaza, in mod individual sau intr-o forma de asociere, venituri in bani si/sau in natura din Romania, supuse impozitului pe venit, provenind din: a) activitati independente; b) cedarea...» citeste mai departe aici

  • Modificarile valabile in 2018 pentru Declaratia 300 decont TVA
    • OPANAF nr. 591/2017 a modificat la inceputul anului trecut modelul si continutul pentru Declaratia 300 (Decont TVA). De retinut ca se utilizeaza modelul de formular 300 "Decont de taxa pe valoarea adaugata" in varianta impusa de OPANAF nr. 591/2017 pentru obligatiile fiscale valabile incepand cu 1 ianuarie 2017. Care au fost principalele modificari aduse in ce priveste Declaratia 300 decont TVA in 2017: Click aici pentru D300! - s-a introdus randul 26: Compensatia in cota forfetara pentru...» citeste mai departe aici

  • Regimul fiscal al veniturilor realizate de zilieri in anul 2018
    • Zilierul este o persoana fizica, cetatean roman sau strain, ce are capacitate de munca si care desfasoara activitati necalificate cu caracter ocazional, pentru un beneficiar, contra unei remuneratii. Raporturile de munca ale zilierilor sunt guvernate de: - Legea nr. 52/2011 privind exercitarea unor activitati cu caracter ocazional desfasurate de zilieri, republicata; - Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 52/2011 privind exercitarea unor activitati cu caracter ocazional desfasurate de...» citeste mai departe aici

  • Declararea impozitului pe venitul din arenda in 2018
    • In analiza de mai jos, vom vedea ce formular se foloseste, incepand cu anul 2018, pentru declararea impozitului pe venituri din arenda. Iata raspunsul specialistului! In noul formular 112, aprobat prin Ordinul comun al ministrului finantelor publice, al ministrului muncii si justitiei sociale si al ministrului sanatatii nr. 1209/999/180/2018, nu mai apare venitul din arenda. Potrivit instructiunilor de completare a formularului 100 - Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de...» citeste mai departe aici

  • Declaratia 101 pentru o fundatie
    • In analiza de mai jos, vom vedea ce se prezinta in Declaratia 101 depusa de o fundatie, avand in vedere ca aceasta nu desfasoara activitate economica. Iata raspunsul specialistului! Conform dispozitiilor Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile ulterioare, art. 15 alin. (3), organizatiile nonprofit sunt scutite de la plata impozitului pe profit pentru veniturile de natura cotizatiilor, taxelor de inscriere, contributiilor membrilor, donatiilor sau bunurilor primite prin...» citeste mai departe aici

  • MFP a organizat duminica o noua extragere a Loteriei bonurilor fiscale
    • Ministerul Finantelor Publice (MFP) a organizat duminica, 18 februarie 2018, o noua extragere pentru selectia celor 100 de castigatori la Loteria bonurilor fiscale emise in perioada 1-31 ianuarie 2018, potrivit unui comunicat publicat de MFP pe site-ul sau oficial. Fondul de premiere este de 1 milion de lei, suma din care vor fi acordate cel mult 100 de premii. Duminica, au fost desemnate castigatoare bonurile fiscale emise in data de 30 ianuarie 2018, cu valoare de 501 lei. In ceea ce priveste...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Atentie, Contabili!

Modificari majore in Codul Fiscal 2018
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii