Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Anunt important privind incheierea de conventii de colaborare cu institutii de credit

26-Iun-2017
596

In vederea derularii Programul Start–up Nation aprobat ca shema de minimis prin Ordinul Ministrului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat cu nr 692/06.06.2017, Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat intentioneaza sa incheie conventii de colaborare cu institutii de credit. Institutiile de credit interesate de incheierea acestor conventii sunt invitate sa transmita pana la data de 03.07.2017, ora 16.00, oferta de parteneriat privind colaborarea in vederea implementarii Programului Start–up Nation in anul 2017.

Avand in vedere ca obiectivul principal al schemei de minimis il constituie stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si imbunatatirea performantelor economice ale acestora, crearea de noi locuri de munca, insertia pe piata muncii a persoanelor defavorizate, somerilor si absolventilor, cresterea investitiilor in tehnologii noi innovative, institutia de credit trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele cerinte:

- sa respecte prevederile prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 10/2017 pentru pentru stimularea infiintarii de noi intreprinderi mici si mijlocii cu modificarile si completarile ulterioare aprobate prin Legea nr. 112/2017 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 10/2017 pentru stimularea infiintarii de noi intreprinderi mici si mijlocii;

- sa respecte prevederile schemei de minimis, aprobata prin Ordinul Ministrului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat cu nr 692/06.06.2017, care se gaseste la adresa aippimm.ro, sau direct pe linkul: http://www.aippimm.ro/categorie/programe/start-up-nation-2017/;
sa prezinte Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat oferta de parteneriat pana la data de 03.07.2017 ora 16.00;

- sa semneze cu Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat Conventia de colaborare in maxim 15 zile lucratoare de la selectare;

- sa aiba cel putin cate o sucursala in fiecare judet;

- sa aiba conventie cu Fondul National de Garantare a Creditelor pentru intreprinderile Mici si Mijlocii S.A.-IFN (FNGCIMM), prin care creditul bancar acordat in cadrul acestui Program sa fie garantat in proportie de 80%;

- sa deschida un cont de tranzit in care Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat sa poata vira alocatia financiara nerambursabila;

- sa acorde din contul de tranzit tuturor beneficiarilor alocatia financiara nerambursabila in baza acordului de utilizare AFN emis de OTIMMC;

- sa acorde beneficiarilor credit punte aferent alocatiei financiare nerambursabile, respectiv valorii eligibile a cheltuielilor aprobate in conditiile specificate mai jos;

- sa efectueze in baza acordului de finantare vizite de certificare a cheltuielilor la fata locului pentru toti beneficiarii si sa intocmeasca procese verbale de certificare a cheltuielilor conform schemei de minimis Start-up Nation, aprobata prin Ordinul Ministrului nr. 692 din 06.06.2017 si conventiei de colaborare.

Selectia institutiei de credit se va face in functie de indeplinirea cerintelor de mai sus si de urmatoarele criterii pentru acordarea creditului punte:

- dobanda la credit: pachet dobanda fixa de maxim 5%/an;
- comision la credit: max 0,5%, din valoarea creditului;
- comision de gestiune: max 1% din valoarea creditului – se incaseaza la efectuarea primei trageri din credit;
- alte comisioane: max 1% din valoarea creditului – se incaseaza la efectuarea primei trageri din credit;
- garantii: 80% din valoarea creditului garantat FNGCIMM si in completare garantare cu bunurile achizitionate in cadrul programului si diferenta garantata cu bunurile achizitionate prin Program;
- perioada de analiza si solutionare a creditului punte maxim 20 zile de la solicitarea creditului.

Selectia institutiei de credit se va face in maxim 3 zile lucratoare de la expirarea termenului de depunere de oferte. Va fi selectata oferta cea mai avantajoasa pentru beneficiarii Programului din punct de vedere al criteriilor pentru acordarea creditului punte.

Sursa: aippimm.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Anunt important privind incheierea de conventii de colaborare cu institutii de credit":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscall

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • OFICIAL: Noua procedura de inregistrare a contractele de chirie in 2019!
    • Noua procedura de inregistrare a Contractelor de inchiriere la organele fiscale a fost, in sfarsit, publicata in Monitorul Oficial! Astfel, contractele pot fi din nou inscrise la ANAF, inclusiv online. Desi luand in considerare modificarile Normelor Codului Fiscal din prima parte a anului 2018 rezulta ca nu mai este necesara inregistrarea contractelor la ANAF, cu doua luni inainte de finalul lui 2018, ANAF-ul a pregatit un nou Ordin pentru stabilirea unei noi proceduri de inregistrare a...» citeste mai departe aici

  • Scoaterea din evidenta a unor creante mai vechi de 5 ani
    • In acest studiu de caz vom vorbi despre scoatere din evidenta a unor creante mai vechi de 5 ani, plecand de la urmatorul caz: "Am preluat o creanta de la o alta firma, pe care am inregistrat-o in 461, creanta este mai veche de 5 ani. In momentul de fata firma este lichidata, avem sentinta judecatoreasca. Va rugam se ne spuneti ce inregistrari contabile trebuie sa facem". Raspunsul specialistului Creantele aferente clientilor neincasati reprezinta creante prescrise in cazul in care acestea sunt...» citeste mai departe aici

  • MFP modifica Legea contabilitatii si Legea societatilor (proiect de Ordonanta)
    • Ministerul Finantelor Publice a pus in Transparenta decizionala un proiect de Ordonanta prin care se propun o serie de masuri de reducere a fenomenului de decapitalizare a societatilor din sectorul nefinanciar. Astfel, se vor modifica si completa Legea contabilitatii nr. 82/1991 si Legea societatilor nr. 31/1990. Proiectul de Ordonanta implemeneaza o serie de prevederi privind imbunatatirea cadrului legal reprezentat de legea societatilor si legea contabilitatii, dat fiind ca analizele din...» citeste mai departe aici

  • Distribuirea sumelor platite de contribuabili in contul unic
    • Care este explicatia sumelor care apar intr-o fisa pe platitor de la ANAF, in conditiile in care plata contributiilor sociale se face cu un singur OP? In fisa pe platitor apar: 9909 Venituri ale bugetului Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, incasate in contul unic, in curs de distribuire 9908 Sume incasate pentru bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat si bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, in curs de distribuire 9904...» citeste mai departe aici

  • Noile plafoane privind infiintarea popririi (OPANAF nr. 2098/2019)
    • ANAF, prin intermediul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice (DGRFP) Ploiesti, a remis un comunicat de presa prin care informeaza asupra noilor plafoane de infiintare a popririi, in cazul debitorilor care nu si-au manifestat intentia de mediere. ANAF evalueaza obligatiile restante ale debitorilor pentru care au fost comunicate somatii, dar care, la randul lor, nu au trimis notificari privind intentia de mediere. Evaluarea obligatiilor restante este necesara pentru emiterea adresei de...» citeste mai departe aici

  • Sanctiuni aplicabile agentilor economice care nu detin/utilizeaza casa de marcat conform noii legislatii (speta ANAF)
    • Despre obligativitatea dotarii si utilizarii noilor case de marcat s-a tot discutat in ultima perioada, atat pe acest site, cat si pe site-ul ANAF sau pe pagina de Facebook a institutiei. Astazi, insa, vom aborda acest subiect din perspectiva sanctiunilor pe care le risca operatorii economici care nu indeplinesc obligatiile legale privind dotarea cu noile AMEF. “Ce sanctiune va primi un agent economic care nu are casa de marcat fiscala conforma cu noua legislatie?”, a intrebat un...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2019 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016