Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Anunt important privind incheierea de conventii de colaborare cu institutii de credit

26-Iun-2017
563

In vederea derularii Programul Start–up Nation aprobat ca shema de minimis prin Ordinul Ministrului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat cu nr 692/06.06.2017, Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat intentioneaza sa incheie conventii de colaborare cu institutii de credit. Institutiile de credit interesate de incheierea acestor conventii sunt invitate sa transmita pana la data de 03.07.2017, ora 16.00, oferta de parteneriat privind colaborarea in vederea implementarii Programului Start–up Nation in anul 2017.

Avand in vedere ca obiectivul principal al schemei de minimis il constituie stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii si imbunatatirea performantelor economice ale acestora, crearea de noi locuri de munca, insertia pe piata muncii a persoanelor defavorizate, somerilor si absolventilor, cresterea investitiilor in tehnologii noi innovative, institutia de credit trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele cerinte:

- sa respecte prevederile prevederile Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 10/2017 pentru pentru stimularea infiintarii de noi intreprinderi mici si mijlocii cu modificarile si completarile ulterioare aprobate prin Legea nr. 112/2017 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 10/2017 pentru stimularea infiintarii de noi intreprinderi mici si mijlocii;

- sa respecte prevederile schemei de minimis, aprobata prin Ordinul Ministrului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat cu nr 692/06.06.2017, care se gaseste la adresa aippimm.ro, sau direct pe linkul: http://www.aippimm.ro/categorie/programe/start-up-nation-2017/;
sa prezinte Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat oferta de parteneriat pana la data de 03.07.2017 ora 16.00;

- sa semneze cu Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat Conventia de colaborare in maxim 15 zile lucratoare de la selectare;

- sa aiba cel putin cate o sucursala in fiecare judet;

- sa aiba conventie cu Fondul National de Garantare a Creditelor pentru intreprinderile Mici si Mijlocii S.A.-IFN (FNGCIMM), prin care creditul bancar acordat in cadrul acestui Program sa fie garantat in proportie de 80%;

- sa deschida un cont de tranzit in care Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat sa poata vira alocatia financiara nerambursabila;

- sa acorde din contul de tranzit tuturor beneficiarilor alocatia financiara nerambursabila in baza acordului de utilizare AFN emis de OTIMMC;

- sa acorde beneficiarilor credit punte aferent alocatiei financiare nerambursabile, respectiv valorii eligibile a cheltuielilor aprobate in conditiile specificate mai jos;

- sa efectueze in baza acordului de finantare vizite de certificare a cheltuielilor la fata locului pentru toti beneficiarii si sa intocmeasca procese verbale de certificare a cheltuielilor conform schemei de minimis Start-up Nation, aprobata prin Ordinul Ministrului nr. 692 din 06.06.2017 si conventiei de colaborare.

Selectia institutiei de credit se va face in functie de indeplinirea cerintelor de mai sus si de urmatoarele criterii pentru acordarea creditului punte:

- dobanda la credit: pachet dobanda fixa de maxim 5%/an;
- comision la credit: max 0,5%, din valoarea creditului;
- comision de gestiune: max 1% din valoarea creditului – se incaseaza la efectuarea primei trageri din credit;
- alte comisioane: max 1% din valoarea creditului – se incaseaza la efectuarea primei trageri din credit;
- garantii: 80% din valoarea creditului garantat FNGCIMM si in completare garantare cu bunurile achizitionate in cadrul programului si diferenta garantata cu bunurile achizitionate prin Program;
- perioada de analiza si solutionare a creditului punte maxim 20 zile de la solicitarea creditului.

Selectia institutiei de credit se va face in maxim 3 zile lucratoare de la expirarea termenului de depunere de oferte. Va fi selectata oferta cea mai avantajoasa pentru beneficiarii Programului din punct de vedere al criteriilor pentru acordarea creditului punte.

Sursa: aippimm.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Anunt important privind incheierea de conventii de colaborare cu institutii de credit":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscall

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Fiscul s-a decis! Declaratia Unica se va depune si-n format hartie! (proiect de Ordin)
    • UPDATE 20 iunie 2019 Dupa lupte “seculare” care au durat mai bine de doua saptamanii, Agentia Nationala de Administrare Fiscala s-a decis: Declaratia Unica – cea care are termen de depunere data de 31 iulie 2019 – se va depune si in format hartie! Proiectul de Ordin privind modificare modului de depunere a Declaratiei vine in contextul in care OUG 35/2019 publicat in M.Of. In data de 30 mai, abroga paragraful din legea 227/2015 privind Codul Fiscal, in care era prevazut...» citeste mai departe aici

  • Senatul A RESPINS proiectul de majorare a ajutorului de stat pentru familiile monoparentale
    • UPDATE 20 iunie 2019 Proiectul de majorare a ajutorului de stat pentru familiile monoparentale a fost respins in Senat. Comisiei de fond si-a argumentat decizia prin faptul ca daca s-ar aproba proiectul "s-ar crea paralelism legislativ cu Legea nr. 277/2010” privind alocatia pentru sustinerea familiei, republicata, care stabileste forme de sprijinire a familiilor cu venituri reduse, inclusiv familia monoparentala. In acest caz, decizia finala apartine Camerei Deputatilor. La Camera, pana...» citeste mai departe aici

  • Sponsorizarea unui salariat. Monografie contabila
    • "Administratorul societatii (platitoare de impozit pe profit) doreste sa acorde un ajutor unui salariat prin intermediul unei sponsorizari. Ajutorul acordat consta in achizitia unor electrocasnice. Este posibil acest lucru sau se considera venit salarial? Care este monografia contabila?". La aceste intrebari va raspunde unul dintre expertii nostri, in cele ce urmeaza. Raspunsul specialistului Potrivit art 4 lit (i) din Legea 32/1994 privind sponsorizarea, poate fi beneficiar al sponsorizarii:...» citeste mai departe aici

  • Ministrul Finantelor: Actul normativ pentru scoaterea Vamii din subordinea ANAF va fi adoptat in luna iulie
    • Desi nici nu a fost inca pus in dezbatere publica, seful de la Finante anunta deja ca actul normativ privind scoaterea Vamii din subordinea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala (ANAF) va fi adoptat in luna iulie, a afirmat. Declaratia a fost facuta, miercuri, de ministrul Finantelor Publice, Eugen Teodorovici, la Forumul "Managementul integrat al frontierelor in contextul Presedintiei Romaniei la Consiliul Uniunii Europene". Acesta precizeaza ca astfel se va asigura independenta totala a...» citeste mai departe aici

  • Propunere legislativa in Senat: Persoanele aflate in concediu de crestere copil isi pot suplimenta veniturile lucrand ca bone
    • Potrivit unei propuneri legislative inregistrate la Senat pentru dezbatere, mamele care se afla in concediu de crestere copil (CCC) pot sa-si suplimenteze veniturile din perioada concediului lucrand ca bone. Asadar, initiatorii proiectului propun modificarea si completarea legii nr. 167 din 2014 privind exercitarea profesiei de bona, cu modificarile si completarile ulterioare, astfel incat persoanele aflate in CCC sa poata avea grija si de alti copii, nu doar de copiii proprii. Regula...» citeste mai departe aici

  • Refacturare servicii primite de la o persoana impozabila in regim special de scutire
    • "Societatea A inregistrata in scopuri de TVA in Romania, primeste o factura fara TVA pentru servicii de traducere de la o societate B din Romania (neplatitoare de TVA - regimul special pentru intreprinderi mici). Societatea A refactureaza 50% din contravaloarea acestui serviciu catre societatea C din Romania, societatea inregistrata ca platitoare de TVA", arata unul dintre cititorii nostri care are doua intrebari pe care le enuntam in cele ce urmeaza: 1. Avand in vedere ca factura initiala este...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2019 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016