Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Precizari ITM cu privire la accesarea Registrului electronic de evidenta a zilierilor. Utilizatorii au nevoie de o cerere de autorizare

28-Iul-2020
1327

Odata cu intrarea in vigoare a Ordinului ministrului muncii si protectiei sociale nr. 1.140/2020, incepand cu data de 25 iulie 2020, beneficiarii au obligatia sa tina evidenta zilierilor in Registrul electronic de evidenta a zilierilor, conform unui comunicat de presa al Inspectoratului Teritorial de Munca Arad.

In ceea ce priveste punerea in aplicare a prevederilor Legii nr. 52/2011 privind exercitarea unor activitati cu caracter ocazional desfasurate de zilieri, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ITM face urmatoarele precizari:

Ordinul ministrului muncii si protectiei sociale nr. 1.140/2020 stabileste metodologia de intocmire si transmitere a registrului electronic de evidenta a zilierilor, precum si inregistrarile care se efectueaza in acesta.

– Potrivit alin. (1) al art. V din OUG nr. 26/2019, prevederile de la art. I pct. 5 si 7 se aplica incepând cu data intrarii in vigoare a ordinului ministrului muncii si protectiei sociale, inclusiv cu cele aduse prin ordonanta de urgenta mentionata.

– Potrivit alin. (2) al art. V din OUG nr. 26/2019, la data intrarii in vigoare a ordinului ministrului muncii si protectiei sociale prevazut la art. 4^1 din Legea nr. 52/2011, anexele 1 si 2 din Legea nr.52/2011 se abroga.

BENEFICIARII SE POT CONECTA LA REGISTRUL ELECTRONIC SI PRIN LAPTOP /DESKTOP

Beneficiarii pot obtine parola pentru conectare la aplicatia web aferenta Registrului electronic de evidenta a zilierilor de la inspectoratul teritorial de munca in a carui raza teritoriala isi au sediul. 

Documentele necesare pentru obtinerea sau reinnoirea parolei se gasesc in textul ordinului. 

Numele de utilizator si parola obtinute anterior de angajatori pentru accesarea spatiului privat al angajatorului din portalul Inspectiei Muncii, pot fi utilizate si pentru conectare la aplicatia web aferenta Registrului electronic de evidenta a zilierilor, in cazul in care acestia au calitatea de Beneficiar si utilizeaza zilieri in conditiile legii.

Registrul electronic de evidenta a zilierilor poate fi completat si transmis direct din teren de catre Beneficiar / imputernicit sau persoane desemnate de catre acesta – utilizatori, cu ajutorul aplicatiei informatice pentru dispozitive mobile, denumita „Inspectia Muncii“. 

Aplicatia „Inspectia Muncii“ poate fi descarcata gratuit din Google Play sau App Store. Registrul electronic de evidenta a zilierilor poate fi completat si transmis de catre utilizatori si prin intermediul aplicatiei web din portalul Inspectiei Muncii.

ATENTIE! In vederea completarii si transmiterii Registrului electronic de evidenta a zilierilor, utilizatorii trebuie sa completeze si sa solicite electronic cererea de autorizare, denumita „Autorizare Acces“, si sa obtina autorizarea accesului din partea Beneficiarului. 

Autorizarea accesului utilizatorilor care au transmis solicitarea electronica, se realizeaza de catre Beneficiar din portalul Inspectiei Muncii, prin conectare la aplicatia web aferenta Registrului electronic de evidenta a zilierilor.

Registrul electronic de evidenta a zilierilor trebuie transmis on-line de catre utilizatori, in conformitate cu instructiunile din manualele de utilizare ale aplicatiilor si cu prevederile ordinului ministrului muncii si protectiei sociale nr. 1.140/2020. Registrele transmise se regasesc in baza de date centrala a sistemului informatic, organizata la nivelul Inspectiei Muncii.


Manualul de utilizare a aplicatiei mobile „Inspectia Muncii”
Manualul de utilizare a aplicatiei web din portalul Inspectiei Muncii
Termeni si conditii
Raspunsuri la intrebari frecvente privind REGISTRUL ELECTRONIC DE EVIDENTA A ZILIERILOR

Inspectia Muncii pune la dispozitia beneficiarilor/utilizatorilor un centru de suport tehnic, disponibil de luni pâna vineri in intervalul orar 09:00 – 18:00. Pentru suport tehnic sau sugestii referitoare la Registrul electronic de evidenta a zilierilor, puteti transmite e-mail la adresa suportzilieri@inspectiamuncii.ro.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Precizari ITM cu privire la accesarea Registrului electronic de evidenta a zilierilor. Utilizatorii au nevoie de o cerere de autorizare":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021

Atentie contabili!

Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Impozit pe profit 2021 - Calcul, declaratii si termene de plata
    • Ce trebuie sa stim despre impozitul pe profit? In primul rand vrem sa stim cum calculam impozitul pe profit. Urmeaza o alta intrebare dureroasa: cand trebuie sa platim impozitul pe profit? Pentru a evita amenzile trebuie sa stim ce declaratii trebuie sa depunem si, desigur, cand trebuie sa depunem declaratiile. 1. Cum calculam impozitul pe profit? In vederea determinarii impozitului pe profit rezultatul fiscal se calculeaza ca diferenta intre veniturile si cheltuielile inregistrate conform...» citeste mai departe aici

  • Este OFICIAL - Ordinul nr. 15/2021. NOUL model de Formular 230
    • UPDATE ianuarie 2021: Ordinul nr. 15/2021 pentru aprobarea Procedurii privind stabilirea sumei reprezentand pana la 3,5% din impozitul anual datorat pentru sustinerea entitatilor nonprofit care se înfiinteaza si functioneaza în conditiile legii si a unitatilor de cult, precum si pentru acordarea de burse private, conform legii, precum si a modelului si continutului unor formulare a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 34 din 12 ianuarie 2021. Actul normativ a intrat in...» citeste mai departe aici

  • Ordinul 14/2021: Declaratia Unica valabila in 2021
    • UPDATE 15.01.2021: Ordinul nr. 14/2021 pentru aprobarea modelului, continutului, modalitatii de depunere si de gestionare a formularului 212 "Declaratie unica privind impozitul pe venit si contributiile sociale datorate de persoanele fizice" a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 33 din 12 ianuarie 2021. Legea a intrat in vigoare din 12.01.2021. Vezi cum arata noul formular, AICI. Vezi instructiunile de completare a formularului 212, AICI. Descarca Soft A, actualizat in 15.01.2021,...» citeste mai departe aici

  • Declaratia 112 - versiunea actualizata 2021
    • UPDATE februarie 2021 ANAF a actualizat, in data de 23 februarie 2021, PDF-ul inteligent pentru generarea Declaratiei 112 - declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate - conform Ordinului comun nr. 203/207/188 al MFP/MMJS/MS din 2.2021, valabil incepand cu luna de raportare 01/2021 - publicat in data de 20.02.2021. Descarca Soft A, aici«« Descarca Soft J, aici«« Ca...» citeste mai departe aici

  • Ce cotizatii trebuie achitate de consultantii fiscali in 2021
    • Update februarie 2021: Cotizatiile fixe si variabile pentru membrii Camerei Consultantilor Fiscali care sunt inregistrati in Registrul consultantilor fiscali si al societatilor de consultanta fiscala, dar si pentru cei care devin membri ai CCF in 2021 raman aceleasi cu cele din 2020. CCF a publicat cotizatiile fixe si variabile stabilite pentru anul 2021. A. Cotizatii fixe Potrivit actului normativ, au fost stabilite urmatoarele cotizatii fixe pentru anul 2021: - 410 lei - pentru...» citeste mai departe aici

  • Ordinul 239/2021. Noi prevederi pentru inregistrarea in scopuri de TVA
    • Ordinul nr. 239/2021 pentru aprobarea Procedurii de inregistrare in scopuri de taxa pe valoarea adaugata, potrivit prevederilor art. 316 alin. (1) lit. a), b) sau c) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal a fost publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr. 182 din 23 februarie 2021. Conform actului normativ care a intrat in vigoare din 23 februarie 2021, inregistrarea in scopuri de TVA a persoanei impozabile care solicita inregistrarea in scopuri de TVA conform art. 316 alin. (1) lit....» citeste mai departe aici

© 2007 - 2021 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016