Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Precizari ITM cu privire la accesarea Registrului electronic de evidenta a zilierilor. Utilizatorii au nevoie de o cerere de autorizare

28-Iul-2020
1419

Odata cu intrarea in vigoare a Ordinului ministrului muncii si protectiei sociale nr. 1.140/2020, incepand cu data de 25 iulie 2020, beneficiarii au obligatia sa tina evidenta zilierilor in Registrul electronic de evidenta a zilierilor, conform unui comunicat de presa al Inspectoratului Teritorial de Munca Arad.

In ceea ce priveste punerea in aplicare a prevederilor Legii nr. 52/2011 privind exercitarea unor activitati cu caracter ocazional desfasurate de zilieri, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ITM face urmatoarele precizari:

Ordinul ministrului muncii si protectiei sociale nr. 1.140/2020 stabileste metodologia de intocmire si transmitere a registrului electronic de evidenta a zilierilor, precum si inregistrarile care se efectueaza in acesta.

– Potrivit alin. (1) al art. V din OUG nr. 26/2019, prevederile de la art. I pct. 5 si 7 se aplica incepând cu data intrarii in vigoare a ordinului ministrului muncii si protectiei sociale, inclusiv cu cele aduse prin ordonanta de urgenta mentionata.

– Potrivit alin. (2) al art. V din OUG nr. 26/2019, la data intrarii in vigoare a ordinului ministrului muncii si protectiei sociale prevazut la art. 4^1 din Legea nr. 52/2011, anexele 1 si 2 din Legea nr.52/2011 se abroga.

BENEFICIARII SE POT CONECTA LA REGISTRUL ELECTRONIC SI PRIN LAPTOP /DESKTOP

Beneficiarii pot obtine parola pentru conectare la aplicatia web aferenta Registrului electronic de evidenta a zilierilor de la inspectoratul teritorial de munca in a carui raza teritoriala isi au sediul. 

Documentele necesare pentru obtinerea sau reinnoirea parolei se gasesc in textul ordinului. 

Numele de utilizator si parola obtinute anterior de angajatori pentru accesarea spatiului privat al angajatorului din portalul Inspectiei Muncii, pot fi utilizate si pentru conectare la aplicatia web aferenta Registrului electronic de evidenta a zilierilor, in cazul in care acestia au calitatea de Beneficiar si utilizeaza zilieri in conditiile legii.

Registrul electronic de evidenta a zilierilor poate fi completat si transmis direct din teren de catre Beneficiar / imputernicit sau persoane desemnate de catre acesta – utilizatori, cu ajutorul aplicatiei informatice pentru dispozitive mobile, denumita „Inspectia Muncii“. 

Aplicatia „Inspectia Muncii“ poate fi descarcata gratuit din Google Play sau App Store. Registrul electronic de evidenta a zilierilor poate fi completat si transmis de catre utilizatori si prin intermediul aplicatiei web din portalul Inspectiei Muncii.

ATENTIE! In vederea completarii si transmiterii Registrului electronic de evidenta a zilierilor, utilizatorii trebuie sa completeze si sa solicite electronic cererea de autorizare, denumita „Autorizare Acces“, si sa obtina autorizarea accesului din partea Beneficiarului. 

Autorizarea accesului utilizatorilor care au transmis solicitarea electronica, se realizeaza de catre Beneficiar din portalul Inspectiei Muncii, prin conectare la aplicatia web aferenta Registrului electronic de evidenta a zilierilor.

Registrul electronic de evidenta a zilierilor trebuie transmis on-line de catre utilizatori, in conformitate cu instructiunile din manualele de utilizare ale aplicatiilor si cu prevederile ordinului ministrului muncii si protectiei sociale nr. 1.140/2020. Registrele transmise se regasesc in baza de date centrala a sistemului informatic, organizata la nivelul Inspectiei Muncii.


Manualul de utilizare a aplicatiei mobile „Inspectia Muncii”
Manualul de utilizare a aplicatiei web din portalul Inspectiei Muncii
Termeni si conditii
Raspunsuri la intrebari frecvente privind REGISTRUL ELECTRONIC DE EVIDENTA A ZILIERILOR

Inspectia Muncii pune la dispozitia beneficiarilor/utilizatorilor un centru de suport tehnic, disponibil de luni pâna vineri in intervalul orar 09:00 – 18:00. Pentru suport tehnic sau sugestii referitoare la Registrul electronic de evidenta a zilierilor, puteti transmite e-mail la adresa suportzilieri@inspectiamuncii.ro.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Precizari ITM cu privire la accesarea Registrului electronic de evidenta a zilierilor. Utilizatorii au nevoie de o cerere de autorizare":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021

Atentie contabili!

Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Declaratia beneficiarului real va fi amanata pana la 1 octombrie
    • In sedinta de coalitie de ieri s-a decis ca declaratia de beneficiar sa fie amanata pana la 1 octombrie, a scris ministrul economiei, Claudiu Nasui, pe pagina oficiala de Facebook. „Pana atunci vom incerca sa convingem coalitia sa revenim la sistemul din Austria. Adica sistemul care s-a aplicat si anul trecut in Romania, prin legea 108/2020, care nu chinuie sute de mii de firme cu o birocratie inutila. Declaratia de beneficiar real este o declaratie de aproximativ 10 foi prin care statul...» citeste mai departe aici

  • Reminder ANAF! 25 mai -termen limita pentru depunerea a zece declaratii fiscale -
    • Administratia Judeteana a Finantelor Publice Teleorman informeaza contribuabilii ca 25 mai 2021 este termenul limita de depunere a urmatoarelor documente: - formularul 100 "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat"; CATEGORIILE DE CONTRIBUABILI - lunar - contribuabilii care au urmatoarele obligatii de plata la bugetul de stat: - impozit pe venitul persoanelor fizice: impozit pe veniturile din dividende distribuite persoanelor fizice, impozit pe veniturile din dobanzi, impozit...» citeste mai departe aici

  • Interactiunea firmelor si a persoanelor fizice autorizate cu ANAF ar putea sa se faca exclusiv on-line. Ce beneficii au contribuabilii?
    • Ministerul Finantelor a elaborat un proiect de act normativ prin care propune o serie de masuri necesare pentru protejarea sanatatii cetatenilor, pentru evitarea blocajelor in activitatea organelor fiscale centrale si pentru aplicarea unui tratament unitar debitorilor care au facut obiectul unei inspectii fiscale sau verificarii situatiei fiscale personale, astfel incat acestia sa nu fie dezavantajati fata de ceilalti contribuabili care se afla in situatii similare. "Am publicat acest proiect...» citeste mai departe aici

  • Cum a fost modificat Codul de Procedura Fiscala de Legea 127/2021
    • ANAF a publicat recent un material informativ cu privire la modificarile aduse Codului de procedura fiscala de Legea nr. 127 /2021 privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 19/2019 pentru modificarea si completarea Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala. TABEL COMPARATIV TITLUL IX - Solutionarea litigiilor fiscale generate de interpretarea si aplicarea acordurilor si conventiilor care prevad evitarea/eliminarea dublei impuneri Forma Codului de procedura fiscala INAINTE de...» citeste mai departe aici

  • Actele normative cu incidenta in materie fiscala publicate in Monitor in perioada 4 mai - 7 mai 2021
    • ANAF a publicat recent buletinul informativ nr. 14 din10 mai 2021. Acesta prevede actele normative cu incidenta in materie fiscala publicate in Monitor in perioada 4 mai – 7 mai 2021. 1. Legea nr. 123/2021 privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 5/2020 pentru modificarea si completarea Legii nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala (MO nr. 476 din 7 mai 2021); Detalii AICI»» 2. Legea nr. 127/2021 privind aprobarea Ordonantei Guvernului nr. 19/2019 pentru modificarea...» citeste mai departe aici

  • Intocmirea si depunerea situatiilor financiare la o entitate auditata
    • O societate pe actiuni indeplineste conditia privind obligatia legala de auditare la 31.12.2020. Care sunt documentele obligatorii de arhivat la bilantul de la 31.12.2020 in situatia aceasta? Aprobarea descarcarii de gestiune a administratorilor este obligatorie la fiecare sfarsit de an? Raspunsul expertului contabil Mariana Prejbeanu: Potrivit Legii contabilitatii nr.82/1991 republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, a prevederilor OMFP nr.1802/2014, privind Reglementarile...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2021 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016