Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Tichetele de masa in format electronic au inceput deja sa fie distribuite de o banca din Romania

04-Mai-2016
886

Prima banca din Romania care a inceput deja sa ofere angajatorilor un card prin care vor fi alimentate tichetele in format electronic este UniCredit.

Conform anuntului facut de banca, acest card va fi emis sub licenta Visa si va veni la pachet cu toate caracteristicile unui card bancar, fiind destinat utilizarii la nivel national pentru achizitionarea de produse alimentare in reteaua comerciantilor parteneri care afiseaza sigla "Card de masa", "Tichet de masa elec­tronic" sau "Card Meniu".

„Cu aceasta lansare facem un pas inainte catre momentul, deloc indepartat in viziunea noastra, in care car­dul de salariu si cel de acordare a tichetelor de masa vor migra pe acelasi suport de plastic si, de ce nu, pe telefonul mo­bil“, a explicat Da­niel Ghiulea, direc­tor pro­duse si segmente in ca­drul bancii, citat de Zf.ro.

Cardurile Meniu vor fi distribuite o singura data si vor avea o valabilitate de trei ani. Cardul va fi alimentat periodic cu sumele reprezentand contravaloarea tichetelor de masa cuvenite, iar alimentarea cardului se face in aceeasi zi pentru platile efectuate pana la ora 16:00 sau a doua zi lucratoare la prima ora pentru platile efectuate dupa aceasta ora, informeaza aceeasi sursa.

Contabilitatea stocurilor. Ghid practic
Contabilitatea stocurilor. Ghid practic
Vezi detalii
Planului de conturi general 2017
Planului de conturi general 2017
Vezi detalii
 Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar
Vezi detalii

De asemenea, conform UniCredit Bank, "sumele neutilizate in perioada de valabilitate de catre angajati vor fi returnate angajatorilor", iar "pentru angajati, printre avantajele utilizarii acestui card se numara flexibilitatea tranzactiilor, in conditiile in care, spre deosebire de tichetele clasice pe format de hartie, se elimina problema restului sau a cumparaturilor suplimentare pentru a intregi suma, precum si in comoditatea si siguranta sporite in utilizare. Astfel, cardul de masa dispune de cip si de tehnologia contactless si poate fi blocat rapid in caz de pierdere sau furt, pentru siguranta banilor angajatilor".

In calitate de angajator, ati opta pentru tichetul in format electronic sau mentineti distribuirea tichetelor de masa tiparite?

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Tichetele de masa in format electronic au inceput deja sa fie distribuite de o banca din Romania":
Rating:

Nota: 4 din 4 voturi
Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Noul Cod Fiscal a modificat legislatia. Amenzile sunt uriase!
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"!


 



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • E oficial! Majorarea plafonului TVA pentru intreprinderi mici : 300.000 lei
    • Regasiti mai jos Decizia Comisiei Europene privind plafonul special al intreprinderilor mici pentru perioada 1 ianuarie 2018 pana la 31 decembrie 2020. Astfel, conform art. 1, prin derogare de la articolul 287 punctul 18 din Directiva 2006/112/CE, Romania este autorizata sa acorde o scutire de la plata TVA persoanelor impozabile a caror cifra de afaceri anuala nu depaseste echivalentul in moneda nationala a 88.500 EUR la cursul de schimb din ziua aderarii sale. Articolul 2 Prezenta decizie...» citeste mai departe aici

  • Procedura de inregistrare in scopuri de TVA va fi corelata cu modificarile din Codul Fiscal
    • Printr-un proiect de ordin supus dezbaterii publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala coreleaza prevederile "Procedurii de inregistrare, la cerere, in scopuri de TVA", cu modificarile recente ale Codului Fiscal. Astfel, din cuprinsul actualei proceduri si din continutul unor formulare va fi eliminata sintagma "nu justifica intentia si capacitatea de a desfasura activitate economica". De asemenea, este necesara stabilirea unei proceduri prin care sa se asigure exercitarea, de catre...» citeste mai departe aici

  • Revine impozitul pe bacsis!
    • O masura controversata, din nou in atentia autoritatilor: impozitul pe bacsis revine, iar dovada consta in faptul ca reprezentanti ai domeniului HORECA au in lucru, impreuna cu Ministerul de Finante, un proiect prin care este prevazuta impozitarea bacsisului cu 16%. Se fiscalizeaza astfel bacsisul pe care il primesc ospatarii si, considera autoritatile, masura va aduce si bani la buget. "Pe notele de plata din restaurante va aparea o rubrica noua: bacsisul pe care un client vrea il lase...» citeste mai departe aici

  • Noile criterii ANAF, inainte de respingerea codului TVA
    • Recent au fost aduse modificari in ce priveste reinregistrarea firmelor in scopuri de TVA. Prin Legea nr.177/2017 privind aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.3/2017, a fost eliminata din Codul fiscal prevederea conform careia firmele pot fi reinregistrate in scopuri de TVA doar daca justifica intentia si capacitatea de a desfasura activitate economica, indiferent de motivul pentru care li se anulase inregistrarea in scopuri de TVA. Asadar, firmele nu trebuie sa isi mai justifice nici...» citeste mai departe aici

  • OANAF 2927/2017: Explicatii privind procedura de aprobare a transferului sumelor din contul de TVA
    • Prin OANAF 2.927/2017 publicat in MOF nr. 813 din 13 octombrie 2017 a aprobata Procedura de transfer a sumelor din contul de TVA. Concret, este vorba de transferul urmatoarelor sume din contul de TVA in contul curent al persoanei impozabile: 1. sume rezultate ca urmare a unor corectii in urma unor erori materiale in procesul de plata, pentru care restituirea se efectueaza intr-un alt cont decat un cont de TVA; 2. sume rezultate ca urmare a corectarii facturilor sau ca urmare a ajustarii bazei de...» citeste mai departe aici

  • EY Romania considera Split TVA departe de a fi perfect si cere eliminarea aplicarii obligatorii a acestuia
    • Aplicarea obligatorie a platii defalcate a TVA trebuie eliminata, fiind vorba despre un sistem care este departe de a fi perfect, atrag atentia reprezentantii EY Romania, intr-un comunicat de presa recent. "Sistemul de plata defalcata a TVA este departe de a fi perfect, dar in momentul de fata este in vigoare. Exista in prezent discutii pentru modificarea lui, in sensul aplicarii doar in cazul firmelor care intra in insolventa, in faliment sau cu 'istoric fiscal incoerent'. EY Romania...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Aflati cum sa va aparati de amenzile uriase
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"