Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Cum s-a modificat legislatia pentru acordarea tichetelor de masa pe suport hartie si electronic?

26-Ian-2015
1390
Saptamana trecuta au fost publicat in Monitorul Oficial normele de aplicare pentru legea de acordare a tichetelor de masa, fiind astfel prezentata si modalitatea de acordare a tichetelor de masa electronice.

Potrivit noilor reglementari, se poate acorda un numar maxim de tichete de masa egale cu numarul de zile lucrate de salariat, dintr-o luna calendaristica. Normele detaliaza faptul ca nu se considera zile lucrate perioadele in care, informeaza HotNews.ro:

- salariatii isi efectueaza concediul de odihna;

- salariatii beneficiaza de zile libere platite ca urmare a unor evenimente deosebite (casatorie, nasterea unui copil, decesul unui membru de familie);

- salariatii sunt in delegatie si primesc diurna pentru delegare;

-
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri
Vezi detalii
Repartizarea dividendelor in 2017
Repartizarea dividendelor in 2017
Vezi detalii
Microintreprinderea in 2017: impozite, taxe, deduceri
Microintreprinderea in 2017: impozite, taxe, deduceri
Vezi detalii

salariatii sunt in concediu medical sau sunt absenti de la locul de munca dintr-un alt acord cu angajatorul.


Consultantul fiscal Adrian Benta explica pentru aceeasi sursa ca "fata de reglementarile anterioare, ce permiteau utilizarea de catre salariat a unui tichet pe zi, situatie ce oricum nu era respectata in practica, salariatul poate sa utilizeze intr-o zi mai multe tichete de masa, insa fara a depasi intr-o luna numarul maxim de tichete aferente zilelor lucrate".

Totodata, sunt prezentate elementele pe care le vor contine aceste tichete:

- date de identificare a angajatorului ( denumire, codul fiscal);
- numele si prenumele salariatului;
- interdictia de a fi achizitionate prin tichete de masa produse nealimentare, inclusive interdictia de a achizitiona tigari si produse alcoolice;
- denumirea unitatii emitente;
- numarul de identificare unic al suportului electronic;
- elemente de siguranta pentru suportul electronic (PIN, CIP);
- cuvintele TICHET DE MASA ELECTRONIC.

Retinem ca tichetele de masa pot fi acordate numai de catre angajatorii unde salariatii isi declara functia de baza.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Cum s-a modificat legislatia pentru acordarea tichetelor de masa pe suport hartie si electronic?":
Rating:

Nota: 5 din 2 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.