Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Cum s-a modificat legislatia pentru acordarea tichetelor de masa pe suport hartie si electronic?

26-Ian-2015
1517
Saptamana trecuta au fost publicat in Monitorul Oficial normele de aplicare pentru legea de acordare a tichetelor de masa, fiind astfel prezentata si modalitatea de acordare a tichetelor de masa electronice.

Potrivit noilor reglementari, se poate acorda un numar maxim de tichete de masa egale cu numarul de zile lucrate de salariat, dintr-o luna calendaristica. Normele detaliaza faptul ca nu se considera zile lucrate perioadele in care, informeaza HotNews.ro:

- salariatii isi efectueaza concediul de odihna;

- salariatii beneficiaza de zile libere platite ca urmare a unor evenimente deosebite (casatorie, nasterea unui copil, decesul unui membru de familie);

- salariatii sunt in delegatie si primesc diurna pentru delegare;

-
Examenul CECCAR 2017 - 100 de Subiecte rezolvate
Examenul CECCAR 2017 - 100 de Subiecte rezolvate
Vezi detalii
Microintreprinderea in 2017: impozite, taxe, deduceri
Microintreprinderea in 2017: impozite, taxe, deduceri
Vezi detalii
Cartea Rosie a Fiscalitatii
Cartea Rosie a Fiscalitatii
Vezi detalii

salariatii sunt in concediu medical sau sunt absenti de la locul de munca dintr-un alt acord cu angajatorul.


Consultantul fiscal Adrian Benta explica pentru aceeasi sursa ca "fata de reglementarile anterioare, ce permiteau utilizarea de catre salariat a unui tichet pe zi, situatie ce oricum nu era respectata in practica, salariatul poate sa utilizeze intr-o zi mai multe tichete de masa, insa fara a depasi intr-o luna numarul maxim de tichete aferente zilelor lucrate".

Totodata, sunt prezentate elementele pe care le vor contine aceste tichete:

- date de identificare a angajatorului ( denumire, codul fiscal);
- numele si prenumele salariatului;
- interdictia de a fi achizitionate prin tichete de masa produse nealimentare, inclusive interdictia de a achizitiona tigari si produse alcoolice;
- denumirea unitatii emitente;
- numarul de identificare unic al suportului electronic;
- elemente de siguranta pentru suportul electronic (PIN, CIP);
- cuvintele TICHET DE MASA ELECTRONIC.

Retinem ca tichetele de masa pot fi acordate numai de catre angajatorii unde salariatii isi declara functia de baza.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Cum s-a modificat legislatia pentru acordarea tichetelor de masa pe suport hartie si electronic?":
Rating:

Nota: 5 din 2 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Bancabilitatea IMM-urilor trebuie vazuta din perspectiva unui antreprenor, nu a unui bancher
    • Florin Jianu, reprezentant al Consiliului National pentru intreprinderile Private Mici si Mijlocii (CNIPMMR) si fost ministru pentru Mediul de Afaceri, este de parere ca bancabilitatea IMM-urilor ar trebui privita din punctul de vedere al unui antreprenor, nu al unui bancher. De asemenea, in opinia acestuia, potrivit Agerpres, in cazul in care 8 din 10 antreprenori nu apeleaza la un credit bancar, inseamna ca felul in care sunt construite instrumentele bancare nu sunt in acord cu nevoile...» citeste mai departe aici

  • Anunt important privind incheierea de conventii de colaborare cu institutii de credit
    • In vederea derularii Programul Start–up Nation aprobat ca shema de minimis prin Ordinul Ministrului pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat cu nr 692/06.06.2017, Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat intentioneaza sa incheie conventii de colaborare cu institutii de credit. Institutiile de credit interesate de incheierea acestor conventii sunt invitate sa transmita pana la data de 03.07.2017, ora 16.00, oferta de parteneriat privind colaborarea in vederea...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Taxele si Impozitele s-au modificat in 2017!

Cititi toate schimbarile din Noul Cod Fiscal
care se aplica anul acesta!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!


© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.