Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Vrei sa iti schimbi programul de gestiune? Iata cum trebuie sa procedezi

15-Iun-2017
605

Programul de gestiune este, pentru multe companii, "inima" firmei. Acel loc in care totul trebuie sa fie actualizat si bine structurat, tocmai pentru a sti din timp ce se poate sau nu se poate intreprinde, indeosebi din punct de vedere comercial.

In general exista tendinta mutarii programului de gestiune catre solutii profesioniste, sau mult mai ofertante, dupa o perioada de timp. Evident, in acel moment apare intrebarea: "cum putem muta gesiunea in noul program cat mai usor si mai rapid?" Din fericire, exista solutii.

Mai intai, trebuie stiut ca gestiunea, la fel ca si contabilitatea, se constituie pe o baza de date cu o strucura pe mai multe planuri. Asa cum in contabilitate lucram cu conturi, rulaje sau solduri, asa si in gestiune vom structura baza de date pe:

- liste de preturi;
- liste de produse sau servicii;
- date de identificare ale clientilor si furnizorilor;
- numarul, locatia si tipul gestiunilor.

Acestea sunt informatiile de care avem neaparat nevoie atunci cand dorim sa lucram cu un program nou de gestiune. Tocmai pentru ca tranzitia sa fie cat mai usor si rapid de facut.

Pentru a avea un program de gestiune care sa va ajute in activitatea de zi cu zi, va recomandam Smart Bill (...vezi aici programul >>


Primul sau avantaj este ca veti putea importa in mod automat datele.

Pentru a importa informatii, puteti merge in sectiunea Nomenclatoare. Ca alternativa, datele pot fi introduse si manual, pozitie cu pozitie.

Veti putea importa si exporta fisierele in si din Excel, intr-un format prestabilit.

Atunci cand importati, va trebui descarcat un fisier model care, dupa completare, este incarcat in aplicatie.

Atentie: pentru a nu intampina probleme este obligatoriu sa respectam cu strictete coloanele stabilite.

Cu ce ne ajuta aceasta facilitate?

Cu foarte mult timp salvat, pe scurt. Stim cu totii ca atunci cand incepem lucrul intr-o noua aplicatie de gestiune, prin tranzitie, cea mai laborioasa munca este introducerea manuala, linie cu linie, a tuturor produselor si serviciilor, fiecare cu preturile lor. De aceea, preluarea automata este varianta care ne scuteste de timp pierdut si ne eficientizeaza munca.

Gestiunea in Smart Bill functioneaza si ca un CRM - ai posibilitatea sa introduci datele complete ale clientilor si furnizorilor – de la datele fiscale pana la telefon si adrese de mail.

Gestiunile se pot adauga manual in Smart Bill si presupun stabilirea tipului fiecarei gestiuni, a adresei si a gestionarului desemnat.

Dupa ce am adaugat gestiunea, putem importa dintr-un fisier Excel stocul care trebuie preluat de la inceputul activitatii. Tot prin aceasta operatiune putem adauga si produsele din nomenclator.

Acestea sunt, practic, cele mai importante aspecte care tin de configurarea modului de lucru cu gestiunea. Urmeaza apoi introducerea datelor cantitative: stocul de produse, rezultat in urma inventarierii.

Nu uitati ca este recomandat sa utilizati la maxim datele din gestiune, nu doar pentru scop strict contabil.

Aplicatii complexe precum Smart Bill va ajuta si sa respectati reglementarile legale, dar si sa obtineti rapoarte vitale pentru managementul companiei, legate de previzionarea a activitatii, preturi, disponibilitati, etc samd.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Vrei sa iti schimbi programul de gestiune? Iata cum trebuie sa procedezi":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscall

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Amortizarea fiscala a mijloacelor fixe cu valoare mai mica de 2.500 lei. Completare D 101
    • "Am inregistrat in cursul anului 2018 mijloace fixe cu valoare mai mica de 2.500 RON si le amortizez pe 3 ani. Ce completez in Declaratia 101 la randul 11.3 Amortizare fiscala integrala a mijloacelor fixe care la data intrarii in patrimoniu au o valoare fiscala mai mica decat limita stabilita prin hotarare a Guvernului. Rezulta ca amortizarea fiscala in 101 va fi mai mare decat cea contabila?" Raspunsul specialistului Potrivit prevederilor art. 28 alin. (2) din Codul fiscal, mijloacele fixe...» citeste mai departe aici

  • Subventii pentru angajatorii care incadreaza in munca parinti unici sustinatori ai familiilor monoparentale
    • Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca (ANOFM) reaminteste angajatorilor ca pot beneficia de o serie de beneficii in cazul in care incadreaza in munca someri, parinti unici sustinatori ai familiilor monoparentale, proaspat absolventi etc. Intr-un comunicat de presa remis, miercuri, 20 martie 2019, ANOFM arata ca aplica o serie de masuri active ce vizeaza integrarea pe piata muncii a somerilor si persoanelor aflate in cautarea unui loc de munca. “Printre masurile destinate...» citeste mai departe aici

  • MFP modifica programul Prima masina: Persoanele fizice vor putea achizitiona si masini electrice
    • In sedinta de Guvern de marti, 19 martie, Executivul a aprobat modificarile si completarile aduse de Ministerul Finantelor Publice (MFP) programului de simulare a cumpararii de autoturisme noi – Prima masina, aprobat prin OUG nr.66/2014. Datorita acestui program, persoanele fizice care doresc sa achizitioneze un autoturism nou au facilitat accesul la credite garantate in proportie de 50% de catre stat, pe o perioada de maximum 5 ani. In program, se pot inscrie inclusiv persoanele care au...» citeste mai departe aici

  • Informare ANOFM: Sute de locuri de munca in SEE pentru romani
    • Marea Britanie inca ii asteapta cu bratele deschise pe romani. Dintr-un total de aproape 400 de locuri de munca vacante in Spatiul Economic European, peste 40% sunt in Marea Britanie, potrivit datelor puse la dispozitie de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca. Angajatorii din Spatiul Economic European ofera, prin intermediul retelei EURES Romania, 395 locuri de munca vacante. Romanii care isi doresc sa lucreze in tari precum Italia, Spania, Grecia, Franta, ar putea sa se...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2019 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016