Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Vrei sa iti schimbi programul de gestiune? Iata cum trebuie sa procedezi

15-Iun-2017
560

Programul de gestiune este, pentru multe companii, "inima" firmei. Acel loc in care totul trebuie sa fie actualizat si bine structurat, tocmai pentru a sti din timp ce se poate sau nu se poate intreprinde, indeosebi din punct de vedere comercial.

In general exista tendinta mutarii programului de gestiune catre solutii profesioniste, sau mult mai ofertante, dupa o perioada de timp. Evident, in acel moment apare intrebarea: "cum putem muta gesiunea in noul program cat mai usor si mai rapid?" Din fericire, exista solutii.

Mai intai, trebuie stiut ca gestiunea, la fel ca si contabilitatea, se constituie pe o baza de date cu o strucura pe mai multe planuri. Asa cum in contabilitate lucram cu conturi, rulaje sau solduri, asa si in gestiune vom structura baza de date pe:

- liste de preturi;
- liste de produse sau servicii;
- date de identificare ale clientilor si furnizorilor;
- numarul, locatia si tipul gestiunilor.

Acestea sunt informatiile de care avem neaparat nevoie atunci cand dorim sa lucram cu un program nou de gestiune. Tocmai pentru ca tranzitia sa fie cat mai usor si rapid de facut.

Pentru a avea un program de gestiune care sa va ajute in activitatea de zi cu zi, va recomandam Smart Bill (...vezi aici programul >>


Primul sau avantaj este ca veti putea importa in mod automat datele.

Pentru a importa informatii, puteti merge in sectiunea Nomenclatoare. Ca alternativa, datele pot fi introduse si manual, pozitie cu pozitie.

Veti putea importa si exporta fisierele in si din Excel, intr-un format prestabilit.

Atunci cand importati, va trebui descarcat un fisier model care, dupa completare, este incarcat in aplicatie.

Atentie: pentru a nu intampina probleme este obligatoriu sa respectam cu strictete coloanele stabilite.

Cu ce ne ajuta aceasta facilitate?

Cu foarte mult timp salvat, pe scurt. Stim cu totii ca atunci cand incepem lucrul intr-o noua aplicatie de gestiune, prin tranzitie, cea mai laborioasa munca este introducerea manuala, linie cu linie, a tuturor produselor si serviciilor, fiecare cu preturile lor. De aceea, preluarea automata este varianta care ne scuteste de timp pierdut si ne eficientizeaza munca.

Gestiunea in Smart Bill functioneaza si ca un CRM - ai posibilitatea sa introduci datele complete ale clientilor si furnizorilor – de la datele fiscale pana la telefon si adrese de mail.

Gestiunile se pot adauga manual in Smart Bill si presupun stabilirea tipului fiecarei gestiuni, a adresei si a gestionarului desemnat.

Dupa ce am adaugat gestiunea, putem importa dintr-un fisier Excel stocul care trebuie preluat de la inceputul activitatii. Tot prin aceasta operatiune putem adauga si produsele din nomenclator.

Acestea sunt, practic, cele mai importante aspecte care tin de configurarea modului de lucru cu gestiunea. Urmeaza apoi introducerea datelor cantitative: stocul de produse, rezultat in urma inventarierii.

Nu uitati ca este recomandat sa utilizati la maxim datele din gestiune, nu doar pentru scop strict contabil.

Aplicatii complexe precum Smart Bill va ajuta si sa respectati reglementarile legale, dar si sa obtineti rapoarte vitale pentru managementul companiei, legate de previzionarea a activitatii, preturi, disponibilitati, etc samd.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Vrei sa iti schimbi programul de gestiune? Iata cum trebuie sa procedezi":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Elemente obligatorii factura in 2019, potrivit Codului Fiscal
    • "Este obligatorie completarea informatiilor privind expeditia: date delegat, mijloc de transport pe avizul de insotire si pe factura (in cazul in care livrarea nu s-a facut pe baza avizului)? Este obligatorie semnarea si stampilarea avizelor de insotire a marfii?", acestea sunt intrebarile, adresate de unul dintre cititorii nostri, care au stat la baza analizei propuse astazi de unul dintre expertii nostri. Raspunsul specialistului Pct. 24 din anexa nr.1 la O.M.F.P. nr. 2634/2015 privind...» citeste mai departe aici

  • Senator liberal: La MFP exista o criza de finantare
    • Potrivit unui senator din opozitie, Ministerul Finantelor Publice trece printr-o criza de finantare, dat fiind ca, recent, nu a reusit sa atraga sumele dorite de la banci. Florin Citu, senator liberal, a postat mesajul pe Facebook, precizand si ca MFP se pregateste sa se imprumute de la Fondul Monetar International (FMI). „CRIZA de finantare la ministerul finantelor publice! A doua emisiune de obligatiuni consecutiva a guvernului care este un esec total. Saptamana trecuta MFP a incercat sa...» citeste mai departe aici

  • ANAF a publicat NOILE modele de Formulare 205, 207 si 230
    • Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) anunta publicarea noilor formulare 205, 207 si 230, in sectiunea ”formulare fiscale si ghid de completare”. NOILE Formulare 205 si 207 OPANAF nr. 48/2019 pentru aprobarea modelului si continutului formularelor 205 "Declaratie informativa privind impozitul retinut la sursa si castigurile/pierderile din investitii, pe beneficiari de venit" si 207 "Declaratie informativa privind impozitul retinut la sursa/veniturile scutite, pe...» citeste mai departe aici

  • Peste 1.500 de locuri de munca pentru romani in Spatiul Economic European
    • Romanii interesati de un job in Spatiul Economic European (SEE) au la dispozitie 1.568 de locuri de munca, in 11 din cele 44 de tari din SEE. Tari precum Italia, Franta si Grecia, preferate, in general, de romanii care aleg sa lucreze in afara, nu au scos niciun post de munca la concurs prin reteaua EURES Romania. Asadar, romanii pot aplica la unul dintre cele 1.568 de joburi din SEE, dupa cum urmeaza: In Spania sunt 1.007 locuri de munca vacante: 800 muncitor necalificat in agricultura...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2019 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016