Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ANAF reaminteste contribuabililor ca pot folosi in continuare serviciul virtual pentru comunicarea electronica. Cum se face inrolarea in SVP

16-Sep-2020
2126

Conducerea AJFP Teleorman multumeste contribuabililor pentru spiritul civic manifestat prin respectarea tuturor masurilor de siguranta si distantare sociala, si, luand in considerare limitarea efectelor raspandirii virusului SARS-CoV-2, recomanda folosirea mijloacelor de comunicare la distanta cu administratia fiscala competenta, conform unui comunicat de presa.

In acest sens, Agentia Nationala de Administrare Fiscala pune la dispozitia persoanelor fizice, persoanelor juridice si entitatilor fara personalitate juridica serviciul Spatiul Privat Virtual prin intermediul caruia se efectueaza comunicarea electronica a informatiilor si inscrisurilor intre Agentia Nationala de Administrare Fiscala si contribuabil, in legatura cu situatia fiscala proprie a acestuia. Acest serviciu este usor de accesat, gratuit si disponibil 24 de ore din 24, atat persoanelor fizice, cat si persoanelor juridice sau entitatilor fara personalitate juridica.

Inrolarea in Spatiul Privat Virtual a persoanelor fizice se face pe baza de credentiale (nume de utilizator si parola), prin parcurgerea urmatorilor pasi:

1. Se acceseaza site-ul www.anaf.ro, sectiunea ”inregistrare in Spatiul Privat Virtual”;

2. Se executa in ordine click pe textul ”inregistrare utilizatori persoane fizice si juridice” -> „Persoane fizice” -> butonul „inregistrare cu parola”;

3. Se completeaza datele utilizatorului in formularul web care se afiseaza; in aceasta etapa, pentru aprobarea contului, poate fi aleasa una dintre cele trei variante:

a) „verificare numar document” - caz in care trebuie inscris numarul scrisorii primita in anul 2018 de la Ministerul Finantelor Publice, referitoare la inrolarea in acest serviciu, sau numarul unei somatii emise incepand cu 1 ianuarie 2015; tip de aprobare on-line; 

b) „verificare numar inregistrare decizie” - caz in care trebuie inscris numarul unei decizii de impunere sau a unei decizii referitoare la obligatii de plata accesorii emiseincepand cu anul 2013; tip de aprobare on-line;

c) Identificare vizuala - caz in care dupa finalizarea cererii de inregistrare SPV trebuie sa va programati online pentru identificare vizuala. La data si ora programarii vi se va verifica identitatea rin intermediul aplicatieide identificare vizuala. Daca totul este in ordine la scurt timp veti fi aprobat pentru inregistrarea in SPV si veti primi un email cu confirmarea aprobarii.

In conditiile actuale, cand este foarte importanta respectarea distantarii sociale, Agentia Nationala de Administrare Fiscala aminteste contribuabililor ca folosirea mijloacelor de comunicare electronica este o resursa eficienta si rapida pentru transmiterea si primirea unor documente fiscale.


Pentru a consulta lista documentelor ce pot fi transmise si primite prin Spatiu Privat Virtual contribuabilii pot accesa link-ul: https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Informatii_R/SPV/DocumentePF.pdf .

 

 

Sursa: ANAF Teleorman

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • [MODEL] Contract de mecenat si reglementari cheie

    • Contractul de mecenat este un instrument juridic prin care o persoana fizica sau juridica ofera sprijin material ori financiar unei activitati culturale, artistice, stiintifice sau educationale, fara a urmari un beneficiu direct. Acest tip de contract este reglementat de Legea nr. 32/1994 si se bazeaza pe principiul generozitatii si al recunoasterii meritelor celor sustinuti. In acest articol vom prezenta principalele reglementari cheie cu privire la actul de mecenat si vom prezenta un model de...» citeste mai departe aici

  • Ce beneficii si facilitati salariale neimpozabile pot acorda angajatorii salariatilor intr-un an

    • Angajatorii pot oferi salariatilor, pe langa salariul de baza, o serie de beneficii si facilitati care, in anumite conditii, nu sunt impozabile. Aceste avantaje contribuie la motivarea si fidelizarea personalului, fara a genera obligatii fiscale suplimentare pentru angajati. In acest articol, vom prezenta principalele tipuri de beneficii si facilitati salariale neimpozabile care pot fi acordate intr-un an, precum si conditiile legale de acordare. » citeste mai departe aici

  • Declaratia 101. Cum sa o completati daca treceti de la impozit micro la impozit pe profit in 2025

    • In contextul modificarilor fiscale aplicabile din 2025, contribuabilii trebuie sa acorde o atentie sporita obligatiilor declarative si de plata. Schimbarea regimului de impozitare, de la microintreprindere la impozit pe profit, impune completarea corecta a formularelor fiscale. In continuarea articolului vom vedea cateva clarificari privind completarea Declaratiei 101 in aceste situatii. Astfel, un contribuabil are nelamuriri in legatura cu urmatoarele. Daca in trimestrul 1 am fost platitor...» citeste mai departe aici

  • Registru Unic de Control. Este necesar un nou registru la schimbarea sediului social?

    • Registrul unic de control este un document obligatoriu pentru contribuabilii persoane juridice inregistrati la Registrul Comertului, avand rolul de a evidentia toate controalele efectuate de autoritatile competente. Reglementat prin Legea nr. 252/2003, acest registru se pastreaza la sediul social si la sediile secundare autorizate. In contextul schimbarii sediului social, apar frecvent intrebari legate de necesitatea unui nou registru. Astfel, un contribuabil intreaba daca are nevoie de un alt...» citeste mai departe aici

  • Obligatiilor companiilor in ceea ce priveste inregistrarea si raportarile la O.N.P.C.S.B

    • Societatile, indiferent de natura capitalului (autohton sau international), trebuie sa respecte prevederile Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, republicata si actualizata prin acte normative ulterioare. Legea impune un cadru de conformitate pentru entitatile raportoare, care include, printre altele, obligatii de cunoastere a clientelei, evaluare a riscului, raportare a tranzactiilor suspecte sau in numerar, desemnarea de...» citeste mai departe aici

  • Lichidare firma. Exemplu de MONOGRAFIE contabila utila in 2025 daca va inchideti firma

    • Unele firme, din diverse motive precum lipsa de activitate, acumularea de pierderi sau decizia asociatului unic, ajung in situatia de a fi lichidate. Procesul de inchidere presupune parcurgerea mai multor etape administrative si contabile, printre care dizolvarea voluntara, radierea si intocmirea unei monografii contabile finale. In cele ce urmeaza, prezentam un exemplu practic de monografie contabila aplicabila in 2025, utila pentru radierea societatii. O societate are urmatoarea situatie in...» citeste mai departe aici