Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ANAF: Reducerea birocratiei

06-Mar-2018
2382

Incepand cu ianuarie 2018, contribuabilii au posibilitatea de a alege sa fie instiintati cu privire la modul in care a fost realizata stingerea obligatiilor fiscale, prin depunerea unei cereri in acest sens la Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF).

Astfel, ANAF poate sa comunice debitorului modalitatea in care a fost efectuata stingerea obligatiilor fiscale, cu cel putin cinci zile inainte de urmatorul termen de plata a obligatiilor fiscale, se arata intr-un comunicat publicat de AJFP Galati.

Pentru a reduce corespondenta dintre contribuabili si ANAF, legiuitorul a intentionat ca instiintarile referitoare la stingerea obligatiilor fiscale sa fie comunicate doar contribuabililor care opteaza pentru acest serviciu.

Utilizarea aplicatiei Spatiu Privat Virtual (S.P.V.) ofera urmatoarele avantaje:

- economisirea timpului;
- reducerea cheltuielilor cu deplasarea;
- protejarea mediului incojurator prin scaderea numarului consumabilelor necesare in procesul de tiparire a documentelor.

In plus, aplicatia poate fi folosita in mod gratuit, fiind disponibila 24/24. Astfel, aceasta ofera contribuabililor posibilitatea de a comunica online cu administratia fiscala, fiind disponibile decizii de impunere, decizii referitoare la obligatii de plata accesorii, acte de executare silita, certificate de atestare fiscala, adeverinte de venit, informatii cu privire la obligatiile de plata, informatii despre contributiile de asigurari sociale declarate de angajatori, notificari, instiintari, noutati legislative etc.

Puteti consulta comunicatul aici!

 

Sursa: AJFP Galati

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "ANAF: Reducerea birocratiei":
Rating:

Nota: 5 din 3 voturi
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021

Atentie contabili!

Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



© 2007 - 2021 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Legea privind combaterea Spalarii banilor a fost modificata!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Legea pentru Spalarea banilor - Noutati 2021

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016