Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

CNIPMMR sustine corelarea majorarilor salariale ale bugetarilor cu economia si aplicarea unor criterii de performanta

13-Apr-2017
575

Referitor la viitoarea lege a salarizarii unice, CNIPMMR sustine necesitatea luarii in consideratie a urmatoarelor aspecte importante:

Fundamentarea ampla a noi legi, analizarea impactului socio-economic, al impactului financiar asupra bugetului de stat consolidat, atat pe termen scurt, pentru anul curent, cat si pe termen lung (pe 5 ani), a modificarilor cheltuielilor si veniturilor bugetare, plus/minus, cu propuneri pentru acoperirea cresterilor de cheltuieli (fara cresterea fiscalitatii asupra mediului de afaceri si fara instituirea de noi poveri fiscale pentru intreprinzatori), inclusiv calcule detaliate privind fundamentarea modificarilor cheltuielilor bugetare;

Asigurarea transparentei si a dialogului social calitativ, inclusiv cu confederatiile patronale reprezentative, care nu au fost informate cu privire la continutul proiectului noii legi si nici consultate pana in prezent;
Respectarea principiilor responsabilitatii, precautiei si a tintei de deficit bugetar de sub 2% din PIB;
Stabilirea masurilor de crestere a salariilor bugetarilor corelat cu evolutia economiei Romaniei si cu adoptarea unui mixt de politici pentru evitarea posibilelor dezechilibre macro-economice;
Corelarea salariilor bugetarilor cu salariile din industrie, astfel incat salariile din sectorul public sa nu fie mai mari decat salariile din sectorul privat, pentru a preveni aparitia unor discrepante nejustificate, generatoare de multiple efecte negative (inflatie, falimente sau necompetitivitate la export, etc.);

Exclusiv - beneficiati acum de Oferta Speciala de mai jos:
CD Proceduri contabile pentru societati comerciale 2018


Structura unei proceduri contabile ceruta de lege este una complexa si de-aceea elaborarea ei presupune un efort serios chiar si pentru un contabil experimentat care in plus trebuie sa tina cont si de modificarile legislative ale OMFP nr 1 802 2014 cu modificarile si completarile ulterioare; Legii contabilitatii nr 82 1991 cu modificarile...

Oferta Speciala
expira in 1 ora 59 min 59 sec


Stabilirea salariilor bugetarilor in cadrul unor limite minime si maxime, pentru fiecare post, cu obligatia platii salariului minim corespunzator postului si cu criterii obiective de acordare in fiecare luna/trimestru a sumelor peste nivelul minim, in functie de responsabilitatile postului, munca efectiv depusa, cantitatea si calitatea acesteia, rezultatele inregistrate si contributia la realizarea scopului si obiectivelor institutiei publice, astfel incat sa se plateasca salarii in functie de activitatea desfasurata si performantele inregistrate de fiecare bugetar in parte;

Deblocarea fondurilor europene si a investitiilor publice, pentru a se asigura baza necesara cresterii veniturilor bugetare care sa sustina cresterile salariale;

Reforma profunda a sistemului bugetar, imbunatatirea solutiilor de e-guvernare, digitalizarea administratiei publice, cu restructurarea posturilor din administratia publica locala si centrala care intretin nejustificat birocratia, raportat la numarul foarte mare de bugetari (numarul de posturi ocupate in institutiile si autoritatile publice in luna februarie 2017 a fost de 189.8731);
Necesitatea scaderii cheltuielilor publice si valorificarea bunelor practici la nivel european in structurarea administratiei publice:

a. Primaria Bucuresti pentru 1,88 milioane de locuitori/suprafata de 228 km patrati, are 860 de functionari publici, 10 consilieri personali ai primarului, raportat la 207 angajati (69 functionari si 138 personal contractual) la nivelul Primariei Berlinului, digitalizata complet (pentru 3,46 milioane de locuitori/suprafata de 891,68 km patrati, 17 sectoare);

b. Primaria Bucuresti are 55 de consilieri locali:

- cat Madridul, care are o populatie de 3,2 milioane de persoane, ce se dubleaza daca luand in considerare zona metropolitana in intregul ei si care administreaza un buget de cinci ori mai mare:

- mai multi decat Londra: Autoritatea Londrei Mari este reprezentata de primarul Londrei si de Adunarea Londrei, care are 25 de membri (cu 30 mai putin decat numarul de consilieri ai Primariei Bucuresti), la o populatie de 7,4 milioane de locuitori si un buget de cheltuieli estimat pentru 2017-2018 la 11 miliarde lire;

- mai multi decat Budapesta: deciziile sunt luate de cei 33 de membri ai Adunarii Generale (cu 22 mai putini decat in Bucuresti).

10. Necesitatea cresterii calitatii serviciilor publice;

11. Testarea periodica/perfectionarea periodica a bugetarilor;

12. Asigurarea cadrului necesar angajarii raspunderii directe a bugetarilor pentru greselile/abuzurile/neregularitatile acestora;

13. Evaluarea si monitorizarea permanenta a activitatii bugetarilor, cu rezultate directe asupra nivelului salariului lor.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "CNIPMMR sustine corelarea majorarilor salariale ale bugetarilor cu economia si aplicarea unor criterii de performanta":
Rating:

Nota: 5 din 2 voturi
Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii

Atentie contabili!

Modificari majore in Codul Fiscal 2018

Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Vicepresedintele ASF: Curand vom avea calendarul privind adoptarea monedei euro de catre Romania
    • Calendarul privind adoptarea monedei unice de catre Romania ar putea fi stabilit in scurt timp de catre comitetul interministerial cu privire la adoptarea monedei euro, a declarat, luni, 24 septembrie, vicepresedintele Autoritatii pentru Supraveghere Financiara (ASF), Mircea Ursache. "Urmeaza ca in acel comitet interministerial cu privire la adoptarea monedei euro de catre Romania sa se stabileasca calendarul de trecere. Este vorba de planul national de adoptare a monedei euro. E o chestiune...» citeste mai departe aici

  • Noua lege a asociatiilor de proprietari: Ce obligatii au romanii care locuiesc la bloc
    • De vineri, 28 august, intra in vigoare noua lege a asociatiilor de proprietari, cu foarte multe schimbari pentru toata lumea. Legea prevede noi obligatii si indatoriri, dar si sanctiuni pentru cei care nu le respecta, astfel incat asociatiile de proprietari sa fie organizate si sa functioneze in parametri optimi. Asadar, de vineri, 28 septembrie 2018, intra in vigoare Legea nr. 196/2018 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de proprietari si administrarea...» citeste mai departe aici

  • Strategia Nationala pentru Dezvoltarea Durabila a Romaniei va fi finalizata in urmatoarele zile
    • Strategia Nationala pentru Dezvoltarea Durabila a Romaniei va fi finalizata pana la 1 octombrie, a anuntat, marti, 25 septembrie,consilierul de stat si coordonatorul Departamentului pentru Dezvoltare Durabila, Laszlo Borbely, la conferinta "Strategia de dezvoltare a Romaniei". "Noi am avut o problema, am conceput multe lucruri intre 1996 si 2000 dar au ramas la nivelul hartiilor de multe ori pentru ca nu s-a tinut cont care sunt prioritatile. Toate sunt prioritati, dar daca le iei pe toate...» citeste mai departe aici

  • Termenul depunerii declaratiei informative 107, in cazul unei societati cu anul fiscal modificat
    • In cazul unei societati comerciala cu an fiscal modificat, aflata la incheirea celui de-al III an modificat, 01.07.2017-30.06.2018, ce declaratii trebuie depuse si pana cand? Se va depune Declaratia 107 pana astazi, 25.09.18, impreuna cu Declaratia 101 sau se va depune in anul 2019 pentru anul 01.07.2018-30.06.2019? Raspunsul specialistului Potrivit art. 42 alin. 3 din Codul fiscal si OPANAF 1825/2018, contribuabilii care efectueaza sponsorizari si/sau acte de mecenat sau acorda burse private au...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Atentie, Contabili!

Modificari majore in Codul Fiscal 2018
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificarile majore din Codul Fiscal 2018 - exemple si explicatii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016