Raportul Special
realizat de specialisti
Ultimele saptamani au adus o multime de acte normative esentiale – OUG-uri in special – care impun obligatii noi pentru angajatori pe perioada starii de urgenta, cu efecte pe termen lung. De aceea, este esential sa stiti cum sa completati o serie de documente obligatorii in aceasta perioada.
Atentie! Orice obligatie legala presupune intocmirea anumitor documente!
Documentele sunt primele lucruri pe care le solicita de inspectorii ITM, pentru ca ele arata rapid daca o societate s-a achitat de sarcinile prevazute in lege.
Va prezentam 40 de documente obligatorii pentru angajatori in aceasta perioada de criza generata de infectarea cu COVID-19. Le-ati intocmit? Le puteti prezenta inspectorilor ITM? Noi vi le oferim gata redactate, trebuie doar sa le completati cu datele dvs.!
Expertii Rentrop & Straton au redactat 40 de acte esentiale pentru activitatea unei companii in aceasta perioada si le-au grupat in lucrarea Kit de urgenta pentru angajatori. TOP 40 documente editabile.
Intre documentele de care veti avea nevoie in aceasta perioada se numara:
Pentru aceste documente si pentru multe altele (40 in total) gasiti AICI modele gata scrise, pregatite pentru a fi completate cu datele dvs. Efortul e minim, economisiti o gramada de timp si, foarte important, aveti certitudinea ca ele sunt 100% corecte si nu ridica probleme in cazul unui control.
Ghidul practic al contabilitatii Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
Marea Carte Verde a Monografiilor Contabile
Nu uitati! Criza se va termina la un moment dat si, cum este de asteptat, ITM-ul va incepe controalele, vanand neregulile de acum, pentru a reface prin amenzi bugetul de stat.
Detalii despre lucrarea Kit de urgenta pentru angajatori. Top 40 de documente editabile gasiti AICI >>
Atentie contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici
Articole similare
Ghidul contabilului din firmele de transport si logisticaContabilitatea de la A la Z pentru operatiuni de transport si logisticaOrganizarea gestiunii - intocmiti corect documentele financiare primareAutorizatii de functionare - DOCUMENTE EDITABILE si studii de caz40 de documente obligatorii de care ai nevoie pentru a depasi criza Covid-19Ultimele articole
Proceduri si DOCUMENTE EDITABILE pentru angajatori, in perioada post-pandemieDocumentele de Contabilitate primara. ATENTIE la ce NU iti spune nimeni despre modelele editabile si legislatia modificataExpertiza contabila: Transport si Logistica 2015. Ghid de specialitateArticole similare
Florin Citu, despre IMM Invest: Beneficiarii nu mai au nevoie de certificat COVID-19 pentru a obtine sprijin din partea statuluiA fost aprobata o noua suspendare a platii ratelor. Cum se poate obtine facilitatea?Aplicarea noii legislatiei fiscale, in contextul COVID-19. Solutii pentru contabiliSomajul tehnic, indemnizatia pentru timp redus de munca si cea pentru reducerea activitatii profesionistilor, prelungite pana la 30 iunie 2021Teste COVID-19 pentru angajati. Cum se inregistreaza in contabilitate?Ultimele articole
Declaratie beneficiar real 2024. Cine are obligatia de a depune declaratia si care sunt EXCEPTIILERegistrul RO e-Factura optional. Entitati care NU au obligatia, insa pot opta pentru utilizarea sistemuluiBuletin informativ ANAF: 6 noutati fiscale publicate in Monitor la final de mai 2023OUG 34/2023: Ordonanta care prevede reducerea cheltuielilor publice a fost publicata in Monitorul OficialProiect Finante: Scheme de ajutor de stat care vor fi derulate in perioada 2023-2025Articole similare
KIT DE URGENTA DGPR: Top 14 formulare de interes pentru orice firma cu angajati40 de documente obligatorii de care ai nevoie pentru a depasi criza Covid-19Articole similare
Descarcati cea mai noua versiune pentru Declaratia 112Contributiile de asigurari sociale - Capitolul III - Taxe si impozite stabilite de Codul fiscalHotararea 171/2023. A fost EXTINS numarul sectoarelor de activitate in care e obligatorie negocierea colectivaCasa Nationala de Pensii: Formatul si continutul adeverintei privind vechimea in munca in grupa I/II de muncaNoul formular 112 - cine depune rectificative pentru lunile iulie si august? Termenul pentru depunerea rectificativelorUltimele articole
Plafon 33% beneficii netaxabile 2025. Plafonul se calculeaza in functie de salariul brut sau net?Calendar ANAF: Ce declaratii trebuie depuse pana pe 20 decembrie 2024Decontare transport angajati. Regim fiscal si studii de caz utileLuni, 25 noiembrie 2024, termenul limita de depunere a unor declaratii fiscale importanteCalendar ANAF pentru luna NOIEMBRIE 2024. Util pentru persoanele fizice si juridiceSfaturi de la experti
Achizitie intracomunitara de bunuri
Intrebare: In declaratia 390 ce fel de bunuri se declara? Am cumparat un acumulator de 150 lei. Il consideram bun cumparat?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Intrebare: Am o sucursala a unei asociatii care, incepand cu 01.01.2025, nu va mai avea 5 angajati. Sucursala este in Brasov, iar societatea mama este in Bucuresti. In mod normal, ar trebui completata declaratia 010 (700) si ar trebui retras...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2024Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2024Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2024Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2024Legislatie TVA