Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Depasirea crizei COVID-19: Documente obligatorii pentru angajatori

08-Apr-2020
3317

Ultimele saptamani au adus o multime de acte normative esentiale – OUG-uri in special – care impun obligatii noi pentru angajatori pe perioada starii de urgenta, cu efecte pe termen lung. De aceea, este esential sa stiti cum sa completati o serie de documente obligatorii in aceasta perioada.

Atentie! Orice obligatie legala presupune intocmirea anumitor documente! 

Documentele sunt primele lucruri pe care le solicita de inspectorii ITM, pentru ca ele arata rapid daca o societate s-a achitat de sarcinile prevazute in lege. 

Va prezentam 40 de documente obligatorii pentru angajatori in aceasta perioada de criza generata de infectarea cu COVID-19. Le-ati intocmit? Le puteti prezenta inspectorilor ITM? Noi vi le oferim gata redactate, trebuie doar sa le completati cu datele dvs.! 

Expertii Rentrop & Straton au redactat 40 de acte esentiale pentru activitatea unei companii in aceasta perioada si le-au grupat in lucrarea Kit de urgenta pentru angajatori. TOP 40 documente editabile.

Intre documentele de care veti avea nevoie in aceasta perioada se numara:

  • Decizie de suspendare a CIM in cazul somajului tehnic;
  • Decizie unilaterala de modificare a locului de munca (fie pentru contract cu munca la domiciliu, fie pentru contract cu clauza de telemunca);
  • Nota de fundamentare pentru reducerea numarului de posturi;
  • Acord de incetare CIM;
  • Declaratie pe proprie raspundere etc.

Pentru aceste documente si pentru multe altele (40 in total) gasiti AICI modele gata scrise, pregatite pentru a fi completate cu datele dvs. Efortul e minim, economisiti o gramada de timp si, foarte important, aveti certitudinea ca ele sunt 100% corecte si nu ridica probleme in cazul unui control.

Nu uitati! Criza se va termina la un moment dat si, cum este de asteptat, ITM-ul va incepe controalele, vanand neregulile de acum, pentru a reface prin amenzi bugetul de stat. 

Detalii despre lucrarea Kit de urgenta pentru angajatori. Top 40 de documente editabile gasiti AICI >>

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici



MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Masuri fiscale: 3 schimbari care NU se aplica din 2025, ci incepand cu 1 ianuarie 2026

    • Guvernul condus de Ilie Bolojan a facut publica versiunea finala a proiectului de lege privind noile masuri fiscale, menite sa reduca deficitul bugetar si sa stabilizeze finantele publice. In ciuda calendarului accelerat de aplicare , care incepe chiar din august 2025, unele prevederi importante vor intra in vigoare abia de la 1 ianuarie 2026. Printre acestea se numara impozitarea cu 10% a pensiilor care depasesc pragul de 3.000 lei, dar doar pana in 2027, modificarea sistemului de...» citeste mai departe aici

  • Arhivarea documentelor. Ce acte sa pastrati cand treceti la arhivarea electronica + un studiu de caz

    • Tot mai multe companii din Romania aleg sa faca trecerea de la arhivarea clasica pe hartie la solutii moderne de arhivare electronica. Aceasta tranzitie nu doar ca aduce un plus de eficienta, dar si permite optimizarea spatiului si costurilor de gestionare a documentelor. Cu toate acestea, este esential ca orice astfel de demers sa respecte intocmai legislatia in vigoare privind pastrarea documentelor contabile si fiscale. Avem acest caz. Societatea noastra doreste sa treaca la arhivarea...» citeste mai departe aici

  • Consumatorii vulnerabili primesc 50 lei/luna pentru curent. Pana cand poti depune cererea

    • Incepand cu luna iulie 2025, persoanele fizice cu venituri reduse vor putea beneficia de un sprijin financiar in valoare de 50 de lei pe luna pentru acoperirea costurilor cu energia electrica. Masura este reglementata prin Ordonanta de urgenta nr. 35/2025 si vine ca raspuns la incetarea vechilor scheme de protectie, care au expirat la sfarsitul lunii iunie 2025. Scopul acestui nou ajutor este de a reduce impactul saraciei energetice in randul populatiei vulnerabile.» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016