Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Examen consultant fiscal sau consultant fiscal asistent 7 noiembrie 2015

30-Sep-2015
499

Camera Consultantilor Fiscali organizeaza examen de atribuire a calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent in Bucuresti, in data de 7 noiembrie 2015.

Inscrierile la examen se fac in perioada 5 octombrie 2015 - 26 octombrie 2015 pe site-ul: www.ccfiscali.ro, iar dosarele se depun - in aceeasi perioada - direct sau se transmit, prin servicii postale cu confirmare de primire, la adresa str. Alecu Russo nr.13-19, et.4, ap.9, sectorul 2, Bucuresti.

Confirmarea inscrierii, numarul de inregistrare si modul de solutionare a cererii de inscriere, se face prin afisare pe site-ul CCF, numai dupa primirea dosarului, verificarea documentelor solicitate pentru inscriere si inregistrarea acestuia.

 

Detalii pentru consultant fiscal

Conditii candidati la examenul de atribuire a calitatii de consultant fiscal

Potrivit art. 4 alin. (1) din OG nr.71/2001 privind organizarea si exercitarea activitatii de consultanta fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, candidatii la examenul de atribuire a calitatii de consultant fiscal trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

a) sa fie licentiati ai unei facultati cu profil economic;

Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA
Cartea Verde a Contabilitatii pentru PFA
Vezi detalii
Microintreprinderea in 2017: impozite, taxe, deduceri
Microintreprinderea in 2017: impozite, taxe, deduceri
Vezi detalii
Proceduri contabile pentru societati comerciale 2017
Proceduri contabile pentru societati comerciale 2017
Vezi detalii

b) sa aiba o experienta profesionala de minimum 5 ani, dintre care minimum 3 ani in una sau mai multe dintre urmatoarele activitati:

b1) elaborarea, avizarea, aprobarea sau aplicarea legislatiei fiscale;

b2) administrare fiscala;

b3) elaborarea sau aplicarea reglementarilor contabile;

b4) activitate financiar-contabila;

b5) activitate didactica universitara in domeniul finantelor publice, fiscalitate, politici fiscale si bugetare, contabilitate financiara, finantele institutiilor publice;

b6) activitate de consultant fiscal asistent;

c) sa nu aiba antecedente penale pentru savârsirea unor infractiuni sanctionate de legile fiscale, financiar-contabile, vamale, cele care privesc disciplina financiara, precum si alte infractiuni in legatura cu exercitarea activitatilor prevazute la lit. b);

d) sa aiba capacitate deplina de exercitiu;

e) sa fie apti din punct de vedere medical pentru exercitarea profesiei;

Dosarul de inscriere va contine urmatoarele documente:

a) cererea de inscriere la examenul pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal (click aici);

b) curriculum vitae;

c) diploma de studii superioare in copie legalizata, precum si copii legalizate ale actelor doveditoare, in cazul schimbarii numelui;

d) carnetul de munca, in copie certificata de angajator sau in copie legalizata, dupa caz, adeverinta eliberata de angajator, adrese eliberate de asociatiile profesionale din care fac parte, in cazul profesiilor liberale;

e) actul de identitate, in copie;

f) certificatul de cazier judiciar;

g) certificatul de cazier fiscal;

h) adeverinta medicala eliberata de medicul de familie sau de institutia medicala la care este inregistrat;

i) documentul de plata a taxei de inscriere la examen, in original (500 lei - conform Hotararii Consiliului superior al Camerei Consultantilor Fiscali nr. 1/2015). Plata taxei se poate face in contul Camerei Consultantilor Fiscali (CUI 18677087) deschis la Banca Transilvania, Sucursala Lipscani - IBAN RO36BTRL04101202D58602XX sau in contul deschis la BCR Sucursala Sector 4 - IBAN RO91RNCB0075119726870001;

j) trei fotografii 2/3 cm.


Informatii suplimentare se pot obtine la tel. 021/3110966

Tematica si bibliografia examenului pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal sau de consultant fiscal asistent - sesiunea noiembrie 2015 (in curs de publicare).

 

 Detalii pentru consultant fiscal asistent

Conditii candidati la examenul de atribuire a calitatii de consultant fiscal asistent

Potrivit art. 4 alin. (2) din OG nr.71/2001 privind organizarea si exercitarea activitatii de consultanta fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare, candidatii la examenul de atribuire a calitatii de consultant fiscal asistent trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:

a) sa aiba calitatea de licentiat al unei institutii acreditate de invatamant superior cu durata stabilita de lege;

b) sa aiba o experienta profesionala de minimum 2 ani;

c) sa nu aiba antecedente penale pentru savârsirea unor infractiuni sanctionate de legile fiscale, financiar-contabile, vamale, cele care privesc disciplina financiara, precum si alte infractiuni in legatura cu exercitarea activitatilor prevazute la art. 4 alin. (1) lit. b) din OG nr.71/2001;

d) sa aiba capacitate deplina de exercitiu;

e) sa fie apti din punct de vedere medical pentru exercitarea profesiei.

Dosarul de inscriere va contine urmatoarele documente:

a) cererea de inscriere la examen pentru atribuirea calitatii de consultant fiscal asistent;

b) curriculum vitae;

c) diploma de studii superioare in copie legalizata, precum si copii legalizate ale actelor doveditoare, in cazul schimbarii numelui;

d) carnetul de munca, in copie certificata de angajator sau in copie legalizata, dupa caz, adeverinta eliberata de angajator, adrese eliberate de asociatiile profesionale din care fac parte, in cazul profesiilor liberale;

e) actul de identitate, in copie;

f) certificatul de cazier judiciar;

g) certificatul de cazier fiscal;

h) adeverinta medicala eliberata de medicul de familie sau de institutia medicala la care este inregistrat;

i) documentul de plata a taxei de inscriere la examen, in original (500 lei - conform Hotarârii Consiliului superior al Camerei Consultantilor Fiscali nr. 1/2015).

Plata taxei se poate face in contul Camerei Consultantilor Fiscali (CUI 18677087) deschis la Banca Transilvania, Sucursala Lipscani - IBAN RO36BTRL04101202D58602XX sau in contul deschis la BCR Sucursala Sector 4 - IBAN RO91RNCB0075119726870001;

j) trei fotografii 2/3 cm.


Sursa: www.ccfiscali.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Examen consultant fiscal sau consultant fiscal asistent 7 noiembrie 2015":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Guvernul va schimba impozitarea PFA si plata CAS! Vine si cu nou proiect pentru Codul penal
    • Guvernul continua programul de aplicare a unor masuri care vizeaza taxele si impozitele din Romania. Daca unele taxe se reduc (precum conditia unui capital minim social de 200 lei la infiintarea unei firme, reducerea impozitului pe venit de la 16% la 10%), exista si masuri care impoziteaza suplimentar veniturile bugetare. Cititi si ATENTIE! ANAF ar putea trimite decizii de incasare contributii din ultimii 4 ani! Ar urma astfel sa se elimine impozitul pe dividende, dar sa se reduca si cota...» citeste mai departe aici

  • ATENTIE! ANAF ar putea trimite decizii de incasare contributii din ultimii 4 ani
    • In urma unor intalniri cu premierul Grindeanu si oficiali ANAF, Agentia Nationala de Administrare Fiscala a anuntat mai multe masuri care vizeaza, pe de o parte, o mai buna relatie intre autoritatile fiscale si contribuabil si, pe de alta parte, cresterea colectarilor de taxe la bugetul de stat. In perioada urmatoare, ANAF ar putea incepe sa trimita decizii de plata pentru asigurarile de sanatate neachitate in ultimii patru ani tot din lipsa de eficienta in comunicare intre mai multe institutii...» citeste mai departe aici

  • Cum se impoziteaza in 2017 bunurile sau serviciile acordate gratuit asociatilor
    • Pentru contribuabilii platitori de impozit pe profit cheltuielile facute in favoarea actionarilor sau asociatilor, altele decat cele generate de plati pentru bunurile livrate sau serviciile prestate contribuabilului, la pretul de piata pentru aceste bunuri sau servicii, sunt cheltuieli nedeductibile la determinarea rezultatului fiscal. Printre altele, sunt considerate cheltuieli facute in favoarea actionarilor sau asociatilor: - bunurile, marfurile si serviciile acordate actionarilor sau...» citeste mai departe aici

  • Anulare repartizare profit si impozit dividende. Procedura explicata in detaliu
    • Procedura de mai jos, de natura juridica si de guvernanta corporativa, este explicata in detaliu prin cele de mai jos, cu privire la anularea repartizarii profitului: Avem astfel urmatoarele date date: "In anul 2015 o societate a repartizat la dividende suma de 75.000 lei din profitul anului 2014. Dividendele nu au fost ridicate si nu s-a declarat si platit impozitul pana la 25 ianuarie 2016. In anul 2016 societatea repartizeaza din nou la dividende suma de 130.000 lei din profitul anului 2015...» citeste mai departe aici

  • Buletin ANAF: Noutati legislative cu incidenta fiscala in perioada 20-16 martie 2017
    • Va tinem la curent cu noutatile publicate de ANAF, prin Directia Generala de Servicii pentru Contribuabili. Noile acte normative sunt incluse perioada 20-16 martie 2017. 1. Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 22/2017 pentru modificarea si completarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.43/2013 privind unele masuri pentru dezvoltarea si sustinerea fermelor de familie si facilitarea accesului la finantare al fermierilor, pentru completarea art. 51 din Legea nr.329/2009 privind reorganizarea...» citeste mai departe aici

  • Cum identificam operatiunile scutite de TVA? Furnizarea unui serviciu informatii prin sms
    • Situatiile in care anumite servicii sunt scutite de TVA se supun unui regim distinct. Prevederile in vigoare, consultate si explicate in mod corect, previn situatiile in care se fac confuzii cu privire la operatiunile scutite. Avem astfel urmatorul caz: "O societate bancara doreste furnizarea unui serviciu de transmitere informatii prin SMS si va percepe un comision per SMS incasabil la momentul furnizarii fiecarui SMS. Valoarea acestuia este mai mare decat cea cu care achizitioneaza acest...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.