Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Platitor de venit? Gestioneaza eficient impozitul pe venit si contributiile obligatorii

05-Apr-2012
4153
Imprejurarile care ne fac uneori sa credem ca munca pe care o depunem nu este eficienta sau ca devine anevoioasa au, de regula, la baza cauze care tin de un sistem defectuos de organizare a sarcinilor pe care le avem de indeplinit.

Acelasi lucru este valabil si pentru angajatori atunci cand trebuie sa indeplineasca in mod corect nenumarate obligatii fiscale. Dincolo de numarul mare al acestor datorii catre stat, intervin si modificarile frecvente aduse legislatiei in vigoare.

Ca platitor de venit, este bine sa stim ca exista actualmente nenumarate instrumente de lucru pe care le putem folosi in mod productiv pentru a ne usura munca. In ceea ce priveste obligatiile fiscale amintite, recomandam cu mare caldura produsul Impozitul pe venit si contributiile obligatorii, acesta fiind un CD care contine solutii practice pentru plata corecta si avantajoasa a impozitului pe venit si a contributiilor sociale obligatorii. Click aici!

Deoarece ne bazam pe informatia de actualitate si ii intelegem valoarea, aceste strategii oferite sunt cele atat pentru platile inainte, cat si dupa 01.07. 2012.

Click aici pentru informatii complete despre CD-ul Impozitul pe venit si contributiile obligatorii!



Iata doar cateva dintre intrebarile la care oferim raspuns, in ceea ce priveste impozitul pe venit si contributiile obligatorii:
  • Cum procedati corect?
  • Cum eliminati primejdia interpretarii gresite a legislatiei?
  • Cum ocoliti erorile din declaratiile dvs. fiscal-contabile?
  • Cum evitati conflictele cu Administratia financiara
  • Cum va feriti de amenzile Fiscului?


Cui ne adresam prin acest produs?

- oricarei persoane fizice romane sau straine ce realizeaza venituri impozabile in Romania

- persoane fizice care desfasoara activitati independente fiind organizate ca persoane fizice autorizate, intreprinderi individuale sau familiale
- persoane fizice care realizeaza venituri din profesii libere, individual sau intr-o forma de asociere, cat si cele care incheie contracte in mod ocazional (civile, de mandat comercial, de comision, intermediere, expertiza contabila si tehnica, judiciara si extrajudiciara)

- tuturor platitorilor de venituri catre persoanele fizice (societati comerciale, PFA, profesii libere, asociatii, organizatii non profit s.a.)

-persoanelor care desfasoara activitati in domeniul fiscal-contabil
- angajatorilor care incheie contracte civile in raport cu persoanele fizice

Descopera aici mai multe informatii despre produs >>

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • [MODEL] Contract de mecenat si reglementari cheie

    • Contractul de mecenat este un instrument juridic prin care o persoana fizica sau juridica ofera sprijin material ori financiar unei activitati culturale, artistice, stiintifice sau educationale, fara a urmari un beneficiu direct. Acest tip de contract este reglementat de Legea nr. 32/1994 si se bazeaza pe principiul generozitatii si al recunoasterii meritelor celor sustinuti. In acest articol vom prezenta principalele reglementari cheie cu privire la actul de mecenat si vom prezenta un model de...» citeste mai departe aici

  • Ce beneficii si facilitati salariale neimpozabile pot acorda angajatorii salariatilor intr-un an

    • Angajatorii pot oferi salariatilor, pe langa salariul de baza, o serie de beneficii si facilitati care, in anumite conditii, nu sunt impozabile. Aceste avantaje contribuie la motivarea si fidelizarea personalului, fara a genera obligatii fiscale suplimentare pentru angajati. In acest articol, vom prezenta principalele tipuri de beneficii si facilitati salariale neimpozabile care pot fi acordate intr-un an, precum si conditiile legale de acordare. » citeste mai departe aici

  • Declaratia 101. Cum sa o completati daca treceti de la impozit micro la impozit pe profit in 2025

    • In contextul modificarilor fiscale aplicabile din 2025, contribuabilii trebuie sa acorde o atentie sporita obligatiilor declarative si de plata. Schimbarea regimului de impozitare, de la microintreprindere la impozit pe profit, impune completarea corecta a formularelor fiscale. In continuarea articolului vom vedea cateva clarificari privind completarea Declaratiei 101 in aceste situatii. Astfel, un contribuabil are nelamuriri in legatura cu urmatoarele. Daca in trimestrul 1 am fost platitor...» citeste mai departe aici

  • Registru Unic de Control. Este necesar un nou registru la schimbarea sediului social?

    • Registrul unic de control este un document obligatoriu pentru contribuabilii persoane juridice inregistrati la Registrul Comertului, avand rolul de a evidentia toate controalele efectuate de autoritatile competente. Reglementat prin Legea nr. 252/2003, acest registru se pastreaza la sediul social si la sediile secundare autorizate. In contextul schimbarii sediului social, apar frecvent intrebari legate de necesitatea unui nou registru. Astfel, un contribuabil intreaba daca are nevoie de un alt...» citeste mai departe aici

  • Declaratia 150. Ce modificari au fost aduse formularului prin Ordinul 2213/2025

    • Formularul 150, „Cerere pentru utilizarea unui certificat digital calificat”, este esential pentru contribuabilii care doresc sa depuna declaratii fiscale online. Prin OPANAF nr. 2213/2025, publicat in Monitorul Oficial nr. 860/2025, au fost aduse modificari procedurii de transmitere electronica a declaratiilor fiscale. Noul ordin clarifica modalitatile de semnare si depunere a formularului, precum si documentele justificative necesare.» citeste mai departe aici

  • Lichidare firma. Exemplu de MONOGRAFIE contabila utila in 2025 daca va inchideti firma

    • Unele firme, din diverse motive precum lipsa de activitate, acumularea de pierderi sau decizia asociatului unic, ajung in situatia de a fi lichidate. Procesul de inchidere presupune parcurgerea mai multor etape administrative si contabile, printre care dizolvarea voluntara, radierea si intocmirea unei monografii contabile finale. In cele ce urmeaza, prezentam un exemplu practic de monografie contabila aplicabila in 2025, utila pentru radierea societatii. O societate are urmatoarea situatie in...» citeste mai departe aici