Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Prelungire consultarea publica pentru Proiectul privind activitatea de control periodic si inopinat desfasurat de ASF

04-Feb-2015
1475
Va informam ca s-a prelungit perioada consultare publica pentru Proiectul de Regulament privind activitatea de control periodic si inopinat desfasurata de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara.

Propunerile si observatiile pe marginea proiectului de regulament vor fi comunicate la adresa angela.guran@cnvmr.ro pana cel tarziu in data de 6 februarie 2015. Proiectul de regulament a fost publicat pe site-ul ASF in data de 15.01.2015.

Regasiti mai jos proiectul de regulament:

REGULAMENT privind activitatea de control periodic si inopinat desfasurata de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara in conformitate cu prevederile art. 1 alin. (2), art. 2 alin. (1), art. 3, art. 6, precum si ale art. 212 alin. (8) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 93/2012 privind infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii de Supraveghere Financiara, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 113/2013, cu modificarile si completarile ulterioare,
in urma deliberarilor Consiliului Autoritatii de Supraveghere Financiara din cadrul sedintei din data de ............ 2014, Autoritatea de Supraveghere Financiara emite prezentul regulament:

CAPITOLUL I
Dispozitii generale


Art. 1. - Prezentul regulament stabileste in baza unor reguli unitare cadrul procedural de desfasurare a activitatii de control de catre Autoritatea de Supraveghere Financiara, denumita in continuare A.S.F., precum si drepturile si obligatiile partilor implicate in activitatea de control, in vederea asigurarii unui caracter unitar tuturor actiunilor intreprinse cu ocazia controlului desfasurat la nivelul entitatilor reglementate si/sau supravegheate de catre A.S.F..
Art. 2. - in conformitate cu prevederile art. 212 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 93/2012 privind infiintarea, organizarea si functionarea Autoritatii de Supraveghere Financiara, cu modificarile si completarile ulterioare, denumita in continuare O.U.G. nr. 93/2012, directiile de specialitate din cadrul A.S.F. desfasoara activitati de control periodic si inopinat in vederea constatarii modului de respectare a reglementarilor legale in vigoare de catre entitatile reglementate si/sau supravegheate de catre A.S.F..

Art. 3. - (1) Termenii si expresiile utilizate in prezentul regulament au semnificatia prevazuta in legislatia specifica incidenta sectoarelor de supraveghere financiara, mentionate la art. 2 din O.U.G nr. 93/2012.

(2) in sensul prezentului regulament, termenii si expresiile de mai jos au urmatoarele semnificatii:
a) activitate de control - totalitatea actiunilor cu caracter periodic sau inopinat efectuate in scopul verificarii activitatii/operatiunilor desfasurata/(te) de catre entitatile autorizate, reglementate si supravegheate de catre A.S.F., ori determinate de aparitia unor disfunctii sau sesizari in scopul verificarii respectarii reglementarilor legale in vigoare;

b) ancheta - metoda de desfasurare a activitatii de control, realizata la sediul A.S.F., care urmareste stabilirea imprejurarilor si a conditiilor in care entitatile care desfasoara activitatile mentionate la art. 2 alin. (1) lit. a), c) si d) din O.U.G. nr. 93/2012, au desfasurat unele operatiuni, in cazuri semnalate/identificate de incalcare a prevederilor legale specifice;

c) audiere - convocarea in baza unei decizii de audiere la sediul A.S.F. a persoanelor vizate pentru determinarea conditiilor si imprejurarilor in care entitatile si persoanele vizate au desfasurat o anumita activitate;

Click aici pentru consultarea proiectului complet!

Sursa: ASF Romania

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Prelungire consultarea publica pentru Proiectul privind activitatea de control periodic si inopinat desfasurat de ASF":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Pana la 30 octombrie, ANAF va emite deciziile privind CAS pentru anii 2016 si 2017
    • In M.Of nr. 854 din data de 09.10.2018 a fost publicat O.A.N.A.F. nr. 2323/2018 pentru aprobarea termenului de emitere si transmitere a deciziilor de impunere privind stabilirea contributiilor de asigurari sociale datorate de persoanele fizice pentru anii 2016 si 2017. Ordinul prevede ca pana la data de 30 octombrie 2018, organul fiscal central competent trebuie sa stabileasca obligatiile anuale de plata a contributiei de asigurari sociale datorate de persoanele fizice pentru anii fiscali 2016...» citeste mai departe aici

  • Persoana fizica neautorizata, achizitie si revanzare vehicule second-hand. Conditii
    • Cazul persoanelor fizice care achizitioneaza masini second-hand din Europa, pe care le inregistreaza pe numele propriu, pentru ca apoi sa le vanda mai departe altor persoane fizice din Romania, a luat amploare in tara noastra. Astazi, vom vorbi despre un astfel de caz. In august 2017, o persoana fizica neautorizata a facut obiectul unui control inopinat privind TVA in urma caruia s-a incheiat un proces verbal, deoarece in perioada ianuarie 2011 - decembrie 2016 a achizitionat autovehicule...» citeste mai departe aici

  • BNR: Datoria externa totala a Romaniei a crescut cu 648 de milioane de euro
    • In primele doua trimestre din anul in curs, perioada ianuarie - august 2018, datoria externa totala a Romaniei a crescut cu 0,66% (648 de milioane de euro), fata de perioada similara a anului trecut, urcand acum pana la 98 de miliarde de euro, potrivit datelor provizorii anuntate, luni, de Banca Natioanala a Romaniei - BNR. Potrivit sursei citate, datoria externa pe termen lung a insumat 67,395 de miliarde de euro la 31 august 2018 (68,8% din totalul datoriei externe), in scadere cu 1,6% fata de...» citeste mai departe aici

  • Sponsorizari acordate de societate platitoare de impozit pe profit. Tratament fiscal
    • Care este tratamentul fiscal care se aplica in cazul sponsorizarii acordate de o societate platitoare de impozit pe profit? Asadar, specialistii nostri ne vor arata daca sponsorizarea este deductibila din impozitul pe profit, in situatia in care o societate romaneasca, platitoare de impozit pe profit, acorda in baza unui contract de sponsorizare o suma lunara de 400 lei catre Ambasada Bulgariei din Romania in vederea sustinerii activitatilor din domeniul educatiei, respectiv intretinerea unei...» citeste mai departe aici

  • APAPR: Din cauza nerespectarii legii, romanii au in conturile pentru Pilonul II sume mai mici cu 17,8%
    • Din cauza nerespectarii Legii 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, romanii au sume cu 17,8% mai mici in contul lor personal de Pilon II. De altfel, impactul la nivelul Pilonului II, tradus prin contributii nevirate, este de 1,9 miliarde de euro, dupa cum arata directorul general al fondului BCR Pensii si presedintele Asociatiei pentru Pensiile Administrate Privat din Romania (APAPR), Radu Craciun. Prezent la o conferinta de specialitate, presedintele APAPR a subliniat ca...» citeste mai departe aici

  • Premierul Romaniei: Fermierii isi vor primi subventiile in avans, incepand de maine
    • Guvernul a anuntat ca, incepand de marti, 16 octombrie, 100.000 de fermieri, din cei 866.000, isi vor primi subventiile agricole pentru lucrarile de toamna, in avans. „Incepand de maine (marti, n.r.), fermierii care au depus cereri unice de plata vor primi, in avans, subventiile necesare pentru efectuarea lucrarilor agricole de toamna. Chiar in prima zi, 16 octombrie, 100.000 de fermieri isi vor primi banii, iar, in urmatoarele zile, alti 350.000 de fermieri vor beneficia de plata in avans...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2018 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Cheltuieli Deductibile - exemple si explicatii‚Äč
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2018 - Care Cheltuieli sunt Deductibile si care NU sunt?

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016