Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ANAF organizeaza peste 100 de intalniri in tara cu contribuabilii, persoane fizice si persoane juridice

04-Aug-2016
2349

In afara de sesiunile online de consultanta pe care ANAF le organizeaza in fiecare miercuri din saptamana, mai nou institutia a pus la cale si o serie de intalniri la nivel national. Intalnirile destinate contribuabililor, atat persoane fizice, cat si persoane juridice, consolideaza si imbunatatesc relatia contribuabil-ANAF si au ca obiectiv discutarea unor probleme de actualitate din domeniul fiscal.

Astfel, temele de interes general sau local amintite de ANAF sunt cele indicate frecvent de catre contribuabili si de catre mediul de afaceri, de la neclaritati in legislatie pana la adevarate controverse iscate de formulare precum Declaratia 394 sau formularul 088. Astfel, ANAF a anuntat recent ca in luna august organizeaza mai multe intalniri in cadrul carora vor avea loc dezbateri pe temele amintite mai sus.

Potrivit comunicatului transmis, Agentia Nationala de Administrare Fiscala organizeaza, in cursul lunii august, in toata tara, peste 100 de intalniri cu contribuabilii, persoane fizice si persoane juridice, pentru a discuta teme de interes general sau local, care au fost propuse in cele mai multe cazuri de catre contribuabili, asociatii profesionale, organizatii neguvernamentale sau care vizeaza modificari recente, cum ar fi formularele de TVA D088 si D394, informeaza institutia.

Puteti consulta AICI lista intalnirilor cu contribuabilii.

De asemenea, ANAF a anuntat ca persoanele interesate sa participe la aceste intalniri pot afla data, temele propuse pentru dezbatere si locatia unde se tin intalnirile respective, si prin intermediul Call-center-ului, apeland la numarul de telefon: 031.403.91.60. Dupa formarea numarului 031.403.91.60, persoanele fizice trebuie sa selecteze tasta 1, iar persoanele juridice tasta 2. Pentru a participa la intalnirile organizate la sediile unitatilor fiscale, contribuabilii se pot programa prin intermediul "Formularului de asistenta" de pe site-ul Agentiei.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate


E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Infiintare PFA. Etape si acte necesare

    • Infiintarea unui PFA (Persoana Fizica Autorizata) reprezinta o optiune de luat in calcul pentru persoanele care doresc sa isi desfasoare activitatea profesionala in mod independent. Acest tip de organizare implica o procedura simplificata de infiintare, organizare si administrare, insa exista atat avantaje, cat si dezavantaje care trebuie sa fie pe deplin intelese. In acest articol, vom detalia etapele si documentele necesare pentru infiintarea unui PFA, oferindu-va in acelasi timp si cateva...» citeste mai departe aici

  • E-Factura. Este OBLIGATORIE transmiterea in sistem a facturilor emise catre persoane fizice?

    • Factura electronica, asa cum este definita de OUG nr. 120/2021, este transmisa de operatorii economici (orice entitate care desfasoara o activitate economica constand in executarea de lucrari, livrarea de bunuri/produse si/sau prestarea de servicii) utilizand sistemul RO e-Factura in cadrul tranzactiilor efectuate cu: autoritati contractante/entitati contractante - B2G "Business to Government" alti operatori economici B2B "Business to Business" persoane fizice doar in situatia operatorilor...» citeste mai departe aici

  • D112 in 2024. Modelul aprobat prin Ordinul 6330/2024 va fi utilizat pentru veniturile lunii septembrie

    • Prin Ordinul 6330/2024, publicat recent in Monitorul Oficial, au fost oficializate noi instructiuni pentru completarea D112, dar si un nou model de formular. Modificarile au aparut in contextul intrarii in vigoare a Legii 360/2023 privind noua lege a pensiilor. Ordinul 6.330/1.587/1.630/3.121/2024 pentru aprobarea modelului, continutului, modalitatii de depunere si de gestionare a formularului 112 “Declaratie privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!

E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate


Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016