Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum poti infiinta sau desfiinta un PFA in cinci minute

22-Feb-2016
6695

Intr-un context care nu mai favorizeaza aparitia pe banda rulanta a PFA-urilor, ci dimpotriva, un nou proiect vine in sprijinul celor care au inca aceasta forma de organizare sau care doresc sa isi desfiinteze PFA-ul.

Cu activitate si experienta in IT, mai multi tineri au lucrat impreuna si au lansat un site care permite infiintarea sau desfiintarea, dupa caz, a unui PFA.

"Am observat ca trebuie sa completam aceleasi date in toate formularele si niciodata nu stiam ce era de facut, desi mai citeam articole pe net si ne informam cat puteam de bine", a declarat unul dintre tineri pentru Actualdecluj.ro.

Astfel, echipa formata din Raul Pop (gestiune business), Alin Vlasin (programator pe interfata), Mihai Negrean (server) si Paul Atasiei (designer grafic) au lansat Approd, platforma online creata in cadrul programului de accelerare Spherik, lansat de dezvoltatorii Liberty Technology Park, informeaza aceeasi sursa.

In marea birocratie autohtona, cei patru tineri au considerat astfel ca e necesara o platforma care sa faciliteze proceduri care pot dura mult mai mult in mod obisnuit. Momentan, cele doua proceduri care ii sprijina pe contribuabili cu informatii la tot pasul sunt cele pentru infiintarea PFA sau desfiintarea unui PFA, urmand ca in viitorul apropiat sa fie introduse si informatii cu privire la alte formulare de interes.

"Utilizatorii site-ului au parte de indrumare la fiecare pas. Am impartit procesul de completare de formulare in pasi usor de urmat de orice persoana. Esti ghidat prin toate etapele crearii unui PFA, ai un grup de consultanta pe Facebook pentru orice nelamurire, in care iti vor raspunde expertii Approd si in 5 minute ai in mana dosarul necesar pentru crearea unui PFA. Momentan serviciile sunt gratuite, iar la noi nu vei completa niciodata aceleasi informatii de doua ori. Cand vom adauga alte formulare le vei putea obtine cu un click", au declarat initiatorii proiectului pentru Zi-de-zi.ro.


Pentru informatii actualizate si legislatia aferenta unui PFA, va recomandam si PortalPFA.ro!

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Votati articolul "Cum poti infiinta sau desfiinta un PFA in cinci minute":
Rating:

Nota: 3.77 din 13 voturi
Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Atentie, contabili! Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz


E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • E-Transport: Pentru transporturile cu bunuri sub 500 kg si sub 10.000 lei mai trebuie obtinut cod UIT?

    • Suntem o firma care activam in industria automotive. Daca marfa este compusa dintr-o matrita, iar matrita este compusa din mai multe feluri de metal, are sub 500 ks si valoarea sub 10.000 lei ( fiind servicii reparatii), transportul este intern, avem nevoie de cod UIT? Multumesc. Obtinere cod UIT pentru E-Transport – raspunsul specialistului: Art. 1, alin. (4) din Ordinul nr. 1.337/1.268/2024 prevede: Categoriile de vehicule rutiere care fac obiectul monitorizarii in Sistemul RO...» citeste mai departe aici

  • E-Factura: Anumite entitati NU au obligatia utilizarii sistemului in perioada 1 iulie 2024 - 30 iunie 2025

    • Implementarea RO e-Factura nu a venit ca o surpriza placuta pentru mediul de afaceri si nici pentru expertii contabili care protesteaza in continuare impotriva utilizarii sistemului. Exista insa anumite exceptii de la lege, prevazute in OUG 69/2024. Exceptii de la utilizarea E-Factura In linii mari, sunt exceptate de la utilizarea E-Factura, in perioada 1 iulie 2024 - 30 iunie 2025, urmatoarele entitati: asocitiile si fundatiile, agricultorii persoane fizice si centrele culturale ale altor...» citeste mai departe aici

  • Guvernul aloca 300 milioane lei pentru sprijinirea mediului de afaceri

    • Executivul a aprobat in data de 11 iulie 2024 o serie de acte normative prin care se asigura din Fondul de rezerva la dispozitia Guvernului, sumele necesare finantarii unor programe de garantare in domenii prioritare pentru economia romaneasca, precum si pentru sanatate. „Am avut astazi o sedinta de Guvern importanta pentru stimularea investitiilor cu impact major in economie si pentru nevoile antreprenorilor din Romania. Asiguram finantarea angajamentelor Ministerului Finantelor fata de...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!

Atentie, contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

E-factura in 2024. TOP 9 Studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016