
Raportul Special
realizat de specialisti

Care sunt sanctiunile pentru e-Factura, atat pentru facturile emise, cat si pentru cele primite, aplicabile incepand cu data de 01 iulie 2024? Multumesc!
Pentru facturile emise:
Potrivit Legii 296/2023 sanctiunile pentru nerespectarea termenului de transmitere a facturilor in e-Factura reprezinta contraventie si se se sanctioneaza cu amenda:
Pentru facturile primite:
Inregistrarea in contabilitate a facturilor care nu sunt din e-Factura.
Prin OUG 115/2023: Constituie contraventie primirea si inregistrarea unei facturi care nu este din sistemul RO e-Factura, si se sanctioneaza cu amenda egala cu 15% din valoarea totala a facturii.
Cartea verde a Contabilitatii 2026
Ghidul practic al contabilitatii in 2026 Legislatie explicata - Exemple detaliate - Monografii contabile complete
Excel pentru contabili cu ChatGPT - verificari si reconcilieri rapide
Raport GRATUIT
Radierea unei PFA. Noile Studii de Caz cu modificarile din lege
Descarca raportul gratuit
Explicatii clare pentru munca ta zilnica.

Articole similare
Cine foloseste e-Factura in 2024. Ce trebuie sa stie contribuabiliiE-Factura: Firmele vor primi o singura amenda pe luna pentru una sau mai multe facturi nedepuse la termen, conform OUG 30/2024E-Factura: Temenele legale de transmitere a facturii electronice in sistemFacturi neinregistrate la timp in E-Factura. Amenzile se aplica pentru fiecare factura in parte?Legislatia e-Factura, neclara: Facturi dublate si amenzi nelimitate, doar cateva dintre aspectele asupra carora CCF vrea lamuririUltimele articole
AMENZI E-FACTURA. Sanctiunile pentru neinregistrarea facturilorE-Factura. Cum se aplica amenzile pentru netransmiterea facturilor in 5 zile calendaristice incepand cu 1.07.2024?E-Factura. Amenzi pentru netransmiterea facturilor in sistem in 2024Ro e-Factura. Se pot acorda amenzi pentru facturile inregistrate care NU sunt in format XML?Netransmitere facturi in E-Factura. Cum a fost modificat regimul contraventional prin OUG 30/2024Articole similare
Cunoasteti atributiile pe care la au inspectorii antifrauda? Desfasurarea unui control antifraudaCresterea TVA colectat in trimestrul III, rezultat al actiunilor de control desfasurate de ANAFITM in control: Amenzi de peste 1,4 milioane de euro, in doar 3 saptamaniNoi atributii de control pentru Inspectia MunciiIn atentia firmelor! Finantele propun noi masuri de prevenire si combatere a activitatilor economice iliciteUltimele articole
ANAF confisca bijuterii de aur si aplica amenzi de mii de euro. Afla cum ajunge o firma in vizorul ANAFCase de marcat electronice. Noutati fiscale care se aplica in 2025Profesorii care fac meditatii sunt obligati sa se inregistreze la ONRC si sa depuna D212Controale antifrauda in minivacanta de Sfanta Maria. Ce amenzi au fost aplicate firmelorFirme care NU au depus declaratia A4200. Ce sanctiuni se aplicaArticole similare
FACTURI PRIMITE cu intarziere de firme. Cum sunt tratate contabil si fiscal?FACTURI PRIMITE de la furnizori inactivi. Ce implicatii fiscale si contabile apar?Monografia contabila pentru FACTURI PRIMITE cu intarziere. Implicatii fiscaleE-Factura in 2023: Care este tratamentul fiscal al facturilor primite prin E-Factura?Declararea facturilor primite cu data anterioara lunii curenteUltimele articole
e-Factura in 2025. Cum sa procedati daca ati primit in mod ERONAT facturi pe CUI-ul firmei dvsFactura trimisa de doua ori in sistemul E-Factura. Cum trebuie sa procedatiE-Factura: Cum poti sa refuzi o factura fiscala emisa de un furnizor prin E-FacturaFACTURI PRIMITE ulterior depunerii declaratiilor fiscale. Care sunt implicatiile contabile si fiscale?EY Romania considera Split TVA departe de a fi perfect si cere eliminarea aplicarii obligatorii a acestuiaArticole similare
Ce trebuie sa stim privind TVA-ul la incasare inainte de 1 ianuarie 2013Erori contabile si fiscale datorate omisiunii de inregistrare si raportare a facturilor emise. Cum se corecteaza situatia?Facturi neinregistrate la timp in E-Factura. Amenzile se aplica pentru fiecare factura in parte?Factura de prestari servicii intocmita in exercitii financiare precedente. Stornare facturaPreluare de creante. Verificare depasire plafon si inregistrare ca platitor de TVAUltimele articole
ANAF a destructurat o retea de frauda cu TVA in comertul cu autoturisme second-hand. Prejudiciu de peste 26 milioane leiFacturi netransmise prin RO e-Factura: ce riscuri exista si cum se regularizeaza situatiaInregistrarea in contabilitate a vanzarilor zilnice de marfa pe baza Raportului Z, la o gestiune cantitativ-valoricaATENTIE la creantele neincasate! Cum ajustezi TVA-ul, cand poti deduce cheltuielile si ce inregistrari contabile trebuie facuteCum se calculeaza plafonul de 100.000 euro pentru schimbarea perioadei fiscale?Sfaturi de la experti
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii Monitorul oficialCodul civilCodul penal Legislatie TVA