Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Instruire pentru IMM-uri si ONG-uri in vederea implementarii cu succes a proiectelor

24-Iul-2014
643
In aceasta perioada, Agentia pentru Dezvoltare Regionala (ADR) Centru a continuat seria de evenimente destinate informarii si instruirii beneficiarilor de proiecte in cadrul POSCCE.

Evenimentul de la Alba Iulia din data de 18 iulie 2014 - al cincilea de pana acum - s-a adresat reprezentantilor IMM si ONG care au semnat contracte de finantare aferente Operatiunilor 1.3.2 -Sprijin pentru consultanta acordat IMM-urilor si 3.1.1 - Sprijinirea accesului la broadband si la servicii conexe. Participantii au primit informatii referitor la mecanismele de implementare ale proiectelor contractate, precum si la oportunitatile de finantare pentru perioada 2014-2020.

La seminar au participat peste 30 de persoane, reprezentanti ai IMM-urilor si ONG-urilor care au contractat fonduri nerambursabile prin Axa Prioritara 1 si prin Axa Prioritara 3 din cadrul Programului Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice. Un numar de 81 de contracte, cu o valoare totala de 6,4 milioane lei, sunt finantate in cadrul operatiunii 1.3.2, respectiv 57 de contracte, cu o valoare totala de 11,2 milioane lei, sunt finantate in cadrul operatiunii 3.1.1.

"Un exemplu de proiect contractat pe una dintre operatiuni prevede finantarea conectarii la internet broadband a cabanei de la Balea Lac. Astfel, numerosii turisti ce viziteaza zona vor avea acces la internet si vor putea posta imediat imaginile superbe surprinse pe soseaua ce uneste norii si piscurile muntilor.

Aceste proiecte reprezinta o reala oportunitate de dezvoltare pentru beneficiari, fie ei societati private sau ONG-uri, care au putut accesa fonduri pentru acces la servicii de consultanta, dotarea cu echipamente si realizare conexiunilor IT, atat de necesare in ultimii ani derularii rapide si eficiente a activitatilor. Sunt proiecte cu valori mai mici sau mai mari, dar care produc efecte reale in economia Regiunii Centru si in asigurarea de noi locuri de munca. Tinand cont de cei peste 15 ani de experienta pe care-i avem in derularea de programe cu fonduri nerambursabile, pot afirma ca mediul privat este cel mai dinamic in implementarea proiectelor, cu o rata de peste 90% in cheltuirea fondurilor si finalizarea proiectelor", a declarat domnul Simion Cretu, director general ADR Centru.
Marea Cartea Verde a Monografiilor Contabile
Marea Cartea Verde a Monografiilor Contabile
Vezi detalii
Asociatii de proprietari: ghid contabil
Asociatii de proprietari: ghid contabil
Vezi detalii
 Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar
Vezi detalii

ADR Centru a devenit Organism Intermediar pentru Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice in urma cu un an, in martie 2013 pentru 4 operatiuni din cadrul Axei 1, iar din luna martie 2014 si pentru Operatiunea 3.1.1 din cadrul Axei 3. Pe parcursul acestei perioade au fost evaluate 431 de proiecte, iar la 30 iunie 2014 s-a incheiat si etapa de contractare. La nivelul Regiunii Centru au fost semnate 412 contracte de finantare in valoare totala de 715 milioane lei, prin care vor fi atrase in Regiunea Centru fonduri nerambursabile in valoare de aproximativ 369 milioane lei, pentru realizarea de investitii in extinderea, modernizarea spatiilor de productie, achizitionarea de echipamente, pentru promovarea produselor pe pietele internationale, achizitia de servicii de consultanta profesioniste si pentru asigurarea accesului la broadband si achizitia de echipamente IT.

Materialele prezentate in cadrul seminarului sunt disponibile pe site-ul ADR Centru.

Sursa: ADR Centru
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Instruire pentru IMM-uri si ONG-uri in vederea implementarii cu succes a proiectelor":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Noul Cod Fiscal a modificat legislatia. Amenzile sunt uriase!
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"!


 



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Split TVA: Doar pentru firmele in insolventa, faliment, cu datorii la plata TVA si companiile de stat
    • Modificarea mecanismului de plata defalcata a TVA, trecerea contributiilor sociale din sarcina angajatorului in cea a angajatului si imbunatatirea relatiei statului cu mediul de afaceri au fost principalele teme discutate la inceputul saptamanii la intalnirea premierului Mihai Tudose cu reprezentantii Uniunii Nationale a Patronatului Roman (UNPR). Prim-ministrul Mihai Tudose a precizat ca masura split TVA va fi modificata si flexibilizata in dezbaterile din Parlament, in concordata cu...» citeste mai departe aici

  • Nu veti mai putea plati impozitul pe locuinta fara polita PAD
    • Conform unor noi declaratii, proprietarii din Romania ar putea sa nu mai aiba voie sa-si plateasca impozitul pentru locuinta fara a face dovada existentei unei polite PAD. "Ne gandim la aceasta varianta ca in momentul in care o persoana isi plateste impozitul pentru locuinta sa prezinte si dovada existentei politei PAD. Exista o varianta. Eu cred in preventie si ma incapatanez sa cred ca in felul acesta vom rezolva cele mai multe probleme. Nu trebuie sa amendam oameni pentru ca nu isi fac...» citeste mai departe aici

  • Noi norme tehnice. Emitere atestate de origine pentru exportatori. Noutati aduse de OPANAF 2792/2017
    • In Monitorul Oficial nr. 813 din 13 octombrie 2017 a fost publicat Ordinul presedintelui ANAF nr. 2792 din 28 septembrie 2017 pentru aprobarea Normelor tehnice de inregistrare a exportatorilor in vederea emiterii atestatelor de origine, declaratiilor de origine si declaratiilor pe factura . Retineti ca odata cu acest ordin sunt aprobate Normele tehnice de inregistrare a exportatorilor in vederea emiterii atestatelor de origine, declaratiilor de origine si declaratiilor pe factura. Inregistrarea...» citeste mai departe aici

  • Cheltuieli cu recreerea salariatilor. Avantaje in natura pentru salariati. Cum inregistram facturile?
    • In analiza urmatoare, o societate a organizat un teambuilding pentru salariati. Nu se poate face dovada prestarii serviciilor de instruire/rapoarte in vederea perfectionarii echipei. Cheltuiala este nedeductibila deoarece nu poate fi justificata necesitatea prestarii acestora in scopul activitatilor desfasurate. TVA -ul aferent cheltuielilor cu teambuilding-ul nu este deductibil. Vom vedea cum se inregistreaza facturile de cazare, masa, cumparaturi si daca se fac deconturi pentru fiecare...» citeste mai departe aici

  • Inspectorii antifrauda fiscala au verificat 126 de firme din depozitele en-gros din Bucuresti si Ilfov
    • In perioada 1-14 octombrie inspectorii Directiei Generale Antifrauda Fiscala din cadrul ANAF au verificat 126 de firme din cele mai importante centre de comercializare a bunurilor de larg consum din zona Bucuresti-Ilfov: Expo Market Doraly, Complex comercial Dragonul Rosu, Smart Expo Flora, Complex comercial Su Market si zona de depozite Moara Domneasca. In urma actiunilor de monitorizare si control desfasurate, inspectorii antifrauda au identificat contraventii pentru sanctionarea carora au...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Aflati cum sa va aparati de amenzile uriase
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"