Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Oportunitati pentru start-up-uri prin BIZ UP. Dezvoltarea mediului de afaceri prin investitii si formare antreprenoriala

20-Apr-2015
2152


Consiliul National al intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din România (CNIPMMR) deruleaza in perioada februarie 2015 – decembrie 2015 proiectul BIZ UP! – Dezvoltarea mediului de afaceri prin investitii si formare antreprenoriala, proiect implementat in parteneriat cu Patronatul Judetean al intreprinderilor Mici si Mijlocii din Mehedinti.

Proiectul este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 si are o valoare totala eligibila de 6.857.319,37 lei.

Proiectul vizeaza dezvoltarea competentelor antreprenoriale si manageriale ale persoanelor din regiunile de dezvoltare Sud-Vest Oltenia si Bucuresti-Ilfov, prin asigurarea accesului la activitati integrate de consiliere, sprijin pentru initierea afacerilor, asistenta, mentoring si prin formare profesionala, in vederea asigurarii premiselor initierii, dezvoltarii si conducerii de afaceri de succes.

Proiectul va constitui o premisa pentru contracararea efectelor negative ale ajustarilor structurale generate de criza economico-financiara prin generarea de alternative economice si sociale si prin imbunatatirea statutului economic al persoanelor care vor sa initieze o afacere pe cont propriu.

Pe termen lung, beneficiile generate de proiect vizeaza oferirea unui trai decent pentru membrii grupului tinta, prin prezentarea antreprenoriatului ca si alternativa in cariera si prin furnizarea programelor de formare profesionala in domeniul competentelor antreprenoriale.

Obiectivele specifice ale proiectului BIZ UP! constau in:

Dezvoltarea competentelor antreprenoriale si manageriale si sustinerea dezvoltarii spiritului antreprenorial si inovator a 450 de persoane care doresc sa initieze o activitate independenta prin participarea acestora la cursuri de formare in domeniul antreprenoriatului;


Cresterea gradului de informare si de constientizare cu privire la beneficiile antreprenoriatului, care poate fi o optiune de cariera pentru fiecare, prin desfasurarea unei campanii de promovare;
Incurajarea antreprenoriatului prin implementarea unei scheme de ajutor de minimis pentru 40 de start-up-uri si prin infiintarea si dezvoltarea a doua incubatoare de afaceri, respectiv a doua structuri de sprijinire a afacerilor.

Principalele activitati ce vor fi realizate pentru atingerea obiectivelor propuse ale proiectului BIZ UP! sunt urmatoarele:

Diverse activitati de promovare si publicitate;
Derularea unei campanii de informare si constientizare cu privire la beneficiile antreprenoriatului, in general, si la beneficiile oferite in cadrul proiectului, in particular;
Dezvoltarea si implementarea schemei de acordare a ajutoarelor de minimis pentru minimum 40 de start-up-uri;
Activitati integrate de consiliere, sprijin pentru initierea afacerilor, asistenta si mentoring pentru start-up-uri;
Implementarea unui program de formare in domeniul competentelor antreprenoriale pentru 450 de persoane.

Pentru mai multe informatii ne puteti contacta:

CNIPMMR – Departament Proiecte – str. Dr. Lister nr. 51, sector 5, Bucuresti
Telefon: 031 86 00 497; 031 86 00 498
E-mail: secretariat@smeprojects.ro

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Obligatiilor companiilor in ceea ce priveste inregistrarea si raportarile la O.N.P.C.S.B

    • Societatile, indiferent de natura capitalului (autohton sau international), trebuie sa respecte prevederile Legii nr. 129/2019 pentru prevenirea si combaterea spalarii banilor si finantarii terorismului, republicata si actualizata prin acte normative ulterioare. Legea impune un cadru de conformitate pentru entitatile raportoare, care include, printre altele, obligatii de cunoastere a clientelei, evaluare a riscului, raportare a tranzactiilor suspecte sau in numerar, desemnarea de...» citeste mai departe aici

  • Lichidare firma. Exemplu de MONOGRAFIE contabila utila in 2025 daca va inchideti firma

    • Unele firme, din diverse motive precum lipsa de activitate, acumularea de pierderi sau decizia asociatului unic, ajung in situatia de a fi lichidate. Procesul de inchidere presupune parcurgerea mai multor etape administrative si contabile, printre care dizolvarea voluntara, radierea si intocmirea unei monografii contabile finale. In cele ce urmeaza, prezentam un exemplu practic de monografie contabila aplicabila in 2025, utila pentru radierea societatii. O societate are urmatoarea situatie in...» citeste mai departe aici

  • Impozit dividende. 5 intrebari si raspunsuri cu privire la cota de impozitare in 2025 + alte aspecte contabile

    • Distribuirea dividendelor reprezinta un proces esential pentru recompensarea asociatilor/actionarilor unei societati, dar implica o serie de obligatii fiscale si contabile ce trebuie respectate cu strictete. In anul 2025, cota de impozitare aplicabila dividendelor distribuite este de 10%, conform legislatiei in vigoare, aplicabila atat dividendelor interimare, cat si celor distribuite din profitul exercitiilor financiare incheiate anterior. Este important de subliniat ca, pentru a beneficia...» citeste mai departe aici

  • Mijloace fixe. Puteti reduce perioada de amortizare dpdv contabil si fiscal?

    • Mijloacele fixe reprezinta active utilizate pe termen lung in activitatea economica si se amortizeaza treptat, potrivit unor reguli contabile si fiscale. In anumite conditii, o entitate poate dori sa reduca perioada de amortizare pentru a reflecta mai fidel uzura sau utilizarea activelor. Este important de diferentiat tratamentul contabil fata de cel fiscal in astfel de situatii. Prezentul articol clarifica in ce conditii se poate modifica perioada de amortizare si ce implicatii are acest...» citeste mai departe aici

  • Tratamentul contabil al cotizatiilor anuale CECCAR

    • Contribuabilii se intreaba adesea cum trebuie tratate din punct de vedere contabil si fiscal cotizatiile anuale platite catre organisme profesionale, cum este CECCAR. Aceste sume, desi sunt achitate integral la inceputul anului, ridica intrebari legate de momentul recunoasterii cheltuielii si de deductibilitatea fiscala. In cele ce urmeaza, analizam tratamentul corect al acestor cotizatii, in conformitate cu reglementarile contabile in vigoare. Avem acest caz. O societate de contabilitate si...» citeste mai departe aici

  • [CONTROL ANTIFRAUDA] Reglementari legale, drepturile contribuabililor si studii de caz utile

    • Controalele antifrauda sunt actiuni specializate desfasurate de Directia Generala Antifrauda Fiscala (DGAF) pentru prevenirea, descoperirea si combaterea evaziunii fiscale si a altor fapte ilegale din domeniul financiar-fiscal. Aceste controale sunt de regula operative si inopinate, fiind reglementate distinct fata de inspectia fiscala clasica. Contribuabilii vizati trebuie sa respecte obligatiile impuse de lege si sa colaboreze cu inspectorii antifrauda, avand totodata si anumite drepturi...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016