Raportul Special
realizat de specialisti
In materialul urmator, sunt subliniate aspectele de baza referitoare la revocarea accesului la serviciul de depunere online. Astfel, pot exista cazuri in care agentul economic care depune declaratiile on-line doreste sa renunte la acest serviciu; de exemplu, cand persoana imputernicita sa aplice semnatura digitala nu mai lucreaza pentru aceeasi firma.
Revocarea accesului la serviciul de depunere on-line
Daca cererea se depune chiar de titularul certificatului calificat, se va folosi procedura on-line cu acest Formular, modulul "Revocare online - formulare 151/153 din pagina "Declaratii electronice".
Daca revocarea dreptului de utilizare a serviciului se solicita de o persoana diferita de persoana pentru care acest drept a fost obtinut, se foloseste acest Formular. Acesta se depune in format hartie, semnat si stampilat de catre contribuabili, la unitatea fiscala in a carei raza contribuabilul isi are domiciliul fiscal. Cererea va fi insotita de urmatoarele documente:
- actul de autorizare a functionarii contribuabilului, in original si copie;
- documentul de identitate al persoanei care solicita revocarea certificatului digital, in original si copie;
- imputernicire eliberata de contribuabil, din care rezulta dreptul solicitantului de a revoca dreptul de utilizare a serviciului.
Atentie: prin formularul 151 nu se anuleaza certificatul digital, ci doar dreptul de acces la serviciul on-line.
Totul despre documentele de contabilitate primara Solutii de organizare a gestiunilor
Abonament PortalContabilitate ro - abonament 12 luni
Ghidul Practic al Monografiilor Contabile 2024
Revocarea accesului la serviciul "Acces controlat la informatiile cuprinse in dosarul fiscal"
Daca revocarea dreptului de utilizare a serviciului se solicita de titularul certificatului calificat, se va folosi procedura on-line, cu acest Formular, modulul "Revocare online formulare 151/153" din pagina "Declaratii electronice". Daca revocarea dreptului de utilizare a serviciului se solicita de o persoana diferita de persoana pentru care acest drept a fost obtinut, se foloseste acest Formular. Acesta se depune in format hartie, semnat si stampilat de catre contribuabili, la unitatea fiscala in a carei raza contribuabilul isi are domiciliul fiscal. Cererea va fi insotita de urmatoarele documente:
- actul de autorizare a functionarii contribuabilului, in original si copie;
- documentul de identitate al persoanei care solicita revocarea certificatului digital, in original si copie;
- imputernicire eliberata de contribuabil, din care rezulta dreptul solicitantului de a revoca dreptul de utilizare a serviciului Acces controlat la dosarul fiscal.
Atentie: prin formularul 153 nu se anuleaza certificatul digital, ci doar dreptul de acces la serviciul Acces controlat la dosarul fiscal.
Sursa: ANAF
Atentie contabili!
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti MODIFICARILE din Declaratia SAF-T. Obligatiile pentru contribuabilii mici
Articole similare
Depune Formularul 151 pentru REVOCAREA ACCESULUI la serviciul de depunere onlineANAF: REVOCAREA ACCESULUI la serviciul de depunere onlineAfla cum poate fi revocat accesul la serviciul de depunere onlineAtentie la REVOCAREA ACCESULUI la serviciul de depunere onlineArticole similare
Documentar fiscal: Declaratia 200 pentru veniturile realizate in anul 2011Termenul de prescriptie a dreptului organului fiscal de a stabili obligatii fiscaleSolutii oferite pentru un ACCES imbunatatit la finantare a firmelor mic si mijlocii din EuropaDeclaratii informative cu termen de depunere 25 februarie 2015Achizitie licente anuale. Aspecte contabile si fiscaleUltimele articole
Factura proforma in contextul e-Factura. Mai poate fi utilizata sau nu?Persoanele fizice NU au obligatia de a descarca facturi sau de a ACCESa SPV in cadrul E-FacturaInformare ONRC. Cum trebuie raportate informatiile despre impozitul pe profit, conform Ordinului 2048/2022MEGA OFERTELE lunii decembrie de la R&S! Titluri de fiscalitate reduse cu pana la 75% si transport GRATUITCum te ajuta un fiset metalic sa iti conduci firma in limitele fiscalitatii?Articole similare
Atentie! Se schimba softurile de raportare de la 1 februarie 2012Controale ANTIFRAUDA: Sunt verificate veniturile obtinute din tranzactionarea criptomonedelor in perioada 2016-2021Oficial de la ANAF: Modificari aduse Codului fiscal de OG 6/2020 in cazul impozitului pe profitANAF incepe procedura de executare silita. Sunt vizati anumiti contribuabiliANAF a controlat persoanele fizice cu averi mari si risc fiscal. Veniturile declarate erau de 30 de ori mai mici!Ultimele articole
Microintreprindere in 2025. Ponderea veniturilor din consultanta si/sau management se aplica la calculul plafonului de 250.000 euro?Declaratia Unica in 2025. ANAF a actualizat PDF-ul inteligent care poate fi depus online de PFA-uriImpozit pe profit: D101 si D101 Grup Fiscal, MODIFICATE de ANAF. Noi instructiuni de completareFirmele trebuie sa depuna D700 pana pe 31 martie 2025 daca nu se incadreaza in plafonul micro de 250.000 euroD212 in 2025. Principalele modificari din formular, implementate prin Ordinul 7015/2024Articole similare
Depune Formularul 151 pentru revocarea accesului la serviciul de depunere onlineArticole similare
Declaratia 300 in 2022: cand se depune si cum se completeazaOrdin privind depunerea declaratiilor fiscaleMinisterul Finantelor avertizeaza agentii economici: In luna octombrie incep impunerile din oficiuAtentie! Se schimba softurile de raportare de la 1 februarie 2012Depune Declaratia 394 pentru luna ianuarie 2012Ultimele articole
Declaratia Unica 2024. Ce amenzi se aplica daca NU o depuneti pana pe 27 maiReminder ANAF! Pana cand poate fi depusa Declaratia Unica in 2024Precizari ANAF referitoare la completarea si depunerea declaratiei anuale privind impozitul pe profitD300 in 2023. Formularul aprobat prin Ordinul 1176/2023 va fi utilizat incepand cu veniturile aferente lunii august 2023Raportari contabile la 30 iunie 2023: 5 aspecte utile pentru contribuabiliSfaturi de la experti
Intrebare: Da, pierderile pe fiecare an sunt cumulate. Tinand cont ca in anul 2017 societatea a aplicat impozit pe venit micro, nu se merge un an in urma pentru recuperarea pierderii, respectiv si anul 2016? Care este calculul in acest caz?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Optarea pentru aplicarea regimului micro
Intrebare: In cazul in care se face angajarea cu 15.01.2024 a unui salariat (nu contract mandat) se poate opta pentru trecerea la impozit pe venit micro cu 01.04.2025?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2024Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2024Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2024Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2024Legislatie TVA