
Raportul Special
realizat de specialisti
In materialul urmator, sunt subliniate aspectele de baza referitoare la revocarea accesului la serviciul de depunere online. Astfel, pot exista cazuri in care agentul economic care depune declaratiile on-line doreste sa renunte la acest serviciu; de exemplu, cand persoana imputernicita sa aplice semnatura digitala nu mai lucreaza pentru aceeasi firma.
Revocarea accesului la serviciul de depunere on-line
Daca cererea se depune chiar de titularul certificatului calificat, se va folosi procedura on-line cu acest Formular, modulul "Revocare online - formulare 151/153 din pagina "Declaratii electronice".
Daca revocarea dreptului de utilizare a serviciului se solicita de o persoana diferita de persoana pentru care acest drept a fost obtinut, se foloseste acest Formular. Acesta se depune in format hartie, semnat si stampilat de catre contribuabili, la unitatea fiscala in a carei raza contribuabilul isi are domiciliul fiscal. Cererea va fi insotita de urmatoarele documente:
- actul de autorizare a functionarii contribuabilului, in original si copie;
- documentul de identitate al persoanei care solicita revocarea certificatului digital, in original si copie;
- imputernicire eliberata de contribuabil, din care rezulta dreptul solicitantului de a revoca dreptul de utilizare a serviciului.
Atentie: prin formularul 151 nu se anuleaza certificatul digital, ci doar dreptul de acces la serviciul on-line.
Portal Codul fiscal - acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari
Analiza financiara comparativa intreprinderea romaneasca in comparatie cu modelul nordamerican
Consilier Taxe si Impozite pentru Contabili 12 actualizari
Revocarea accesului la serviciul "Acces controlat la informatiile cuprinse in dosarul fiscal"
Daca revocarea dreptului de utilizare a serviciului se solicita de titularul certificatului calificat, se va folosi procedura on-line, cu acest Formular, modulul "Revocare online formulare 151/153" din pagina "Declaratii electronice". Daca revocarea dreptului de utilizare a serviciului se solicita de o persoana diferita de persoana pentru care acest drept a fost obtinut, se foloseste acest Formular. Acesta se depune in format hartie, semnat si stampilat de catre contribuabili, la unitatea fiscala in a carei raza contribuabilul isi are domiciliul fiscal. Cererea va fi insotita de urmatoarele documente:
- actul de autorizare a functionarii contribuabilului, in original si copie;
- documentul de identitate al persoanei care solicita revocarea certificatului digital, in original si copie;
- imputernicire eliberata de contribuabil, din care rezulta dreptul solicitantului de a revoca dreptul de utilizare a serviciului Acces controlat la dosarul fiscal.
Atentie: prin formularul 153 nu se anuleaza certificatul digital, ci doar dreptul de acces la serviciul Acces controlat la dosarul fiscal.
Sursa: ANAF
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Articole similare
ANAF: REVOCAREA ACCESULUI la serviciul de depunere onlineAfla cum poate fi revocat accesul la serviciul de depunere onlineDepune Formularul 151 pentru REVOCAREA ACCESULUI la serviciul de depunere onlineAtentie la REVOCAREA ACCESULUI la serviciul de depunere onlineArticole similare
Fondul de garantare pentru plata creantelor salarialeAlege tipul de credit si calculeaza-ti singur ratele!ANAF trimite notificari contribuabililor cu obligatii fiscale restante. Ce risca cei care NU platesc la timp impozitele si contributiileCariera de freelancer sau angajat: ce sa alegi in functie de beneficii si riscuriContract de leasing cu avans la cumparare. Caz practicUltimele articole
Piata muncii in 2025: Incotro se indreapta angajatorii in fata noilor reglementariCum sa iti conectezi telefonul la televizor? 6 sfaturi utile30 de ani impreuna! O poveste de succes - Rentrop&Straton, liderul informatiilor specializate din RomaniaAsigurare CASS pentru o persoana care NU are venituri. Suma de plata + declaratii si termen limitaLaptopul ASUS nu se aprinde? 5 pasi simpli pentru a identifica problemaArticole similare
Facturare chirie spatii, refacturare utilitatiDeclaratia 172. Cine e obligat sa depuna formularul?Inregistrarea contractului de fiducie la organul fiscal. Baza legala (Informare ANAF)Persoanele impozabile inregistrate in scopuri de TVA au obligatia de a depune 7 declaratii fiscale pana pe 10 mai 2021Lipsa de numerar in casierie. Care este monografia contabilaUltimele articole
Formularul 800: Poate fi utilizat si pentru facturile deja inregistrate in E-Factura?Impozit pe venit. Obligatii fiscale si de plata in cazul persoanelor cu profesii liberale in 2025Declaratia 406 eronata. Sanctiunile NU se aplica daca respectati anumite conditiiSuspendare activitate firma. Obligatii declarative in relatie cu ANAFDeclaratia 150. Ce modificari au fost aduse formularului prin Ordinul 2213/2025Articole similare
Depune Formularul 151 pentru revocarea accesului la serviciul de depunere onlineArticole similare
Pana la 26 mai se poate depune formularul pentru redirectionarea a 2 la suta din impozitul pe venitFormularul 112 se depune doar online de la 25 iulie!Afla ce declaratii se depun si onlineNoul model pentru Formularul 208. Impozitul pe veniturile din transferul proprietatilor imobiliare din patrimoniul personalAtentie la Declaratia 394 pentru luna ianuarie 2012Ultimele articole
Declaratia 150. Termen de depunere si cele 12 etape pentru transmiterea declaratiilor electroniceDeclaratia Unica 2024. Ce amenzi se aplica daca NU o depuneti pana pe 27 maiReminder ANAF! Pana cand poate fi depusa Declaratia Unica in 2024Precizari ANAF referitoare la completarea si depunerea declaratiei anuale privind impozitul pe profitD300 in 2023. Formularul aprobat prin Ordinul 1176/2023 va fi utilizat incepand cu veniturile aferente lunii august 2023Sfaturi de la experti
Sistem integrat de acces si plata electronica
Intrebare: Societatea COMPLEX SRL desfasoara activitatea de agrement destinata persoanelor fizice intr-un spatiu special amenajat, unde accesul se realizeaza pe baza unei taxe achitate la intrare, plus o suma achitata cu titlu de avans...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Intrebare: Firma, inregistrata in Romania, fara filiale in alte tari, are un angajat, cetatean roman, incadrat cu contract individual de munca, care va presta activitatea exclusiv in regim remote, pentru o perioada de 12 luni, din Australia....
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Subiectele saptamanii
Impozit pe venit. Obligatii fiscale si de plata in cazul persoanelor cu profesii liberale in 2025
Declaratia 406 eronata. Sanctiunile NU se aplica daca respectati anumite conditii
Impozitul pe dividende in 2025. EXEMPLU pentru repartizare dividende, CASS si impozit pe profit
Mijloace fixe. Daca mijlocul fix este neutilizat, amortizarea NU poate fi deductibila fiscal
Formularul 800: Poate fi utilizat si pentru facturile deja inregistrate in E-Factura?
Optimizarea costurilor operationale: 4 zone cheie pentru a creste profitabilitatea afacerii tale
Va recomandam
Solutii complete de legislatia munciiDepunere declaratiiPortal PFABlogul specialistuluiCertificatul de atestare fiscalaCodul fiscal 2025Stiri juridiceIdei de afaceriInfoinstitutiiLink-uri utile
Codul muncii 2025Legea pensiilorAfaceri profitabile Declaratii fiscaleLegea contabilitatii 2025Monitorul oficialCodul civilCodul penal 2025Legislatie TVA