Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Tot ce trebuie sa stii despre contabilitatea in constructii in 2025

15-Sep-2025
819
Tot ce trebuie sa stii despre contabilitatea in constructii in 2025

In contextul eliminarii facilitatilor fiscale din domeniul constructiilor, contabilitatea devine o provocare majora. Pentru a evita amenzi usturatoare si erori costisitoare, profesionistii din domeniu au acum la dispozitie un instrument esential: lucrarea digitala Proceduri contabile pentru domeniul constructiilor.

3 aspecte de care sa tii cont daca lucrezi in domeniul constructiilor

1. O noua avalansa de controale fiscale generate de inlaturarea facilitatilor fiscale aplicabile domeniului constructiilor din 2025 (O.U.G. nr. 156/2024 cu actualizarea prin Ordinul Finantelor nr. 855/2025, care prevede abrogarea procedurilor pentru acordarea facilitatilor fiscale in constructii, din iunie 2025)

2. Controlul asiduu al documentelor fiscale ale unitatilor din constructii, care pana in finalul lui 2024 au beneficiat de facilitati (taxe salariale reduse: scutirea de impozitul pe venit, reducerea contributiei la pensii cu partea ce se duce la pensia privata. scutirea de contributia la sanatate si reducerea contributiei pentru munca)

3. Controale ANAF pe baza analizei de risc a contribuabililor. Verificarea inopinata si atenta a inregistrarilor fiscale in vederea descoperirii erorilor de raportare, a diferentelor dintre veniturile raportate si cele realizate in mod real. Amenzi menite sa te destabilizeze.

Cum sa te aperi eficient

Descopera acum instrumentul de lucru NOU creat pentru a-ti sprijini activitatea zilnica!

Lucrarea digitala pe stick de memorie: Proceduri contabile pentru domeniul constructiilor iti ofera acum urmatoarele avantaje in munca ta:

  • acces rapid si facil la legislatia in vigoare privind procedurile contabile destinate domeniului constructiiloreficienta si profesionalism in rezolvarea sarcinilor de serviciu
  • siguranta aplicarii corecte a legislatiei nou schimbate, care sta la baza activitatii de intocmire a procedurilor specifice contabilitatii constructiilor.

Beneficiile de care te bucuri ca utilizator al lucrarii Proceduri contabile pentru domeniul constructiilor

Beneficiile de care te bucuri ca utilizator al lucrariiProceduri contabile pentru domeniul constructiilor sunt:

  • Productivitate maxima, calitate premium a activitatilor specifice;
  • Economie importanta de timp prin: complexitatea tematica abordata, modele editabile si usor personalizabile, in perfecta concordanta cu reglementarile in vigoare, acces cu 1 singur click la informatia dorita fara cautari sterile;
  • Bani economisiti prin: evitarea erorilor asiduu vanate si amendate de inspectorii ANAF, aplicarea corecta a noii legiislatii in vigoare in contabilitatea activitatilor din domeniul constructiilor.

 Comanda acum exemplarul tau! Pretul de lansare este REDUS cu 25% pentru primele 1000 de exemplare vandute! Acum pentru doar 190 lei + TVA!

De ce ai nevoie de aceasta lucrare

Un instrument creat special pentru tine si confortul tau in orele de munca

Lucrarea se adreseaza:

  • contabililor circle expertilor contabili circle economistilor;
  • antreprenorilor;
  • managerilor financiari din firmele de constructii circle auditorilor sau
  • consultantilor care lucreaza cu companii profilate pe constructii;
  • profesionistilor aflati la inceput de drum, care vor sa inteleaga contabilitatea specifica domeniului constructiilor. 


Permite:

  • accesul rapid la informatia specializata, atent selectata;
  • rezolvarea practica imediata a sarcinilor de elaborare a aprocedurilor contabile specifice activitatilor din constructii (prin modele usor de editat si personalizat);
  • lucrul in siguranta, in perfecta concordanta cu cerintele legii in vigoare;
  • evitarea erorilor care atrag amenzile si penalizarile inspectorilor ANAF;
  • eliminarea amenzilor si scurgerea banilor firmei catre buzunarele fara fund ale Bugetului de Stat.

Abordeaza si rezolva probleme din activitatea curenta cu care, sigur, te confrunti si tu

Abordeaza si rezolva probleme din activitatea curenta cu care, sigur, te confrunti si tu

  • Lipsa unor proceduri contabile clare si adaptate activitatilor specifice industriei constructiilor
  • Dificultati in documentarea corecta a operatiunilor economice in timp util, risipa de timp
  • Nerespectarea reglementarilor legale in vigoare din cauza necunoasterii sau interpretarii gresite
  • Dificultati intampinate la calculul costurilor reale
  • Impedimente la inregistrarea corecta a veniturilor si cheltuielilor
  • Probleme generate de diverse activitati precum controlul si gestiunea imobilizarilor si stocurilor
  • Neconcordante, erori sau omisiuni la intocmirea situatiilor financiare anuale.

Ce aduce in plus fata de oferta pietei. Avantajele unice ale lucrarii Proceduri contabile pentru domeniul constructiilor comparativ cu produse alternative:

Ofera informatii legislative de ultima ora extrem de specializate privind contabilitatea domeniului constructiilor – un sector cu particularitati contabile deosebit de complexe.

Fiecare procedura este clar delimitata si contine sectiuni practice perfect conturate (scop, reglementari, descriere).

Modul de lucru sugerat este unul usor de implementat in activitatea curenta.

Crezi ca improvizatiile te pot salva si te descurci fara ajutorul oferit?

Oricat de mica ar fi firma ta de constructii, subestimarea importantei unei contabilitati clare si structurate te poate costa mai mult decat pretul lucrarii Proceduri contabile pentru domeniul constructiilor !

Perfecta pentru situatiile in care nu stii cum sa aplici cerintele legale activitatilor tale specifice din constructii, fie ca este vorba despre proceduri privind stocurile, inventarierea, calculatia costurilor sau evidenta imobilizarilor, aici gasesti rezolvari rapide, legale, profesioniste! Ideala pentru activitatea ta profesionista, lipsita de riscuri si stres! - M.N., sef contabil, Bucuresti.

Foloseste lucrarea Proceduri contabile pentru domeniul constructiilor  si:

  • Implementeaza rapid si usor proceduri contabile clare, care-ti permit un mod de lucru unitar si asigura continuitatea!
  • Gestioneaza eficient costurile si documentele cu care te prezinti la inspectii fiscale sau audit!
  • Intocmeste situatii financiare impecabile!
  • Pastreaza permanent evidente coerente si complete, oglinzi fidele ale activitatilor tale!
  • Evita profesionist orice amenda sau penalizare din partea autoritatilor fiscale!

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple



Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Creante. MONOGRAFIE pentru scoaterea din evidenta a creantelor

    • Scoaterea din evidenta a creantelor inseamna eliminarea din contabilitate a sumelor ce nu mai pot fi incasate, de exemplu in cazul falimentului clientului sau prescrierii creantei. Acest proces presupune indeplinirea unor conditii legale si efectuarea unor inregistrari contabile corecte. Mai jos este prezentata o monografie contabila simplificata pentru aceste operatiuni. Avem acest caz concret. Avem o factura emisa catre un client care a intrat in faliment, factura nu mai poate fi incasata. Ce...» citeste mai departe aici

  • ATENTIE! Schimbari e-Factura si e-Transport din ianuarie 2025. Cum sa le respecti FARA amenzi

    • Din 2025, sistemele e-Factura si e-Transport sunt obligatorii pentru toate tranzactiile si transporturile de marfuri, introducand reguli noi de emitere, transmitere si raportare. Scopul modificarilor aplicate de la 1 ianuarie este cresterea transparentei, reducerea erorilor si facilitarea controlului fiscal. Noile obligatii vizeaza atat operatiunile B2B si B2C, cat si achizitiile publice si sectoriale. Contribuabilii trebuie sa respecte aceste reguli pentru a evita sanctiunile si a asigura...» citeste mai departe aici

  • Impozitul pe profit. Poti declara in D100 impozit zero?

    • Impozitul pe profit reprezinta o obligatie fiscala esentiala pentru persoanele juridice, reflectand contributia acestora la bugetul de stat in functie de rezultatul financiar obtinut. Calculul si evidenta sa contabila trebuie realizate corect, conform legislatiei fiscale in vigoare. In practica, pot aparea situatii in care impozitul efectiv datorat difera de cel inregistrat contabil. Aceste diferente se regularizeaza la inchiderea exercitiului financiar. Prin urmare, analiza periodica a...» citeste mai departe aici

  • Impozit dividende in 2025. Poate fi retinut si declarat chiar daca firma NU a platit dividendele catre asociati?

    • Distribuirea si impozitarea dividendelor reprezinta un aspect esential al gestionarii relatiilor financiare dintre societate si asociatii sai. Respectarea termenelor de declarare si plata a impozitului este obligatorie, indiferent de momentul efectiv al platii dividendelor catre asociati. In acest context, o societate care distribuie dividende in ianuarie 2025 catre asociati persoane fizice in valoare de 100.000 lei brut este corect sa retina, sa declare si sa plateasca impozitul pana in 25...» citeste mai departe aici

  • [PROCEDURA] Defiscalizare casa de marcat 2025

    • Defiscalizarea casei de marcat este un proces prin care se anuleaza inregistrarea fiscala a unui aparat de marcat electronic, situatie care poate aparea in mai multe contexte: inchiderea definitiva a activitatii comerciale, necesitatea inlocuirii echipamentului existent sau deteriorarea ireparabila a dispozitivului. Procesul implica parcurgerea mai multor etape obligatorii si presupune pregatirea unui set complet de documente justificative pentru a indeplini toate cerintele legale impuse de...» citeste mai departe aici

  • [MODEL] Bilant de lichidare si reglementari cheie

    • Atunci cand o societate comerciala isi incheie definitiv activitatea, fie prin dizolvare voluntara, fie prin insolventa sau alte motive prevazute de lege, este obligatorie intocmirea bilantului de lichidare. Acest document reflecta imaginea patrimoniala a companiei inainte de radiere. Intocmirea corecta a bilantului de lichidare si respectarea cadrului legal sunt esentiale pentru protejarea administratorilor si lichidatorilor de raspundere personala si pentru asigurarea unei inchideri...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
Modificari FISCALE aduse de Legea Austeritatii. Explicatii si Exemple
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016