Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 sfaturi pentru un consultant fiscal de succes: Cum sa castigati mai mult in 2017

08-Mai-2017
2280

Se prea poate ca rutina sa fie inamicul nr. 1 care ne impiedica adesea sa evoluam in cariera. Se instaleaza atunci cand nu suntem atenti si cand incepem sa fim din ce in ce mai coplesiti de ceea ce avem de facut. Insa un strop de inovatie si unul de creativitate alunga cu succes rutina si ne ajuta sa gasim din nou provocari noi acolo unde ajungem uneori sa credem ca dam doar de obstacole!

Cum putem sa castigam mai multi clienti in 2017? Cum ne putem mari considerabil veniturile fara sa ne schimbam profesia? Cum putem depasi mai usor ceea ce pana acum ne-a tinut pe loc?

1. Fiti proactivi. Relatia consultant fiscal – client nu mai este de foarte multa vreme unidimensionala. Vorbim de o relatie mult mai complexa in care dumneavoastra, in calitate de consultant fiscal, deveniti si un sfatuitor de incredere, un stalp de baza al bunului mers al afacerii si un om de incredere la care clientul poate apela oricand si pe care il va recomanda cu multa convingere si altor antreprenori! Puneti pret pe ceea ce aveti de oferit si consolidati anul acesta, inca din acest moment, relatiile cu toti clientii valorosi din baza de date!

2. Faceti curat in portofoliul de clienti. Firme care solicita multa munca si va platesc prea putin? Clienti din partea carora problemele sunt nesfarsite fiindca nu tin cont de sfaturile si solutiile dumneavoastra? Raportul timp investit – beneficii nu este unul avantajos? Faceti fara mila curatenie in baza de date si incetati acele raporturi care va consuma timp si care nu reprezinta decat obstacole in fata unei cariere mai avantajoase financiar!


3. Cresteti numarul de servicii oferite. Un singur serviciu in plus poate face diferenta. Intre doi consultanti care ofera acelasi numar de servicii, o singura oferta in plus poate face ca zece clienti sa vina la dumneavoastra si nu la competitor! Prospectati piata si vedeti ce puteti include in oferta din prezent. Veti putea creste in felul acesta si tarifele si nimeni nu se va simti pacalit sau inselat pentru ca veti mari oferta de servicii si veti oferi ceva avantajos in schimbul noilor tarife!


4. Schimbati imaginea din mediul online si nu numai. De la pagina web si pana la cartile de vizita, imaginea dumneavoastra trebuie sa fie una profesionista. Emanati incredere si profesionalism prin tot ceea ce alegeti sa prezentati ca avand legatura cu profesia aleasa. Investiti o suma pe care o considerati potrivita pentru a va revigora prezenta pe aceasta piata!

5. Participati la conferinte de profil, faceti networking si continuati sa va imbunatatiti din punct de vedere profesional. Spuneti "da" oportunitatilor care se ivesc si nu va temeti sa iesiti din zona de confort. Provocarile noi inseamna, cel mai adesea, castiguri noi si traiectorii de succes pentru aceasta profesie. Aveti incredere in schimbarile pe care acest an le poate aduce pentru dumneavoastra.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?


MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Contract de inchiriere ANAF: MODEL si procedura inregistrare

    • Contractele de inchiriere a bunurilor mobile si imobile din patrimoniul personal, cunoscute si sub denumirea de contracte de locatiune, trebuie inregistrate la ANAF pentru a fi recunoscute din punct de vedere legal. Acest proces este esential pentru respectarea obligatiilor fiscale ale proprietarilor si chiriasilor, precum si pentru a clarifica responsabilitatile si drepturile fiecarei parti implicate. In acest articol vom oferi toate informatiile necesare pentru inregistrarea unui contract de...» citeste mai departe aici

  • Legea contabilitatii 82/1991, modificata prin OUG 138/2024. 6 schimbari importante

    • Legea contabilitatii 82/1991 a fost modificata recent prin OUG 138/2024, pentru a imbunatati transparenta fiscala si a eficientiza procesul de depunere a raportarilor financiare. Printre principalele modificari importante amintim obligatia de a intocmi lunar balanta de verificare si trecerea completa la raportarea electronica a situatiilor financiare incepand cu 1 ianuarie 2026. Legea contabilitatii 82/1991, modificata prin OUG 138/2024. 6 schimbari importante In continuare, detaliem...» citeste mai departe aici

  • Ti-ai platit impozitele si taxele la timp in 2024? Statul iti da bani inapoi!

    • Bonificatia de 3% pentru plata anticipata a impozitului pe profit si a impozitului pe veniturile microintreprinderilor reprezinta un instrument fiscal important introdus de autoritatile romane pentru stimularea conformarii voluntare si imbunatatirea colectarii fiscale. Aceasta facilitate a fost introdusa prin Ordonanta de Urgenta nr. 107/2024 si ofera contribuabililor oportunitatea de a-si reduce obligatiile fiscale prin efectuarea platilor la termenele scadente. Vom discuta in acest articol in...» citeste mai departe aici

  • Depunerea Declaratiei Unice in 2025. Cum calculeaza PFA-urile taxele pentru anul 2024

    • Incepand cu anul 2025 au fost aduse modificari semnificative asupra Declaratiei Unice de care trebuie sa tina cont PFA-urile care au obligatia depunerii si completarii formularului. O noutate in acest sens este eliminarea estimarii veniturilor in curs, ramanand Capitolul II din formular destinat doar anumitor categorii de persoane fizice. In acest articol vom vedea cine are obligatia depunerii formularului, pana cand trebuie depus, dar si cum trebuie sa calculeze PFA-urile taxele pentru...» citeste mai departe aici

  • Situatii financiare anuale: Pana cand vor fi depuse de firme si ONG-uri in 2025

    • Situatiile financiare anuale pentru anul 2024 au fost modificate prin Ordinul 107/2025. Actul normativ cuprinde termenele limita cu privire la depunerea bilantului in anul 2025, dar si amenzile care se aplica pentru nerespectarea lor. Situatii financiare anuale: Pana cand vor fi depuse de firme si ONG-uri in 2025 Termenele pentru depunerea situatiilor financiare anuale la Agentia Nationala de Administrare Fiscala sunt urmatoarele: a) pentru societatile reglementate de Legea nr....» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016