Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Vesti bune pentru circa 1.000 de intreprinderi nou-infiintate

15-Iul-2013
1079
Aproximativ 1 000 de intreprinderi nou-infiintate si alte intreprinderi extrem de inovatoare vor primi, in cadrul unei noi etape de finantare, granturi in valoare de 100 de milioane de euro din partea parteneriatului public-privat pentru internetul viitorului. Ajutorul este menit sa contribuie la dezvoltarea de aplicatii si alte servicii digitale, in domenii precum transportul, sanatatea, sistemele de fabricatie inteligente, energie si mass-media.

Doamna Neelie Kroes, vicepresedinta a Comisiei Europene, a declarat: "in decembrie anul trecut, la Paris, in cadrul conferintei "Le Web", am promis intreprinderea unor actiuni, iar acum acestea se materializeaza. in Europa avem nevoie de mai multa inovare si de o economie mai digitala, iar primul pas este asigurarea unui ecosistem mai bun pentru noile intreprinderi. Ne indeplinim promisiunile."

Aceasta a treia etapa a finantarii in cadrul parteneriatului vizeaza dezvoltarea de noi aplicatii si servicii on-line in diverse domenii. Finantarea va fi canalizata prin 20 de consortii - echipe din ecosistemul digital - care includ: acceleratoare, platforme de finantare participativa, societati financiare cu capital de risc, spatii de colaborare, organizatii de finantare regionala, intreprinderi din domeniul tehnologiei si asociatii de IMM-uri. Consortiile castigatoare vor fi selectate in functie de modul in care intentioneaza sa isi maximizeze impactul economic al finantarii lor la nivelul ecosistemului digital.

Serviciile si aplicatiile se vor construi in jurul tehnologiilor dezvoltate in cadrul programului Comisiei de parteneriat public-privat pentru internetul viitorului.

Acest anunt de finantare este al treilea si ultimul apel deschis in cadrul parteneriatului public-privat pentru internetul viitorului, lansat in 2011 si care dispune de un buget in valoare de 500 de milioane de euro. Parteneriatul are drept obiectiv sa ajute intreprinderile si guvernele sa valorifice internetul mobil si revolutia datelor si sa stimuleze inovarea si crearea de locuri de munca in industriile digitale ale Europei (a se vedea IP/11/525).
Marea Cartea Verde a Monografiilor Contabile
Marea Cartea Verde a Monografiilor Contabile
Vezi detalii
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri
PFA: Taxe, Impozite si Deduceri
Vezi detalii
Repartizarea dividendelor in 2017
Repartizarea dividendelor in 2017
Vezi detalii


Parteneriatul public-privat pentru internetul viitorului este menit sa faciliteze crearea de infrastructuri si procese operationale mai inteligente, mai eficiente si mai durabile, printr-o mai buna integrare in reteaua de internet si prin dezvoltarea capacitatilor informatice. Acest parteneriat vizeaza diferite sectoare, cum ar fi transportul, sanatatea, mass-media, sistemele de fabricatie inteligenta si energia, definind posibile modele de afaceri inovatoare pentru aceste sectoare. in cadrul parteneriatului s-au elaborat tehnologii europene unice si s-au creat bazele pentru instrumente si servicii in domenii precum tehnologiile de tip cloud, orasele inteligente, volumul mare de date si internetul obiectelor.

In 2013, au demarat cinci proiecte mari, pentru a valida in mediul real tehnologiile dezvoltate. Platformele sectoriale elaborate in cadrul acestor proiecte vor fi puse la dispozitia IMM-urilor si a antreprenorilor din domeniul internetului pentru a crea diverse servicii si aplicatii.

Aceasta finantare face parte, de asemenea, din initiativa Comisiei StartUp Europe, destinata sa favorizeze si sa conecteze ecosistemele antreprenoriale din Europa pentru a ajuta intreprinderile nou-infiintate din domeniul tehnologiilor nu numai sa se lanseze in Europa, ci si sa continue sa se dezvolte in Europa. Initiativa consta in:

Leaders Club (a se vedea IP/13/262) - un grup independent de fondatori in domeniul antreprenoriatului bazat pe tehnologie, care servesc drept model pentru antreprenorii europeni din domeniul internetului;

- premii si concursuri - Europioneers ii recompenseaza pe doi dintre cei mai buni antreprenori europeni ai anului in domeniul tehnologiei (a se vedea IP/13/359). Tech All Stars identifica cea mai buna intreprindere nou-infiintata din Europa, oferindu-i acces la surse de finantare europeana si facilitandu-i contactul cu antreprenori de succes si alte persoane influente (a se vedea MEMO/13/557);

- crearea de retele - Reteaua acceleratorilor europeni initiaza si faciliteaza crearea unei retele europene de acceleratori de intreprinderi din sectorul internetului;

- incurajarea talentului european in domeniul internetului (prin educatie, precum "cursurile on-line deschise si in masa") - sprijinirea retelelor, programelor si resurselor pentru sisteme de barter, acceleratoare si incubatoare, precum si mentoring.



Sursa: Comisia Europeana
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Vesti bune pentru circa 1.000 de intreprinderi nou-infiintate":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Editorial: Nu pretul e problema consultantilor fiscali care raman fara clienti
    • Traim in contextul unei economii influentate major de contextul international. Ne place sau nu, trebuie sa privim si catre vecini, dar si peste ocean. Sunt lucruri pe care trebuie sa le avem in vedere atunci cand ne stabilim inclusiv obiectivele financiare pentru anul in curs. In mare, asta cere de la noi sa fim mai prevazatori, mai chibzuiti cand vorbim de bugete si de cheltuieli. Dar ce influenta are actualul context socio-economic asupra clientilor? In mod similar, si pe acestia ii face sa...» citeste mai departe aici

  • ANAF va trimite scrisori pentru esalonarea datoriilor
    • Saptamana aceasta, la 27 martie, premierul Sorin Grindeanu a avut o noua intalnire cu presedintele ANAF, Bogdan Stan, si cu ministrul Finantelor, Viorel Stefan, pentru a evalua la ce nivel de implementare se afla cele 14 masuri noi pe care ANAF ar trebui deja sa le aplice pentru cresterea colectarii veniturilor la bugeutl de stat. Premierul Sorin Grindeanu le-a spus acestora ca va urmari in continuare personal modul in care se va derula activitatea ANAF, cu precadere in ce priveste imbunatatirea...» citeste mai departe aici

  • Vineri, 31 martie 2017 inclusiv, termen limita de declarare a mentiunilor pentru anumite categorii de contribuabili
    • Stim cat de pretioasa este informatia actualizata, mai ales pentru orice profesionist din domeniul fiscal-contabil care isi doreste sa aiba agenda de lucru organizata si cu termene pe care sa le respecte la timp. Cu atat mai mult trebuie sa va informati in aceasta perioada in care, asa cum v-am anuntat deja, ANAF pregateste controale pentru firmele care depun D 101. Va informam ca vineri, 31 martie 2017, este termenul de declarare a mentiunilor, prin formularul 010 "Declaratie de inregistrare...» citeste mai departe aici

  • Legea preventiei va avea o componenta pentru administratia locala. Noua lege se va publica in cateva zile
    • Sunt nenumarate cazurile in care, confruntati cu un control ANAF, nu ati avut la indemana documentele justificative necesare sau nu ati reusit sa argumentati o greseala descoperita de inspectori. Legea Preventiei porneste de la ideea de educare si informare a antreprenorilor, venind in sprijinul acestora printr-o clarificare a unor prevederi pe care acestia trebuie sa le respecte Legea preventiei despre care am scris pe larg aici va include si o componenta privind administratia local. Saptamana...» citeste mai departe aici

  • Ce schimbari va implementa obligatoriu ANAF pana la 15 aprilie 2017!
    • Premierul Sorin Grindeanu a analizat, in cadrul intalnirii de lucru cu reprezentantii Ministerului Finantelor Publice si ANAF, propunerile acestora pentru cresterea gradului de colectare a taxelor si impozitelor si pentru imbunatatirea relatiei dintre administratia fiscala si contribuabilii persoane fizice si juridice. Sunt avute in vedere o serie de masuri urgente cu implementare pana la data de 15 aprilie 2017, dintre care mentionam: Consilierea contribuabililor pentru plata la timp a taxelor...» citeste mai departe aici

  • PFA-ul, inca rentabil. Cum sa minimizezi impozitele si contributiile
    • Este cunoscut faptul ca exista mii de liber-profesionisti (avocati, artisti, arhitecti, medici), care vor sa pastreze in regula tot ce tine de domeniul fiscal-contabil. De asemenea, in fiecare zi se infiinteaza noi PFA-uri, care au ca scop sa fie profitabile. Fie ca sunteti PFA, fie ca va ocupati de contabilitate pentru clienti PFA, este esential sa cunoasteti cu exactitate ce deduceri se pot face ca sa scadeti impozitele, ce taxe sunt sau nu obligatorii si, mai ales, cand sunt obligatorii....» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.