Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ANAF se reorganizeaza, dar pastreaza numarul de angajati

05-Aug-2013
3484
Agentia Nationala de Administrare Fiscala isi pastreaza intact numarul de angajati, in cadrul procesului de reorganizare structura organizatorica a institutiei devenind mai flexibila, functie de amploarea activitatii desfasurate pe regiunile stabilite, potrivit unui comunicat al institutiei. 

"Astfel, o parte dintre functionarii publici vor primi preavize si vor avea posibilitatea sa opteze, in cadrul numarului total de posturi invocat mai devreme, in functie de pregatirea fiecaruia, pentru ocuparea unuia dintre posturile alocate activitatilor deficitare (Directia Generala Antifrauda Fiscala, Directia Generala pentru Administrarea Marilor Contribuabili, inspectie fiscala, IT, juridic, executare silita, etc). In urmatoarele sapte zile, lista tuturor posturilor vacante va fi definitivata, publicata la sediile unitatilor fiscale teritoriale ale ANAF si postata pe Portal pentru a putea fi consultata de catre toti functionarii publici. In cazurile in care pentru acelasi post opteaza doi sau mai multi functionari publici, se va organiza concurs pentru ocuparea functiei de executie sau de conducere", se spune in comunicat. 

In baza Hotararii Guvernului nr.520/ 2013 privind reorganizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala au fost emise Ordinul presedintelui ANAF nr.1115/ 01 august 2013 pentru aprobarea structurii organizatorice a aparatului propriu, precum si Ordinul presedintelui ANAF nr.1104/ 01 august 2013 pentru aprobarea structurii organizatorice regionale - ambele acte normative fiind publicate pe Portalul ANAF www.anaf.ro, la sectiunea Prezentare/ Prezentarea structurii ANAF. 

Modernizarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala demarata in aceasta perioada include imbunatatirea serviciilor pentru contribuabili, imbunatatiri organizationale precum si modificari ale infrastructurii informatice necesare pentru functionarea optima a unui sistem informatic integrat. 

"Obiectivele urmarite de ANAF in acest demers sunt cresterea capacitatii administratiei pentru prevenirea si combaterea evaziunii fiscale precum si cresterea gradului de conformare voluntara la plata in vederea imbunatatirii substantiale a colectarii impozitelor si a contributiilor sociale", potrivit comunicatului ANAF.


Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici



MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Impozit pe profit. Exemplu de calcul pentru suma care poate fi redirectionata prin D177

    • Redirectionarea unei parti din impozitul pe profit catre cauze sociale sau culturale reprezinta o oportunitate importanta pentru contribuabili de a sprijini proiecte cu impact pozitiv in comunitate. Totusi, suma care poate fi directionata prin formularul D177 este limitata si calculata conform unor reguli specifice din Codul fiscal, care tin cont atat de cifra de afaceri, cat si de impozitul pe profit datorat, dar si de sponsorizarile efectuate si alte bonificatii fiscale aplicabile. In acest...» citeste mai departe aici

  • Obiecte de inventar. MONOGRAFIE contabila privind casarea obiectelor de inventar

    • In practica, firmele se confrunta frecvent cu situatii in care anumite obiecte de inventar se deterioreaza iremediabil si nu mai pot fi utilizate in activitatea economica. In lipsa predarii catre o unitate specializata pentru casare, este important ca scoaterea acestora din gestiune sa fie realizata corect din punct de vedere contabil si fiscal. In acest articol explicam care sunt pasii necesari: de la documentele obligatorii (inventariere, proces-verbal, decizia de scoatere), pana la...» citeste mai departe aici

  • E-Transport: A fost extinsa lista de bunuri cu risc fiscal ridicat?

    • In contextul in care obligatiile de declarare in RO e-Transport devin din ce in ce mai stricte, tot mai multe companii se intreaba daca lista bunurilor cu risc fiscal ridicat a fost modificata sau extinsa. Aceasta intrebare este esentiala, deoarece doar anumite categorii de bunuri, in anumite conditii, impun declararea transportului intern in acest sistem. In acest articol clarificam daca lista oficiala a suferit modificari, ce transporturi intra sub incidenta declararii, cine are aceasta...» citeste mai departe aici

  • Cum sa-ti organizezi mai eficient veniturile si cheltuielile atunci cand esti freelancer

    • Munca de freelancer vine cu multa libertate, dar si cu responsabilitati semnificative in ceea ce priveste administrarea banilor. Fara un salariu fix si cu venituri fluctuante, este esential sa ai o strategie clara de gestionare a finantelor, astfel incat sa poti acoperi toate obligatiile si sa iti construiesti un echilibru financiar pe termen lung. Afla in continuare cum poti sa iti gestionezi veniturile si cheltuielile pentru prosperitate pe termen lung. 1. Tine o evidenta clara si constanta a...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARILE din Declaratia SAF-T Obligatiile pentru contribuabilii mici
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016