Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Declaratii electronice: Declaratia 112 actualizata

28-Sep-2012
6400
Redam mai jos cele mai noi versiuni disponibile pentru actualizarea Declaratiei 112 privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate - conform Hotararii Guvernului Romaniei nr. 1397/2010 - valabil din ianuarie 2012 - publicat in data de 20.09.2012.

- 112: Soft A (valabil din ianuarie 2012): Descarca

- 112: Soft J: Descarca


Declaratia privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate - conform Hotararii Guvernului Romaniei nr. 1397/2010 - actualizat in data de 09.01.2012

- 112: Soft A (valabil pana in decembrie 2011): Descarca




Descarca si Ghidul pentru depunerea declaratiilor electronice!

Metode de preluare declaratia 112 dintr-o luna anterioara:

1. Daca este aceeasi versiune si in luna urmatoare: Efectuati o copie a fisierului PDF 112 pentru luna anterioara, salvandu-l astfel incat titlul sa contina si luna declaratiei. Modificati numarul lunii si numarul de zile, efectuati modificarile necesare daca este cazul si validati.
2. Daca este o versiune noua in luna urmatoare: Deschizi versiunea veche de 112 si din meniul Adobe accesezi Document - Forms (formulare) - Export Data, si salvezi intr-un anumit loc fisierul xml. Apoi descarci Noua versiune de 112, si la fel intri in Documents - Forms - import data si importi fisierul pe care tocmai l-ai salvat inainte. Efectuati modificarile necesare aferente respectivei luni si validati fisierul.

Pentru a descarca/vizualiza urmatoarele fisiere acceseaza "Descarca program":
- Sumar structura declaratia D112
- Macro-procese declaratia D112
- Prezentarea formularului D112: Anexa 1, Anexa 1.1 angajator, Anexa 1.2 asigurat
- Instructiuni de completare formular D112: Anexa 7
- Soft-ul A de incarcare si validare date pentru formularul D112: PDF Adobe
- Instructiuni de utilizare pentru PDF Adobe D112
- Soft-ul J de validare date din fisier XML pentru formularul D112: PDF Java
- Informatiile necesare generarii fisierului XML din aplicatii proprii se gasesc la Specificatii tehnice.
- Specificatii tehnice:
- Formulare pentru construirea fisierului XML Anexa 1 cu mnemonice, Anexa 1.1 angajator cu mnemonice, Anexa 1.2 asigurat cu mnemonice
- Nomenclatoare: Anexa 2, Anexa 3, Anexa 4, Anexa 5, Anexa 6
- Structura fisierului xml: Anexa 8
- Corelatii si validari formular D112: Anexa 8 validari
- Schema fisierului xml: DecUnicaType.XSD
- DecUnica.XSD
- Exemplu de XML : DecUnica.xml
- Raspunsuri la intrebarile frecvente
- Erori frecvente
- Ghid pentru depunerea si verificarea starii prelucrarii prin Internet


Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
keyboard_double_arrow_right

Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti 
E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate


E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate
keyboard_double_arrow_left






Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • Infiintare PFA. Etape si acte necesare

    • Infiintarea unui PFA (Persoana Fizica Autorizata) reprezinta o optiune de luat in calcul pentru persoanele care doresc sa isi desfasoare activitatea profesionala in mod independent. Acest tip de organizare implica o procedura simplificata de infiintare, organizare si administrare, insa exista atat avantaje, cat si dezavantaje care trebuie sa fie pe deplin intelese. In acest articol, vom detalia etapele si documentele necesare pentru infiintarea unui PFA, oferindu-va in acelasi timp si cateva...» citeste mai departe aici

  • E-Factura. Este OBLIGATORIE transmiterea in sistem a facturilor emise catre persoane fizice?

    • Factura electronica, asa cum este definita de OUG nr. 120/2021, este transmisa de operatorii economici (orice entitate care desfasoara o activitate economica constand in executarea de lucrari, livrarea de bunuri/produse si/sau prestarea de servicii) utilizand sistemul RO e-Factura in cadrul tranzactiilor efectuate cu: autoritati contractante/entitati contractante - B2G "Business to Government" alti operatori economici B2B "Business to Business" persoane fizice doar in situatia operatorilor...» citeste mai departe aici

  • D112 in 2024. Modelul aprobat prin Ordinul 6330/2024 va fi utilizat pentru veniturile lunii septembrie

    • Prin Ordinul 6330/2024, publicat recent in Monitorul Oficial, au fost oficializate noi instructiuni pentru completarea D112, dar si un nou model de formular. Modificarile au aparut in contextul intrarii in vigoare a Legii 360/2023 privind noua lege a pensiilor. Ordinul 6.330/1.587/1.630/3.121/2024 pentru aprobarea modelului, continutului, modalitatii de depunere si de gestionare a formularului 112 “Declaratie privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si...» citeste mai departe aici

  • Particularitati contabile si studii de caz utile pentru magazinele online

    • Magazinele online sunt din ce in ce mai populare, fiind, pentru multe persoane, mult mai comod sa dea cateva click-uri pentru a cumpara produsul dorit decat sa mearga in magazinele fizice. Daca si tu te-ai gandit sa iti deschizi un magazin online sau detii deja unul, trebuie sa tii contabilitatea si pentru ele. Desi in mare parte aceasta se bazeaza pe legile contabilitatii universale, exista si cateva aspecte usor diferite. In acest articol vom vedea care este tratamentul contabil la magazinele...» citeste mai departe aici

  • Firme care transporta marfa. Factura clasica mai poate fi utilizata ca document justificativ?

    • Pentru ca un transport sa fie legal, firmele care il efectueaza trebuie sa intocmeasca mai multe documente justificative, printre care si factura clasica. Insa in contextul aparitiei sistemelor RO e-Factura si RO e-Transport, si a unei noi legislatii, reprezentantul unei firme de transport se intreaba care sunt documentele justificative oficiale de insotire a marfii pe timpul transportului marfurilor, si daca factura clasica se poate folosi ca document justificativ pe...» citeste mai departe aici

  • Radiere intreprindere individuala. Etape si acte necesare

    • Pentru a incheia existenta unei intreprinderi individuale trebuie, ca ultima etapa, sa efectuezi radierea din Registrul Comertului. Insa avand in vedere ca in acest caz, spre deosebire de radierea in cazul SRL-urilor, nu exista situatii financiare de lichidare sau alte termene limita, etc, intreaga procedura va fi foarte simpla. Iar in acest articol vom vedea ce etape trebuie sa parcurgi pentru a radia intreprinderea individuala, de ce documente ai nevoie, dar si cateva lucruri esentiale pe care...» citeste mai departe aici

Atentie contabili!

E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate


Modificari importante in Codul fiscal!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

E-Transport - toate NOUTATILE din 2024 + Studii de caz detaliate

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016