Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Notificarea privind registrul de bani nu impune prezenta reprezentantului operatorului economic la ANAF

08-Mai-2015
2245

In vederea aplicarii unitare a dispozitiilor Ordinului ministrului finantelor publice nr. 513/2015 pentru aprobarea modelului si continutului registrului de bani personali, precum si a procedurii de inregistrare a acestuia la organul fiscal, A.J.F.P.Alba aduce la cunostinta contribuabililor urmatoarele:

Operatorii economici utilizatori ai aparatelor de marcat electronice fiscale au obligatia constituirii registrului de bani personali prevazut la art. 4 alin. (12) lit. i) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 28/1999 privind obligatia operatorilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru fiecare unitate de vanzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor.

Operatorul economic notifica organului fiscal competent de administrare constituirea registrului de bani personali, precizand data deschiderii acestuia si numarul de pagini, conform numerotarii acestora, in termen de 5 zile lucratoare de la data publicarii Ordinului ministrului finantelor publice nr.513 – 30 aprilie 2015.

Notificarea nu impune prezenta reprezentantului operatorului economic la organul fiscal, aceasta putand fi facuta prin posta sau fax, cu conditia pastrarii dovezii expedierii acesteia si nu este necesara prezentarea registrului cu ocazia notificarii.

Paginile registrului de bani personali se numeroteaza in ordine crescatoare si se semneaza pe ultima pagina de catre administratorul operatorului economic sau de catre persoana imputernicita de acesta.

– Operatorul economic care are organizate puncte de lucru de la care efectueaza livrari/prestari de servicii pentru care utilizeaza aparate de marcat electronice fiscale, va notifica organul fiscal la care este inregistrat ca platitor de impozite si taxe.

In situatia in care operatorul economic are mai multe puncte de lucru, poate depune o singura notificare la organul fiscal la care este inregistrat ca platitor de

Operare SAGA. Exemple practice si recomandari
Operare SAGA. Exemple practice si recomandari
Vezi detalii
 Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar
Vezi detalii
Manual de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Manual de Inventariere. Societati Comerciale. PFA. ONG
Vezi detalii
impozite si taxe in care sa precizeze pentru fiecare punct de lucru data deschiderii registrului de bani personali si numarul de pagini.

Organul fiscal inregistreaza intr-o evidenta proprie, tinuta la nivelul fiecarui contribuabil, registrele de bani personali notificate ca fiind constituite.

Sursa: AJFP ALBA

 

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Notificarea privind registrul de bani nu impune prezenta reprezentantului operatorului economic la ANAF":
Rating:

Nota: 3.75 din 4 voturi
Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Noul Cod Fiscal a modificat legislatia. Amenzile sunt uriase!
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"!


 



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Angajatorii, obligati sa modifice contractele de munca pentru transferul contributiilor. OUG nr. 82/2017
    • Guvernul a venit cu o noua modificare adoptata tacit si care obliga toti angajatorii din Romania sa modifice toate contractele de munca incepand de la 1 ianuarie 2018 pentru transferul contributiilor de la angajator la angajat. Mai mult, in intervalul 20 noiembrie - 20 decembrie 2017, toti angajatorii sunt obligati sa initieze negocieri colective pentru a pune in aplicare OUG 79/2017 prin care sunt transferate contributiile sociale de la angajator la salariat. Conform noilor modificari...» citeste mai departe aici

  • Scrisoare deschisa a profesionistilor independenti privind impozitarea drepturilor de autor si a activitatilor independente din 2018
    • Noi, semnatarii, ne declaram extrem de ingrijorati cu privire la ultimele modificari aduse Codului Fiscal prin ordonanta de urgenta 79/2017 si solicitam nemodificarea nivelului contributiilor sociale pentru sectorul independent - lucratori pe cont propriu si/sau persoane fizice autorizate (care insumeaza circa 2,1 milioane de persoane, marea majoritate activand in domenii neagricole), cei ce exercita profesii liberale sau care desfasoara alte tipuri de activitati independente. Pentru acesti...» citeste mai departe aici

  • Ce este autofactura si cand trebuie emisa
    • Autofactura este un document reglementat de Codul fiscal si normele metodologice de aplicare ce se utilizeaza doar in scopuri de TVA, ca document justificativ pentru taxa deductibila/colectata, dupa caz. O persoana impozabila din punct de vedere al TVA este obligata sa emita o autofactura in urmatoarele situatii: daca a depasit plafoanele pentru bunuri acordate in cadrul actiunilor de protocol, sponsorizare, de mecenat peste care acestea nu sunt considerate livrari de bunuri (art....» citeste mai departe aici

  • Modificare HG 34/2009. Atributii noi pentru ANAF si MFP. Vezi proiectul de hotarare!
    • Proiectul de hotarare are ca obiect modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr.34/2009 privind organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, precum si modificarea Hotararii Guvernului nr.520/2013 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala si a Hotararii Guvernului nr. 634/2015 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Achizitii Publice in vederea aplicarii prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.77/2017...» citeste mai departe aici

  • Plata facturilor emise in euro. Care e regimul TVA?
    • In analiza de mai jos, avem ca subiect o firma care achizitioneaza marfa de la o firma dintr-un alt stat UE, firma straina avand si cod de TVA in Romania. Aceasta emite factura in euro. Stabilim daca se poate plati factura integral in euro sau daca baza trebuie platita in euro si TVA-ul in lei. Iata raspunsul specialistului: Potrivit intelegerii noastre, societatea dumneavoastra, persoana impozabila inregistrata in scopuri de TVA in Romania, achizitioneaza bunuri de la o alta persoana impozabila...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Aflati cum sa va aparati de amenzile uriase
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"