Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Noul termen unic de dotare cu noile case de marcat: 1 mai 2018

28-Iul-2017
2022

Ministerul de Finante a aparut in dezbatere publica un proiect de ordonanta care prelungeste termenele de implementare a noilor case de marcat. 

Totodata, se mentioneaza ca toti operatorii economici vor schimba casele de marcat pana la 1 mai 2018.

De asemenea, normele de aplicare ale OUG 28/1999 vor fi modificate pana la data de 31 august 2017.

In cadrul aceluiasi proiect, se precizeaza ca vizele privind distributia aparatelor de marcat electronice fiscale acordate distribuitorilor autorizati isi mentin valabilitatea pana la data expirarii, dar nu mai tarziu de data de 30 aprilie 2018.

Informatiile prevazute in Registrul national de evidenta al AMEF precum si metodologia si procedura de inregistrare a acestora se aproba prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, pana la data de 31 august 2017, conform noilor propuneri MFP. 

Procedura de conectare a aparatelor de marcat electronice fiscale, precum si data incepand cu care acestea se conecteaza la sistemul informatic national de supraveghere si monitorizare a datelor fiscale, se aproba prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, pana la data de 1 iunie 2018.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Noul termen unic de dotare cu noile case de marcat: 1 mai 2018":
Rating:

Nota: 3.33 din 3 voturi
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscall

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • OFICIAL: Noua procedura de inregistrare a contractele de chirie in 2020!
    • Noua procedura de inregistrare a Contractelor de inchiriere la organele fiscale a fost, in sfarsit, publicata in Monitorul Oficial! Astfel, contractele pot fi din nou inscrise la ANAF, inclusiv online. Desi luand in considerare modificarile Normelor Codului Fiscal din prima parte a anului 2018 rezulta ca nu mai este necesara inregistrarea contractelor la ANAF, cu doua luni inainte de finalul lui 2018, ANAF-ul a pregatit un nou Ordin pentru stabilirea unei noi proceduri de inregistrare a...» citeste mai departe aici

  • Certificatul de atestare fiscala in 2020: Procedura de eliberare a certificatului, MODIFICATA
    • UPDATE 27 noiembrie 2019 Ordinul nr. 3008/2019 care prevede modificarea procedurii de eliberare a certificatului de atestare fiscala a fost publicat in Monitorul Oficial nr. 945 din 26 noiembrie 2019. Prevederile actului normativ intra in vigoare in termen de 30 de zile de la data publicarii in Monitorul Oficial, mai exact acestea se vor aplica incepand cu data de 26 decembrie a.c. Proiectul de Ordin fusese pus in dezbatere publica pe site-ul ANAF la inceputul lunii noiembrie si prevedea...» citeste mai departe aici

  • Tichete cadou acordate de colaboratori. Declaratia Unica administrator SRL
    • Administratorul unei firme primeste in anul 2018 tichete cadou care depasesc valoarea de 24.960. Tichetele cadou sunt declarate de catre colaboratori pe CNP-ul administratorului si i se retine impozitul aferent de catre acestia. Administratorul ar fi avut obligatia sa declare aceste venituri in declaratia unica pentru a plati sanatatea? Daca da, la ce venituri ar trebui incadrate in declaratia unica. Va multumesc anticipat. Raspunsul specialistului Tichetele cadou acordate administratorului de...» citeste mai departe aici

  • Inregistrarea cu intarziere a unor facturi. Cum se va evidentia in contabilitate diferenta de TVA?
    • In urma punctarii fisei cu un furnizor, s-a constatat omiterea inregistrarii unei facturi de la furnizor in valoare de 332.51 lei (cu TVA), factura emisa in anul 2016, cota de TVA fiind de 20%. Avand in vedere ca nu este o valoare foarte mare, poate fi inregistrata in luna curenta? Cum se va evidentia in contabilitate diferenta de TVA? In cazul mentionat, specialistul nostru spune ca se poate asimila cu o eroare contabila, avand in vedere prevederile de la pct. 66 din Reglementarile contabile,...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2019 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Autoturisme pe firma - deducerea cheltuielilor in 2019​
Cititi si respectati modificarile din Codul Fiscal

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2019 - MODIFICARI la DEDUCERILE pentru autoturisme

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016