Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Oportunitati pentru start-up-uri prin BIZ UP. Dezvoltarea mediului de afaceri prin investitii si formare antreprenoriala

20-Apr-2015
607


Consiliul National al intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din România (CNIPMMR) deruleaza in perioada februarie 2015 – decembrie 2015 proiectul BIZ UP! – Dezvoltarea mediului de afaceri prin investitii si formare antreprenoriala, proiect implementat in parteneriat cu Patronatul Judetean al intreprinderilor Mici si Mijlocii din Mehedinti.

Proiectul este cofinantat din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013 si are o valoare totala eligibila de 6.857.319,37 lei.

Proiectul vizeaza dezvoltarea competentelor antreprenoriale si manageriale ale persoanelor din regiunile de dezvoltare Sud-Vest Oltenia si Bucuresti-Ilfov, prin asigurarea accesului la activitati integrate de consiliere, sprijin pentru initierea afacerilor, asistenta, mentoring si prin formare profesionala, in vederea asigurarii premiselor initierii, dezvoltarii si conducerii de afaceri de succes.

Proiectul va constitui o premisa pentru contracararea efectelor negative ale ajustarilor structurale generate de criza economico-financiara prin generarea de alternative economice si sociale si prin imbunatatirea statutului economic al persoanelor care vor sa initieze o afacere pe cont propriu.

Pe termen lung, beneficiile generate de proiect vizeaza oferirea unui trai decent pentru membrii grupului tinta, prin prezentarea antreprenoriatului ca si alternativa in cariera si prin furnizarea programelor de formare profesionala in domeniul competentelor antreprenoriale.

Obiectivele specifice ale proiectului BIZ UP! constau in:

Dezvoltarea competentelor antreprenoriale si manageriale si sustinerea dezvoltarii spiritului antreprenorial si inovator a 450 de persoane care doresc sa initieze o activitate independenta prin participarea acestora la cursuri de formare in domeniul antreprenoriatului;
Cresterea gradului de informare si de constientizare cu privire la beneficiile antreprenoriatului, care poate fi o optiune de cariera pentru fiecare, prin desfasurarea unei campanii de promovare;

Proceduri contabile pentru societati comerciale 2017
Proceduri contabile pentru societati comerciale 2017
Vezi detalii
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Executarea silita. Ghid de aparare impotriva abuzurilor
Vezi detalii
 Ghid practic de Management financiar
Ghid practic de Management financiar
Vezi detalii

Incurajarea antreprenoriatului prin implementarea unei scheme de ajutor de minimis pentru 40 de start-up-uri si prin infiintarea si dezvoltarea a doua incubatoare de afaceri, respectiv a doua structuri de sprijinire a afacerilor.

Principalele activitati ce vor fi realizate pentru atingerea obiectivelor propuse ale proiectului BIZ UP! sunt urmatoarele:

Diverse activitati de promovare si publicitate;
Derularea unei campanii de informare si constientizare cu privire la beneficiile antreprenoriatului, in general, si la beneficiile oferite in cadrul proiectului, in particular;
Dezvoltarea si implementarea schemei de acordare a ajutoarelor de minimis pentru minimum 40 de start-up-uri;
Activitati integrate de consiliere, sprijin pentru initierea afacerilor, asistenta si mentoring pentru start-up-uri;
Implementarea unui program de formare in domeniul competentelor antreprenoriale pentru 450 de persoane.

Pentru mai multe informatii ne puteti contacta:

CNIPMMR – Departament Proiecte – str. Dr. Lister nr. 51, sector 5, Bucuresti
Telefon: 031 86 00 497; 031 86 00 498
E-mail: secretariat@smeprojects.ro

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Oportunitati pentru start-up-uri prin BIZ UP. Dezvoltarea mediului de afaceri prin investitii si formare antreprenoriala":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Raporturi de afiliere si obligativitatea intocmirea dosarului preturilor de transfer. Opinia consultantului
    • In analiza urmatoare, societatea Alfa Alfa are doi asociati care sunt frati (F1 - 90% si F2 - 10%). In plus, societatea BETA are doi asociati (F2 - 50% si Sotia (F2) - 50%). Vom vedea daca sunt afiliate cele doua societati avand in vedere ca nu depasesc 25% din valoarea partilor sociale. Persoana juridica BETA (microintreprindere platitoare de TVA la incasare) achizitioneaza materie prima pe care o factureaza societatii ALFA (contribuabil mijlociu). De asemenea, vom vedea daca trebuie intocmit...» citeste mai departe aici

  • ANAF va transmite din 22 iunie doar online popririle pe conturi
    • In Monitorul Oficial al Romaniei nr.383/ 23 mai 2017 a fost publicat OMFP nr.691/2017 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanta a actelor de executare silita si a procedurii de comunicare a acestora. Actul normativ mentionat va intra in vigoare in 30 de zile de la aparitie, adica pe 22 iunie 2017. Concret, de la acea data, comunicarea actelor de executare emise de ANAF catre banci se va face numai online, prin intermediul mijloacelor electronice de transmitere la...» citeste mai departe aici

  • Eliminarea documentelor financiar-contabile. Cum poate proceda o societate?
    • Prin cele ce urmeaza, vom vedea care este modalitatea prin care o societate poate proceda la eliminarea registrelor si documentelor financiar-contabile al caror termen de pastrare prevazut in Ordinul 2634/2015 a expirat. Conform prezentului ordin termenul de pastrare a statelor de salarii este de 50 de ani, iar termenul de pastrare a registrelor si a celorlalte documente financiar-contabile este de 10 ani cu incepere de la data incheierii exercitiului financiar in cursul caruia au fost...» citeste mai departe aici

  • Cresterea economica a Romaniei se datoreaza consumului pe gospodarie, nu dezvolaterii sau investitiilor
    • Dupa prezentarea raportului de tara al Romaniei din 2017, publicat la 22 februarie 2017, si care a evaluat progresele realizate de tara noastra in ceea ce priveste aplicarea recomandarilor adoptate de Consiliul European la 12 iulie 2016, in data de 14 iunie a fost prezentata actualizarea acestor recomandari pentru perioada imediat urmatoare. In prezentarea acestor recomandari in fata mass-mediei, mediului afaceri si oficialilor romani, Angela Cristea, reprezentanta CE la Bucuresti a vorbit...» citeste mai departe aici

  • Majorarea salariului minim ar trebui facuta dupa un sistem independent
    • Valentina Vasile, cercetator stiintific in cadrul Academiei Romane, a declarat la inceputul acestei saptamani ca, in opinia sa, majorarea salariului minim in Romania trebuie facuta dupa consultarea unui grup de experti in piata muncii din care sa faca parte reprezentanti ai mediului academic, ai institutiilor specializate, dar si din cadrul Institutului National de Statistica (INS) si Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala (ANAF). Potrivit Agerpres, aceasta a participat la o conferinta...» citeste mai departe aici

  • Doar 10% dintre functiile din consiliile de administratie in marile companii din Romania sunt detinute de femei
    • In ce priveste diversitatea de gen in campul de munca, Romania se situeaza pe ultimele locuri din clasamentul european, avand doar 12% dintre pozitiile non-executive ocupate de femei, fata de media UE de 23%. De asemenea, in consiliile de administratie a companiilor mari listate femeile ocupa doar 10% din aceste locuri. "In Romania, femeile ocupa 10% din locurile din consiliile de administratie a companiilor mari listate, 12% din rolurile non-executive ale celor mai bine cotate companii si 15%...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Taxele si Impozitele s-au modificat in 2017!

Cititi toate schimbarile din Noul Cod Fiscal
care se aplica anul acesta!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!


© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.