Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Ce firme ar putea sa nu acceseze noile facilitati pentru crearea de posturi?

05-Feb-2014
1661
Introducerea unui nou program de facilitati fiscale pentru firme ar putea sa nu fie o solutie care sa ispiteasca toate companiile.

Mai exact, potrivit premierului Victor Ponta, citat de Mediafax, programul cu facilitati la plata salariilor pentru firme care creeaza minimum 20 locuri munca ar putea sa nu atraga si firmele vechi si conservatoare. In schimb, vor fi atrase firmele dinamice, cu o alta mentalitate indreptata catre angajarea tinerilor.

Aceste declaratii au fost facute cu ocazia lansarii a doua programe-pilot destinate tinerilor, cofintatate din Fondul Social European prin Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POSDRU) 2007-2013.

"Pentru toate firmele care creeaza 20 de noi locuri de munca, statul suporta, ca ajutor de stat, jumatate din tot costul salarial si evident ca nu este un program numai pentru tineri, dar este un program care - imi pot imagina din practica - ca in special firme dinamice, firme care merg pe o anumita mentalitate de angajare a oamenilor tineri, de a se dezvolta altfel, vor fi beneficiare. Altfel, mi-e greu sa cred ca o firma foarte veche si foarte conservatoare va reusi sa acceseze acest gen de programe", a spus Ponta, citat de Mediafax.

La inceputul acestei saptamani, anunta publicatia, premierul a declarat ca suma reprezentand jumatate din cheltuielile salariale pe care statul o va suporta pentru cele minimum 20 locuri de munca nou-create de catre firme va fi limitata la nivelul salariului mediu pe economie.
Asociatii de proprietari: ghid contabil
Asociatii de proprietari: ghid contabil
Vezi detalii
Agricultura. Monografii contabile specifice
Agricultura. Monografii contabile specifice
Vezi detalii
Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica
Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica
Vezi detalii


De asemenea, potrivit ministrului delegat pentru Buget, Liviu Voinea, statul va suporta din costul salarial atat salariul net, cat si taxele aferente, iar schema de ajutor va fi valabila timp de sapte ani, cu incepere de la 1 iulie 2014.

Normele de aplicare vor fi prezentate la inceputul lunii aprilie, astfel incat sa fie posibile preinscrieri pana la 1 iulie.

Conform sistemului pregatit de autoritati, firmele vor achita intregul cost salarial pentru locurile de munca nou-create, dar vor deconta trimestrial jumatate din acest cost. Conditia, atat pentru firmele nou-infiintate, cat si pentru cele aflate deja in functiune, este sa fie create minimum 20 locuri de munca. Firmele care creeaza minimum 20 locuri de munca intr-un an pot apela la aceasta schema de ajutor si pe parcursul urmatorilor ani de aplicare a sistemului, in aceleasi conditii, explica sursa citata.



Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Ce firme ar putea sa nu acceseze noile facilitati pentru crearea de posturi?":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Noul Cod Fiscal a modificat legislatia. Amenzile sunt uriase!
Cititi si respectati noile reguli stabilite de lege

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"!


 



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!

Comentarii (1)

08-Feb-2014

Firmele mici cu 14-15 angajati cum procedeaza





Subiectele saptamanii

  • Ce declaratii se depun in noiembrie la ANAF?
    • Prin cele de mai jos, va oferim lista declaratiilor fiscale pe care le aveti de depus, dupa caz, la unitatile fiscale, la termenele-limita stabilite prin lege: 15 zile de la data de cand nu se mai realizeaza venituri Depunerea Declaratiei de inregistrare in evidenta persoanelor fizice care nu realizeaza venituri, precum si pentru stabilirea obligatiilor de plata a contributiei de asigurari sociale de sanatate - Formularul 604 Se depune pentru inregistrarea in evidenta persoanelor fizice fara...» citeste mai departe aici

  • CNIPMMR nu este de acord cu introducerea unei taxe de solidaritate de 2%
    • Avand in vedere intentia de introducere a unei taxe de solidaritate de 2% din fondul de salarii, platite de angajator, in contextul mutarii contributiilor de la angajator la angajat. CNIPMMR face urmatoarele precizari: I. In prezent contributiile platite exclusiv de angajator, sunt urmatoarele - Fondul de garantare pentru plata creantelor salariale - 0,25% - Concedii si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate - 0,85% - Asigurare pentru accidente de munca si boli profesionale - 0,15%-0,85%...» citeste mai departe aici

  • La 25 octombrie 2017 e termenul pentru plata primei rate din impozitul pe venitul din activitati agricole si a CASS
    • Va aducem la cunostinta ca miercuri, 25 octombrie 2017, este termenul limita de plata a 50% din impozitul pe venit si a contributiei de asigurari sociale de sanatate datorate de contribuabilii care obtin venituri din activitati agricole stabilite pe baza de norma de venit. Veniturile din activitati agricole sunt veniturile obtinute din desfasurarea, in mod individual sau intr-o forma de asociere fara personalitate juridica, a: cultivarii produselor agricole vegetale, exploatarii...» citeste mai departe aici

  • Veniturile aferente stocurilor de produse. Monografia contabila si baza impozabila corecta
    • In analiza de mai jos, societatea este persoana juridica romana. Productia se vinde drept marfa catre persoane fizice cu raport de gestiune si casa de marcat. Monografia folosita este urmatoarea: 601=301 x 345=711 x+2 371=345 x +2 (omit nota contabila de adaos comercial) 411 = 707 x+5 607 = 371 x+2 La sfarsitul lunii stocul in raportul de gestiune este zero. Contul 707 si 711 se inchid prin contul 121. Stabilim daca in baza de impozitare pentru venitul microintreprinderii intra doar contul 707...» citeste mai departe aici

  • Loteria bonurilor fiscale continua cu o noua extragere in data de 22 octombrie
    • Extragerea bonurilor fiscale castigatoare emise intre 1 si 30 septembrie 2017 este programata duminica, 22 octombrie 2017. Fondul de premiere este de 1 milion de lei, suma din care vor fi acordate cel mult 100 de premii. Selectia castigatorilor va fi realizata in doua etape. Duminica, 22 octombrie 2017, va fi organizata prima etapa, care va consta din extragerea bilelor care vor determina ziua emiterii si valoarea bonurilor castigatoare. Daca numarul cererilor de revendicare este mai mare de...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial
© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

ANAF face controale drastice in 2017!
Aflati cum sa va aparati de amenzile uriase
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Control ANAF - 12 solutii pentru a evita amenzile"