Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Liber la inregistrari online pentru ajutoarele de minimis

09-Aug-2013
3559
Cererile de acord pentru finantare pe schema de ajutor de minimis vor fi inregistrate online, in perioada 16 august - 31 octombrie, de luni pana vineri, intre orele 08:30 - 17:00, in limita bugetului anual alocat schemei de 400 milioane lei, anunta Ministerul Finantelor Publice printr-un comunicat.
Oficialii ministerului au publicat pe site-ul institutiei procedura de inregistrare online a cererilor de acord pentru finantare pe schema de ajutor de minimis. Dupa epuizarea bugetului anual alocat schemei, sistemul informatic va respinge cererile de inregistrare online. 


"Dupa completarea cererii si parcurgerea timpului necesar pentru procesarea/verificarea informatiilor, pana la sfarsitul zilei, sistemul va pune la dispozitie o recipisa de inregistrare a cererii care va contine toate datele transmise de intreprindere - ziua, ora, minutul si secunda la care a fost inregistrata online cererea de acord pentru finantare, precum si informatii privind perioada in care se poate depune/transmite la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice cererea de acord pentru finantare insotita de documentele justificative", potrivit Agerpres. 


Dupa ce inregistrarea on-line a cererilor de acord pentru finantare a fost validata, firmele trebuie sa le depuna, insotite de documentele justificative, sau sa le transmita prin posta sau alte servicii de curierat la Registratura generala a Ministerului Finantelor Publice. Institutia va publica zilnic, la ora 10:30, pe pagina web, lista cererilor de acord pentru finantare inregistrate on-line pana la finele zilei anterioare. 

"Principalele modificari vizeaza extinderea cheltuielilor considerate eligibile prin includerea cheltuielilor legate de realizarea si achizitia de constructii avand ca destinatie prestarea altor servicii, eliminarea obligativitatii demonstrarii eficientei economice a intreprinderii solicitante de ajutor de minimis - in urmatorii 3 ani de la finalizarea investitiei - prin incadrarea in indicatorii prevazuti in cadrul studiului tehnico-economic, largirea sferei de documente care atesta dreptul pe care il are intreprinderea solicitanta de ajutor de minimis asupra terenului, in cazul realizarii de constructii, si asupra constructiilor care reprezinta locatia realizarii investitiei, in cazul achizitionarii de echipamente", mai anunta agentia de presa.

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri



Urmareste-ne pe Google News
Atentie contabili!

Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
 MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?



MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?






Sfaturi de la experti



Atentie contabili!
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Modificari importante in Codul fiscal!
Descarcati GRATUIT
Raportul Special

realizat de specialisti
MODIFICARI la Situatiile Financiare: Ce a schimbat Ordinul 107/2025?
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016