Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
Fiscalitatea.ro cauta meniu

Nou acord privind finantele UE. S-a stabilit cadrul financiar pentru urmatorii 6 ani

19-Nov-2013
614
In data de 14 noiembrie a.c., comisia pentru bugete de la Parlamentul European a aprobat acordurile cu statele membre privind bugetul UE pe 2014 si cadrul financiar pentru 2014-2020. Parlamentul a reusit sa introduca mai multa flexibilitate in finantarea programelor UE in urmatorii sapte ani si sa se opuna reducerilor in domeniile ocuparii fortei de munca, cercetarii si inovarii in 2014.

Bugetul UE pe 2014

Consiliul a fost de acord cu cererea Parlamentului de a finanta mai generos combaterea somajului in randul tinerilor. In bugetul pe 2014, Parlamentul a mai reusit sa creasca fondurile pentru ajutor umanitar, refugiati, agentia FRONTEX pentru frontierele externe ale UE si politica azilului. In plati, au fost adaugate 500 de milioane de euro, ajungandu-se la un total de 135,5 miliarde.

"Parlamentul si-a asumat responsabilitatea acceptand un buget redus. Dar am reusit sa salvam prioritatile si sa impiedicam UE sa inceapa anul 2014 – primul din cadrul financiar – cu stangul", a spus presedintele comisiei pentru bugete, Alain Lamassoure (PPE, Franta).

Cadrul financiar multianual (2014-2020)
Proceduri contabile pentru societati comerciale 2017
Proceduri contabile pentru societati comerciale 2017
Vezi detalii
Rambursarea si restituirea TVA
Rambursarea si restituirea TVA
Vezi detalii
Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica
Contabilitatea operatiunilor de transport si logistica
Vezi detalii

Desi s-a ajuns la un acord in Consiliul European deja in iunie, Parlamentul European a amanat votul pana cand i-au fost indeplinite conditiile. Acestea includeau: o mai mare flexibilitate care sa permita deplasarea banilor intre liniile bugetare, remedierea facturilor neplatite in 2013 si crearea unui grup de lucru la nivel inalt pentru modernizarea sistemului de resurse proprii al UE.

Cadrul financiar multianual se ridica la 960 de miliarde de euro pentru urmatorii sapte ani. Toate bugetele anuale din aceasta perioada vor trebui sa respecte plafoanele din cadru.

"Parlamentul European a ales sa nu puna sub semnul intrebarii nivelul maxim al cheltuielilor propus de statele membre intr-un moment in care banii sunt rari in vistieriile nationale. In schimb, am abtinut o clauza de revizuire in 2016, care ne va permite sa luam in considerare noua situatie economica si sa revizuim atat cheltuielile, cat si veniturile bugetului UE, pentru eficientizarea impactului asupra cresterii si locurilor de munca", a aratat domnul Lamassoure.

Ce urmeaza

Deputatii europeni vor vota cadrul financiar multianual marti, 19 noiembrie. Bugetul UE pe 2014 va fi votat miercuri, 20 noiembrie.

Sursa: Parlamentul European


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "Nou acord privind finantele UE. S-a stabilit cadrul financiar pentru urmatorii 6 ani":
Rating:

Nota: 5 din 1 voturi
Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017

Atentie contabili!

Taxe si Impozite modificate in 2017
Noul Cod Fiscal a adus modificari majore!
Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!




Subiectele saptamanii

  • Raporturi de afiliere si obligativitatea intocmirea dosarului preturilor de transfer. Opinia consultantului
    • In analiza urmatoare, societatea Alfa Alfa are doi asociati care sunt frati (F1 - 90% si F2 - 10%). In plus, societatea BETA are doi asociati (F2 - 50% si Sotia (F2) - 50%). Vom vedea daca sunt afiliate cele doua societati avand in vedere ca nu depasesc 25% din valoarea partilor sociale. Persoana juridica BETA (microintreprindere platitoare de TVA la incasare) achizitioneaza materie prima pe care o factureaza societatii ALFA (contribuabil mijlociu). De asemenea, vom vedea daca trebuie intocmit...» citeste mai departe aici

  • ANAF va transmite din 22 iunie doar online popririle pe conturi
    • In Monitorul Oficial al Romaniei nr.383/ 23 mai 2017 a fost publicat OMFP nr.691/2017 privind stabilirea mijloacelor electronice de transmitere la distanta a actelor de executare silita si a procedurii de comunicare a acestora. Actul normativ mentionat va intra in vigoare in 30 de zile de la aparitie, adica pe 22 iunie 2017. Concret, de la acea data, comunicarea actelor de executare emise de ANAF catre banci se va face numai online, prin intermediul mijloacelor electronice de transmitere la...» citeste mai departe aici

  • Eliminarea documentelor financiar-contabile. Cum poate proceda o societate?
    • Prin cele ce urmeaza, vom vedea care este modalitatea prin care o societate poate proceda la eliminarea registrelor si documentelor financiar-contabile al caror termen de pastrare prevazut in Ordinul 2634/2015 a expirat. Conform prezentului ordin termenul de pastrare a statelor de salarii este de 50 de ani, iar termenul de pastrare a registrelor si a celorlalte documente financiar-contabile este de 10 ani cu incepere de la data incheierii exercitiului financiar in cursul caruia au fost...» citeste mai departe aici

  • Cresterea economica a Romaniei se datoreaza consumului pe gospodarie, nu dezvolaterii sau investitiilor
    • Dupa prezentarea raportului de tara al Romaniei din 2017, publicat la 22 februarie 2017, si care a evaluat progresele realizate de tara noastra in ceea ce priveste aplicarea recomandarilor adoptate de Consiliul European la 12 iulie 2016, in data de 14 iunie a fost prezentata actualizarea acestor recomandari pentru perioada imediat urmatoare. In prezentarea acestor recomandari in fata mass-mediei, mediului afaceri si oficialilor romani, Angela Cristea, reprezentanta CE la Bucuresti a vorbit...» citeste mai departe aici

  • Majorarea salariului minim ar trebui facuta dupa un sistem independent
    • Valentina Vasile, cercetator stiintific in cadrul Academiei Romane, a declarat la inceputul acestei saptamani ca, in opinia sa, majorarea salariului minim in Romania trebuie facuta dupa consultarea unui grup de experti in piata muncii din care sa faca parte reprezentanti ai mediului academic, ai institutiilor specializate, dar si din cadrul Institutului National de Statistica (INS) si Agentia Nationala pentru Administrare Fiscala (ANAF). Potrivit Agerpres, aceasta a participat la o conferinta...» citeste mai departe aici

  • Doar 10% dintre functiile din consiliile de administratie in marile companii din Romania sunt detinute de femei
    • In ce priveste diversitatea de gen in campul de munca, Romania se situeaza pe ultimele locuri din clasamentul european, avand doar 12% dintre pozitiile non-executive ocupate de femei, fata de media UE de 23%. De asemenea, in consiliile de administratie a companiilor mari listate femeile ocupa doar 10% din aceste locuri. "In Romania, femeile ocupa 10% din locurile din consiliile de administratie a companiilor mari listate, 12% din rolurile non-executive ale celor mai bine cotate companii si 15%...» citeste mai departe aici

MonitorulJuridic.ro - Cel mai bun serviciu de monitorizare a actelor publicate in Monitorul Oficial

Atentie contabili!

Taxele si Impozitele s-au modificat in 2017!

Cititi toate schimbarile din Noul Cod Fiscal
care se aplica anul acesta!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

"Taxe si Impozite - Modificari aparute in 2017"!


© 2007 - 2017 RENTROP & STRATON. All rights reserved.