Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Fiscalitatea.ro cauta meniu

De ce s-a amanat termenul pentru casele de marcat cu jurnal electronic

21-Mar-2017
1515

In cadrul unui interviu recent, presedintele ANAF, Bogdan Stan, a oferit mai multe lamuriri referitoare la masurile pe care ANAF doreste sa le ia in perioada urmatoare, avand ca obiectiv cresterea gradului de colectare a taxelor la bugetul de stat.

Unele dintre aceste masuri anuntate au ca scop si reducerea evaziunii fiscale, alaturi de cresterea conformarii voluntare. In plus, se vor derula noi actiuniu de control in domeniul comertului online, urmand sa fie identificati si acei contribuabili care tin evidente contabile fictive sau care inregistreaza in contabilitate facturi fictive.

Cititi aici si despre cele 9 masuri NOI anuntate de ANAF: Controale in comertul online, liste cu firmele fantoma si noua procedura de poprire conturi!

Presedintele ANAF, Bogdan Stan, a declarat astfel, intr-un interviu pentru Mediafax, ca in ce priveste popririle pe contul celor care au datorii la Fisc, suma blocata nu va mai depasi restanta catre ANAF.

Intrebat de jurnalisti de ce au fost amanate termenele pentru conectarea caselor de marcat la sistemul informatic al ANAF, Bogdan Stan a declarat:

“ANAF, ca organ de specialitate al administratiei publice centrale, a participat la discutiile care au avut loc periodic pe subiectul aparatelor de marcat electronice fiscale, organizate la nivelul Ministerului Finantelor Publice, Ministerului Comunicatiilor si Societatii Informationale si/sau Institutului National de Cercetare - Dezvoltare in Informatica - ICI Bucuresti. Fiind vorba despre un sistem unic in Romania, care nu a mai fost vreodata conceput si implementat in tara noastra si care va impacta semnificativ activitatea tuturor comerciantilor care utilizeaza case de marcat, discutiile specifice se desfasoara laborios. Sunt implicate entitati publice centrale, reprezentanti ai producatorilor de case de marcat si specialisti ai Institutului National de Cercetare - Dezvoltare in Informatica - ICI Bucuresti”.

Acesta a precizat, totodata, ca extinderea serviciului Spatiul Privat Virtual (SPV) la persoanele juridice reprezinta una dintre primele masuri luate de ANAF si MFP in acest an, masura care va ajuta la cresterea gradului de conformare voluntara.

Accesand Spatiul Privat Virtual, persoanele fizice, juridice si alte entitati fara personalitate juridica pot opta sa primeasca acte administrative fiscale emise in forma electronica de organul fiscal central prin mijloace electronice de transmitere la distanta.

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Votati articolul "De ce s-a amanat termenul pentru casele de marcat cu jurnal electronic":
Rating:

Nota: 3.88 din 4 voturi
Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!​

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti
Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016



x

Trimite opinia ta comunitatii Fiscalitatea.ro



Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!



Sfaturi de la experti



Subiectele saptamanii

  • 5 lucruri de care afacerea ta are nevoie ca sa sa poti face comert ambulant
    • Ascunse printre mari lanturi de magazine, supermarketuri, hipermarketuri si centre comerciale extinse pe suprafete largi, micile afaceri de comert ambulant s-au dezvoltat extrem de mult in ultimii ani in Romania. Le vedem la marile festivaluri, in pietele marilor orase in perioadele de sarbatori din timpul iernii si primavara si in zonele turistice. De la food-carturi, rulote cu produse artizanale, pana la rulote cu vin fiert sau cu inghetata si porumb fiert, toate acestea intra sub...» citeste mai departe aici

  • 5 metode eficiente pentru recuperarea datoriilor de la persoane juridice
    • Vi s-a intamplat ca in activitatea economica sa aveti cazuri de clienti care nu au platit la timp si astfel anumite facturi emise sa ramana restante? Nu sunteti singurul! Conform Raportului European al Platilor, realizat de Intrum, liderul in credit management si recuperare creante de la persoane fizice si juridice, peste 70% dintre companii s-au intalnit in activitatea lor cu acest gen de situatii neplacute. Insa cum le facem fata, astfel incat sa fim platiti la timp si sa nu inregistram...» citeste mai departe aici

  • Conditii pentru decontarea sumei reprezentand 41,5% din salariul de baza brut din bugetul asigurarilor pentru somaj
    • O persoana poate beneficia de prevederile OUG 92/2020, art. 1, alin. (3), respectiv de decontarea a 41,5% din salariul de baza brut de la bugetul asigurarilor pentru somaj in urmatoarele conditii: 1. a beneficiat de oug 30/2020 timp de 11 zile in luna aprilie 2020; 2. a fost in somaj tehnic suportat de angajator inca 5 zile, in luna iulie 2020(ulterior aparitiei oug 92/2020, dar in perioada in care inca mai era stare de alerta)? Daca da, poate solicita suma respectiva pentru salariul pe 3...» citeste mai departe aici

  • Echipe mixte de control formate din reprezentanti ai institutiilor publice continua verificarile la agentii economici
    • In contextul starii de alerta si a masurilor sanitare dispuse in scopul reducerii infectarii cu noul coronavirus, sub coordonarea directa a Institutiei Prefectului Caras-Severin, s-au constituit echipe mixte de control formate din reprezentanti ai institutiilor publice cu atributii in domeniu, cu scopul de a efectua verificari la agentii economici unde raspandirea COVID – 19 reprezinta un risc major. Din aceste echipe mixte fac parte si inspectorii de munca din cadrul Inspectoratului...» citeste mai departe aici

  • Reminder ANAF! Luni 27 iulie - termen limita pentru depunerea a zece declaratii fiscale -
    • Administratia Judeteana a Finantelor Publice Ialomita reaminteste contribuabililor ca 27 iulie 2020 este termenul limita de depunere a urmatoarelor documente: 1. formularul 100 "Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat"; Categorii de contribuabili: - lunar - contribuabilii care au urmatoarele obligatii de plata la bugetul de stat: - impozit pe venitul persoanelor fizice: impozit pe veniturile din dividende distribuite persoanelor fizice, impozit pe veniturile din dobanzi,...» citeste mai departe aici

  • Platforma aici.gov.ro a fost actualizata. Se pot depune actele pentru decontarea sumei de 41,5% din salariul brut
    • Platforma aici.gov.ro a fost actualizata. Incepand de astazi, angajatorii pot incepe sa depuna documentele necesare pentru a beneficia de decontarea sumei de 41,5% din salariul de baza brut pentru salariatii care au avut contractele de munca suspendate. Astfel, beneficiaza de decontarea unei parti din salariu, incepand cu data de 1 iunie 2020, angajatorii ai caror angajati au beneficiat de prevederile art. XI alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 30/2020, aprobata cu modificari si...» citeste mai departe aici

© 2007 - 2020 RENTROP & STRATON. All rights reserved.

Atentie contabili!

Codul Fiscal s-a modificat in 2020!

Descarcati GRATUIT Raportul Special realizat de specialisti

Codul Fiscal 2020. MODIFICARI importante privind TVA, Impozitul pe Profit si Salarizarea

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016